Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 15.10.03 23:10
« Šrouby na kola + pneu
Tak jsem měl hřebík v kole a v pneuservisu jsem zjistil, že ty šrouby co jsem koupil na plecháče jsou úplně totožný. Takže kupovat šrouby na jiný disky je asi blbost. Tak mám aspoň 16 náhradních šroubů. Zítra si jedu pro zimní pneu Barum Polaris2 175x65 R14 - 82T. Kus za 1747,-. Je to nový typ zimní pneu pro tento rok. A navíc na barum pneu dávají zajímavé záruky. Jinak přes internet u barumu 15% sleva. Lepší cenu jsem nesehnal ani na e-obchodech a dealeři barumu mi byli schopni dát max. 10%.
Jinak tu ta konference trošku umíra. Nezdá se Vám??? -
"-- skrytý --" 13.10.03 13:13
« Re: Renault Clio - problémy
Čus. Tak já mám clio od konce 5/2003. Úplně stejný typ. Clio Lucie 1.5dCi/48kw v třídveřovém provedení s modrou metalízou. Najeto 11.800km.
1) Stahování mi hlučné nepřijde, ale kvůli tomu cvakání mi už 2x čistily okenní lištu. Zajímavé je, že to dělá jen u řidiče.
2) tj. 1)
3)To nemám, ale u spolujezdce mi vylezlo to venkovní těsnění o 2cm. Tak to zatlačily zpět a přilepily.
4)To mi dělá taky. V servisu mi tam něco dotáhli a na 3 dny byl klid. Drnčí mi vždy, když je co nejvíc na doraz dozadu.
5)Mě popraskává před spolujezdcem úplně u okna a v místech oválu na budíky.
6)To jediné mi opravily. Je to nedotažený a nevystředěný silentblok motoru. Jenže mě to dělalo po 2 týdnech od koupě. Dělalo to prvních 10 až 15km než se asi ohřál motor a pak byl klidnější. Od té doby co to zpravily, tak motor klidněji ztartuje i zhasíná.
7) To mám OK
Spotřeba 4.9-5.2l/100km. Chorvatsko 4.3l/100km a to jsem "Lucinku nešetřil" Spotřeba má klesnou až po první výměně oleje. Tuším že to tu někdo dřív psal.
Jinak já jsem koupil i servisoval auto u Auto-Pilař v Říčanech. Jsem s ním nespokojen, tak mám v merku Otava na Praze 4. -
« Re: Renault Clio - problémy
3, Torpedo - to je teda divny nazov - maju asi vsetky Clia rovnako, takze to neni zavada.
2, Okienka cvakaju iba obcas, ale neni to chyba iba Clia, napr. aj Maxima cvaka, ked ma pootvorene okna (a to stoji 4x tolko)
1, Mne to teda nevadi.
Inak drnci iba jeden vyduch, na ktory sa chystam uz skoro 3 roky, sedadla su OK a vsetko je relativne v pohode. -
« Jak se jezdí s Lagunou
Dobrý den všem,
můj dotaz sem až tak úplně nepatří, ale jedná se také o Renault.
Chtěl bych koupit ojetinu Renault Laguna 1.8RT (66kw), nikde ale nemůžu sehnat parametry k motoru. Max.rychlost, spotřeba, zrychlení 0-100km/h, atd..
Proto se chci zeptat někoho, kdo má s tímto autem zkušenosti, jak se jezdí v osmnáctistovce s 90 koňmi. Není to na to auto třeba příliš slabý motor nebo nežere to nějak moc???Předem díky za odpovědi, pomůže mi to při výběru. Radek. -
"-- skrytý --" 10.10.03 18:41
« Re: Renault Clio - problémy
Omlouvam se, predevsim Citronkovi, ze jsem tu tak dlouho nebyl, nejak jste se tu rozsoupli :)) Saposnikove, k tem Tvym zavadam:
1) ano, mohlo by to byt tizsi :-/
2) souhlas, taky mi to cvaka. Proto radeji jezdim se zavrenymi, protoze i jak veli manual, s otevrenymi okenky je spotreba o 4% vyssi a to bych prece neprezil. :-))))
3) torpedo .. nevim, ze se tomu tak rika, myslis ten gumovy plast, co je jako obvodova lista, svisla a nahore je do hodne nepatrneho L, smerem dovnitr skla? Tak na miste ridice mam totez. Neni to nejak drasticky plandajici :), ale uz jsem jednou asi po pul roce musel tuhle celou gumovou listu stahnout asi o 1.5cm zpatky dolu, o ktere mi cela vyjela nahoru :)) Zatim to neni tak problematicke, ze bych se to chystal podlepit. Ale ted mi prisel prospekt, ze jsou slevy a servisni prohlidka pred zimou zdarma, tak se jich zeptam, co mi s tim udelaji.
4) zadne takove problemy jsem nezaznamenal za celych 17 mesicu.
5) Jo, drnci, v nekterych otackach, ne vzdy, zalezi na teplote .. obcas mam pocit, ze to vychazi z mista vyskoveho repraku u ridice u celniho skla, jindy zase v te "vanicce" pred palubakem.
