Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re:
jurajK - original radio som v Cliu nemal, tak neviem. Ak je ale tak blbo urobene ako v Megane, tak to asi nepojde tazko (4 male dierky na odistenie radia), len treba najst tycky z dobreho materialu a so spravnym priemerom. Ale varim z vody, to radio som este nevyberal. Kde su odpory ti tiez nepoviem, reagoval som na problem s regulaotorm teploty, ktory mi vznikol po zamontovani neoriginal radia. Sorry za moju nevedomost ;-) -
"-- skrytý --" 12.07.06 16:08
« Bez nadpisu
S tym pristupom cez otvor na radio by to bolo zaujimave, da sa nejak vymontovat aj radio priamo od vyrobcu, alebo to nestoji za tu robotu? A kde su tie regulacne odpory? Su priamo na tom ovladaci/prepinaci rychlosti ventilatora? Inak ten pristup je tam fakt hrozny.
.
Btw ma niekto predstavu na co sluzi konektor pod popolnikom (na Thalii je to pri radiacej pake), mam dojem, ze pod nim je nejake cidlo na airbag. Moze to byt na deaktivaciu? Mate aj vy v tom konektore zasunuty taky zaslepovaci protikus, co skratuje dva piny? -
"-- skrytý --" 11.07.06 14:03
« Bez nadpisu
Mal som podobny problem s pruzenim ovladania teploty, bol vyskoceny koniec bowdenu na zadnej strane panelu ovladania kurenia. Stacilo zastrcit koncovku tam kam patri a dotlacit, aby zapadla zapadka. Ale pristup je zly, je tam zo zadnej strany maly otvor na pristup a ak chces nieco vidiet, musis lezat vselijako poskrucany na podlahe a pripadne pouzit zrkadielko. V kazdom pripade skontroluj, ci su obidve lanka a bowdeny spravne uchytene. Ovladanie rychlosti ventilatora je prepinac, ovladanie teploty a smeru vzduchu je ocelove lanko v bowdene, takze obycajna mechanika. Ak si to nespravis sam, hocijaky sikovny mechanik sa Ti na to urcite pozrie. -
« podobny problem
Zdravim!
Mam podobny problem ako uzivatel Thalie 2001 na Renaulte Clio II rv 2000.Auto mam len kratko a neviem ci ventilator funguje spravne alebo nie...Viem ze na najspodnejsiu polohu studenho vzduchu sa neda prepat!Potenciometer sa vracia do predposlednej polohy.Pruzi.
Mam tiez klimu a ta funguje zatial v poriadku.Ta sa spusta s tlacitkom AC a inym potenciometrom.
Hadam ta oprava nebude az taka draha.Myslim ze nahradne diely sa daju zohnat niekde lacnejsie.Len by bolo dobre vediet co je tam pokazene a nedavat to robit do znackoveho servisu,lebo tam ta oprava tolko moze stat...(10000.-Sk) -
« Problem se startovanim
Zdravim,
potreboval bych poradit.
Mam Clio RSI 1,6 16V (107PS) rv. 2000 a objevuje se mi nasledujici problem. Obcas pokud chci nastartovat tak motor normalne toci, ale nenaskoci pak staci vypnout klicek zkusit nastartovat znovu a jiz normalne naskoci. Jiz se mi stalo, ze nechtel naskocit vubec a kdyz jsem prisel po cca 15min tak chytil na prvni otoceni. Nevim jestli nemuze byt problem v celodennim sviceni kdy se baterie poradne nedobiji nebo nekde uplne jinde. Prosim pokud se nekomu stalo neco podobneho nebo Vas napada v cem by mohl byt problem napiste mi.
Dik Neady -
"-- skrytý --" 07.07.06 07:59
« Rezonance
Tak jak se Vám jezdí s novými pravidly? Možná teď dosáhneme lepší spotřeby než Ajvn >:D Cliouše jsem měl na heveru, jelikož se mi při přejetí nerovností něco ozývá z přední nápravy. Ale nic moc jsme nenašli. Ještě si zajedu asi otestovat tlumiče.
Spíš mě trápí problém, že pokud mám např. zařazený 3. převodový stupeň - 1500ot/min a potřebuji zrychlit, tak je slyšet rezonance. Při zvolném zrychlování nebo když tam mám 2000ot/min je to v pohodě. Na převodovku pod autem jsem koukal a připadá mi trochu volný silentblok na konci táhla, které pak vede k šaltpáce. Servisák tvrdí, že je to v pohodě.
Jinak mě čeká výměna oleje po 15tis (na 30tis. interval prdím) a k tomu budu měnit obě zadní prasátka. -
"-- skrytý --" 20.06.06 09:54
« tlmice
ja mam 57000 km a tiez uz mam pocit ze tlmice dosluhuju - bratislavske cesty davaju dost zabrat. Niekedy mi zacne dost vibrovat volant, ale neviem ci je to vec tlmicov. Pred tym som mal Corsu, ked som ju predaval mala 142.000km a povodne tlmice.
Inac tiez by som sa potreboval dostal k ovladacom vetrania, lebo mi prestala svietit ich prava strana - najprv fungovalo mierne buchnutie, teraz uz nepomoze ani kopanec :) -
"-- skrytý --" 15.06.06 13:14
« Kolik Vám vydržely tlumiče?
Mám Clio 1,5 dci rok výroby 2002 najeto 78 000 km 2/3 po městě zbytek mimo. Auto poslední dobou hůře sedí na silnici a ze zadní nápravy se při nerovnostech ozývají nepříjemné zvuky. Přičítám to dosluhujícím tlumičům. Proto jsem se chtěl zpetat jak je to u Vás. Kolika km jste s původními tlumiči najezdili Vy. Nebo snad můž být toto vrzání a hluk spojen s jinou závadou? Kolik může stát případná oprava?Díky. -
« Bez nadpisu
Ako sa dostat dnu ti neporadim, ale vymenit odpor nie je ziaden problem. Ak nie je spaleny docierna, v predajni elektrosuciastok ti budu vediet predat taky isty, pripadne zozenies cely diel na vrakaci. Mne odisiel kedysi davno najvyssi stupen vetraku, tam som odpor nahradil iba drotom a funguje to (asi) az doteraz. -
"-- skrytý --" 08.06.06 13:41
« Bez nadpisu
Trochu by som zmenil temu (aj ked tie fotaky su zaujimave). Mame doma na Thalii 2001 (~=ClioII) problem s regulatorom rychlosti ventilatora kurenia. Ma(l) styri rychlosti a postupne odisli prve tri, takze teraz alebo stoji, alebo fuka na maximum. V servise povedali, ze su spalene regulacne odpory, alebo je problem v motorceku. Novy stoji 10 000SK, odpory asi polovicu, plus praca. Myslim, ze problem budu odpory, jednotlive stupne prestali totiz fungovat postupne. Takze by som sa chcel opytat
1) Mate niekto skusenost, ako odmontovat ten panel s regulatormi ventilacie a ako sa dostat k odporom (raz som to skusal a zdalo sa mi to dost zabite, navyse som sa bal, ze odpalim airbag)
2) Viete, kde by sa dali zohnat vyssie uvedene suciastky za nizsiu cenu?
3) Je to vobec rozumne skusat opravit to doma namiesto zaviest do servisu?
Vdaka za vsetky rady a pekny den.