Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.05  14:33

    « Re: Re: Re: trochu jsem se odmlcel

    dlabas: kdyztak poreferuj o tom "Tvem" neautorizovanem servise. To me docela dost zajima. :-)
    Jinak za 2.5 to litat nebude :-( Zatim bez ohledu na to, ze je chladnejc, ty gumy opravdu trochu vic "zerou", nez ty predchozi. No na te dlouhe strece se ukaze, tam mi to nebudou devalvovat ty skoro pravidelne zacpy po Praze :-) .. ikdyz .. v patek odpoledne u Frantiku, to taky nebude zadny med :-D
    Tak se tu mejte a nezlobte tu! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.05  09:50

    « Re: Re: trochu jsem se odmlcel

    To Ajvn:Takze to uz mozna zacnes jezdit za 2,5/100km s CPC2 >:D
    Docela s cliousem litas, takze doufam, ze nam poradne poreferujes o 120tis. prohlidce.
    PS: Pristi tyden davam cliouse do neautorizovaneho servisu, ktery vlastni i diagnostiku, tak Vam pak poreferuji. Servis v Kladnu vyzkousim, kdyz se podela neco vaznejsiho ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.10.05  11:32

    « Re: trochu jsem se odmlcel

    tak ty pneu byly opravdu trochu podhustene oproti mym zvyklostem .. o 0.2-0.3 atm. Uz jsem je dofoukl na mych oblibenych 2.5/2.3, ted to jeste otestovat, akorat ta teplota jde porad niz a niz, potvora, dneska me rano prekvapilo na teplomeru -4'C :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.05  23:40

    « Re:

    milan: kdyz se to pokusim shrnout a rict aspon trochu univerzalni radu, tak urcite k danemu rychlostnimu stupni budou idealni otacky shodne s maximem krouticiho momentu. U tech 1.5dCi 45 a 60kW to byva 1950-2050ot/min. Druhe takove optimalni misto je pri otackach u tehle motoru nekde kolem 1500-1550ot/min. Neda se ale rict, ze cokoliv MEZI temihle dvema hodnotami by bylo z pohledu spotreby nejak zasadne horsi. Ale .. cokoliv ZA (ve smyslu vne) temihle dvema hodnotami otacek uz je z pohledu spotreby zretelne se zhorsujici.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.05  20:52

    « Bez nadpisu

    Zdravím Tě :-)
    mám na Tebe dotaz: při jaké rychlosti dosahuješ u svého Clia nejoptimálnější spotřeby ? Možná ses o tom už někde zmínil, ale přiznám se, že nemám sílu číst všechny příspěvky 8-s
    Díky. Milan
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.05  10:39

