Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
matuS 03.03.05 12:01
« mala uvaha
dneska rano som rozmyslal nad vasimi autami.
keby sme zobrali statistiku tohoto servera, tak to bude pre renault dost bieda.
Ajvn je s autom spokojny, ale v nadstandartnej zaruke, ktora nieje zdarma mu v podstate odislo turbo - velmi draha suciastka
Hellebrand ma 2 clia, na jednom mu odisli velmi drahe vstrekovace, na druhom riadiaca jednotka, tiez velmi draha
dlabas ma s autom neustale problemy a je nespokojny.
yyyyyy je uz s druhym renaultom spokojny, ale uvidime co bude jeho dcicko robit po 100.000km
luf je az na bezdratove otvaranie dveri spokojny, ale rovnako ako yyyyy ma auto este uplne nove
miro je spokojny az na to ze mu auto obcas dost vrzga
ja osobne este poznam 2 laguny ktore su uplne sroty a majitelia su nespokojni, ale je pravda ze su skor zo zaciatku vyroby
urobil som niekde chybu? -
"-- skrytý --" 02.03.05 10:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6
Dneska me rano potesil ropak ... teplomer ukazal -20'C a na jedno otoceni klickem (5xkrat se otocila klikovka) mi to naskocilo. Sice ten zvuk nebyl, co byvava v lete :), ale ja si po ranu musim taky odkaslat, takze mu to toleruju. :-D Ikdyz je fakt, ze vcera to bylo lepsi, pri -12 stacilo jedno otoceni klikovkou a uz to bezelo. ;-) -
"-- skrytý --" 01.03.05 18:26
« Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6
Tady to teda žije 8-s
Auto jsem si dneska vyzvednul. Měnily napínací kladky na tom řemenu co pohání alternátor, posilovač a ještě nevím co. Jo a měl jsem v * jednu žhavící svíčku. Celkem jsem v záruce ušetřil 11.500,-. Tak snad už bude klid. -
"-- skrytý --" 28.02.05 16:44
« Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6
Tak dnes mi konečně volali, že závadu objevili >:D
Je to nějaká kladka, ale ne ta na rozvoďáku. Zítra by to mělo být hotové. Čekají až jim přijde nová. Pak Vám hodím info, co to přesně bylo.
Jinak megane byl super. Akorát mi během 4dnů ukradli 2 originální poklice :x Sekal bych jim ruce šmejdům.
O víkendu jsem měl možnost jet jako spolujezdec v Megane Grantour 1.5dCi 100k. Auto super, motor taky, ale chybí mu 6-ti kvalt. Až bude kompletně přihlášen, tak mi snad bude zapučen na krátkou testovací jízdu.
Jinak je rok starý, 20tisíc najeto. Cena 360.000,-. Na renault.cz v konfiguraci i s 60tis slevou vyjde na 575.000,-. Mají ještě rok záruku a byl přitažen ze Španělska, kde sloužilo jako předváděcí auto. -
« Re: Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW
Najednou, jel jsem z Prahy domů ve 115 000,- km.Začala svítit kontrolka žhavení.Ráno jsem zajel do značkového servisu v Opavě.Jen jsem začal mluvit, tak mě přerušili s tím, že ví přesně o co jde.Takže nejsem určitě první, kdo tyto problémy měl. Pouze mě upozornili, abych se připravil na dost nepříjemnou zprávu ( mysleli tím pochopitelně finance).Provedli test : výsledek : 2 vstřikovače úpně k ničemu, zbývající 2 jsou na "hranici". vyměnili ty dva + všechny žhavící svíčky : výsledek faktura na 26 000,- Nějakých dalších 2 000 km někdy problikla kontrolka žhavení, což znamená asi problém těch původních dvou. Nyní zaklepat ,už měsíc ani náznak problémů. Jinak ten motor, pokud neměl tyto problémy, naprosto super,spotřeba skutečně 4,2 po celých 124 000 km, které jsem najel.
Ceny Renaultu ČR pokud se týká náhradních dílů jsou tak nehorázné, že mi už další nikdy do baráku nepříjde ( upozorňuji, že v současnosti jsou v rodině 3 :Twingo v maximálně myslitelné výbavě, s tím kupodivu žádný větší problém nebyl, moje Clion dCi - popisoval jsem a dcera má Clio 1,2 55 kw. Tam ve 104 000 km odešla řídící jednotka ( opět jsem popisoval).Nejkuriznější, mimo naprosto předraženéí ceny ve srovnání s tím za co se prodává v kapitalistické cizině, bylo zdůvodnění servisu : do řídící jednotky se dostala voda.Takže jsem se zeptal, zda si myslí, že dcera každé ráno otevře kapotu a místo zalévání kytek na tu ŘJ lije z konvičky vodu -
"-- skrytý --" 23.02.05 18:06
« Re: Re: Budu mít Megana 1.6
Tak cliouš už je v servisu. Bude tam asi až do pondělí. Zítra jim brnknu jest-li se jim závada projevila. Ráno to dělalo a odpoledne taky. Fakt jsem zvědavej, jak to dopadlo.¨
Jinak jsem se dozvěděl od servisáka, že palubka se povolí - domáčkne směrem ke sklu a zase dotáhne. Druhej technik říkal, že jakmile se do toho jednou zasáhne, tak už to vrže pořád. A pak se v tom vyznejte >:D
Palubku už beru s humorem - aspoň si s ní můžu za jízdy povídat :-!
