Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 05.01.04 22:11
« reset palubniho pocitace ze zimy?
Tak jsem se dnes vratil .. ne z hradu :), ale z hor, nic moc vysokeho, Krusne v Novem Meste u Moldavy, ale zazil jsem tri noci po sobe, kdy teplota v noci klesla pod -10'C, ze jsem mel rano vynulovane pocitadlo na palubnim pocitaci. Komplet jako kdyz se stiskne ten reset-cudlik. V miste meho tradicniho stani jsem uz zazil mrazy horsi, i -16'C, ale tohle se mi doted jeste nestalo. Hm hm hm.
Kdyz bylo pres noc kolem -15-16, tak se mi poprve i rano stalo, ze mi motor naskocil az napoctvrte. Dvakrat se otocil naprazdno, jakoby bez nafty, napotreti uz blafnul, napoctvrte uz se chytil. Po tom prvnim pokusu jsem vzdy dvakrat az trikrat nechal nazhavit, nez jsem znova otocil a chtel nastartovat. Jinak jak to uz naskocilo, tak byl ale ten zvuk takovy "skripavy", co se mi linulo z motoru, ale po takovych 10-15 vterinach uz se to ustalilo do normalniho zvuku. Jinak ale pak uz pohoda a Clious se na snehu nenechal zahanbit a i moturek bezel jedna basen. -
"-- skrytý --" 05.01.04 22:02
« Re: Ostrekovace
caf lufe, nemel jsi jen zamrzle trysky na ostrikovacich? Uz se mi to minulou zimu taky prihodilo, s evidentne zimni smesi, rucne dolivanou :-) Ale jestli Ti to nestrikalo ani po x-set kilometrech, kdy uz je kapota dobre prohrata, tak to je fakt divny :-/ A nepomohla by klasika v podobe hadicky a trochu nasat? :)) -
"-- skrytý --" 05.01.04 12:10
« Re: Ostrekovace
No já bych ji neodsával. Prostě bych koupil zimní a snažil bych se ji tam co nejvíce dolít, aby se s tou letní promíchala co možná nejdříve. Jinak na odsátí té staré bych použil obyčejnou hadičku. Stačí ji zavést do nádobky a pusou nasát kapalinu tak, aby druhá hladina byla níže než ta v té nádobce a tím ji můžeš stočit do připravené sklenice vedle auta. :)) -
« Ostrekovace
Cavte vseti. Cujte a citajte moj prvy prispevok v tomto novom roku :-) Vcera vnoci som mal cestu do Prahy, pred cestou, ako sa to v zime patri, som si skontroloval, ci mam dost vody (myslene nemrznucej zmesi) v ostrekovacoch a bolo to OK. Ale bohuzial, ked som potreboval striekat, nic sa nedialo :-( Kvapalina zmrzla. A teraz sa drzte - tu mrznucu kvapalinu tam naliali v Renault servise na poslednej garancke. Je pravda, ze bola v lete, ale mohli aspon upozornit, ze v ostrekovacoch je letna zmes a nie zimna. Dost neprijemne, ked je teraz ta kalamita, ja musim jazdit a auto stava cez noc vonku. To nemam ziadnu sancu, ze si tento tyzden streknem :-)
A teraz otazocka - netusite, ako sa da dostat kvapalina z ostrekovacov (samozrejme, ked mi najprv v garazi cez vikend rozmrzne). Nemam nic, cim by som ju mohol odsat. -
« Re: Tak mam najeto pres 51.000 km + rez
Já za rok a půl přesně - 74 400 ( dnes )Spotřebu si měřím jako koníčka.Skutečná za těch 74 tisíc je 4,3. Počítač ukazuje cca kolem 4 litrů.
Mám Extréme 60 kw. Upozorňuji, že jezdím tak, že podle počítače mám vždy od natankování do natankování (potom vždy nuluji) průměrnou rychlost kolem 65 /hodinu.Upozorňui, že skoro vůbec běžně po dálnici nejezdím.Pro toho kdo trochu jezdí a rozumí tomu, to říká, že musím jezdit mimo obce jako prase ( tam ale fakt rychlosti dodržuji). Když si dám někdy sám sobě závazek , že budu třeba jezdit jednu nádrž přesně podle předpisů, tak mi nikdy skutečná spotřeba nepřekročí 4 litry. Spotřebu přes pět litrů bych tak viděl při jízdě po dálnici a na tachometru celou dobu kolem 150 km. Jinak to není možné. Takže kolega určitě s tou spotřebou nepřehání.Buď jezdíš jenom po Praze a tam by ta spotřeba přes 5 odpovídala nebo jezdíš systém brzda plyn, likviduješ si auto a stejně vysoké průměrné rychlosti nedosáhneš. Zkus se zamyslet, jestli není problém spíše v Tobě jako v řidiči. Ten motor v Cliu je skutečně nadprůměrně dobrý.
Všem Renalťákům přeji hodně zdraví a bezproblémových km v roce 2004.
