Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 12.10.05 22:49
« Moje 60tisic. prohlídka
Tak jsem volal do Renaultu, ze chci 60tis prohlídku + brzdové destičky a řekli mi cca 11000,- :x
Takže s nimi končím. Záslepku na EGR ventil pro 1.5dCi stále nemají.
Servisovat mi to bude známej a jen v případě vážné chyby zajedu na diagnostiku. Jinak je u dieselových motorů celkem drahý palivový filtr.
Dále přecházím na 20tis interval výměny oleje.
To Ajvn: CPC2 zatím spokojenost
Clio do HR a zpět ve 4 lidech + pěkně naložené a jelo se prevážně po dálnicích za 5l/100km. Jelo nás 5aut a docela passati s tdi čumeli, jak mi to frčí a hned se ptali na motor >:D -
"-- skrytý --" 10.10.05 13:41
« Bez nadpisu
V Chorvatsku thalie bezne jazdia, predajca v Makarskej aj vedel objednat nahradne zadne okno na thaliu.
V grecku som tiez videl kupu thalii z greckou znackou. Aj predajnu Renault kde mali vonku vystavene thalie. Divne bolo, ze tam boli uplne vsetky v bielej farbe! :!: -
"-- skrytý --" 10.10.05 13:32
« Clio III
Tak jsem v nem o vikendu sedel a celkem pekny, dost veci z megana, kufr super. Sedel jsem v nem jen chvilku, ale budiky nic moc.
Vratil jsem se HR a videl jsem tam moc pekne 3-dv cliouse, ale cestou tam ani zpet ani jednu thalii. To se ty obludy prodavaji jen u nas a v SK. -
« Re: Re: Re: Negativni zkusenosti s prodejci Renault
tom69: teda nasrali Ta poriadne. Ako som zistil, je to skoro vsade :-). matuS: pokial by to tom69 supol do Mazdy3 , tak suhlasim s Tvojim nazorom, ale supol to len do Renault diskusie. Sice 4x, ale to mu hadam odpustime. Ako pisal IT, nech to vedia vsetci. Problem bude len v tom, ze tie nase plechovky budeme davat zadara a este k tomu pribalime sadu pneumatik, kedze Renault vravi, ze su stavane na 20-30tkm :-). Potom to mozno predame :-). -
"-- skrytý --" 05.10.05 20:10
« Re: Re: Negativni zkusenosti s prodejci Renault
Ono na druhou stranu, pokud se Renault chová arogantně a on se chová, Zákazníkem s velkým "Z" pro ně člověk přestává být v okamžiku, kdy vyjede z autosalonu, tak klidně,ať o tom případní zájemci o koupi rencla ví, co je potom čeká... Berme to tak, že ne 500 tis, ale třeba 300 tis je pro lidi dost peněz (asi ne pro Krejčíře a spol.) a oni odmítají uznat problém... Ať třeba zkrachují. Klidně. Myslím s prodejem aut u nás. Co se stane? Nic, zhola nic. Budou prodávat jiné, snad slušnější značky. Podle mne to zkoušejí, co sneseme.Mýlím se moc :?:
Vstupem České republiky do EU se zásadně změnila pravidla a možnosti pro prodej a servis osobních vozidel i pro české podnikatelské subjekty (nařízení Evropské komise č. 1400/2002 – tzv. Bloková vyjímka).
Co to znamená v praxi? :
Servis vozidel
• nezávislý/neznačkový servis může provádět veškeré nezáruční opravy a údržby
stanovené výrobcem na jakémkoliv vozidle, aniž by tím zákazník ztrácel záruku
daného výrobce
• při opravě, nebo údržbě může takový servis použít i díly jiné, než dodané výrobcem
• platnost záruky je samozřejmě podmíněna odborně a řádně provedenou prací
takového servisu
• záruční opravu, na kterou se vztahuje záruka výrobce provádí pouze autorizovaný
servis a používá jen originální náhradní díly
• nezávislý/neznačkový servis má dle Blokové výjimky přístup ke všem technickým
informacím, diagnostickému a jinému vybavení, které jsou potřebné k opravě a
údržbě vozů dané ho výrobce.
• nezávislý/neznačkový servis má možnost školit své zaměstnance ve spolupráci se
zastoupením daného výrobce
• obchodní společnosti se značkovým servisem mohou provozovat , po splnění
určitých kritérií, značkový i neznačkový servis i jiného výrobce
Prodej vozidel
• základním cílem je zajištění efektivní distribuce motorových vozidel v zájmu
zákazníků a zajištění účinné konkurence mezi distribučními systémy jednotlivých
výrobců
• prodejci vozů mohou, po splnění některých kritérií, bez omezení prodávat vozy
i jiných výrobců, tzv. Multibranding
• smlouvy s výrobcem dané značky jsou odděleny. Prodejce vozů má možnost
uzavřít smlouvu odděleně, na prodej, příp. jen servis, nebo obojí
• prodejní aktivity (inzerce apod.) jsou bez regionálního omezení
• od října 2005 bude uvolněna tzv. lokační neboli pobočková klauzule.
Každý obchodník s automobily si bude moci kdekoli v EU otevřít svoji pobočku nebo
vyskladňovací místo, aniž by mu v tom příslušný výrobce, nebo importér bránil.