Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Caute!
Vsade 2.5 na Cliu je moc. Idealne je okolo 2.1 vpredu a 2.0 vzadu. To auticko ja malicke a lahucke, 2.5 na zadku sposobi, ze zadok bude nevypocitaltelny a prilis tvrdy. Ze sa pocitove bude guma v zatacke uhybat je dane jej vyssim profilom, ale pri nizsom tlaku bude mat lepsiu prilnavost a paradoxne bude mozne jazdit rychlejsie. A dalsia vec je, ze prefuknute gumy horsie brzdia, a to dost citelne. Hodnoty udavane v manuale su velmi dobre vyskusane a drzal by som sa ich. Testovaci jazdci maju vacsi cit pre auto ako my. Koli nizsej spotrebe kludne fukajte podla hodnot pre dialnicu, ale uz aj pri tychto tlakoch je citit znizenie brzdneho ucinku. -
« Caute!
Chcel by som sa Vas spytat co si myslite o pripravkoch na zvysenie vykonu alebo na jeho obnovenie?Napr STP Power Booster.Maju pripravky aj na benzin aj pre diesel.Ze vraj by sa to malo naliat (jedna flaska) po natankovani celej nadrze.Maju aj rozne cistice karburatorov alebo vstrekovania.Toto nie je reklama!Chcel by som sa Vas spytat na Vas nazor.
Keby mi to pomohlo trocha ozivit motor,tak by som to skusil...Viac je toho na stranke www.stp.com alebo je to aj na slovenskej www.topspol.sk.
O cenach nemam vobec sajnu,nijake tam nemaju uvedene.
.....................
P.S.V manuali(ktory mi poradili stiahnut tu) som cital ze na 1.2 Clio rv 2002 na gumy R14 by malo byt na jazdu na dialnici vsade 2 bary. -
"-- skrytý --" 25.07.06 21:41
« Re: Re: Manual
Pawo: Na ty R14 bych mozna na uvod zkusil tech tabulkovych 2.3 a 2.1, co jsou psane pri zatizeni. Navic, kazda jina znacka, typ pneu se muze chovat vyrazne jinak, takze z tech mych zminenych atmosfer se neda usuzovat na zadnou univerzalni hodnotu! Ja se ridil predevsim dvema ukazately. Nesmis tu gumu prefouknout, aby se sjizdel tlakem vypoukly stred gumy. A potom predevsim ... nafoukni je tolik, nakolik se s nima citis pocitove dobre a JISTE! Podfoukla guma se bude houlit, v zatackach bude guma reagovat se zpozdenim. Prefoukla Ti bude zase odstrelovat v zatackach a poznas to dobre i pri prejizdeni pricnych nerovnosti v zatackach. -
"-- skrytý --" 25.07.06 06:46
« Manual
Zdravim pawo99
Ak nemas manual, je lahka cesta ako ho ziskat.
Na strankach www.renault.cz je sekcia Muj Renault. Tam sa zaregistruj a nasledne po prihlaseni si mozes stiahnut komplet manual k tvojmu autu v pdf verzii. Dnes (25.7.2006) je tam na stiahnutie (okrem inych aut) manual na:
Clio 2002
Clio 2004
Clio 2005
Skus si stiahnut manual priamo z tychto odkazov, co som nahodil. Ak to nepojde (alebo to stiahne zle), tak postupuj cez prihlasenie na ceskom webe.
V tejto veci - poskytnutia manualov - treba cesky server renault.cz pochvalit. Pretoze slovensky web nestoji v tomto smere za nic.
Daj vediet, ci sa ti podarilo manual stiahnut.undefined -
"-- skrytý --" 25.07.06 00:52
« Re: Tlak v pneumatikach
Pawo: ja mam obuto 185/55 R15, zadne balony. Minule pneu, na kterych jsem pres jednotlive letni sezony najezdil 75tis. km, takze asi vyslovene spatne foukane nebyly :), tak ty jsem mival predek mezi 2.4-2.55 a zadky jsem foukal 2.2-2.3. Jinak pokud se nepletu, tak v manualu je na jizdu po dalnici a pri zatizeni 2.3 predek a zadek myslim 2.1. -
« Tlak v pneumatikach
Zdravim motoristi!
Chcel by som sa opytat aky mate tlak v pneumatikach na Renault Clio II?
Kolega ma Thaliu a hovoril,ze vpredu ma 2,4 a vzadu 2,0 priblizne.Nemam k autu ziadnu prirucku a jak som auto kupil,tak je vsade rovnaky tlak 2.0.Menil som prednu gumu(defekt) a myslim ze tam by mal byt tlak vacsi.Dakujem za odpoved! -
"-- skrytý --" 24.07.06 21:44
« Re: palubna doska
Zdravim Pawo ...
jestli vidim dobre a tusim jeste lepe, tak je to uzavreni privodu vzduchu do vozu zvenci ... typicky, kdyz dojedes nejakeho smradocha pred sebou, nebo cisternu s cerstvym asfaltem, tak abys to nemusel cuchat, pokud tedy nejsi milovnik vune tekuteho asfaltu ;-) , tak po stisknuti tohohle cudliku se stava z Tveho Cliouse temer hermeticky uzavrena mistnost >:-[] .. samozrejme ne tak uplne docela, ale asi takova je idea 8) -
« palubna doska
Zdravim vsetkych co maju Renaul Clio/Thaliu.
Len nedavno som kupil Clio II od jedneho da sa povedat podvodnika a rozhodol som sa ze si ho aj tak necham....Preto sa to radsej opytam tu ako by som mal mat este nieco spolocne s nim.
Na tejto fotke je palubovka a zaujimalo by ma co robi ten treti gombik zprava vedla klimatizacie...Dakujem za odpoved!
[odkaz] -
"-- skrytý --" 24.07.06 11:15
« vse pri starem
Lidi, omlouvam se, ze sem uz mesice nic nepisu, ale cim je to me Clio starsi, tak asi zraje jako vino. Uz si ani nepamatuju, co mi na nem kdy delalo problem. :-! Ty statistiky poruchovosti TÜV musi byt skutecne pochybne. Tam cim je auto starsi, tim poruchovejsi. U me je to presne opacne >:D Aktualne mam najeto 141.433 km a na konte mam 0 trestnych bodu ... zatim >:-[] -
« Bez nadpisu
Zdravím všetkých!
Mám Clio 1.4 16V r.v.2002 dovezené zo Švajcu ťuknuté s málo km za
dobrú cenu.
Menil som olej ,poraďte prosím ako sa nuluje počítadlo.
A mám ešte jeden problém.Po naštartovaní pri studenom motore
chcem jemne pridať plyn aby som vycúval z garáže a motor chytí akúsi dieru dobre že nezdochne ,po zahriati je všetko ok.
Čo to môže byť? -
"-- skrytý --" 13.07.06 13:41
« Bez nadpisu
Luf: myslim, ze to pojde lepsie asi zdola, cez vikend to skusim.
Janmil: uz ani neviem preco, som si naivne myslel, ze by ta zasuvka mohla mat nieco s airbagom (vedla je krabicka, na ktorej je nieco v tom duchu napisane) a ze prave ta krytka vyskratovanim tych pinov deaktivuje airbagy. Mam vcelku lepaky, ze si to nejakym klepnutim na nespravne miesto odpalim :shock:
V kazdom pripade vsetkym vdaka za info. Skusim sa ozvat po vikende ako to dopadlo.