Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.06  21:51

    « Re: Re:

    Meky: Malo miesta? Promin, ale pokud kupuju auto v nizsi tride, vim, ze nekupuju rodinne MPV. :-) Nemuzes od takoveho vozu chtit, aby pohodlne prevazelo na delsich trasach 4 dospele osoby vyssiho nez prumerneho vzrustu. Takovahle auta jsou pro dva, maximalne pro dva mlade lidi a jejich jedno dve mensi deti. Pro takove pouziti je velikosti odpovidajici. Jinak na prednich sedackach je mista habadej. Samozrejme uvazujeme normalni lidi, ne vyzrane odule jedince. >:D
    Problem s cepovanim nafty? Proc to stavis do roviny, ze je to o strachu? Je to otazka volby kazdeho, k jakym cerpacim stanicim jezdime. Jestli chceme renomovane znacky, beze strachu, nebo jestli kvuli zdanlive nizsi cene chces riskovat u no name pump. Ja tankuju az na par vynucenych tankovani v cizine vyhradne u JETu, je to znackova pumpa, pri kontrolach vychazi mezi jednemi z nejlepsich co do kvality paliv a zaroven je velmi levna, nejlevnejsi mezi znackovymi a casto levnejsi, nez rada mistnich lokalnich no name pump. A pokud bys mi oponoval, ze u Vas treba nemate pobliz JET, nebo vubec, tak odpovim jednoduse. Zkus si, kolik km najedes na 50 litru nafty od Shellu (ten tam u Vas doufam po ruce nekde je) a zkus si, kolik km najedes od nejake levne no name pumpy. Mozna budes prekvapeny, o kolik horsi spotreba u tech no namu je a diky tomu najedes mene km, takze to, co das mene za jeden litr, tak ve finale das plus minus stejne na pocet ujetych km, ale s neporovnatelne horsi kvalitou. Nekdy se temhle typum "setrilkum" opravdu musim smat nad jejich stylem uvazovani.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.06  15:55

    « Re:

    mal som, predal som. Usporne, ale po buracke - otrasne servisy Renault. Malo miesta. Strach pri kazdom capovani nafty - ze co to beriem :shock: 8-s
    Predal som a uz spavam dobre.
    PS: Predaval osm velmi tazko - nikto to nechce... :roll: :-( :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.06  16:12

    « Bez nadpisu

    Ako mám rozumeť vete" ked si dokazal zlikvidovať Scenica"????
    Prepač, ale od auta za ktore som dal 860 tisíc očakávam že bude jazdiť vo forme dlhšie ako rok... :roll:
    Ja nemam kupnu zmluvu s firmou Garett alebo Bosch, ale s automobilkou Renaul resp. s jej autorizovanym predajcom.Nemam ist to turbo reklamovať k subdodávatelovi? :roll:
    Neviem ako to maš v živote usporiadane ty, ale ja očakávam za svoje prachy aj adekvatnu protihodnotu.Ak by som si doniesol dva krat burane auto z Nemecka tak držim chrap ale ja som si kupil auto nove, rozumieš pojmu nove???Mna nezaujima od koho nakupuje renault relatka alebo ventil do turba, ja očakavam že za svojich skoro 900 litrov dostanem auto s ktorym nebudem pečeny vareny v servise.
    A to som tu nerozpisal zdaleka vsetky zavady.
    Mam 33 rokov, živim sa šoferovanim a rozhodne nejazdim ako prasa a k svojmu autu sa chovam ako k niečomu na čo som si musel zarobiť.Takže to že turbo dalo za rok pa pa nie je tym, že by som jazdil jak teplakovy gangster.
    Takže svoje odporučanie si pichni vieš kam...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.06  11:47

