Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Nárazník
Nemusel si to takto brutalne testovat. Ja som to uz vyskusal, stacilo sa iba opytat :-) Vyhybal som sa pri garazi inemu autu tak nestastne, ze som zadny naraznik obrusil o betonovu stenu :-) BTW aj predny naraznik som uz otestoval, betonovy stlp som skoro zvalil a naraznik je iba oskrety. Renaulty maju dobre narazniky - na starej R21 som naraznikom zlikvidoval Zigulaku cele dvere, resp. on si ich zlikvidoval sam o moj naraznik, ja som naraznik iba prelakoval. Zazitkov s naraznikmi mam dost, ked sa na to spatne pozriem, tak si pripadam akoby som jazdil s autami ako s narazacimi na kolotococh ;-))) -
« Nárazník
Tak, už to přebolelo, takže to už můžu napsat. Míjel mě autobus a jel do mezery do které se nemohl vejít. Takže se otřel bokem o zadní nárazník (urvaná zástěrka, trochu lak na lemu blatníku). Ale co je hlavní - ten nárazník je tam fakt dobře navržený, že je i do boku, v podstatě to všechno ustál. -
"-- skrytý --" 30.09.03 14:04
« Re: Nemožné se stává skutkem
Citronku, kde si? Zacinam Te podezrivat, ze sis opojen Cliousem ze sveho noveho pritele udelal obyvak i s loznici a zamilovan do nej v nem travis vsechny volne i nevolne chvile a nas jsi uplne zapomnel, ze tu cekame na Tve projevy radosti a novych srdcechrochtajicich zazitku. :-)) -
"-- skrytý --" 28.09.03 22:04
« 14" Ráfky
Tak už ty ráfky mám doma. Jen se tam musím zítra zastavit a koupit ještě šrouby. Ty ráfky byly 600kč/kus. Ale byly poslední co měli. Byl jsem tam dopoledne a byl tam problém, že jeden měl bouchnutou hranu, tak jsem zkoušel schánět jinde. Byl jsem na třech velkých autovrakovištích a nesehnal. Tak jsem volal znovu na ten Vojkov u Říčany a nakonec našli rezervní ráfek který byl OK. Takže pokud potřebujete 14" ráfky a nechcete kupovat nové, tak to neodkládejte a schánějte.
To: Citron - TAK JSI SE KONEČNĚ DOČKAL :-)))
Jinak se mi u "Lucinky" pěkně rozvrazala palubka. Vrže to hned před předním oknem - nejdřív u spolujezdce a teď to začína i u řidiče. -
"-- skrytý --" 25.09.03 17:59
« Re: Návrat z dovči :-)
Je to hned vedle Říčan. www.autovrakoviste.com - Renault - 606 409 077. Dovezli je z Německa. Zkusím tedy u nich sehnat i ty šrouby. Jinak zimáky jsem měl na felině Savy S3 a byl jsem s nima max. spokojenej. Švagr nakupoval na www.obchodnidum.cz , ale teď to asi připravuji, tak se nelze kouknout na ceny ani na typ. Zkusím to později. -
« Bez nadpisu
Mam Thaliu 1.4. 16V, nabehanych asi 80 000 a v poslednom mesiaci sa mi asi 2 krat stalo, ze po nastarovani isiel motor akoby iba na 2 alebo tri valce. Po opatovnom nastartovani uz OK. Neviete kde je chyba, ci to moze sposobit casom problem alebo nie. Inac s Thaliou je zatial spokojnost, nebolo nutne robit ziadnu opravu, iba tie povodne pneumatiky bolo nutne vymenit asi po 40 000 km (mali by cydrzat 70 000) -
« Re: Návrat z dovči :-)
Ahoj Dlabasi, kde jsi objednal ty plecháče? Já je (asi) taky budu potřebovat. Šrouby z AL disků bývají delší, nutno zkusit, ale spíš bych řekl, že se budou muset koupit. (U kolegovy Laguny vyzkoušeno - doráží, jsou dlouhé, bylo nutno koupit kratší). Jinak zimní gumy taky zatím nevím. Ale je fakt, že u e-pneu jsou nejlevnější. -
« Re: 1.4 16V MTV
Toto pise oficialny zastupca renoltu na slovensku: >Mégane Grandtour sa bude vyrábať v španielskej Palencii súbežne s modelmi Mégane Coupé a Mégane II (5-dv.) a štvordverový Mégane Sedan v tureckej Burse s veľkým podielom komponentov vyrábaných priamo na mieste.< ... priznam sa ze sa mi zdalo divne ak stary megan kombi robili v turecku, tak preco nie aj novy ... no ale ked pisu ... ??? -
« Re: 1.4 16V MTV
OK, motorizaci nechme stranou, máte svůj názor, já taky, nedohodneme se a tím pro mě diskuze momentálně končí. Můžu v ní ev. pokračovat po zkušenostech s novým autem.
