Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  15:38

    « Re: Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    luf: no asi si este nezazil bocny vietor :-). Mne staci ked stojim v kolone na pristavnom moste a ope sa o teba bocny nietor. Pekne to hodi :-( Darmo, nieje to az tak tazke( aspon 1400kg) a plocha je poriadna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  15:36

    « Re: Re: Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    Ajvn> je to 1.6 16V Megane Combi I. Vykon 110 k (K/N).
    Dlhodoba spotreba je vyssia (1/2 mesto, 1/2 dialnica - tam sa setrit neda)
    Ale mimo mesto, konkretne ZA - PX, aj pod 5 litrov pri 100km/h.
    Konkretne tych 5.5 bolo Zilina - Sturovo - Zilina s dovolenkovo nalozenym kombikom + 4 ludia na 60 L nadrz presiel cca 1.080 km
    Ten motor fakt nema chybu. Blizim sa k 90 tis. km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  15:14

    « Re: Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    luf: No mozna jsem se blbe vyjadril s tim branim dechu :-) .. kdyz seslapnu plyn, tak to auto samozrejme vitr nevitr protlacis :), ale vyssi spotreba je dobry indikator toho, do jake miry se s tim vetrem musi vozitko prat. A mne se u Clia subjektivne zda, ze ten celni odpor je u Megane I. o tridu lepsi. (coz se mi ale pri pohledu zboku na obe auta zda byt pochopitelny :-) Jinak Clio mi na bocni vitr prijde naopak velmi dobre, je teda fakt, ze mam 15tky, jak pises. Malo platne, Clio je asi posledni auto tehle tridy, ktere jeste razilo zasadu, ze auto ma byt sirsi nez vyssi :-) a ne jako ty dnesni pseudo-MPV.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  13:50

    « Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    ajvn - Clio bolo na bocny vietor citlivejsie, ale po prezuti na 15ky sa ta citlivost vytratila. Nikdy som s nim nemal problem, ze by som citil nejaky protivietor alebo mierny horekopec. Megane o bocnom vetre vobec nevie, protivietor zvysuje spotrebu, ale na dynamike to moc poznat nie je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  13:45

    « Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    "A co bocni vitr? Citis na rizeni, kdyz zafouka z boku, ze je ten novy Megane II vyssi?"
    Tak vietor je na novej II citit poriadne . Na tahu mozno nie, ono to ten motor pretlaci, ale dostane dost zabrat. Aspon moja 1.6 :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  12:17

    « aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II

    yyyyy: Ted me napada, Ty budes mit srovnani, jestli jsi krome starsiho Megane jezdil i s Cliem (?). Co Ti z tehle tri vozitek pripada, ze ma lepsi obtekani vzduchem, pocitove? Ja bych cekal, ze asi reknes, ze starsi Megane, ten jeho cumak a prechod celniho skla po strechu, to se mi libi :-) Naopak Clious, ten je tim svym cumakem takovy trakturek, to mi trochu vadi, ze silnejsi celni vitr mu bere "dech". (jeste, ze jezdi ti TIRaci:-) A co bocni vitr? Citis na rizeni, kdyz zafouka z boku, ze je ten novy Megane II vyssi?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  12:08

    « Re: Re: Re:

    yyyyy: kopceky, kopceky .. co s nimi? :-) 99% kopcekov preci neni tak prudkych, ze by na jejich zdolani autiko zralo 2x tolik, co normalne po rovine. A kdyz uz jo, tak je druha strana kopce, klesani :), tak dostatecne prudka, ze muzes mit porad zarazeny kvalt a nezpomaluje to .. a jinak to sjedes na neutral a o kolik to vzalo do kopce vic, o to z kopce usetris, nula od nuly pojde :-) Akorat uznavam, ze jezdit do prace 10km, to cele do kopce, v zime, to uz se na te spotrebe mozna negativne podepise, ale kazdy z nas v Tatrach nebydli, ne? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  11:02

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    yyyyy: zaregistroval, vychadzal som z aktualnej sytuacie a jednoznacne si poskocil vyssie ;-) Mna caka tiez tak cca +/- 1500km, takze uvidim ked sa vratim, co ukaze pumpa/PP. Chcel som vyrazat uz dnes vecer, ale asi to odlozim o 1 den. Zajtra ma v celom chorvatsku prsat :'-( , zbytocne sa tam trepat
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  09:50

    « Re: Re: Re: Re:

    asi si nezaregistroval ze som najazdil 100 000 na 1.4 16V v meganiku kombiku. Jazdit za 5.5 aj menej sa dalo, ale len plazivym sposobom. Tak sa 1000 kilakov prejst neda (a akoze ich jazdim a jazdil hodne casto).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  09:43

    « Re: Re: Re:

    yyyyy: no musim sa ich zastat, lebo ak cestu poznas a vies o kopecku, staci to zlahka trosku rozbehnut a potom uz vyleti skoro samo :-) a za slusnu cenu. Ak uz ideme tak do detailov. U teba je to ale ine, to Tvoje dci moc robiehat netreba, jemu to je jedno, ale nase mensie benzinaciky maju radi rozbeh aby zbytocne moc nezrali. Ale vedia aj vyletiet kopcom, das za II, III a letis. Ale ako rychlo urci stupavost a dlzka kopca. Nemam rad dlhe stupaky na rakuskej dialnici. Doteraz mi tam vsetko stratilo dych aj tato 1.6. Staci sa vybrat na nedaleky Semmering. Tusim som tam 130km/h na konci stupania nedokazal na 5 udrzat. Ale boli sme 4, lyze na streche. Motoru chybalo tak aspon 10 koni pri tych 4000 ot :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  09:33

    « Re: Re:

    Ajvn, Orin, no to viete, my ostatni jazdime niekedy aj do kopca :mrgreen:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  09:33

    « Re: Re:

    sa bavite o dlhodobej 5.5l alebo pri dakej konkretnej ceste ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  09:27

    « Re:

    orin: Mas na 1.6ke 5.5? To je co, benzin 1.6ka? Nejaky Megane I/II? Nebo nejakej diesel od Mazdy 3 1.6ka? Protoze jestli je to benzin, tak to mas moc fajn spotrebu, to Te vitam v klubu eco-driveru, to jsi pravem jeden z nas :-) To se pak vubec necur, ze jezdim za 3, to nejsi o moc horsi nez ja :-) Ja to porad tvrdim, ze by se nechalo s benzinovou 1.6 16V, hlavne s tou v jednickovem Meganu, za 5.5 dobre jezdit, pri extremu mozna za rovnych 5, to je skvelej motor, vynikajici dynamika a moc to nezere.
    A ten web, co hledas, je predpokladam www.e-pneu.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  09:18

    « Re: Tak jsem konečně doma.... cesta do Německa - vyúčtování

    snezenek: gratulace k prvnimu krestu ohnem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  09:16

    « Re: Tak jsem konečně doma.... cesta do Německa - vyúčtování

    celkom pekne, takze 88km/h na 1318km nieje zle. Tak som sa pohral a odhadujem ze na 1000km dialnic Ti vyslo 110km/h a na 318km obce 54km/h v ratane prestavok, dobry vysledok. Mna caka nieco podobne ale dialnic bude tak 15-20% z cesty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.04  08:04

    « Tak jsem konečně doma.... cesta do Německa - vyúčtování

    To byla jízda... :) Takže nejdříve fakta: mám CLIO 1,4i (55 kW). Měl jsem odvézt dvě děvčata do LOHFELDENu. Od nás jsme jeli dvě auta. Já a kolega s OKTAVII 1,9 TDI se zvýšeným výkonem. Když jsem to zjistil, měl jsem obavy, že mu nebudu stačit a cesta bude pro něj nepříjemná. Obavy se vůbec nenaplnily... Vyjeli jsme v 8:10 v neděli ráno. Naplnil jsem si nádrž po okraj a ještě jsem měl 2x kanystr po 5 l. Cesta vedla přes Jičín - Liberec - Zittau - a po dálnici na KASSEL.
    Cesta TAM: ujeto 669,1 km s průměrem 83,64 km/hod. Cesta ZPĚT: ujeto 649,3 km s průměrem 92,76 km/hod. Celkevá spotřeba: 1318,4 litrů. Průměrná 6,96 l/100 km. No mohu teď co jsem to zdolal, říct, že takovýto kalup jsem ještě neabsolvoval. Na obou cestách byly tři krátké zastávky. Na té zpáteční navíc nás krátce zdržela zácpa na dálníci - opravovali. Celkem jsem ujel 1318,4 km a z toho 1000 na dálnici. Musím uznat, že CLIEčko šlapalo jako hodinky. Měl jsem obavy, že spotřeba bude vysoká, ale nakonec se ukázalo, že volba džet rychlost 130 až 140 km v hodině byla správná. Celou cestu jsem jel jako druhý a i když jsem se někdy musel zpozdit kvůli provozu, měl jsem dost sil na to, abych kolegu dohonil. Jediné co mne mrzi, že jsem si nezkusil, kolik mi to auto udělá nejvíce. No, ale myslím, že to bude okolo 180. Snad někdy příště. Celou cestu jsem se snažil být ostražitý, aby cesta proběhla bez problémů, a to se mi 100% podařilo. Zážitek to ale byl i pro moje auto. To muselo čumět, když zjistilo, že 130 km/h je jeho provozní rychlost :-) Kluci mějte se moc hezky a všem přeji, aby vaše cesty proběhly bez problémů a bez strarostí, jako ta moje cesta .... :-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.04  07:57

    « Re: Re: Re: tak už zítra... Německo

    no ken na to takto pozeras, ma ten kanister nieco do seba
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.08.04  17:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak už zítra... Německo

    Odpověď: Malá nádrž a velká spotřeba. Navíc jsem jednou zažil téměř celonoční zácpu na dálnici v Německu (v zimě), a nebýt zásoby paliva v kanystru, asi bychom do rána zmrzli. To mne poučilo a na delší trasy si kanystr vždy vozím.
    Tehdy jsem ten kanystr plnil ve Francii, abychom se při zácpě někde na španělské dálnici v autě neuvařili (jeli jsme na jih dalších cca 850 km) - klima přece jen spotřebuje dost paliva, a to i při stání na volnoběh. Naštěstí jsem měl v nádrži dost místa, jinak by mi ten kanystr s benzínem prostě nemilosrdně odebrali.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.04  16:36

    « Bez nadpisu

    To Ajvn, Dlabas. Ja len v dobrom :o) Ale spotreba pod 3 ? Ts, ts, ts.
    Ja mam na 1.6-ke az 5.5 !
    Ozaj, ked som tu, hodte mi niekto linka na ten cesky pneu e-shop, potrebujem nove letnaky. 185/60 R15.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.04  11:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak už zítra... Německo

    no to Ta pekne vymakli :-) . Ale naco si v spanielsku mal plny 20l kanister ? Ved si ho mohol uz davno vyprazdnit a nechat tam len nutnu rezervu. To mi pripomenulo jedneho tunera, co si z auta vyhodol sve nepotrebne, aby siel rychlejsie. No ale v lete sa necudujem. Ved v tych autach su strasne horucavy a v spanielsku asi maju svoje skusenosti. Ale v nemecku podla mna nebude problem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…