    « Bez nadpisu

    witman - ked si dokazal zlikvidovat Scenica takymto sposobom, Clio si nekupuj. Kup si radsej ine auto a nadavaj tam, dalsieho ako Tom69 tu uz nie je treba.
    BTW je zaujimave, ze ked sa pokazi turbo, klapka rozvodu vzduchu, ventilator kurenia atd., je to problem Renaultu. Ze su to vsetko diely od rovnakych dodavatelov ako pouzivaju ine znacky (Garett, Bosh, pripadne casty problem benzinovych Meganov - dephaser puley solenoid valve priamo od superspolahliveho Densa), to nikomu nedocvakne? Preto vazne radim kazdemu, kto mal problemy s Renaultom, nech skusi ine auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.06  22:00

    « Bez nadpisu

    Diky moc, naozaj vyčerpavajuca odpoved. ;-)
    Inak bol som majitelom Renaultu Scenic druhej generacie prave s motorom 1.5dCi ale 100 PS a išiel z domu.Turbo rozfofrovane po 25 tisícoch/nejazdim jak prasa/, silentbloky na motore menene dva krat spusta dalsich prkotin.Prave preto som chcel vedieť ako je na tom jeho najmenši braška... ;-)
    Dikes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.06  10:35

    « Re: Re:

    jeste neco me napadlo :-) ... co je prijemne, Frantici a Renaulti se tolik nekradou v porovnani treba s Nemci a Skodovkou. A jeste jeden provozni klad. Predni sklo. Uz za svoji dobu schytalo peknou radku kaminku a kamenu a zatim musim zatukat .. zadny pavoucek a prasklina. Jasne, sem tam bych nasel par miniaturnich vykousnuti od vetsiho spicateho kamenu, ale to je zalezitost do 1mm v plose, do hloubky zanedbatelna, ale nikdy to neprerostlo v praskajici sklo. A ze je to sklo kvalitni dokumentuje i ten fakt, ze pres zimu, i za teplot -10 bezne sklo cistim z namrazy vlazne teplou vodou a to sklo si to necha libit. Udelat tohle na starsi Octavce, nevim nevim. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.06  10:23

    « Re:

