Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu
Lufove slova mozem len potvrdit, Megan naozaj velmi dobre brzdi. Uz som si t tiez vyskusal. :-) Taktiez jeho ovladatelnost pri brzdeni sa mi zda velmi dobra, len doteraz so nemal auto, ktore by sa dalo s tymto zrovnavat( Fatak, Felda a Brava). -
"-- skrytý --" 16.04.05 08:46
« Fofrklacek aneb šaltpáka
Když jedu na 4.st z kopce a brzdím motorem, tak mi kmitá hlavice z leva do prava a naopak >:D A dotoho všeho když řadím, tak mi v tom pěkně vrže. Včera jsem se chtěl kouknout jest-li tam mám vazelínu kolem toho kloubu ve středovým panelu a ulomil jsem si packy na tom deklíku pod šaltpákou. Včera mi šla špatně vyřadit 3-ka a když odemykám zpátečku, tak mi ten fofr klacek jde taky blbě.
Asi si to vezmu na jámu a kouknu se, jest-li tam není bordel okolo constructu, protože ty renaulťacký volové to nemají kryté.
Nemám kryt pod tunelem ani motorem. Máte ho tam někdo? -
"-- skrytý --" 15.04.05 10:09
« Defend Lock
tak uz mi zase nejde zamknout DL. Asi se tam neco hlo a ten trn nechce projit skrz .. uz mi to jednou davali do kupy. Uz mam 96tis., tak tam pred 100vkou zajedu, at mi to udelaji jeste v ramci zaruky. Jinak koukam, ze tady nic noveho, stale mrtvo :) -
"-- skrytý --" 06.04.05 14:34
« Re: Pozdrav z Anglie
Jezdi jich tu fakt hodne. Vcera jsme najeli pres 300km a potkavam je vsude. Dokonce Clio Sport 2.0, ale lidi tady jezdi hodne pohodove.
Jinak tady jezdime P-206 3dv a je tam o dost vic mista nez v cliu. Hlavne vzadu 8-s Tak se tady mejte pohodove a at Vam to poradne brzdi ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu
ABS zaberie aj pri brzdeni pri 130 (ak dupnem na brzdu a aktivuje sa BAS), buhuzial som si to overil na vlastnej kozi, fakt silny zazitok. Ale aktivuje sa aj normalne - raz som brzdil a zistil, ze brzdim malo, tak som slapol az na podlahu a pri ~90km/h som citil, ze zabera ABS. Na brzdenie sa fakt stazovat nemozem. Zadok trochu znervoznie, ale nie natolko, aby uskocil. Zvykol som si na to spravanie a vyhovuje mi, ze auto aj pri brzdeni dokaze rychlo menit smer. Naproti tomu Oktavia II ma vyslovene sklamala svojou vlacnostou zadku, ktory pri prudkom brzdeni mal tendenciu skalopevne si drzat povodnu stopu. Skoro som predvadzacku pri predbiehani koli tomu rozbil - musel som dupnut na brzdu a vratit sa spat za nakladak, ale moj nacviceny reflex tu nezafungoval. Mal si vidiet predajcu, ako sa potom tvaril >:-[]
BTW na Cliu mi zadok odlietal o dost viacej, tam navrat do pruhu pri prudkom brzdeni nebol vobec jednoduchy, ale zlepsilo sa to na sirsich gumach.
Jo a perlicka, ptal jsem se, kdy se ma menit rozvodak a tyhle legracky .. tak mi tam nasli v seznamu ukonu podle kilometraze, ze je to vymena pri 120.000 km .. a cenu mi rekl od boku mezi 10-12tis. Kc :shock: Co tam vsechno meni, ze je to tak sproste drahe? :!: