Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Re: Garančka příští týden
Aj mne odisli zapalovacie cievky Scenic 1,6 16v 2001. Po 65000km. Stalo ma to 350€ :'-( Strasna cena!!! Ten blok styroch cievok stal cca 210€! Kde su tie casy, ked som si na skodovke podobnu poruchu opravil na mieste a to nepocitam, ze zapalovacia cievka sa nasla v ktorejkolvek susedovej garazi...a za "panbohzaplat"... -
« Re: Re: Re: baterka do DO
no mozes mat pravdu, ale u mojho ovladaca je to hodne jednoduche a sam mi povedal, ze staci elektro. Inac take zazitky ako tym mam tiez a nie malo :-) Ale na druhej strane som uz 2-3x vedla seba tiez nevidel auto, ale kedze som sa radil pomaly nic sa nestalo. Obcas sa to stane.
Ale najviac ma vytacaju prichadzajuci z vedlajsej. Ked som daleko comi a nejde a ked som na dostrel , pichne sa do cesty. Za toto by som obcas vrazdil. Taktiez ze pri prejazde pruhmy skoro nik nepouziva smerovky a ak , tak na poslednu chvili. Stale manzelke tlacim do hlavy, ze ked pride myslienka zmeny smeru jazdy, dam hned smerovku ( ak sa blizi ta zmena a nie v BA si zmyzlim a v Brne odbocujem) a potom pozeram, lebo ju potom aj lahsie niekto posti lahkym ubranim plynu. A o zipovani uz radsej nevravim nic >:-[] . To su ludia ale *. -
"-- skrytý --" 19.08.04 16:10
« Re: Re: baterka do DO
Miro, taky jsem vahal, ze bych ji koupil nekde bezne v elektre, ale protoze jeste musim doresit chybovost meho zamykani, viz. o par mesicu psane nize :), a mam auto jeste necely rok v zaruce, tak jsem nechtel riskovat, ze mi nekdo bude hazet na hlavu, ze jsem si do jedne z komponent v tom problemu namocene dal neco neautorizovaneho. Zni to sice jako absurdni, ale to je u dnesnich reklamaci klasika .. kdyz je jen trochu sance se vyhnout odpovednosti za reklamaci zakaznikovi, tak se tim nasi "obchodnici" s oblibou ridi. :-/ -
"-- skrytý --" 19.08.04 16:04
« 3x pokus o naboreni meho Cliouse
Predevcirem vecer a vcera rano jsem si uzil. Behem trictvrtehodinovem provozu (kdyz spojim utery vecer se stredou rano:) jsem musel celit 3 blbcum za volantem.
1. Jsem pul kilometru od navratu domu, prijizdim od zelez.prejezdu, ktery se prejizdi max. 30tkou, k posledni krizovatce, svetelne. Je to Tecko, hlavni je prima, vedlejsi je doprava, kam chci odbocit. Kdyz se blizim, sviti cervena a zelena sipka doprava. Naproti hlavni ma cervenou, zelenou ma pouze vedlejsi. Vim, ze mi ta 30tka od prejezdu na krizovatku (200m) vystaci, behem dojezdu mi padne regulerni zelena, ktera padne i naproti taky na hlavni. Naproti mezi tim stoji v pruhu na odboceni mym smerem asi 3 vozy. Odhaduju, ze prvni z nich vyciti pohodovou moznost obdocit jeste prede mnou, aniz by me omezil, natoz ohrozil. Typicky si trochu najizdim pred odbocenim ke stredu vozovky, abych mohl zatacku "riznout" a nenechal se zbytecne vynaset do protismeru. Pada zelena, ten naproti skutecne odbocuje jeste prede mnou, i ja se chystam vykrouzit oblouk. Behem toho vidim, ze druhy v rade naproti se taky rozjizdi ... v duchu se uz pripravuju, ze bude blbej a zkusi mi to tam vrazit, ackoliv se tam absolutne nemuze vejit ani se zrychlenim vozu DTM .. a ze nepujde jen o najezd do krizovatky, aby projel za mnou. A co myslite? Hovado ... ve starem Scorpiu ... videl me, ze budu odbocovat, ze odbocuju a stejne jel tam, kam jsem jel ja. Nastesti je ten pruh v prvnich metrech v sirce na necele dve auta, takze jsem v 30tce vykrouzil na petniku pravy uhel a Scorpiu nezbylo, nez vjet pulkou vozu do protismeru, ackoliv na nem bylo videt, ze vubec necekal, ze s nim budu souperit, jakoby predpokladal, ze mu dam snad prednost ja! Pritelkyne se jen stahla do sedacky a cekala ranu. Ja si vychutnal peknou ostrou, lec plynulou zatacku a ten * mi nestal ani za klakson. Zaradil se jako beranek za mne a ten zbyly pulkilometr tam sedel jak oparenej. Doufam, ze mu tahle lekce stacila na dlouho a zase si nebude za cas na nekom lecit svuj komplex, kdoze ma vetsi/pevnejsi/vetsi respekt budici auto.