    wittman: Tezko rict, na co te upozornit. O kolika konikoveho Cliouse jde? O slabsi verzi s cca 65(?)koni nebo o tu silnejsi 80k?
    Ja mam s tim silnejsim nalitano dvouapul nasobek toho, co ten tvuj uvazovany ke koupi. Mne v ramci prodlouzene zaruky na jejim konci pred 100tis. km menili turbo, ackoliv jeho stav, aspon si to myslim, nebyl jeste zraly na vymenu, ale pochopitelne jsem se nezlobil. :-) Jinak mi pri 122tis. km menili zadni brzdy, protoze se mi na jedne strane temer cele oblozeni odlouplo (typicky vinou opakovanych prireznuti paken pri stani pres noc na rucni brzdu ve vlhekm prostredi a rano pri naslednem odtrhnuti pri rozjeti). Jinak bez problemu a urcite bez takovych, ktere by byly pro provoz fatalni. Nabyl jsem dojmu, ze naftova Clia tehle serii nekomu trpela na vymenu silentbloku v motoru po kratke dobe jeho uzivani, ale po vymene uz bez problemu. (i muj pripad) Jinak typicka "bolistka" .. doporucuju nic nestrkat pod sedadlo spolujezdce, kde je kabelaz od airbagu spolujezdce a ta, resp. jeji konektory, jsou docela citlive a vysledkem pak byva svitici kontrolka airbagu na palubce. Drobne "osahani" kabelu pod sedackou pak kontrolku "zhaslo". :-) Nakonec mi kabel vymenili a od te doby ok a taky uz tam nic nestrkam ... ani svoji ruku. :-)
    Vse ostatni je pouze otazka jezdeckeho stylu a zachazeni s autem. (A pripadne smuly na nejaky bug, ktery neni typicky a bezny)
    Ja jsem s autem maximalne spokojeny, jizdnim chovanim, motoricky, komfortem. Po tehle strance je i pri 146tis. km ve vyborne kondici a zatim nevidim jediny duvod, proc by to auto nemelo nalitat MINIMALNE 250tis. km bez vetsich investic nad ramec beznych garancnich prohlidek a vymen bezne opotrebovavanych casti. A propos, brzd.desticky menene az pri 122tis. km, tlumice nemenene - v poradku, menena pouze zadni loziska pri 90tis. (zacala hucet - v garanci), menene leve tahlo rizeni s cepem tesne pred 100tis. (jeste vramci garance), vramci prohlidky pri 120tis. standardne menene rozvody.
    Samozrejme obcas je nutne vymenit prasklou H7 zarovku, ale frekvence jejich vymen je umerna spis znacce a kvalite zarovek, nez ze by se za jejich umrtimi podilelo Clio nejakym nevhodnym konstrukcnim resenim a provoznim rezimem. Co je dost dulezite .. k zarovkam se necha dostat po mirnem zacviceni hornich koncetin relativne dobre, narozdil od rady jinych dnesnich aut, kde je to pomalu duvod na navstevu servisu!
    Nebudu tu rozpitvavat snad nejzajimavejsi benefit tohohle auta a motoru .. a to spotreba. Uz tabulkove hodnoty jsou vic nez vyborne vuci konkurenci a podle jizdniho stylu, neni problem se dostat o jeden litr niz nez tabulkova spotreba, pro milovniky eco-jizdy o jeden a pul litru niz! ;-) Zavodne zamereni ridici zase oceni vyborne a velmi čitelné chovani auta (samozrejme umerne tomu, jak kvalitni pneu je na aute)
    Nemam osobni zkusenost a srovnani s konkurenci, nesedel jsem za volantem ani Pola, Fabky, Fiesty, Corsy, Yarise, P206 a podobnych vrstevniku, ale nikdy jsem sve volby nelitoval, naopak jsem velmi spokojeny a to auto me nikdy nenechalo ve stychu.
    A jeste jedna poznamka, at jsem korektni .. Renaultacke autorizovane servisy nemaji mezi majiteli Renaultu zrovna dobrou povest, nicmene ani to pro me nebyl a neni argument, ktery by mel zpochybnit zpetne me rozhodnuti o koupi tohohle auta. To mi pripomina .. co je velmi prijemne, je servisni interval u tohohle dieselu 30tis.km. K tem servisum .. je to trochu beh na dlouhou trat, ale pri trose stesti se necha kapnout i na takovy, kde si clovek casem, lety :), vybuduje urcity oboustranny vztah a respekt k nam majitelum a zakaznikum a clovek pak nasledne jejich praci hodnoti ne sice mnohdy jako spickovou, ale s urcitou mirou shovivavosti jako odpovidajici ocekavani. :-) (neco ve stylu .. no nic mi tam nezkazili, zda se, ze to preci jen dali do kupy, uvidime, snad to bude ok .. a ejhle, ono to ok je :-) ) Je to lokalni zalezitost, kde jsou jak dobri, ale spis jsem postupem let zjistoval, ze se ta uroven, hlavne ta odborna, pomalu, ale preci zlepsuje. Na lidskou uroven jsem si ja v zasade temer nikdy stezovat nemusel, v tomhle smeru byl ke mne "muj" servis na Kladne vzdy korektni. Tolik me drobne rady .. kdyz si projdes tohle forum o Cliich, je tu hodne zajimavych informaci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.06  19:07

    « Bez nadpisu

    Nikto nic? :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.06  14:20

    « Bez nadpisu

    Zdravim, riešim momentalne kupu auta a jednym z potencionalnych kandidatov je aj Clio II s motorom 1,5dCi ročník 2003 nabehanych niakych 60t.k.Budem vdačny za každu radu na čo si davat pri kupe špecialne tohto auta pozor a aj za každu skusenosť s autom s rovnakou motorizáciou.THX
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.09.06  11:56