6) takove pazvuky jsem nezaznamenal, hudebni sluch nastesti mam, takze snad to u Tebe souvisi jen se zabehem?
7) nic takoveho se mi nedeje.
S tou spotrebou neboj, mne to po takovych uvodnich necelych 5tis. km zacalo padat z peti litru dramaticky dolu. Pamatuju si, ze stacila jedna temer 500km streka do Nemecka po dalnici a zjistil jsem, ze se da jezdit ne za 5, ale pod ctyri :)) A od te doby jsem zjistoval, ze takova projizdka tomu vzdy pomuze, patrne to souvisi s idealnim premapovanim datove mapy v ridici jednotce podle takoveho profilu jizdy. Jinak jasne, neco jineho je jezdit po dalnici 130 a neco jineho tak do stovky, jako ja. :-))) Jinak doplnim, jak jsi se ptal, ja mam 60kW verzi. Ale urcite pocitej s tim, ze se Ti ten chod jeste zkultivuje a celkove se Ti znacne propadne spotreba. Jo a k tomu razeni. Ja mel trochu tuzsi razeni trojky, jeste nebyla asi ochozena ta kulisa, ale to se po nejake dobe ochodilo a ted razeni no-problem.
Je to, jak jsi napsal. Auticko v tehle cenove kategorii nemuze byt Mercedes E, takze nejake prohresky na dilenske kvalite se najdou, ale jinak provozne a funkcne je to muj rodinny milacek a nedam na nej dopustit. :-)) -
« Re: Renault Clio - problémy
po zkušenostech bych radši už standardní HF nechtěl... u jiných Clií jsem viděl, že mají držák přidělaný vpravo vedle rádia. Tam si zase myslím že to spolujezdec dřív nebo později ukopne.
Ale narvat plechovou konzoli tímhle způsobem do palubky se mi vůbec nelíbí...
Asi bych koupil lehkou HF s bluetooth komunikací (žádné kabely), nabíječku do zapalovače, ext. vnitřní anténa nalepená zevnitř na sklo je stejně k ničemu (na předchozím autě jsem jí měl na střeše a nedostatkem signálu jsem nikdy netrpěl- ale nech si vrtat do novýho auta) a využíval bych hlasový vytáčení...
-
« Re: Renault Clio - problémy
Ahoj, díky za reakci, vidím, že se asi jedná opravdu o obecný jev u Clia/Thalie... Jsem zvědav, co mi řeknou v servisu. Problém je, že některé z těchto závad špatně popisujou a kdo to nezná (myslím si většina mechaniků u Renaultu)nebude mít ponětí co s tím. To je hrůza... -
« Re: Renault Clio - problémy
Ahoj, tak to máš teda štěstí, přeju Ti, aby Ti to takhle dlouho vydrželo.
Jinak jsem jestě zapomněl přidat další "závadu" a to nepřesné řazení prvního př. stupně. Jde tam z tuha, ale když ho vyndám vyšlápnu podruhý spojku, tak už tam krásně zapadne...
S tou spotřebou to asi bude tou mojí jízdou. Budu se muset mírnit... ale když to Clio si tak krásně notuje :o))) -
« Hlášení
Protože tu skoro nikdo nic nepíše (Ajvn přešel do rubriky Hyundaj), tak to budu tady muset vytrhnout já.
Takže od začátku: Cca před rokem si manželka koupila funglovku (skoro 800.000,-) no a mě zbyl náš rodinný rezavý vrak. Tak to néééé řval jsem udatně (ve sklepě, aby mě manželka neslyšela) a kul plány, jak její vůz dohnat a předehnat. Mému kapesnému odpovídaly limuzíny typu Getz, C3 či Clio. Ještě jsem pojezdil se Stilem i novým Meganem, ale nakonec vybral to nejlepší...Clio Lucku (dávali rádio CD a elektrony zdarma). No ještě jsem od souseda za pětistovku vymámil Trabanta a Renclíci mi za něho dali slevu 25.000.
Jsa rozjařen těmito výhodami jsem se rozšoupl a přiobjednal klimu a sekvenční automat. převodovku.
Tak, zatím stačí, pokračování příště. -
« Re: Renault Clio - problémy
To snad proboha ne. Je to opravdu funglovka. Clio bylo koupeno u AMOS Otava v Limuzské na Praze 10.
Musím uznat, že v servisu jsou opravdu břídlilové. Poznal jsem to už když mi do novýho auta motovali HF. Zastrčili mi plechovou konzoli pro připevnění držáku telefonu do škvíry vpravo od průduchu topení mezi krycím plastem topení v prostřední kapličce. Nejdřív jim to tam nedrželo, tak jsem je to nechal opravit, tak to tam nakonec nějak narvali, odřeli při tom roh palubky. Konzole se za jízdy celá klepe a ten vybočenej krycí plast topení, který má vlastně po celém obvodu lícovat z palubkou se mi taky moc nelíbí. Kabeláž k HF byla vyšponovaná jak struna od kytary. To naštěstí dali do pořádku. No prostě hrůza a běs...
