Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: vecere na ceste
Ajvn - natacanie svetiel do zakruty je zrejme super vec. Ale este viacej super je toto: BMW 520i za 1.452tis SKK ho nema, BMW 530D za 1.690tis nema, BMW 530i za 1.692tis ho nema, priplatok za natacanie svetiel cca. 60tis. Tak vlasne neviem, kedy to bude v aute triedy Clia :-)))
BTW vcera v noci som mal podobny zazitok, ibaze ja som tu macku nemilosrdne zrazil. Ona vybehla tak nahle, ze som ju mal pod kolesami prv, ako som stihol dupnut na brzdu (baby co som viezol si mysleli, ze chcem iba frajerit, ako dobre mi to brzdi, tie nevideli uplne nic) A to sa stalo v dedine, kde bola rychlost obmedzena na 40km/h, isiel som 50. Ked budes stale mysliet na to, co sa moze vsetko stat, tak to radsej zostan doma a postav si atomovy kryt. Ale aj pri jeho stavbe sa ti moze stat vela veci, pripadne to neodhadnes staticky a padne cely kryt priamo na teba :-))) -
« A jsem v mínusu
Dovolte mi podat hlášení: Čtvrtek - dlouho očekávaný den D se... nekonal. Nic nepřivezli. Takže pátek - a zase nic. Sobota - to už je mínus 2 dny (u renolta Den otevřených dveří). Neděle mínus 3 no a teď je pondělí, pochopitelně že nic. Takže mínus 4 dny. Ty Lufe, tys mi to asi přivolal !! Deprese dosahuje maxima, už se smiřuju s tím, že Cliečko už asi nikdy neuvidím... Že já vůl si raději nekoupil škodověnku či Hnůjdaj. Ti by mě určitě takhle nevypekli. -
« Budu muset navštívit servis!
Tak mě asi také (s velkou pravděpodobností) potkala již dříve mnohokrát zmiňovaná závada - divné pazvuky z oblasti pravého předního kola (viz. příspěvky Ajvna a ostatních). Ze začátku jsem si myslel, že mi snad v odkládací schránce něco klepe (obal na CD či něco podobného). Zvuky při vyšších rychlostech záhadně ustanou. Snažil jsem se hledat zdroj těchto pazvuků, ale nic jsem neobjevil. Doufal jsem, že v nejbližší době samy zmizí. Potom jsem však při prohledáváni webu narazil na vaše starší příspěvky. Jak to tak vypadá, budu muset s mým malým Clioušem (1.5dCi 48kW - v říjnu již čtyřměsíčním) brzy navštívit servis. Máte nějaký ověřený tip na Renault servis v Praze nebo blízkém okolí? -
"-- skrytý --" 18.09.03 22:50
« Re: vecere na ceste
tak jsem si jeste jednou projel tu trat co vcera stejnym smerem, jen za svetla a uvedomil jsem si, jak je jizda v noci zradna. Ten usek neni az tak neprehledny, polomer te inkriminovane zatacky neni az tak kriticky, aby tam za dne nebylo videt, ale opet jsem si musel uvedomit, ze je "na vine" take sajn reflektoru, ktery sviti v ose vozu a reflektory Clia jeste neumi zatacet spolu s koly do zatacky :-( Je to asi banalni zjisteni, ale mozna neuskodi si to cas od casu znova uvedomit :-) .. typicky jakekoliv zatacky a minizatacky doprava. -
"-- skrytý --" 18.09.03 20:44
« Re: Za pár...
Dík, chápu, že mezi CLIEM 8V a 16V bude krutý rozdíl. Pro mne je nepřekonatelný rozdíl cena. Jen tak jsem si navolil na www.renault.cz konfiguraci CLIA v tom provedení co jsem jej koupil já a vypadla mi cena bez mála 400000 Kč a já koupil CLIO ročník 2000 najeto 35000 Kč (1,4i, modrá metalíza, ALU 15" 195/50, 4x "arbeg" a zabezpečení proti krádeži, vpředu v elektrice, mlhovky) za 185000 Kč a navíc jsem přesedlal z 14-cti letého Favorita a jsem s tím autíčkem v sedmém nebi. Je fakt, že jsou určitě lepší a budou lepší auta, ale mě tohle autíčko plně vyhovuje. Jinak co se týče té zvěři; už muj táta mi říkal, že je dobré při setkání se zvěří ztlumit světla a zapnout mlhovky. Je fakt, když je na to čas.... zdraví Sněženek ...tak co, uuuuužžž je doma CLIEČKO :) -
"-- skrytý --" 18.09.03 17:07
« Re: vecere na ceste
matuS: zaujimave info, ale ako povedal dabel, ja som zbadal srnku priamo za zatackou, ktora si tam pokojne stala, nevidno naznak, ze by tam prave doklusala :-) .. a mozno ze ako hovoris, vetrila slechami zvuk mojho diesela :-)), ked v tom som sa objavil tvarou v tvar jejmu uprenemu pohladu smerom do vyustujucej zatacky. :)
Takhle uz se tomu clovek trochu smeje, ale v tu chvili mi prijemne nebylo v prvnich zlomcich vteriny. Jak uz clovek zretelne citi ubytek rychlosti na svem tele v sedacce, uz pak vi, ze to ubrzdi, ale to je az druha pulka vteriny. Prvni polovina je hodne krusna :-( Zkusil jsem si ted spocitat, kolik metru se pri takove rychlosti urazi za vterinu .. temer 22m. Stacil by v tu chvili letmy pohled do zpetneho zrcatka, na hodiny, na palubak, na budiky .. a je to v pr***. :-/ -
matuS 18.09.03 16:18
« Re: vecere na ceste
ajvn, nabuduce ked sa ti take stane, zhasni svetla, tak na 2 sekundy.
zvierata su paralyzovane svetlom a preto ked im svietis do oci (a navyse hmlovkami a dialkacmi) sa len tazko pohnu z miesta, ale ked zhasnes, tak len pocuju hluk a zdrhnu.
toto info mam z motorkarskeho serveru, sam som to uz raz skusil (na macke) a fungovalo to. chce to len zachovat pevne nervy.... -
« Re: Už je na cestě
No sláva, Ajvník se nám vrátil. A já už myslel, žes Cliečko prodal a koupil nějakého folksvágna či škůdku. Takže ne. Jsem zvědavý, zda i nefrancouzské Cliečko bude taky tak brzdit. A vůbec, jakto že všichni máte autika z F a jenom já ze Zimwabwe???
Jináč - je půl dvanácté a ještě ten zasmolený kamion nepřijel (stanuju tady před prodejnou Renault už od včerejška). Možná to někde cestou vyklopili a teď to kdesi ve stodole vyklepávaj a natíraj stříbřenkou na kamna. -
"-- skrytý --" 18.09.03 10:32
« vecere na ceste
Tak uz jsem tu dlouho nic nenapsal, stydim se :)
Citrouskovi preju, at sice na auto nespecha, ten transport vazne chvili trva vcetne celnic, ale az ho bude mit, tak at ho uziva v klidu a ke vsi spokojenosti :)
RoKa .. a hele, nova tvar a dieselous k tomu, vitej do klubu :))
No ale ted k tomu, co se mi vcera prihodilo. Zase jsem se presvedcil, ze dobre brzdici auto, dobre gumy a dobra predvidatelnost zachranuje. Jel jsem si v osm vecer, uz za tmy, pres Karlstejn do Berouna, neb na D5etce se mi nechce u Rudne vrzat se v kolone u zuzeni, tak se vzdy aspon projedu na hezke krivolake prirodni silnici :-) Pominu fakt, ze mi nejaky pako s cernou Vectrou chtel pred Cernosicema dokazat, ze ac jsem zacal predjizdet vcetne blikani prvni dva pomalejsi sneky pred nama, on se ani blikat neobtezoval a chtel se cumakem prede me vmacknout za kazdou cenu. Nevmackl a za hlasiteho troubeni musel za mnou vychladnout :)) Protoze * clovek pozna, neprekvapilo me, ze si po naslednem predjeti chtel patrne se mnou potykat, protoze jak jinak si vysvetlit, ze to strihl kolem meho boku hned pred cumak a zaslapl brzdu. No jo, chudak. Me vsak z meho stojickeho klidu nerozhodil a pokracoval jsem dal v ustrety blizicim se serpentynkam od Let. Za Karlstejnem jsem uz zaril jako vanocni stromecek, protoze jsem k obrysovkam a dalkovym, jen chvili stridanym tlumenyma, pridal i nastalo svitici mlhovky .. malo platne, do zatacky byt viden, videt a hlavne mit prehled o vsi te zvireci haveti po ceste. Po vyjezdu z Hostyma na kopec uz me cekalo jen par zatacek pred Listici u Berouna, radio City mi spokojene hralo, asi tak 78-80 na tachometru, kdyz v tom za mirnou pravou zatackou tak 24 metru prede mnou majestatne pres cestu v mem pruhu stala krasna vzrostla srna a divala se se zaujetim na me logo, jak babicka poznamenava "kundicka", ktere mi ve Francii na vuz venovala automobilka Renault. Inu ... brzda spojka, A..A..A..A..B..B..B..B..S..S..S..S zapulzovalo, srnka, vedoma si toho, ze s kundickou si neradno zahravat, odskakala pres levy pruh do pole a ja tak 2 metry pred jejim posedem, nebo spis postojem, dobrzdil. Pravda, ani jsem pres melodie v radiu neregistroval, jestli mi piskaly nebo nepiskaly gumy. Az dneska cestou opacnou jsem se jel podivat, jestli tam nejaka stopa od brzdeni je ci neni. A co myslite pane doktore? No nebyla tam! :)) Takze jako se to rika na tiskovkach po zavodu GP F1, chci podekovat celemu tymu konstrukteru od Renaultu (pro citrouska dodavam, ze z Francie) a zvlaste take kolegum z tovarny Continental, ze pro tento zavod postavili nejen konkurenceschopny, ale take idealne sladeny komplet, ktery vitezne bez ujmy dojel do cile. :o)) -
« Zima se blíží
Mám Clio 1.5dCi Lucie s ALU disky 15" (pneu 185/55). Na zimu se chystám koupit 14" plechové disky a pneumatiky rozměru 175/65. Nechce se mi však kupovat předražené originály. Neznáte někdo rozměry originálního 14" plechového disku, zejímá mě především parametr zális - ET? Všechny pneuservisy mi nabízejí disky z katalogu Alcaru s rozměrem 5.5Jx14 ET36. Nevím, jestli je to opravdu ten správný rozměr. A co šrouby, dají se použít ty, kterými jsou uchycené ALU disky?
Díky za vaše názory.
-
« Re: Už je na cestě
citron - nechcem ti kazit radost, ale diler ti volal preto, lebo to auto bude meskat. Zajtra bude kysnut kdesi na madarskej hranici, pozajtra prijde do ciech. Potom bude viked a v pondelok mu zacnu vybavovat papiere, takze pred stredou ho asi nedostanes :-((( Ale ak vsetko dobre pojde, v podelok si ho mozes ist prezriet k dilerovi. Ja som svoje auto takto obdivoval v stredu na salone a bol som nakoniec rad, ze sa vsetky papiere stihli vybavit do piatku a ja som mohol cely vikend jazdit. Samozrejme, ze som si ho chcel odviezt hned vo strvrtok rano, ale neslo to. Normalne ti tu radost a ocakavanie noveho auta zavidim ;-))))))
BTW moje Clio je z francie
Chcel by som vediet co ma caka :-)