    « klepani odzadu

    Ale jo, neco me napada, mam takovy hint. Nejakou dobu nazpet jsem slychaval ve voze pri prejizdenych nerovnostech takove zvlastni klepani, takove "plastove", jako ze zadu. Porad jsem zkousel hybat se zadnim platem na patych dverich, prerovnavat veci v kufru, dotahovat zadni okynka, a pod. :-) A stale nic nezabiralo. A pak jsem si pri myti auta vsiml, ze mam trochu volnejsi zadni levou svitilnu. Sice ne uplne zlehka volnou, ale rukou jsem s ni trochu dokazal vaglat po diagonale. Druhe prave svetlo bylo ok fest. Tak jsem zjistil, ze zevnitr kufru je pristupny v tapecirungu utahovaci sroub, jediny, ktery to cele svetlo drzi. Ma na sobe plastoveho trojstranneho motylka na utahovani pohodlne rukou. Kdyz jsem to dotahl tak, aby se svetlo ani nehlo, tak k memu prekvapeni .. uz od te doby nic klapaveho neslycham. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.09.06  11:50

    « Re: Opět udržovací

    Hernek, ja uz jsem sem nepsal, ani nepamatuju, no to je ostuda. :-) Kdyz ale ono neni co, mne vse funguje, jak ma .. a uz mam najeto pres 146tis. km. Hmm, to uz asi moc nove auto nemam, co? >:D Ale co, je to porad muj Cliousek. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.06  20:29

    « Opět udržovací

    Aby jsme nespadli do Archivu :shock:
    Jinak už jsem zase čistil EGR ventil, ale tentokrát kámošovi na Megane Grantour 1.5dCi/100k. Docela koukal co tam bylo za bordel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.06  12:32

    « Re: Re: Kupa clia

    hej,ta cena sa a j mne zdala velmi nizka a dost som sa obaval ked sme isli to auto pozriet.No to auto bolo kupene VW-nom ako protihodnota. Auto bolo pred showroomom VW v nitre a predajca bol z VW a samozrejme s jeho jednanim sme boli nadmieru spokojni (zatial:) Vyhodou je,ze ma kamarata v renaulte v servise a po kupe auta by bola moznost to tam servisovat za nizsie ceny nahradnych dielcov (vraj po kompletnej buracke ma servis prednostne pravo na neposkodene veci),som sa ho rovno spytal,ze keby sme to zobrali,ci by sa tam mohlo servisovat auto a on,ze bez problemov.Predsa sa to oplati (z BA to NR cca 200km,tam aj s5) ak by som na diely usetril 2000sk,rad dam tych 500sk za benzin:) Takze plan je taky,ze zajtra rano tam ideme, a v kupnopredajnej zmluve bude to,ze auto NIE JE burane, airbagy a pasy su FUNKCNE (kontrolky airbagu pocas jazdy nesvietili,som nastudoval prirucku:)) a auto NEMA stocene km + ze ta kapota je/bude prestriekana atd. Takze dufam,ze to dobre dopadne,potom napisem,drzte palce :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.06  10:56

