Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 10.11.03 14:25
« Re: Zarovky H7
Orin: Clovek tu par dni neni a Ty uz me tu takhle propiras. :-)) Jak jsem pri posledni reklamaci v cervnu menil ty Silverstarky za LongLifeky (taky OSRAM), tak si na ne zatim nemohu stezovat, porad fachaji a ze by to byly bludicky, to ani omylem, sviti pekne. No uvidim, jestli to aspon do leta odkrouti nebo ne. -
« Re: Zarovky H7
All: Pred casom, pri Vasej diskusii o ziarovkach, som spominal, ze som namontoval Philips H7 "+30%". Odvtedy uz presiel nejaky cas, jazdim v podstate len v noci a fakt hodne - tyzdenne 1200-1500km - a tie ziarovky (odhadom uz 30000km, ak nie viac) su stale v poriadku. A svietia naozaj pekne ;)) -
« AC pumpa
Zdravim
mam stare Clio 1.1 rok vyroby 1991 a pokazila sa mi v nom AC pumpa, nahradna sa tu kde zijem neda kupit.. Neviete niekto nieco poradit? V podstate jediny problem je ze ked je motor studeny zle akceleruje a huci .. nie je to extra neprijemne ale radsej by som jazdil bez toho :-) -
« Re: Zarovky H7
skv - pocuvni nasledujucu radu - vyplyvajucu z mojej skusenosti a Ajvnovej "setrnosti" :o)
Kup jednoznacne OSRAM Silverstary a NESTRAT blocek. Silverstary svietia fantasticky, ale cca po 3/4 roku odchadzaju. Daju sa vsak na zaklade 1(2?) rocnej zaruky reklamovat. Takze tak. -
« Zarovky H7
Zdravim. Tak mi na mem Cliu odesli po 18.000 km obe tlumene H7. Koupil jsem levnejsi Tungsram. Problem je ten, ze vydrzi svitit jen par hodin. Podotykam, ze se jich pri montazi nedotykam i kdyz k levemu svetlometu je dost blbej pristup. Mam to risknou a jit do mnohem nakladnejsich Phillipsu? Take mi vzdy, kdyz se ochladi, blbne klapka prepinani proudeni vzduchu. Zasekava se, potvora jedna... -
"-- skrytý --" 03.11.03 17:43
« Krytí u řadící páky a bohden klapky...
CLIO 1,4i, 4 dveře, 2 1/2 roku staré najeto 42000 km. Už dost dlouho jsem tu nic nenapsal a trochu mne to mrzí. Stal jsem se objetí práce a makám od rána až do večera a na nějaké sezení před monitorem už nemám dost sil. Ale přeci se chci rozdělit o zkušenost. Mám CLIO (starší) asi třetí měsíc a první závada byla, že mi nešli otevírat přední pravé dveře. Už opraveno - byl zlomen kus umělé hmoty v klice. A teď se mi stalo, že kryt u řadící páky se odtrhl od podlahy a zjistil jsem, že ulétly dvě pření packy z umělé hmoty a taky jsem náhodou nahlédl do jiného novějšího CLIA a měl tu závadu stejnou. Taky mi povolil bohden u klapky topení, která rozvádí vzduch. Nejdříve jsem to chtěl nechat na servisu - mimo jiné jsem se ptal, koli by staál ten koženkový kryt k řadící páce i z prací - asi 1200 Kč (kryt 750 Kč) .... :-( dost drahý a tak jsem se nakonec do toho pustil sám. Nejdříve jsem musel vyndat podlahové krytí řadící páky. Stačí povolit tři šrouby a dva "špunty" a tři elek. zásuvky od zapalovače, zámku dveří a varovných světel a byl pryč. Pak jsem uvolnil další dva šrouby a vyvlíknul jsem panel ovládání topení. Měl jsem štěstí, že ten bofden byl jen vyvlíknut a ne nějak ulomen. Doteď nechápu, jak to mohlo samo povolit. Nakonec jsem to vše opravené vratil nazpět a začal řešit ten koženkový kryt na řadící páku. No moc to nebylo lehký. Zkoušel jsem to lepit vteřinvým lepidlem, bohužel. Nakonec jsem se rozhodl, že tam navrtám samořezný šroub a zkusím to přichytit a to se mi povedlo. Je sic vidět půl malé hlavičky, ale abych koupil za 750 Kč nový a za dva roky se to stalo znova, to se mi nechce. Možná jste už řešily stejný problém, tak zkuste navrhnout jinou variantu. Jinak už mám asi 3 týdny zimáky na plecháčích, které jsem natřel barvou přímo na rez, tak na jaře napíšu, jak jsem dopadl. No a ta baterka mi taky trochu dělá starosti, ale je ji 2,5 roku, tak si myslím, že by mohla vydržet. Je fakt, že když jsem měl Favorita, tak první baterie mi vydržela 1,5 roku a druhá 9 let!!! Tak si vyberte :))
Zdraví všechny Sněženek