Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: prevazeni lyzi
Já mám original příčníky od Renaultu (cca 3,5t.), předek se upíná nad dveře a je to v pohodě, k žádnému poškození laku ještě nedošlo, zadní se dávají mezi sklo a plech (u 3d), tam to maličko vidět je. Střecha u Clia je fakt krátká, ale třeba bike nabo člun jsem na tom klidně převážel (hodně vepředu, aby šli otevřít zadní dveře). Anténa se šroubovat nemusí, stačí ji sklopit (model 2000). Ač příčníky vypadají malý, tak se na ně vejde všechno a jsou hodně stabilní. -
"-- skrytý --" 17.11.03 16:55
« Re: prevazeni lyzi
Tak jsem zjistil neprijemnou vec, ze ty boxy, do kterych se vejdou lyze, i bezky, tak jsou v delce nejmene 220-230cm a vuci strese Clia je to moc dlouhe. Nesly by ani otevirat pate zadni dvere (nezminuju fakt, ze by musela byt vysroubovana antena) a presto by to hodne precuhovalo pred predni sklo :-/ Chci se zeptat, mate nekdo zkusenost s listovym nosicem lyzi? Je tam nejak zajisteno, aby ty lyze necestovaly? Vsechny lyze prece nejsou stejne vysoke, takze pokud to bude utazene na ty vyssi, ty s nizsi stavbou tam musi byt volne, ne? Nebo je tam moznost neco utahnout pro kazdou dvojici lyzi a vymezit tim tah? -
« Re: podsvícení...
U nás musí mít každý díl homologaci a ta něco stojí. A kdo myslíte že na tom rejžuje? Samozřejmě že stát. Jde to do takových extrémů,
že schválená musí být i koncovka na výfuk i když
je to jen kus plechu který nemá s bezpečností provozu nic společného. -
"-- skrytý --" 17.11.03 15:58
« Re: podsvícení...
Dík za vaše názory, je škoda, že u nás ta homologace někdy prochází takovou mašinerií. Pamatuji se, jak nebylo schváleno třetí brzdové světlo a nyní si nové auto bez něho nekoupíte. Chápu bezpečnost motorových vozidel jako důležitý prvek, ale mám pocit, že v některých případech je to přehnaný.... :-( Zdraví všechny Sněženek -
« Re: podsvícení...
Firmy se z toho většinou vylžou univerzální formulkou.Na výrobek dají malou samolepku že výrobek není schválen pro použití na veřejných
komunikacích a může sloužit jen pro reklamní
a výstavní účely. U nás je to celkem běžná praxe
a je to na 80-90% procentech tuningových dílů.
Samozřejmě jsou i vyjímky jako je Milotec a pod.
krerý homologaci mají,potom je ale cena samozřejmě
někde jinde než u stejného dílu bez homologace.
Částečně se tato situace vyřeší až budeme v EU.
Pokud bude mít díl homologaci z jakékoliv země
EU, měla by tato homologace platit i u nás.
Navíc firmy sázejí i na to, že prodají tolik dílů,
že se jim pokuta vyplatí. -
« Re: prevazeni lyzi
Prevažaním lyží vo vnútri vozidla trpí interiér a taktiež je to nepohodlné. U Renaulta ponúkajú originál priečniky na Clio, dobré priečniky ( a hodne lacnejšie, myslím že zn. Saturn ) ponúkajú aj v Baumaxe. Na tieto priečniky namontuješ potom prakticky všetko čo potrebuješ. Na prevoz lyží sú dobré zaklápacie zamykateľné držiaky - pohodlné a rýchle. Ak jazdíš na hory ďalej ( viac ako 100 km) lepší bude strešný box, pretože to už lyže a viazanie schytajú hodne nečistôt a špiny. -
"-- skrytý --" 16.11.03 14:07
« Re: podsvícení...
vsak ja tu nadsazku taky pochopil .. a dobre se bavim :))
Kdyz jsem se byl podivat na autoshow na prazske Vystaviste, tak tam meli v jednom stanku tuningova svetla, hlavne zadni, ale i na predek. Predpokladam, ze tohle je to same, ..anebo myslis, ze ty svetla z mnozstvi LEDek maj ceskou homologaci? Nadruhou stranu, ze by tyhle firmy fungovali s vedomim toho, ze tu prodavaji neco, co se tu nesmi pouzivat?? hm hm, nevim, nezkoumal jsem, ale je to zajimava polemika.