    « Re: Kupa clia

    Pozrel som si ten inzerat - ta cena je sialena!!! Nezda sa ti na kompletne vybavene auto aj s klimou trochu podozrivo nizka? Mne rozhodne. A taktiez tie chyby, co si spominal: kapota, kryt stlpiku riadenia, packa nastavenia volantu... Bud zhoda okolnosti alebo pekna supa spredu. Skontroluj napr. sroby, ktorymi su prichytene predne blatniky ku podbehom - otvor kapotu a na P (resp. L) kraji je asi 4 - 5 srobov. Ak su vo frabe karoserie a vobec nie su osuchane znamena to, ze su povodne a teda ze auto nebolo burane. Ak je z nich ale co i len trochu zochunana farba, blatnik bol meneny!!!
    Rovnako skus trebars skontrolovat datum vyroby prednych svetlometov - je na nich niekde vylisovany, pravdepodobne v takom kruhu so sipkou. Ak suhlasi s rokom vyroby auta,je vsetko OK, ak nie, tak...
    Inak to auto je na 99% dovoz z cudziny, to dufam, ze vies - u nas sa 3-dverove auta v plnej vybave prakticky nepredavaju a este k tomu to uplne nove cislo na neznackovych podlozkach...
    A ked som uz pri cisle. Niekedy ti pomoze aj porovnanie predneho a zadneho drziaka ECV - ak su rozdielne, opatmoze byt auto burane.
    Kazdopadne ani burane auto este nie je zle. Navstiv vsak nejakeho odbornika (ci uz v Renaulte alebo inde), nech ti kukne geometriu napravy a vobec, ci nie je poskodena. Oprava by ta mohla stat nehorazne peniaze!
    Inac tieto Clia nie su zle auta, len obcas blbne elektronika. Ja mam Clio 2001 facelift 1.4 16V a jediny problem, co som zatial mal bol prasknuty ozubeny veniec cidla ABS (oprava do 2tis. Sk). Teraz mam akurat nejaky problem zrejme s cidlom airbagu. Neviem.
    Vyhodou tychto auticiek je ich mimoriadny komfort vpredu (viem, co hovorim, mam 195 cm, ale vzadu max. tak do 160 cm vysky), super spotreba, pokial to velmi nenahanas (v lete 6,2L, v zime 7 L - polovoca v meste a to rozhodne nie som brzda premavky) a taktiez maly zaujem zo strany zlodejov.
    Prajem ti stastny vyber!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.06  01:00

    « Kupa clia

    Ahojte,mame zaujem kupit clio : [odkaz]%E9ge_234984.… /> cena je viac nez priazniva,ale rad by som vedel nejake zakladne problemy, co som cital,tak vraj celkom elektronika neposlucha a predne tlmice,mozno sa mylim.. No ale auto sme boli pozriet a chyby: predna kapota je miestom trosku inak nastriekana (vraj to niekto poskrabal,ale prestriekaju v cene), medzi volantom a budikmi chyba plastovy kryt(ten vraj tiez dodaju,vraj pozerali cislo airbagu ci bol vystreleny) inak cena 1500 sk, zadne plato chyba (vraj tiez doda) cena 2500sk ,ale je zlomena packa na vyskovo nastavitelny volant (vraj treba menit celu tyc riadenia,cena cca 8000sk:(( a zamrzel stav interieru ( prepalene, na jednom mieste zosite cca 1cm stvorc.). Bol by som velmi rad ak by ste napisali vas nazor s nejakymi radami,upozorneniami. Inak auto vraj nebolo burane (auto vlastni VW v nitre,odkupili na protihodnitu) inak v sobotu vlaju a zoberieme to. Cim viac nazorov,tym lepsie:) dakujem...
    p.s. nabuduce budem strucnejsi >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 31.08.06  09:08

    « Re: Re: Re: Rezonance

    Poznám zopár ľudí čo mali zamastenú prevodovku - ale z "dýchania" prevodovky - každá prevodovka /na každom aute/má taký "hríbik"(niekedy dlhší krk a hadička smerom hore) aby sa nemohla natlakovať po zahriatí lebo by sa olej vytláčal von. A videl som aj už totožné autá rovnako staré s podobným počtom km a jedno malo celkom mastnú prevodovku cez toto dýchanie a jedno vôbec nie - bol to v zn.servise Renault a mali z toho hlavu v smútku - lebo na jednej strane blbosť, ale...
    Umy ju a zisti časom odkiaľ tá mastnota postupuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 31.08.06  09:02

    « Re: podobny problem

    Mne zas asi 10krát za 5rokov/od kedy som ho kúpil v Renaulte SR/ nešla najspodnejšia poloha /teraz neviem presne ktorá - pred necelým mesiacom som ho predal a kúpil Mégane 1.5dCi - verný motoru/ na pravom otočnom ovládači - smerovanie prúdenia vzduchu - a dalo sa to "opraviť" zmiesta vodiča pravou rukou pod skrinkou pred spolujazdcom pod plastový kryt - stačí ak sa budeš pozerať čo sa otáča - keď ním hýbeš a tam narážali občas na seba také zvláštne dva segmenty na otočných plastových ozubených kolesách - týmto trochu pomôcť rukou - palcom a ukazovákom ich trochu posunúť od seba a už to prestalo pružiť a šlo zas ako malo...
    CLIO 1.5dCi 48kW, r.v.2001
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 31.08.06  08:53

    « Re: Re: Re: Rezonance

    No moje Clio dCi 48kW na 1500otáčkach na päťku by rezonovalo tiež - nanajvýš tak okolo 1800-1900otáčok na 5.prev.stupni/ale za ideálnych podmienok:rovina+bezvetrie alebo vietor v chrbte/ - inak tam máš naozaj chvenia ako vyšité - rezonujú viaceré rotujúce časti - hovorí sa tomu kritické otáčky pri danej záťaži - inak si tým vymlátiš motor ak takto budeš dlhodobo podtáčať motor. Je to ešte trochu horšie ako čiastočné-nebrutálne pretáčanie. V kopci a so záťažou ak chceš normálny zvuka reakciu motora po zakvaltovaní päťky by ti nemali otáčky klesnúť pod 2000. Ale iné je to pri 60kW motore - tam je iná prevodovka a hlavne iný priebeh krút. momentu - verím že ten v Cliu potiahne s kľudným plynom päťku aj od 1500-1600otáčok.
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 31.08.06  08:40

    « Spotreba vs.bezpečnosť vs.opotrebenie pneu

    Ak prehustíš viac ako sa na to ktoré auto a nápravu/podľa záťaže/ "patrí" zistíš že sa ti stred pneu derie viac ako kraje/pri podhustení naopak samozrejme/ ale to znamená samozrejme aj menšiu styčnú plochu pneu s cestou okrem iného aj v krízovej situáciii - brzdenie či zákruta. A načo mám šetriť na palive ak zbytočne opotrebovávam gumy a urobím na nich menej ako by sa dalo - ak teda hovoríme o spotrebe. Na autách bez ABS si to jednoducho skontroluješ na kratučkom blokovaní kolesa - stopa čo ostane na asfalte - tlak je dobrý ak je odtlačok celej šírky pneu. Ak sú na krajoch dva pásy - podhustená, ak v strede jeden pás tenší ako pneu - prehustená. Aj keď gumy často vyzerajú často lepšie prehustené nemusí to byť to pravé orechové. napr ak som mal vzadu /na Cliu dCi/ prehustené na 2.3 - pri prechode neveľkého kanála mi mal snahu zadok odskočiť...
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 31.08.06  08:29

    « Re: Re: Udržovací

    Žhaviče si skontroluješ sám - k 12V žiarovke si prispájkuješ dva káble ktorých konce si tiež pocínuješ /nech sa ti nerozstrapkajú a nespravíš skrat o kostru/ a jedne dáš na plus pól na baterke a druhý /keď dáš dolu kryt motora a odpojíš povytiahnutím konektor žeraviacej sviečky"žhaviča"/ priložíš PRI VYPNUTOM ZAPAĽOVANÍ na ten vrch-hrot-pripájaciu plochu konektora žhaviča - ak žiarovka svieti - je v poriadku. Ak nie treba ho vymeniť..len nezabudni vyčistiť dlhou ihlou čitenkým skrutkovačom a potom tlakovým vzduchom všetky nečistoty ktoré sa tam usadili - odfukuj ich aj počas vyskrutkovávania - aby ti nespadli do spaľovacieho priestoru.
    Predná náprava - pozri si uchytenie stabilizátora o spodné rameno - silentblok - ale mohli by to byť aj kotviace gumy/silentbloky tyče stabilizátora - to býva občas na výmenu - ale u všetkých áut.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…