2. Hned rano na to, pred najezdem na dalnici, kde je dvouproudovka v jednom smeru, jede o par metru prede mnou pomaleji nakladak, za nim osobak, ja a jeste jedno auto vic vepredu jedeme do leveho a hodlame se tohle plazici se duo predjet. Auto prede mnou manevr zavrsilo, k osobaku za nakladakem se blizim uz i ja, zacinam predjizdet, ruku si davam na klakson a cekam, ze potkam zase blba. Ocima sleduju blinkry Peugeotu 206 a predni kola, uz jsem 2/3 meho vozu na jeho urovni, kdyz ... no klasika, zenska za volantem .. bez cumeni blik blik a sup mi to do boku. Pritelkyne uz zacina byt trenovana a opet se stahuje do sedacky a ceka bouracku. BEEEEP BEEEEP, az na druhy klakson racila zareagovat a stahnout se zpatky.
3. Ujedu pul hodinu, uz v Praze, prejedu svetla pod N.Butovicemi dal k Jinonicum, v pravem pruhu, je tam taky dvouproudovka pro oba smery a vsimam si vepredu, ze v levem pruhu nekdo brzdi, zastavuje, docela ohleduplne i vic ke stredu vozovky, protoze chce odbocit doleva .. v tom miste se to myslim smi. Cekam, ze se v levem pruhu za nim bude cosi dit. Taky jo. Auto, na me urovni, vyhodnotilo situaci, ze toho stojiciho odbocujiciho objede zprava .. ovsem mistem, kde jsem jel naboku i ja. Nohu jsem mel pripravenou na brzde, takze diky tehle predvidavosti a diky tomu, ze akorat v tom useku skoncil po me pravici chodnik a byl tam siroky vjezd kamsi do objektu, jsem udelal mysku pri brzdeni a nechal uz tretiho pablba jet dal.
Co dodat ... Donutil by podotkl jeho okridlene "Furt ve strehu". Blbcu je kolem stale dost a dost. -
« Re: baterka do DO
no ja osobne by som tu baterku kupil v obchode a za druhe, kedze pouzivam 2 obladace, vymenil rovno obe. Ale to som ja. Ja radsej predchadzam problemom. To mi pripomenulo, ze u Bravy som minuly rok zacal mat pocit s rastucim mrazom, akoby tazsie tocila. Zastavil som u znameho v servise, nechal vymenit, gulal ocami, ze naco ked este fici. Aj tatko, tak som mu ju dal, on ze na nej pojazdi. Presne o tyzden uplne zdochla :-) -
"-- skrytý --" 19.08.04 15:14
« baterka do DO
Tak mi po vice jak dvou letech odesla na vecnost baterka v DO. Zastavil jsem se cestou v Praze v Renaultim servisu, chtel vymenit baterku, dozvedel jsem se, ze je ale nutne zakoupit 2ks-ove baleni za 257,- Kc *, to je nechutne, na cem vsem chteji vydelavat. Jinak skutecne, zakoupene baleni v barvach originalniho prislusenstvi. To uz je na tom Renault tak spatne, ze se snazi vydelavat na tom, ze prodava zakaznikovi nucene vic kusu, nez kolik on pozaduje?! -
« Re: Garančka příští týden
Vyjadrenie servisu k odstraneniu zavad v Tvojom vozidle:
1. Sedacka sluzi na sedenie, nie ako pamatove medium
2. Crvdlikanie spojazdnene aj na 3-tom stupni
3. Opravene - odteraz sa bude uz len samovolne zapinat
4. Vrzuce zadne pakne odstranene
5. V pravych dverach sme nieco dotiahli
Vas servis Renault. -
"-- skrytý --" 17.08.04 16:05
« Garančka příští týden
Takže příští týden jdu s clioušem na první garanačku. Budu tam mít necelých 31tis. Těch 30tis. jsem nestihnul - dovča a pak mají tento týden plno.
