Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  17:38

    « Re: Re: Re: Re: ClioV6

    Vela kecaju a malo jazdia. A k tomu tie strasne trapne "bombasticke" zabery, ked auto preleti tesne popri kamere, to ja nemusim. Tvrdia ako krasne vnutri huka motor, ale ked su zabery zvnutra tak hra hudba atd. Tvrda komercia :-( Ale zato ten hlod s dietatom v kufri, rybou vzadu a zahodenymi nakupmi boli dobre.
    To auticko by sa mi ale urcite pacilo mat doma v garazi a obcas si s nim ist niekde zajazdit. Doteraz som ho videl iba v modrej a IMHO tato cervena mu slusi ovela viacej >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  11:13

    « Re: Re: Re: Re: ClioV6

    Ajvn: ale nemysli si, ze by ta kamera zosnimala priemernu spotrebu :-) V tom by clovek skusal nie najnizsiu ale asi najvyssiu, co povies
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  11:02

    « Re: Re: Re: ClioV6

    mam ho stazene jen jednou :-D kurnik, dvakrat mi to sem pristalo ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  11:01

    « Re: Re: ClioV6

    mam ho stazene .. to neslo jinak .. to je radost pohledet. :-) A navic, kdyz ted ukazuji zpravy z ceske rally, kde dominuje taky Clio pred ostatnimi vozy .. sice rally nesleduju, jezdi s tim nejakej Travallia nebo tak nejak, ne? :-) Hmm, Talian s Frantikem, to je dvojice nabita emocemi. :-D Jeste by to chtelo takovou tu kamerku uvnitr mezi pilotem a navigatorem, slyset ten zvuk motoru, videt jak to lita po sotolinove ceste, to je ten spravny adrenalin 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  08:58

    « Re: ClioV6

    Udržovací...
    Tak co video??? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.08.05  12:39

    « ClioV6

    [odkaz]
    Velikost cca 23,6MB
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.05  12:31

    « 1.5 dci

    mohu mit dotaz.. ?? take uvazuji v nedaleke budoucnosti presednout do clia s timto motorem (2 - 3 mesice) nejlepe zrejme z dovozu ve variante 80HP / 3 dvere, pokud mozno najeto nejake rozumne kilometry a maximalne lehka bouracka.... nejlepe rocnik 03 mozno trochu starsi... vedel by tu nekdo o nejakem spolehlivem dovozci plus par rad ohledne tohoto auta (predem dik za predchozi maxi prispevek..) samozrejme mam sveho 'dodavatele' (predchozi dovoz peugeot 206) ale rad si rozsirim obzory... moc dik za nejaky prispevek a mozna brzo v klubu... (sen by byl Clio 182 CUP ale to uz je jina...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  11:59

    « Bez nadpisu

    Díky za vyčerpávající a erudovaný elaborát na téma Renault CLIO 1,5dCI. Přiznám se, že mě k výběru tohoto autíčka vede především jeho velikost a spotřeba, jsem z Brna, takže vzhledem k parkování a kličkování v ulicích preferuji menší vozy. Hodně se mi líbí Honda Jazz, slyším na tento vůz samou chválu, bohužel, ta cena vzhledem k výbavě je dosti vysoká :'-( Přitom ještě několik let zpět jsem byl úplný blázen do Subaru Forester, ale ta spotřeba...při dnešních cenách je to neúnosné. To autíčko mi dodnes imponuje svojí robustností, zpracováním, výkonným boxerem, ale ta spotřeba...šílené. Existuje i verze přestavěná na LPG, ale přiznám se, že vůči LPG mám předsudky, navíc s tím, jak stoupají ceny ropy, bych se vůbec nedivil, kdyby naši slavní zákonodárci srovnali ceny LPG s benzínem a naftou...ale to už jsem někde jinde. Clio se mi líbí i designově, nedám moc na různé testy, ale všude jej chválí po stránce motorové a jeho spotřeby, no a jelikož jsem ještě zatím svobodný a děti nejsou, tak nevidím důvod si na městský provoz pořizovat nějakou velikou krabici ;-) Pokukoval jsem i po Peugeotovi 1,4HDI, ale ten mě moc nebere :-( V každém případě ještě jednou moc díky za cenné poznatky, do Clia asi půjdu, patrně do té výkonější varianty. S těmi opravami u autorizovaných servisů plně souhlasím, spoustu věcí je člověk schopen si udělat sám a velmi důkladně, je mi jasné, že dnes, v době, kdy se velmi málo prodávají nové vozy, neboť autobazary jsou plné k prasknutí a dováží se k nám cokoliv si člověk zamane, zůstává pro autodealery servis vozů stěžejním zdrojem příjmů :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.05  08:32