Hellebrand -
"-- skrytý --" 31.12.03 08:50
« ...dnes to ale fičelo jako na Sibiři :) - řetězy
Ráno jsem svoje autíčko ani nepoznal. Bylo pod 30 cm peřinou. Né že by tolik napadlo (asi 15 cm), ale večer jsem si jej dal na takové místo, kde dělal větrolam a nafoukala na něj taková peřina sněhu, že jsem měl co dělat, abych ho vyhrabal. Dokonce jsem už začal přemýšlet, ža bych nasadil řetězy. Mám je v kufru připravený a minulou zimu co jsem měl ještě Favorita jsem je použil - to bylo žůůůůžo. Moc se mi to líbilo. Ale nakonec zvítězila pohodlnost a tak jsem vyjel bez nich. Ještě že tak. Sic napadlo hodně sněhu, ale je to do základu mokrý a na to se řetězy nehodí. S nima se jezdí dobře, když má silnice sněhový podklad dobře zmrzlý a pak to je super. Pamatuji se, že jsem jel i 60 km, ale není to potom moc bezpečné - mohli by možná prasknout. Zajímalo by mne, jaké máte zkušenosti z řetězy vy Clioukáři :-) Dnes si to užijte a nesedejte ovíněny za Cliouše, nebo vás to může potom dost mrzet. Ještě budu muset vymyslet, kam Clioše dát na večer, aby naň nepřistála nějaká rachejtle.... ********* zdraví Sněženek -
"-- skrytý --" 30.12.03 07:33
« ,,,zase se vrátil sníh
Dnes jsem musel jet 20 km po nevyplužený silnici. To vám byla švanda. Každou chvilku jsem najížděl asi 60tkou do větších sněhových vyvýšenin, ale autíčko jelo skvěle. Dokonce i ráno startuje bez problémů. Do dnes nevím jestli jsem tu baterku na vánoce nekupoval zbytečně. Teď mi doma zůstala 34 nabitá baterie a do auta jsem koupil 40 byterii. Zatím ještě nepřišly další mrazy. No uvidíme. Jinak vše nej... nej... ať se vám v tom novém roce dobře jezdí bez poruch a kolizí přeje Sněženek -
"-- skrytý --" 25.12.03 16:53
« ...hezké svátky a né jako já....
Tak jsem včera chtěl vyjet... :-( V noci bylo asi -18 °C !!! Tak si to dopoledne drandím k autíčku (to bylo asi -13 °C) a otočím klíčkem a ono jeno trochu pšššoooouk a nic. Zkusím ještě asi dvakrát a to samé. To nám ty vánoce začínají... No co, auto jsem koupil dvouletý a dnes mu je dva a půl roku a u bývalého favorita mi 1. baterie vydržela jen 1,5 roku a ta druhá děvět let (!!!), co se dá dělat. Začal jsem zkoumat, jak baterii vytáhnu a zjistil jsem, že to zas tak snadný není. Musel jsem si půjčit 13 klíč s dlouhým nástavcem a kamarád mi půjčil nabíječku. Tak jsem baterii dotáhl domů a dal na nabíječku. Manželku jsem o tom pověděl a řekl jsem ji, že to vypadá, že baterka odchází a bude nespolehlivá a tak jsme se rozhodli, že ještě k vánocům si koupíme novou. Zajel jsem na benzínku, kde jsem věděl, že mají nové baterie a jednu Bannerku za 1217,- jsem koupil. Prodavač mne ujišťoval, že se prodávají nabitý a i můj známí. Mě se to ale nelíbilo, ale už jsem musel vrátit nářadí a tak jsem do auta dal novou. Druhý den ráno jsem zase nenastartoval. Tak jsem vzal ještě starou baterii z nabíječky a spojil ji s tou novo a auto naskočilo. Věděl jsem, že pojedu adi 30 km a myslil si, že se ta nová dobije a nestalo se. Po problémech, kdy mi tchýně musela napojit svoje auto, abych odjel jsem se dostal domů zpět. Vytáhl jsem obě dvě baterie domů a do rána je budu nabíjet. Pořád doufám, že to je tím, že ta stará je nespolehlivá a ta nová z obchodu byla nedobitá. No, ale kdyby to tak nebylo, pak mi něco tu baterii vybíjí a čeká mě návtšva v Renoldu :-( .... no jinak krásné vánoce a spokojenost v duši, kdyby ty mrazy uhodily dřív, věděl bych to dřív a né až na štědrý den ... no uvidíme dám vám vědět zdraví Sněženek -
« Clio fáze 3
Dneska jsem v autosalónu viděl poslední verzi Clia, která se začne prodávat v lednu. Vnější změny malé, šedá pod předními světlomety, u Sport lakované nárazníky. O to lepší je ale interiér, sedačky mají nová čalounění, viděl jsem základní authentique a bylo to moc hezký. V přístrojové kapličce je nově taky grafický display. Vypadá hodně dospěle, o to víc se těším na nový model:-)
Asi uz tusim, ze ten reset nebyl zpusoben jen primo mrazem. Dnes jsem otocil klickem o dve polohy a kontroluju i v tom krutu, ze palubak zresetovany nebyl. Jedno startovani, druhe a treti neuspesne taky a pak jsem zaslechl takovy zvuk, jako kdyz hrabe harddisk :-) .. rikam si, hm, ze by? otocim klickem znova o dve polohy a pocitadlo bylo samozrejme zresetovane.