Kde máte umístěn na plubce držák pro HH vy? Díky za reakci. -
« Re: Renault Clio - problémy
Ahoj ja mam Thaliu, benzin, rv 2001, skoro 90.000km. No problemy mame podobne.
1: Okna boli hlucne, ale bud som si nato zvykol a uz si to nevsimam alebo to casom preslo :)
2. Do polky stiahnute okna cvakaju aj umna.
3. Toto som nepostrehol.
4. Rovnaky problem je aj umna, aj ked umna vznikol z nicoho nic po 2 rokoch! Neviem ci je to mechanika pod sedadlom, alebo cele operadlo, ale ked tam nik nesedi tak po nerovnostiah to drnci :-(
5. taky plast ja ani v aute nemam :-)
6. Nato sa niekto uz tuto pytal, robi to aj mne. Vraj ide o rezonujuce plynove lanko. Ked ja rozhupem zastavene auto, tak zo zadnej napravy to vrze IBA ked je rucna brzda zatiahnuta. Stoho vyplyva ze su to zadne brzdy. Myslim, ze je to OK :)
7. Rovnaky problem aj umna :) -
« Re: Renault Clio - problémy
Tedy Šapíku, no to je ale pech. Mám taky Lucku, sice benzínovou, ale zatím nic s Tebou popisovaných věcí mě nepostihlo. Schválně jsem sjel těch 17 pater do garáží zkontrolovat to "torpédo". Sedí na skle jak přilepené (zatím). Skla sjíždějí potichoučku (zatím), nic nedrnčí. Spotřebu mám pochopitelně vyšší - ale tankoval jsem zatím jen 2x, takže jen orientačně něco pod 6 l/100 (zatím). Ajvník sice s dCi jezdí za 3,5 l, ale jeho zas neber úplně vážně, on je to maniak na spotřebu. Za normál bych považoval tak 4,2-4,5. Asi by sis měl s hochy v servisu promluvit ať ty mouchy pochytaj - nebo změn svého "Renault partnera". Je škoda si nechat kazit radost z tak sqělého autika. -
« Renault Clio - problémy
Ahoj lidi,
rád bych se s Vámi podělil o problémy, které mám s 5 měsíců starým Renaultem Clio 1,5dCi 48Kw (Lucie), najeto 12 tis, a rád vás získal informace, zda jste se s popisovanou závadou nesetkali i u svého vozu, popř. zda neznáte příčinu těchto nedostatků a zda a jak se dají řešit.
1) El. stahování předních okének je relativně hlučné, zvláště při stahování. (v servisu mi sdělili, že s tím nelze nic dělat, zde se jedná o konstrukční nedostatek
2) Přední okénka za jízdy cvakají, nejvíce pokud jsou tak do poloviny stažená.
3) Venkovní plast pod čelním sklem tzv. torpédo, se na straně u řidiče v jednom místě zvedá natolik, že mezi plastem a sklem vzniká štěrbina. (torpédo už bylo jednou měněno, nové má tendence se zvedat také).
4)Mechanika pod sedadlem spolujezdce (zvláště když je neobsazeno) za jízdy silně drnčí.
5) Přísrojová deska vydává zvuky pramenící z vibrace plastu.Po dlouhém bádání jsem přišel na to, že vibruje malý krycí plast v prostředku desky s otvory pro tlačítka zamykání vozu (vlevo) a rozmrazování zad. okna (vpravo)
6) Při jízdě po nerovnostech ale také za jízdy při lehkém přidávání a držení plynu se ozývá, proavděpodobně z motorového prostoru, podivné chraptění. Nedokážu tuhle situaci na povel nasimulovat, pravdou je, že se mi objevuje převážně když má studený motor.Jsem z toho zmatenej protože nevím zda je na vině podvozek nebo motor :o))) Při rozhoupání stojícího vozidla slyším ze zadní nápravy vrzání.
Je ale naprosto možné, že se jedná o dvě rozdílně závady, které si mylně spojuji dohoromady.
7) V určitých otáčkách začne vibrovat sklopené stínítko spolujezdce (přiklopené ke stropu). Klepe o strop.
Co myslíte, udělají s tím ve servisu něco? Clio je super auto, ani jsem nečekal, že v něm bude takové báječné svezení, ale tyhle nedostatky kazí jinak dobrý dojem.
Jinak jsem si pročítal Vaše spotřeby a jsem v šoku. Nemám tedy PP, spotřebu počítám od plné do plné (což je dle mého názoru nejpřesnější), mám najeto 12 tis a spotřeba se pohybuje mezi 5,2 - 5,6. Jezdím buď Praze a nebo po dálnicích - (cca v 3500 ot) o vašich hodnotách se mi může opravdu jen zdát. Nevím jestli všichni máte dCi s 48kw (vím že 60 Kw dCi vykazuje lepší prov. hodnoty), ale stejně pod 5l jsem se dostal snad jednou (4,8l/100km) a to byla ukrutně volná jízda... Po německých dálnicích spotřeba 6,2l :o)))
Díky za Vaše reakce.