    « Re: Zkušenost s motorem 1,5 dCI

    Nazdar Milane, vitej do klubu, sice zatim jen pokukujes, ale to uz jsi tu pul nohou nakroceny. :-) Par nas tu je, co mame 1.5ku, ja a Hellebrand mame oba shodne 80k verzi z roku 2002 v limit.serii Extreme, myslim, ze je tu pak jeste par kluku, co maj tu 65konovou verzi.
    Mam s tim nalitano 106.000km a vic jak 3 a ctvrt roku za sebou a kdyz bych to mel shrnout do boku co je pozitivum a negativum (vztazeno k 80k verzi):
    pozitivum:
    - auto ma velmi dobre jizdni vlastnosti, chova se to jako motokara, ktera je velmi dobre citelna, co v zatackach udela. (mam obuto 185/55 R15 - od vyroby) To auto neni jen ciste s nedotacivou charakteristikou jako predohrab, ale diky lehcimu zadku se z neho necha cilene vyloudit obcas i pouzitelna pretacivost. Ale vse je velmi dobre dopredu signalizovane, zatim me to auto nikdy svym chovanim neprijemne neprekvapilo a nezaskocilo a to mam rad serpentyny.
    - vzhledem k pomeru vykon/vaha ma to auto velmi skvele dynamicke vlastnosti, vyborne pruzne zrychleni, ja nejezdim rychle co do maximalek, tam Ti nepovim, v tom tu jsou jini zavodnici:), ale co se beznych pouzivanych rychlosti tyka pri nutnosti resit krizove veci na okreskach (predjizdeni) v rozsahu 0-120km/h, s tim vozitkem se vyborne predjizdi. Skutecne exceletni je zrychleni ze dvojky a z trojky (nutnost odpichu za kolonou kamionu v kopci), ze ctyrky je take vyborne a petka je takova normalni.
    - to jsme se dostali k razeni .. zezacatku ,kdyz bylo auto nove a moje ruka nezacvicena, jsem trochu hledal trojku a ctyrku, byly tuzsi, ale brzo se to ochodilo a razeni je prijemne.
    - spotreba .. to je asi nejsilnejsi stranka tohohle auta a motoru a bude zdrojem Tveho nejvetsiho poteseni. Jsem v tomhle extremni ecodriver, poplatny jmenu te limit.serie :), takze me neber za uplne mernou minci, nicmene neco vypovida o kvalite toho motoru. Za celou dobu prumerna spotreba pod 3.7l/100km, a to proto, ze ten motor se v prvnich desitkach km spis zajizdel a zaroven ja objevoval jeho moznosti. V soucasne dobe mam zimni prumer kolem 3.8-3.9, letni prumer kolem 3.0-3.3 ... to jsou udaje ne podle palubniho pocitace, ktery promeruje cca 7-10%, ale podle absolutni spotreby na pumpe. Je to hodne dano tim, ze po dalnici jezdim dost vlazne, volne, nezavodim, nicmene po meste jezdim vicemene srovnatelne s ostatni populaci :-) a to auto si po meste pri trochu cviku nerekne o vic, nez o 4.2-4.5.
    - co se lisi podle verze, nicmene v mem pripade jsem velmi spokojeny s "pracovnim prostredim". Vyborne sedacky s bocnim vedenim, velmi prijemna a prehledna palubni deska, vse dobre citelne i pri silnem slunicku, prostor ve predu je na danou tridu vozu nadprumerny, predevsim je to patrne v sirce. S autem se mi velmi dobre couva.
    - motor vubec nezere olej a vymena oleje je po 30tis.km, resp. roce.
    - zda se, ze se Clia zdaleka tolik nekradou (ja osobne krom jinych drobnosti mam i piskovana skla VIN kodem) .. ikdyz luf-smolar by o tom nekradeni bohuzel rekl sve, jeho potkala opacna zkusenost
    - nezaregistroval jsem problemy v zimnim provozu, typicky startovani. Vuz mi stoji venku. A i do -20, co jsem s nim na horach zazil, nebyl problem motor natocit. Zadnou extra prisadu do motoru pro tyhle ucely nepouzivam.
    - jeste prijemna drobnost .. ackoliv si v Euro NCAP vede velmi slusne, ma jednu vynikajici vlastnost, vuci vozum ve stejne tride. Je jeden z nejsirsich uvnitr, ale zaroven jeden z tech nejuzsich zevne. Na jezdeni po meste, protahovani se po uzkych okreskach, je to nedocenitelna vlastnost, s tim autem se vejde opravdu skoro vsude. :-)
    Negativum:
    - nejlepsi povest nemaji autorizovane servisy. Je to asi pripad od pripadu, ale ten prumer uplne nejveselejsi neni. Tam kam jezdim ja, je znat urcity posun dopredu, menilo se tam osazenstvo .. mohu jen spekulovat, jestli je za tim tlak Renaultu, ktery vnima nelibost majitelu Renaultu, jak je k nim v prubehu livecyklu pristupovano. Pokud by to tak bylo, urcite jen dobre, ale necekam nejake dramaticke zmeny v kratke dobe. Jinak primo me zkusenosti jsou takove, ze na mne nikdy neudelali nejakou boudu, svinarnu (kdyz pominu, ze mi slibovali pred koupi, ze v pripade navstevy servisu dostanu nahradni zdarma a skutek utek .. ale to pada na vrub obchodnikovi, ne servisakum), ta obcasna nespokojenost spis souvisi s kvalitou odvedene prace, resp. s bezradnosti nektere veci resit, nebo vyresit napoprve. Kdyz si to tu proctes, a je co, tak na takove veci narazis.
    - mne se vyplatilo si poridit za 10.600 prodlouzeni zaruky do 100.000km/3 roky. Behem tehle doby se na aute dovychytavaly nektere detske nemoci, jako problem s podivne fungujicim DO, kteremu se obcas nechtelo vuz zamknout. (ale to jsem tu resil sam, nikdo takovy dal). Puvodne domenka, ze zlobi EGR ventil, se nakonec po mesicich a letech ukazala jako mylna, protoze na vine byla poskozena kabelaz akceleratoru. Odeslo mi cidlo venkovni teploty (to jsem nebyl sam, odchazely i na Meganech). Je nutne si davat pozor na kabelaz pod sedadlem, predevsim spolujezdce. Je nachylna spolu se svorkou, co tam je, na vykazovani svitici kontrolky nefunkcniho airbagu spolujezdce. (opet jsem v tomhle nebyl ojedinely). Nebyl jsem rovnez jediny, komu se, mne relativne v pocatku, musel menit silentblok na motoru .. ikdyz od te doby uz vic jak dva roky bez problemu. Nejvetsi problem, co me potkal, ikdyz ne na silnici .. pri asi 95tis. km me servis prekvapil s tim, ze je potreba vymenit turbo, ze propousti, pravdepodobne v tesneni, olej. Mam z toho rozpacite pocity. Pochopitelne jsem byl rad, ze mam nove turbo, protoze bylo v garanci zadarmo (diky te prodlouzene zaruce), takze pripadny problem se objevi zase kdo vi kdy. Otazkou je, ze je to relativne brzo, vymena pri cca 100tis.km. A dalsi faktor je, ze mam naopak urcite indicie, ze servisu, ze ta vymena nebyla nazveme to akutni, tzn. ze se touhle "sluzbou" oba vlci nazrali. :-) Nevim, nejspis se to ani nedozvim. :-) Rovnez mi pred konci garance byly zdarma menene zadni loziska a predni leva tyc rizeni, ktera uz mela vuli. Ta zadni loziska mozna padaji na muj vrub jezdeni zatacek, ta tyc rizeni muze souviset s tim, ze je to vepredu tezsi ropak, nejsem si tim ale jisty. ... Nicmene, za celou tu dobu me to auto nenechalo ani jedinkrat nekde na holickach a po tehle strance funguje 100%. Snad to bude trvat i dal. :-)
    - znama vyhrada majitelu je, ze se casem zacne ozyvat palubni deska
    Nikdo Ti asi dneska nerekne, z lidi co tu je, jakou ma ten motor zivotnost a kde lezi prumerna hranice, kdy se zacne fatalne neco podelavat. Zatim jsme k tomu nikdo nedospel. :-) Snad me napada, Hellebrand mam dojem zminoval, ze musel kratce po 100.000km menit snad dve? vstrikovaci trisky, coz neni uplne levna zalezitost. Me zatim nic takoveho nepostihlo.
    Cena nahradnich dilu .. to je taky sporne. Pochopitelne nebude srovnatelna s dily na Felicii nebo Favorita. Ale je v podobne relaci s jinymi evropskymi znackami. Nekdo ma levnejsi to, nekdo zase ono. Ovsem i tady nastesti plati, ze ne vsechno je nutne servisovat original tovarnimi dily, ktere jsou nekdy cenou vyditelne premrstene, protoze jsou k sehnani dily od samotneho vyrobce-dodavatele pod jeho vlastni znakou vyrazne lacineji (typicky me napadaji sterace, mlhovky).
    Ale vetsina z nas se tu shoduje v tom, ze to auto je za ty penize velmi dobra koupe a to auto mame radi a nedame na nej dopustit. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  08:13

    « Re: Zkušenost s motorem 1,5 dCI

    o poruchovosti tychto motorov neviem nic, ale s ostatnym maju kolegovia pravdu 8-s "prý drahý a komplikovaný servis a nekvalitní"
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…