Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: kapka "oleje" pod vozem
... no pokial ta kvapaline neuteka napriklad do motora ze? :mrgreen:
svojho casu som na prazdniny kupil S1000 za 2000Kcs problem nebol ani tak neustale dolievanie vody do chladica (co bolo uplne normalne v tych casoch a na tych autach) ale to ze som musel prejst asi 100kilakov kym sa "upravila hladina oleja" ... citaj "vyvrela voda z oleja" >:-[]
... a nie, zadrenie s tou vodou sa nekonalo, prave naopak, zadrel som ho az po odpareni vody ked sa uz motor nestihal chladit - proste som si povedal ze tu stovku to suvislo musi vydrzat ... a nevydrzalo, zadrel som ho :shock: -
"-- skrytý --" 13.10.04 10:58
« Re: kapka "oleje" pod vozem
Ajvn: Ja by som si zas z potreby dolievat chladiacu kvapalinu - par dcl raz za X tisic km nic nerobil. Dolieval som aj ja, aj 2 znamy - jeden R. Clio, druhy R. Thalia.
PS: Treti znamy ma S-Octavia, po 5 rokov chladiacu nedolieval, a stale ju ma na MAX - Teraz sa ju chysta preventivne celu menit. Ale zas musi dolievat olej kazdych 5.000km (auto ma cez 210.000km) -
"-- skrytý --" 12.10.04 12:05
« Re: kapka "oleje" pod vozem
Potřeba dolévat chladicí kapalinu je problém, který bych já osobně rozhodně řešil co nejdřível. Naopak únik oleje z Renaultu bych neřešil vůbec, jelikož žádné řešení nemá (osobní zkušenost se dvěma vozy Renault): u obou se nakonec po složitém (a dosti nákladném) utěsňování všech dalších zdrojů úniku oleje jednalo o průnik materiálem (!) těsnění pod hlavou motoru (zřejmě špatně utěsněný průchod hlavního mazacího kanálu!) a po výměně těsnění se to za nějaký čas stejně objevilo znovu.
PS: I pouhá kapka oleje dokáže obzvláště na hladké ploše pod vozem udělat docela slušnou loužičku... -
"-- skrytý --" 12.10.04 11:56
« kapka "oleje" pod vozem
V podnikovych garazich si vsimam, ze je dost casty jev, ze se pod auty pod motorovym prostorem na podlaze objevuji kapky olejoveho typu. Co to znaci a jak moc je to alarmujici? Ja jsem ted podvakrat pres noc zaregistroval pod vozem rano totez, v rozsahu tak jedna dve ukapnute kapky, zadna louze :-) ... je to normalni? V praci se mi to pres den nestava, co to ted par dnu monitoruju, jen pres noc doma, kdyz je auto venku. Koukal jsem na stav oleje, je porad na maximalni horni rysce od posledni vymeny, coz uz je 20.000 ujetych km. Obcas mam potrebu dolit dve tri deci chladici kapaliny po nejakych par x tisic km, to je snad v pohode, doufam. -
"-- skrytý --" 11.10.04 12:00
« ...kolísá, kolísá... a už to vím
Jsem smutný Snezenek. :-) Už jsem se dozvěděl, proč mi auto nejelo. Odešel mi ten modul, který nahrazuje rozdělovač.
Nejdříve mi bylo sděleno, že je to možná jen svíčka. Potom mi bylo zavoláno, že je to modul na zapalování, a to prý ještě není jisté, jestli mi neodešel katalyzátor... to jsou ale radosti a strasti života. Zatím jsem předběžně dohodnut na 5 až 6 tisíc (modul, výměna oleje a fdiltrů, kontrola před zimou, výměna svíček).... no uvidí se budu vás mí přátelé informovat, jak jsem dopadl .... :(( -
"-- skrytý --" 10.10.04 21:08
« ...kolísá a kolísá...
Tak mám první závadu, které moc nerozumím. Dnes jsem naskočil do auta a už při rozjezdu jsem cítil něco neobvyklého. Tak jakoby špatně táhlo. Při volnoběhu auto samo cuká, když otevřu kapotu a nechám přidávat plyn, neslyším nic neobvyklého, ale když jdu dozadu k výfuku slyším nepravidelný chod. Když jsem ujel asi dva kilometry, něco jsem cítil, jakoby se palilo, ale nevím jestli to nešlo z venčí. No uvidíme, už na zítřek jsem objednán u opraváře.... držte mi palce, ať to není moc drahé. -
"-- skrytý --" 10.10.04 10:29
« Re: 175/60 R15
Toto dilema jsem řešil minulý rok, kdy jsem si koupil CLIO a bylo na něm 195/50/15 v elektronech a letní. Usoudil jsem, že na zimu je to škoda a vůbec jezdit na zimních 195 širokých se mi zdálo divný už jen to, že ta kola se skoro do podběhů nevejdou a představil jsem si, co bude dělat sněhová kaše. Ještě jedno v tom bylo, ty 15ctky jsem neměl v techničáku zapsaný. Tak jsem se rozhodl, že na zimu si pořídím plecháče a zvolil jsem 165/60/14 a myslím si po ročním provozu, že jsem udělal moc dobře. Jde o to, že ty 14ctky pneu jsou lehce rychlejší a sněhem se lépe projíždí a ty 15 přes léto lépe drží v zatáčkách a nemusím litovat elektrony, že je žere sůl. Ty plecháče jsem u nás v bazaru koupil 1 ks za 700 a byly úplně netknutý a navíc jsem je natřel sříbrnou barvou a jsem plně spokojen, že jsem zvolil tuhle volbu.
Ale zas pri dolievani chladiacej sa patri skontrolovat stav sucastnej, ci tam nieje olej, spina, a pod.
A tiez viecko kde sa dolieva olej, ci tam nieje nejaka pena a pod.