Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: clio 1.2 16v
A to Ti přestane jet úplně? Mně se rožně kontrolka diagnostiky a auto ztratí výkon. Taky panáčci nevědí co s tím. Svádějí to na chybu software, prej mají blbé CD, potom zase tester. Tváří se profesionálně, ale už 3 týdny pořádně nejezdím. V takovém případě by měli vracet část peněz, protože jsem si auto nekoupil k tomu abych s tím jezdil jenom do servisu a to průměrnou rychlostí 30 km/h, protože to víc nejede. -
"-- skrytý --" 02.09.02 14:56
« Re: to Ajvn
Lufe, tabulkove by mel mit slabsi diesel o desetinu HORSI spotrebu, nez s IC. :-) Rikas, ze by Tvuj tatka mel spotrebu jako s fichtlem? :-)) No je fakt, ze uz si ze me znami delaj legraci, ze jim jejich Simson (nebo Simpson?) :-) zral vic :)) -
« Re: to Ajvn
A sakra, som bol s mojou spotrebou spokojny, ale tie vase cisla mi skoro nedaju spat! Trosku som zvolnil z mojich rychlosti a teraz jazdim predpisovo+20, spotreba benzinu je 5.7l, priemerne najazdim asi 1/3 v meste a 1/3 na dialnici pri 140km/h. Zaujimavo mi ale klesla spotreba gum - za cele leto mi z nich takmer neubudlo :-) BTW neviete, ako je to s realnou spotrebou slabsieho dCi? Pre mojho fotra by to asi bolo idealne auto, on by nad 3l spotrebu urcite nemal. -
"-- skrytý --" 02.09.02 12:21
« Re: to Ajvn
Hufe :-)) Ber to jinak, pokusim se Ti nastinit muj pohled na mou jizdu. Do prace to mam (podle dvou lokalit) bud 25 min nebo 40 min. Samozrejme, ze nejezdim na hrane rychlostniho limitu na dalnici (vetsinou jezdim v idealnim rozsahu 60-110km/h .. mesto-okrsky-dalnice), na druhou stranu, ikdyz bych jel 150-160 km/h, tak na dalnicnim useku k dobru najedu JESTLI, tak maximalne 6-7 min, ale spotrebu bych mel pak hrube od oka dvojnasobnou. Myslis, ze se mi to vyplati? Kdyz bych jel 130km/h, najedu min 3 minuty. To nejsou casy, ktere by me vytrhly a ktere by za tu "tezsi" nohu staly. :)) -
"-- skrytý --" 02.09.02 12:01
« Re: prvních 10 000 km
Hellebrand: Tak ty Tve zkusenosti me tesi. Ja jsem zatim za 2 a 3/4 mesice na 7.653,5 Km. Vznitil jsem 303,6 l nafty, takze uz se mi to podarilo srazit az na 3.967, ale poslednich 5.000km jezdim v prumeru mezi 3.5-3.8, takze porad se budu pravdepodobne limitne blizit temhle spotrebam. Jen jsem zvedavy, co mi s tim v zime provede jizda na zimakach, svitim jinak celorocne. Jsem bez klimy, ale mam porad vetracek na 1-2 :-))) Nuluju pocitadlo stejne jako Ty. Jen mam trochu opacnou zkusenost. Nejak se mi v poctech "ofic." spalena nafta (PP) vs. natankovana nafta nedostava cca 5-10 l nafty (co v tom bylo pri predavce pri koupi), ale nikoliv v neprospech realne spotreby, ale paradoxne v jeji prospech, takze spis mam "uchylku" palubaku videt situaci pesimisticteji, nez je. :-) Jinak by me zajimalo, kde tankujes? Ja jezdim az na uvodnich 20 l kladenskeho Aralu vyhradne na JET u nas v Kralove Dvore (D5). Nebyt v uvodu draheho Aralu za 22.00Kc/l, tak bych mel mnohem nizsi prumernou cenu paliva za ty mesice .. zatim jsem na 18.80Kc/l :-)
Nebyt tech problemu se silentblokem bych byl naprosto spokojeny. Snad jeste jedina vec .. kdyz jsou (po)otevrena okna, tak na nerovnostech dost slysitelne klepou.
