Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Chudaci naftaci :o)
orin - ja som si robil kalkulaciu pre novy megane kombi 1.6 16V a 1.9dCi a vyslo mi, ze ak sa ceny PHM nezmenia, vrati sa diesel az po najazdeni 185tis km. Ked som ratal ceny PHM podla rakuska (1,10EUR benzin, 0,8EUR nafta), vrati sa rozdiel za 120tis km. Moc ekonomicke kupovat diesel neni, navyse klapoce, neskor kuri, smrdi pri tankovani a ktovie ake este nevyhody ma. -
« Chudaci naftaci :o)
U nas benzin-pozitiv staci pootocenie klucika a motor bezi. Pri -20 stacia cca 2 kilaky na vykurenie interieru. Ale......spotreba :o( tak 10 l. Kedysi sa na MC prudko debatovalo o volbe diesel-benzim vzhladom na zriadovaciu cenu, poistku, cenu paliva, spotreby a ostatnej rezie. vysledok bol, ze ak najazdime rocne viac ako 60 kkm, tak sa diesel ekonomicky oplati.
Zostavam radsej u benzinu... -
« Re: reset palubniho pocitace ze zimy?
Na mém Cliu 1.2 16V se mi také sám od sebe vynuloval PP. Jinak, pokud pošlu Clio z kopce bez plynu a se zahřátým motorem, stačí cca 2 km aby dost razantně vychládlo. Topení ho jednoduše ochladí. Pokud vypnu topení, jde to hned poznat na teplotě motoru. -
« Re: trouba nebo mrazak?
Zavislost je vacsia, ako sa moze zdat, kurenim naplno vo velkej zime som schopny ochladit motor. A to podotykam, ze benzinak produkuje viacej odpadoveho tepla. BTW na starej Skodovke, ked sa mi moc hrial motor, stacilo pustit kurenie a teplota sa umravnila.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!