Ale co se týče místa na předních sedačkách Meganu a Sceniku (myslím NOVÉ modely, ne předcházející), tak Megan má od sedačky ke stropu 885 mm, Scenic 955 (viz tech. specifikace třeba na renault.ch). Měřím 195cm a fakt je tam těch sedm centimetrů znát - v obou jsem opravdu jel. 3d clio má paradoxně ještě víc - 978mm.
Se španělsko-tureckými kombíky a sedany jsem se nezmýlil, viz reportáž z představovačky v Barceloně: [odkaz] Sorry, vše zůstává při starém. -
« Re: 1.4 16V MTV
bodyia, pleties hrusky s jablkami, kto ti povedal ze grand tour sa robi v turecku? tam sa robil ten stary, kto ti povedal ze v scenicu je nad hlavou viac miesta? tam len sedis vyssie (to ale netvrdim ze je zle - tiez po meste jazdim radse scenicom), preco si myslis ze na cestu do Amsterdamu je scenic lepsi ako nizky megan, je to blbost, v tom nizsom sa dlhe cesty absolvuju lepsie, inak ver tomu ze 1.6 benzin je v scenicu velmi dobra volba, a ten lufov odhad rozdielu 2 litrov po dialnici je VELMI otimisticky, ja by som si skorej myslel tak 1 az 1,5 - samozrejme pri rovnakej rychlosti a dynamike, ked budes tahat z benzinaka to co ti dizel nikdy nemoze dat, tak si to samozrejme zozerie, ale moja skusenost s renoltimi benzinakmi pri nizkom zatazeni je VELMI dobra. Celkovy vykon je samozrejme tvoja volba, ale v pripade renoltov by som skorej isiel cestou 1.4 16V ale ak si pozries papierove parametre, uvidis ze na spotrebe nic neusetris, jedine kupnu cenu. BTW ta poznamka ze sa lisia "jedine maximalnou rychlostou" je srandovna, v com sa teda maju lisit??? :-))) ked uplne vyradis, tak sa nebudu lisit ani ak tam motor vobec nebude :-))) ... inak teraz nekydam na dizle, len komentujem vyber u renoltov, ked si pozriem M6 a dva 100kw motory jeden benzin, jeden dizel, tak by som asi siel cestou dizla ... -
« Re: 1.4 16V MTV
bodyia - nejako mi unika suvislot v tom, ze mas na Scenica, ale uz nemas na povedzme 1000KC rozdiel na benzin pri ceste do Amsterdamu. BTW ak porovnas 1.6 vs 1.5dCi, rozdiel spotreby bude priblizne 2l, to je 60SKK na 100km. To nevidim ako nejaky extra rozdiel. -
« Re: 1.4 16V MTV
Ojojoj, to se to rozjelo. Já neříkám, že je to stejné, pouze reprodukuji zkušenost někoho, kdo si to vyzkoušel (tiscali.co.uk/motorshow nebo tak nějak), z vlastní zkušenosti bohužel nemohu sloužit. Subjektivně ale třeba (až na maximálku) nepoznám rozdíl mezi octavií TDI 66kW a 81 kW. Z toho vycházím. A benzínový motor pro auto velikosti Scenicu mi přijde být blbost, ačkoliv 2.0 16V u nás stojí stejně jako 1.5 dci, o 30t. levnější 1.6 nemluvě. Když teď jezdím s Cliema za 6.5, co potom v 2.0 ve Scenicu? Fajn, zrychlím za 10s na stovku, ale spálím 10litrů/100km? Ne, to radši uberu rychlost a pojedu za pět litrů nafty... a při víkendové cestě třeba do Amsterodamu nebudu muset předem kontrolovat stav účtu.
A koneckonců, auto už je objednaný, nic s tím neudělám i kdybych chtěl - a jako že nechci, protože dalších 70t. za 1.9 dci už nedám a jinou rozumnou variantu nevidím, v krátkých Meganech se mlátím do hlavy a sedan s grandtourem s turecko-španělskou montáží ... to opravdu ne.
Překlad pro Ajvna: NATURAL! NATURAL!