Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 05.12.05 17:27
« tak co treba startovani a baterie
Uz tu dlouho nepiseme .. tak vykopavam zachranarske tema ... :-) ... kdyz mam v Cliu tzv. bezudrzbovou autobaterii, beru v potaz, ze je to silne individualni, ale jak dlouho ta baterie muze za idealnich podminek fungovat bez nutnosti vymeny? Mam se vykaslat na tvrzeni prodejce davno pred lety, ze do tehle baterii clovek uz lizt ani nema? Mam ji cast od casu otevrit a juknout, jestli neni potreba dolejt? Mam ji uz tri a pul roku a zatim bez naznaku problemu, startuje to o sto pero. >:-[] -
"-- skrytý --" 26.11.05 10:42
« Bez nadpisu
Přilepeno-pro kotoučové brzdy. U bubnové též,ale tam se dá i nýtovat-má to výhodu i nevýhodu.Plusem je "jistá"pružnost spoje a tlumení rázů (proto třeba lamely spojek dost nýtují), nevýhodou je kratší životnost - opotřebení po hlavu nýtu. Jsou to kompromisy,jako všude v technice. Ale lepení je podle mne celkově lepší.
Já vím, že to byla nadsázka s nejakými Dětmi země.Azbest je prostě svinstvo, stejně jako Pb. -
"-- skrytý --" 25.11.05 22:28
« Re: třecí obložení
IT: diky za dalsi nove a zajimave informace .. tusis, jak je to oblozeni spojene s tou ocelovou casti desticek? Je tedy doufam ta vnejsi cast z oceli a ne neceho jineho. >:D
Jinak tu mou reakci na Matky Zeme a spol. neber vazne, byla to smesice nadsazky a ironie. Bohuzel velmi dobre tusim, jaky je azbest svinstvo .. kilak od baraku mame fabriku, kde s nim desetileti pracujou a nemusim rikat, kolik lidi tam "odchazi" na poruchy krvetvorby a jine, protoze tam vdechuji azbestovy prach. :-( -
"-- skrytý --" 25.11.05 18:24
« třecí obložení
Nějake děti země a matky bych sem nepletl. Holt se v civilizovaných zemích dlouhodobě měřilo,jaký je vliv azbestu na zdraví lidí, konkr.: mikročástice azbestu se dostanou do alveolů(plicní sklípky),tam se zapíchne,způsobuje záněty a ve finále nádorová onemocnění-tak velice ve stručnosti.
Takže materiál je směs: skelná a kovová vlákna, nebo také slinuté karbidy či keramika,ale to spíš náklaďáky. -
"-- skrytý --" 24.11.05 20:28
« Bez nadpisu
Písty nebudou pracovat v delší dráze - pouze v jiné poloze. To o koli se při odbrždění vrací je dáno zejména pružností těsnicích kroužků v nich, tj. píst se vrátí sotva o necelý mm - rozhodně tedy nezajede zpět na svojí výchozí polohu kterou měl s novými deskami. Projevuje se to poklesem brzdovky v nádobce - po výměně desek třeba písty vrátit zpět a ona se zase zdvihne na původní hladinu - takže nedolévat, je to přirozenej pokles, není to úbytek. Á propos - osinek se snad už nepoužívá, ne??? -
"-- skrytý --" 21.11.05 17:04
« Re: Re: Re: defeeeekt
mne spis jde o to, neb nikdy jsem nevidel vyrobni proces brzdovych desticek :-) ani jejich pricny rez pro predstavu .. ten osinek na te ocelove casti drzi jak? nyty? srouby? nejakym "slepenim"? .. Neni mozne, ze kdyz uz ma osinek, placnu, jen 1-2 mm, ze se muze ta jeho cast pri prudsim brzdeni tim jak je slaby odlomit a neco tim pak poskodit? Nerad bych si znicil kotouce apod.
Jak Ty chapes "zivotnost desticky"? Za svou zivotnosti je, az kdyz uz ma pouze tu ocelovou cast?
A propos .. muze nejak podstatnym zpusobem skodit pistum v brzdach, ze musi pracovat v delsi draze, tim jak se osinek zmensuje a ony jsou tak vysunute vic? -
matuS 21.11.05 16:49
« Re: Re: defeeeekt
s tou gumou by nemal byt problem, zle sa opravuju defekty na bocnici, alebo prilis velke diery.
ad dosticky - tazko povedat, ale dolezite je, ze ked sa na kotuc dostava spina - najme piesok a pod, tak sa dosticky opotrebuju viacej, cize je mozne ze pocas zimy, ked je viacej vlhko tak dosticky dostanu viac zabrat. na druhu stranu sa jazdi pomalsie.
neviem ti teda presne odpovedat.
z bezpecnostneho hladiska ti podla mna nic nehrozi, brzdito do bude aj ked sa dostanes za hranicu zivotnosti, ale znicis tym aj kotuce...