To Ajvn: standart. Ráno po noční jsem přišel k autu a nastartoval. Začal jsem škrábat okno u řidiče a najednou děsnej zvuk z motoru - z pravý části u řidiče ("tam co jsou řemeny") - zvuk jak starej klíňák na dieselu s půl mega km. Byl to tak dravej zvuk, že se kolemjdoucí chlápek otočil. Neboj nedá se to přeslechnout.
A ty pazvuky při studeném motoru jsou slyšet jen uvnitř auta.
Až se něco dozvím, tak to sem hodím. -
« Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW
Vstrekovace su od Boshu, takze kupou ineho auta si zase nepomozes 8-s
A ceny v CR su nehorazne. Koli serviske sa mi doteraz vzdy oplatilo ist autom na Slovensko a dat si ju urobit tam. Ceny oleja, dielov, prace a vlastne vsetkeho su tam neporovnatelne nizsie. Takto si odradia vsetkych zakaznikov... -
« Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6
To je zaujimave, kolko problemov s Renaultmi. V rodine ich mame momentalne 5 a tolko problemov, ako maju s autami niektori z vas nemame ani vsetci dokopy. R21 sa po 16 rokoch stal obetou hrdze a sikovnych mechanikov (pri vymene rozvodaku dali spatne tesnenie pod hlavu, pri geometrii urvali nieco v ulozeni prednej napravy...) Na Cliu som najazdil za 3 roky 106tis km a menil som iba zadne brzdy a termostat. Na Megane mam teraz najazdene 35tis a keby neblbli klucky koli soli na cestach, tak som maximalne spokojny. Nemam pocit, ze by som bol na tom vyrazne horsie ako ini, ktori maju auta europskych znaciek. Japonci su spolahlivejsi, to musim uznat, ale preco si nemozem vybrat vybavu, aku chcem; pripadne preco nepostavia vybavy presne na mna ako u Renaultu, kde som si k Luxu pridal iba CD a krajsie kolesa 8)
A k te poruchovosti a nakolik to obtezuje majitele ... to je taky sporne. Kazdy to vnimame jinak. Kdyz zrekapituluju poruchy meho Clia, ani jedna z nich nebyla ta fatalni ... auto me nechalo ve stychu stat nekde kdesi mimo domov. .. tohle neznam. Vsechno, vyjmu-li to turbo, byly zavady, ktere vyznamne neovlinovaly moznost s autem jezdit i nadale. "Blbiny", s kterymi jen musite nekdy do toho servisu zajet, aby to dali do richtigu. Jo, ono to samozrejme neco stoji :), neni-li to v zaruce, ale vetsina tehle blbin jsou detske nemoci auta prave z doby zaruky. Tim nechci obhajovat existenci bugu .. na takove drahe hracce by se to proste stavat nemelo a kdyz selze vystupni kontrola a nefunguje Vam treba korektne palubni pocitac, je to trapas vyrobce a cloveka to nas*ra, ze musi hned zpocatku do servisu neco vyladit.
To turbo mohl byt samozrejme prusvih. Nicmene i kdybych zaruku nemel a musel to zacvakat, coz by me pekne namichlo :), tak bych si ale musel soudne priznat, ze se mi tahle ma volba vyplatila. Vybral jsem si sice ropaka, kde mohou byt castejsi a drazsi problemy nez u benzinu, ale zaroven jsem provozem do dneska na jeho provoznich nakladech usetril penez vic, nez kolik by me stala vymena turba, takze ja bych na tehle volbe stale netratil a porad jeste ziskaval! Cele je to kompromis. Dost tezky kompromis, co si vybrat za auto, aby se sladily cenove porizovaci a provozni vydaje, provozni vlastnosti, uzite moznosti, nasledne prodejni sance, mira komfortu nebo mira sportovnich ambici vozu ... zatim jsem to zazil pouze jednou a trvalo to cely rok skoro denodenniho sbirani dat, informaci a analyza :-) Vysledkem je, ze patrim do tehle mistnosti :-D Zatim jsem nezazil pocit, ze bych sve volby litoval. Naopak. Zatim si rikam, ze se desim momentu, kdy tohle budu muset podstupovat znova, protoze sance, ze budu mit podobne stastnou ruku na vyber vzhledem k cenam, akcim prodejcum a samotnym vozum na vyber, uz tak vyhodna byt nemusi. Nejradsi bych si nechal Clio naporad. :-D