Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Něco se mi sype z auta
tie prilepene brzdy to je normalka, ak zaparkujes platnicky sa vzdy dotykaju na nejakej ploche a ked to dlho stoji vyschne tam blato a zacne to zlahka hrdzaviet, stava sa mi to aj v garazi a tam je nad nulou, proste to pri rozjazde lupne a je to ... z toho opadaneho bordelu by som si tiez tazku hlavu nerobil, aj ked sa to nesype, tak aspon kvapka, ak vojdem do garaze tak opadnuty sneh urobi CIERNU mlaku ... ak s tym mas problem tak po zime pod to vlez ci to nerozhodile nejake nohavice ... a vyberanie baterky si myslim ze tiez nie je klucova operacia ... ona ma v zime mensie samovybijanie takze moc nezachranis, zmysel to ma ak je uz stara >3,4roky to preto ze ma mensiu kapacitu, vecsie samovybijanie a moze sa stat nasledovne: 1/ je tak zima ze zvecseny vnutorny odpor a prechladnuty motor uz nedovoli nastartovat 2/ moze sa samovybit tak, ze elektrolyt zamrzne a baterka praskne ale s novou baterkou by som si hlavu nelamal - akurat si bud isty ze sa dobre nabija - treba proste dlhsie pojazdit nech sa nabije -
« Re: Re: turbo
>ale rikam si i variantu, jestli si tam v servisu negeneruji servisni zasahy na dilech, ktere se jim z duvodu vyssi ceny vyplaci, byt jde o proplaceni garancniho zasahu z Francie a ne primo z penezenky majitele vozu<
Mozem ti povedat ze "normalka" ... az ma to sere, nedokazes to ... tak treba chodit ku kamaratom, to je skorej sanca ze sa taka oprava zaobide BEZ pritomnosti tvojho auta v servise :-) ... a mas istotu ze tam mas furd ten dobry kus -
« Re: Re: Něco se mi sype z auta
S těma brzdama - to jsem si taky myslel (proto se toho děsim), ale zaráží mě, proč se to stalo, když jsem měl celou dobu odbržděno - to může i tak zamrznout?
Tvá reakce na "sypání" je sice veselá, ale moc nepomohla... (za bílou SPZ může Photoshop). Nemáte někdo nějaké smysluplnější vysvětlení? -
"-- skrytý --" 08.02.05 09:48
« Re: Něco se mi sype z auta
hozjacz: No to rozsypane ... neni to opadana cerna barva pismenek a cislic z Tve SPZtky? Mas ji krasne ciste bilou, takovou ji ted v zime rozhodne nemam. >:D
Jinak to rupnuti pri rozjezdu, to bych videl na zamrznute pakny zadnich brzd. Kdyz uz se mi tohle taky stane, tak se vzdy modlim, at se s tim "odtrhnutim" neutrhne neco vic, nez by melo ... luf to tu kdysi popisoval, ze timhle zpusobem ty zadny brzdy odepsal, neco utrhl a musel do servisu pro nove. -
"-- skrytý --" 08.02.05 09:42
« Re: turbo
IT a Mitsi, dik za re:
Mne na tom neco porad nestimuje .. teda jeste jsem si neprocetl ty linky od IT :). Kdyz mi volal ten prijimaci technik a sdeloval mi, ze pres ten kapajici olej zjistili zavadu turba, proc mi pak rikal pri debate o delce setrvani meho auta u nich, ze to muze byt i tyden, tak jestli chci, ze mi udelaji tu garancku, auto si mohu vzit a az budou mit nove turbo v servisu, ze mam znova prijet? Kdyby tomu turbu opravdu neco bylo, to by s klidnym srdcem rekl, at s tim tu dobu jezdim dal? Tim spis, ze muze hrozit zadreni motoru a skoda za mnohem vic penez?
Auto mi doted nekourilo, tahlo subjektivne stejne (beru v potaz, ze je zima a ze se pomalejc zahrejva, tak to ani nehonim), olej mi to nikdy nezralo (ikdyz posledni mesic jsem risku nekontroloval, ale na palubaku byl vzdy oil ok.) To se me taky ten servisak pri dalsim telefonatu ptal, jestli jsem posledni dobou nedolejval olej .. tak mu rikam, ze to nikdy olej nezralo, vzdy jen vymeny po 30.tis.km a v poho.
Nerad bych nekomu krivdil, nekoho jen naznakem krive obvinoval, ale rikam si i variantu, jestli si tam v servisu negeneruji servisni zasahy na dilech, ktere se jim z duvodu vyssi ceny vyplaci, byt jde o proplaceni garancniho zasahu z Francie a ne primo z penezenky majitele vozu.
A to uz nemluvim o tom, jestli bych mel sanci poznat, ze mi tam dali opravdu nove turbo a ne z nejakeho "darce organu", uz jete. :-) -
« Něco se mi sype z auta
Ahoj, mám dva dotazy:
Renault Thalia 1.5dCi - r.v. 2003 (teď najeto cca. 45tis)
1) co nejlíp udělat, když chci v týhle zimně auto vždy tak na týden až 14 dní odstavit (jezdim služebákem, a ten má CCS :-)) a pak zase párkrát jet? Zatím jsem vyndal baterku... Je ještě nějaké doporučení co dělat, aby auto co nejmíň trpělo (dřív bylo "zvyklý" jezdit denně v létě v zimně)
2) dneska jsem právě vyjel po cca. 14 dnech stání v mraze (bez baterky) a všiml jsem si ve sněhu, že se z auta něco sypalo. Přesně podél kol, jak jsem vyjížděl. Nevíte, co by to mohlo být? A ještě jedna zvláštnost, když jsem se poprvé rozjel, auto se jakoby "utrhlo" - RUČKU JSEM ZATAŽENOU NEMĚL!!! Fakt.
Obrázky toho co popisuju jsou zde:
[odkaz]
[odkaz] -
"-- skrytý --" 07.02.05 21:06
« Re: garancka a turbo
To Ajvn: Pokud to v momentě, kdy to začne jet na motorový olej přes prosakující ucpávky turba, nestopneš třeba zadušením motoru přes zařazený kvalt a brzdu, tak se můžeš s motorem rozloučit. Tohle se u benzíňáku s turbem nemůže stát! -
« Guma a jednička
Mám Clio II 2003. Jak Vám tam jde, kolegové, jednička... mě někdy ztuha...
navíc mám problém s gumou ve dveřích řidiče, je měká a jak člověk nastupuje a vystupuje tak jí mám úplně vydřenou... neexistuje na to nějakej tužící sprej? Ona ta guma totiž stojí 2500! Přesto bych to dal, kdyby byla kvalitní a něco vydržela, ale tohle... :(
Jo a po těch 100km se už nic nesypalo (asi je to pochopitelný, ale přeci)