Celkem mě překvapilo rozdíl v cenách servisů. V Říčanech mi po telefonu řekli cca 5 tisíc a u Otava-servis cca 6tisíc. Zvolil jsem Otavu, protože Pilaře nechci živit s jeho pěkným přísupem k zákazníkům >:-[] a navíc mi u nich opravili vše co u Pilaře nezvládli.
Jinak mimo 1.garančky mi budou dělat v záruce:
- sedačka spolujezdce si nepamatuje polohu před sklopením a blbne pojistka na odjištění sedačky ( 3 dveřová verze )
- cvrdliká ventilátor na 1. a 2. stupeň
- cca 2 týdny se mi samovolně vypíná autorádio
- při odbrždění mi vrznou zadní pakny
- v pravých dveřích je něco uvolněné
Jinak tolik napsal Renault:
Dobrý den,
děkujeme za návštěvu našich internetových stránek a váš dotaz.
Ceník vámi požadovaný neexistuje. Společnost Renault doporučuje ceny, které by měly být účtovány klientům, kdy záleží na podnikatelském rozhodnutí našeho autorizovaného servisu jaké dané bude účtovat. Co je jednotné: jsou normohodiny na jednotlivé úkony při kontrole/opravě, které jsou dány od výrobce.
S přátelským pozdravem,
Kamila Krouželová
služby zákazníkům
dlabas@cmail.cz wrote:
Zpráva od: dlabas@cmail.cz
Dobrý den. Existuje ceník garančních prohlídek?
Jedná se mi o Clio 1.5 dCi. Ve dvou servisech mi řekli rozdílné ceny. Předem děkuji -
"-- skrytý --" 17.08.04 12:21
« Re: Re: velky rozdil prejit na sousedni, nizsi rychl.index?
dlabas: mel jsi na mysli ten test kvuli Fuldam?
Hacek je, ze jsem mozna v zajeti tech gum, co ted mam, CPC. Ja si na ne nemuzu v nicem stezovat. Za sucha se chovaji vyborne, na vode jsou excelentni, pri nizsich teplotach jsou excelentni a vyborne mi pomahaji jezdit s autem "za levno", ostatne jak ted do toho testu koukam, maji nejlepsi vysledek ve valivem odporu, takze tady se velmi pravdepodobne rodi i cast toho meho uspesneho lacineho jezdeni a o tenhle dobry vklad nechci prijit. Jasne, guma ma byt predevsim kvalitni co do jizdnich vlatnosti, ale tam neregistruju problem, ktery potrebuju dohnat. Urcite po tehle strance jsou i spickovejsi gumy, to si taky nedelam iluze. Pro me, nebo spis pro ty moje gumy bylo pred dvema roky vyznamenani, kdyz se nad jejich vysledky pozastavil vedouci polygonu ve Vysokem Myte, kdyz jsem tam s Cliousem absolvoval skoleni bezpecne jizdy. V dobe, kdy byla teplota na nule, vsechna ostatni auta mela uz prezuto na zimaky, ja stale s temihle a fantasticky me tam podrzely pri ruznych individualnich i srovnavacich testech. Kdyz mi rekl, ze se me Clio s temihle gumami chovalo lip, nez Fabie, kterych jim tam jezdi hafo, to uz zahreje. :-)
Takze radeji zvolim jistotu, nez delat testovaciho kralika a pak byt dost mozna zklamany z horsiho vyberu. :-/ Asi mi chybi odvaha :-) -
"-- skrytý --" 07.08.04 18:57
« Conti Premium
To "orin":to vydržely hodně. Obecně platí, že se dnešní pneu dělá s tím, že prioritní je bezpečnost=má výbornou adhezi=menší životnost.ABS se sepne výjimečně(na suchu i mokru). Takže máš pravdu, když má pneu vysokou životnost, má celkově horší vlastnosti(schopnost ahdeze), vč. brždění. Je třeba se rozhodnout, čemu dáš přednost.