    « trochu jsem se odmlcel

    Tak jsem opet na chvili tady, mezi svymi. >:D Protoze my jsme kdo? My jsme Champions!!! >:D (kys kys, strouham mrkvicku McLarenum, Ferrari, Toyotam, a jinym tymum ;-) )
    Uz mam CPC2 taky (od patku) :-) Tamty chudinky uz jsem musel dat k ekologicke likvidaci, za ty by se nestydel ani Alonso po zavode :-! Nakonec uzavrely svou eru po 78.356 km. Ale sedely potvurky na suchu jako prikovane a valivy odpor temer zadny :P Na ty CPC2 jsem cekal skoro 3 tydny, nez mi je "proBarumacky" pneuservis sehnal a kuryr jim je dovezl. Teda je fakt, ze opticky ty CPC2 nejsou zadna velka slava, stare CPC se mi libily vyrazne vic. Ty 3 vyrazne obvodove drazky, siroke a hluboke .. to jezdim efektivne ne na 185kach, ale na 160kach >:-[] Na vode to bude asi fajn. Zatim je sucho, tak uvidime. Po prvnich km, kdy se trochu ojizdely z te "vyrobni mastnoty", ted uz se zda, ze sedi minimalne stejne dobre. Zatim jsem je na limit netlacil, chci si na ne zvyknout a osahat si je postupne. Jsou krasne tiche uz od prvnich km. Subjektivne na pohled se mi zdalo, ze je nafoukli urcite ne mene, nez jsem byval zvykly (trouba jsem se jich nezeptal, na kolik). Nicmene zatim zjistuju, ze mi auto zere trochu vic (1-2 desetinky..ikdyz se venku taky ochladilo) a z kopce se vic zpomaluji nez tam s temi sjetymi. Takze valive treni ZATIM je horsi, ackoliv deklaruji, ze i v jeho pripade ma byt zlepseni oproti CPC1. Odpoledne je premerim, kdyztak dofouknu na mych obvyklych 2.5/2.3. Uvidim, jak se zachova taky urcite sjeti, jestli to bude mit vliv na mensi treni nebo ne. Teda akorat kvalita vyrobku po strance cistoty vylisku ... grrr ... po obvodech tech "otrepu" z forem ... budu tomu muset udelat obrizku >:D
    Zajimavy fenomen .. po vymene na nove gumy se mi na stejne strece nezmenila ujeta vzdalenost k vyssi hodnote! :shock: Tak ja fakt nevim, jak to auto tu vzdalenost meri, asi ma GPSku a vyrobce nam to taji >:D Ale to bych vlastne mohl overit. Projedu se Strahovskym tunelem, ten je dost dlouhy na to, aby GPSka ztratila signal satelitu a kdyz mi tam bude Clio porad odmerovat stometrovky, tak to GPSku nema ;-) >:D
    Jak se tu nekdo ptal na ty reference ke kladenskemu K&N Car servisu .. ja jsem jejich zdarny priklad, jak tam funguji .. tak hledejte me prispevky, napsal jsem tu toho kdyz ne tuny, tak par metraku jo :-!
    Me bude cekat v pulce prosince prohlidka po 120.000km (uz mam pres 112 :'-( ) Moc se na to netesim. Krome identicke s 60tkovou prohlidkou navic dojde uz i na prvni vymenu brzdovych desticek (copak to je jen cca 2000), ale jeste navic rozvodak .. uz to nevim z hlavy, to je neco mezi 12-15 tis myslim. >:-[]
    Jo, jeste abych nezapomnel, za ty CPC2 vcetne umyti disku, prehozeni, vyvazeni (to cele za 100Kc bez DPH/kolo) jsem dal 10.600 vc. DPH. Ale kdyz k tomu pripoctu tu ocekavanou garancku, to mi letosni naklady vylitnou docela vysoko. :roll:
    V patek odjizdim k Zabozroutum do rodne zeme nasich vozitek, po dvou tydnech se vratim, tak si zase pripisu kolem 3.500 km. Pak Vam poreferuju, jak se s novymi gumami jezdi po kruhovych objezdech >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 15.10.05  23:09

    « Re:

    it> preco? nechas zmerat bod varu a ked je to OK, tak je to OK, nie?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.05  20:28

    « Bez nadpisu

    Brzdovou měním na všech autech po 2letech. Vyplatí se to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.05  20:03

    « Re: Re: Re: Moje 60tisic. prohlídka

    Už jsem z toho Renault servisu fakt zmatenej.
    Dneska jsem koukal do knížky udržba vozu - brzdová a chladící kapalina se mění po 4 letech :?:
    Já mám auto lehce přes 2 roky a 59600km. Pri 60000km se navic oproti 30000km prohlidce meni palivovy filtr.
    Tak proc sakra chteji na stejnem miste o 5000,- vic, kdyz brzdove desticky stoji cca 2000,- a filtr palivovy cca 1000,-
    Klima nemam, pylovy filtr taky ne.
    :?: cena :?: cena :?:
    Chápu, že vydělavají na službách, ale na tom materialu mají určite marži, tak ať si řeknou maximálně 2.500,- za práci a je to. Marže mají určitě minimalne 20% a to neberu v potaz olej, kde můžou mít i 100%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.05  09:34

    « Re: Re: Moje 60tisic. prohlídka

    teraz sa chysta 60000ka na sceniku a mne povedali podobne cisla ako tebe v JEDNOM servise obidve - jedna je standard a druha je "urcite pojdu aj nove platnicky" ... :mrgreen:
    ... tak aby to nebolo tak ze v tom "lacnejsom" ta len dopredu neupozornili
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…