Tech 3.14 prumer pri 500km jsi jel na jeden zatah nebo "po kouskach"? Vicemene sama rovina? Mne se ted zadarilo jet dvakrat trasu Praha Zlicin Tesco - Beroun .. je to nadmorskou vyskou vyhodnejsi, Beroun je o nejaky ten metr niz :), ale podvakrat za 2.46 l/100km :)) .. jak rikas.. petka na 2000 ot/min.
S tim autem se da vazne vyblbnout. A uplne zrozene je pro jizdu v hodne clenitem, kopcovitem a zatackovitem terenu, to si rochni :)) -
« clio 1.2 16v
Mám clio. a jěstě v záruce to přestalo jet. v renoldu se v tom chlvilu vrtali, a řekli že to je nějaká chyba v softwaru. ať si pro to za tyden dojedu. ( asi 300km.) auto pak jezdilo. a měsíc po záruce to samý 2x. tak se na to v servisu dívaly a řekly že je to vadný palivový čerpadlo. tak ho vyměnily, asi týden jim to trvalo. No a včera to zase přestalo jet. Jen se chci zeptat jestli se něco podobného už někomu stalo, a kam to dal spravit. protože servisáci renaultu zjevně neví která bije. měli by si uvědomit že reanaulty nejsou žigule u kterýho jsem seřizoval předstih žárovkou. -
« to skv
Těsnění oken u rencků je fakt bída. I na nové laguně to působí, jako na Š1000MB.
Jinak, asi jsi měl fakt smůlu na auto. My takovou smůlu měli 3x ze tří nákupů tohoto francouzského výrobce...
Přesto, až příjde na trh nový Megane Coupé 2.0 turbo 165kW, budu o něm vážně přemýšlet. -
« prvních 10 000 km
Vážení kolegové. Včera jsem přetočil na tachometru uvedené km.Clio 1,5 DCi 60 kW Extréme (mimo xenonů,které jsem nechtěl, protože mi na protijedoucích autech samému vadí) v maximálně možné výbavě.
Těch 10 000 jsem najel za 3 měsíce mínus 4 dny. Přesně změřená spotřeba 4,45 ,což vzhledem k tomu, že se jedná o "syrový" motor, klima zapnutá vlastně pořád a podle počítače průměrné rychlosti vždy kolem 65 km/hod ( měřeno od tankování do tankování) je hodnota velmi dobrá. Počítač nuluji při každém tankování ( mimochodem jeho údaj je cca o 0,2-0,3 lt optimičtější než průměrná spotřeba v reálu).Uvedená spotřeba je naprosto přesná -systémem od plné do plné.Při dodržování rychlostních limitů ( kaji se, ale mimo obec pro mě neznámý pojem, v obci ale naprosto striktně 50 dodržuji)není problém jezdit dost pod 4 lt .Motor fantastický,majitele Octavii 1,9 TDI přivádím k infarktovým situacím a jsem naprosto rovnocenným partnerem Fabiím 1,9 TDI, které mají o 14 kW víc.
Pro zajímavost, jednou jsem vyzkoušel, zda se dostanu pod spotřebu 3 lt na trase 500 km. Skončil jsem na 3,14,ale měl jsem zapnutou klimu.
Jednou to ještě zkusím ( pro mě je tento způsob jízdy dost velké sebezapření),když pojedu bez klimy a teď s tím trochu zajetým motorem,tak bych to mělo vyjít.Chce to točit motor pořád kolem 2 000 otáček a hodně lehounkou nohu.
Jinak na autě jeden jediný problém, odstraněný v servise za 5 minut. Zaseknutý spínač výstražných světel.