Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.04  16:11

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    Ajvn: ty jsi ale bojovník :))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.04  16:03

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    lufe, priznam to, kdybych mel jit curat az pri tankovani plne nadrze, tak bych se pocural cestou, to bych nevydrzel, uz vzhledem k mym rychlostnim prumerum x 1600 km :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.04  16:00

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    matuS: Ten pocit je opreny o aktualni spotrebu. Podle ni dobre detekuju vykyvy oproti "normalu" (protivitr, po vetru, venkovni teplota, pripadne horsi nafta, jine hodnoty z datove mapy).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.04  15:54

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    yyyyy: Z ceho usuzujes, ze mam o hodne tezsi prevodovku, prave v pomeru 3:2 ?? Kdyby to byla pravda, to bych diky tem tezsim prevodum musel mit i lepsi maximalku, ne? Ted nepolemizuju, ted se zvedave ptam, tohle nevim (jako radu jinych veci) :-))
    Jinak jasne, u benzinaku ta krivka dolu nepada, ale kdo rika, ze se to neda u dieselu suplovat zarazenim vyssiho rychlostniho stupne v ten pravy idealni moment? :)
    Ze test elasticity vytvorili ignorantni v redakcich? Ty ale porad odmitas akceptovat nazor, ze silnice neni zavodni draha a pokud dvouapul litr je doma 150-200, tak je mu to na drtive vetsine svetovych komunikaci na houby, protoze se tu jezdi do 130 a nikoho, az na par nadsencu:-), nezajima jeho elasticita od 150-200, kterou moc nevyuzije. :-) Ja vidim vyznam tehle korabu jen v tom, ze jsou pohodlne na dalnice, brblaji si tech 140-160 pri nizkych otackach, protoze na to maj objem motoru, ale v rychlostech do 100km/h jsou dost handicapovani oproti mensim zivejsim vozitkum, ktere jim davaji na *.
    Ten uzsi rozsah efektivnich otacek dieselu .. ale to je prece pochopitelne, ze s dieselem se musis naucit jezdit jinak, nez s benzinakem. Kazdy z tech dvou aut chce neco jineho, aby jsi z nich dostal ten idealni vykon. Takze pak zjistis, ze ten uzsi rozsah otacek neni pro Tebe svazujici, protoze Te to jinym stylem jizdy nemusi omezovat. Dobre je videt srovnani benzin/diesel treba v Barrandovskem kopci ze stani od semaforu. Na benzinaku vidis, ze radi vyssi stupne pozdeji, ja je tam naladuju rychleji, ale taky diky tomu jsem do bajvoko 70km/h rychlejsi a utecu benzinaku. Pak patrne ten benzinak vytaci do idealnich otacek trojku a dava za ctyri a zacina se pomalu dotahovat zpatky na me a nekde mezi 90-100 uz ma benzinak tu dynamiku urcite lepsi, to se nebojim priznat.

    Mne by se ta sestka libila .. mit na tacho 90 a 1500ot/min, 115 a 2000 ot. (jezdit touhle rychlosti za 2.8 l/100km by nebylo spatny,co? :)) a 2500 pri 140 .. to bych pak i po te dalnici jezdil rychleji :)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.01.04  15:47

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    ajvn> Nez jsem jezdil az tak "eko" :), tak se mi motor pri potrebe akcelerovat pri stejnem plynu sbiral pomaleji, nez po nasledne ujetem 500km useku na hodne lehkou nohu na dalnici

    presne tieto iste pocity som zazival pri jazde s AX 1.5D (ziadne datove mapy) Otec hovoril, ze to mohlo byt vypalenim karbonu (dialnice som jazdil vyhradne na plny plyn (140-150km/h) ale ja si myslim, ze je to len POCIT. Pokial to nezmeras, nema to ziadnu vypovednu hodnotu.
    Ked budes merat zrychlenie na 100km/h, najdi si rovnu cestu a meraj to 2x tam a 2x spat a urob priemer. Podla mna lepsi vysledok ako je papierovy neurobis, ale to je len moj sukromny nazor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.04  15:19

    « Re: Ajvn vysvetli

    orin: vsechno co tu ted ctes, je pouze odposlouchane z debat tady na Motorcafe, prevazne ve foru Autocomplexu :-) Ja si na to patent na rozum nedam, mohu kecat, ikdyz mi to prijde v praxi, ze to tak je. Ridici jednotka ma mit udajne tzv. datovou mapu, coz je nejaka "tabulka hodnot" pro urcite jizdni rezimy, ktere popisuji idealni hodnoty vstrikovane smesy, vzduchu, predstihy, atd. Pokud auto jezdi jen ve meste, urcite by mu vyhovovalo specificke nastaveni tehle hodnot narozdil od auta, ktere jezdi spis ustalenou jizdou v rychlejsich rezimech .. napr.. No a to nastaveni tehle hodnot v RJ nema byt fixni, ale RJ podle nejake historie Tve jizdy umi vyhodnotit, jake hodnoty by na tom zaklade byly nejvyhodnejsi z tabulky te datove mapy a tyhle hodnoty pak aktualne, dynamicky, prideli motoru.
    Proto mam napr. v praxi overene, pokud pri mem eko stylu budu chtit kratkodobe jet treba 140km/h, tak mi to bude zrat daleko vic, nez pokud bych tou 140tkou jel delsi usek, nacez ta RJ zareaguje a po nejake dobe zacne pouzivat jine hodnoty z datove mapy, ktere pro tenhle sviznejsi chod jsou priznivejsi a i to auto pak pri stejne rychlosti zacne zrat min.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.04  14:45

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    luf> ja stojim kazdych 50L/spotreba benzinu, presne mi to vychadza aj na mechur, aj na zaludok je to na kilometri 333 za norinbergom, je tam dobry burger king :-)))), pri zastavovani 50L/spotreba nafty v 1.5dci by som sa asi pocural a kyselina by mi prepalila dieru do zaludka ... no aspon by som v nom nemal podtlak :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.04  14:38

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    Ajvn> ide presne o to co pises: > Znova se ptam, prevaha v ktere situaci? Ja mam vyssi objem motoru, ja mam hodne vyrazne vyssi kroutak nez ta 1.4 16V.Elasticitou myslim zrychleni z x na y pri stejnem rychlostnim stupni. Vetsinou se tyhle testy delaji na 4ku bud 60-100 nebo 80-120.Diesel ma sice uzsi rozsah otacek, vyjadreno odectenim tech meznich hodnot, ale to jen proto, ze naftaku "tohle malo" staci (holt vyssi objem motoru:), zatimco benzinak na to podobne spotrebuje skoro cele kolecko otackomeru :-)))No jestli mi na dCi Cliu neco chybi, tak je to sestikvaltJen nevim, ja bych chtel mit Cliouse aspon 7 let, ale timhle stylem by mel najeto 300.000km :-) Myslite, ze je to na takove auto mozne??:-)< U mna rozhodne nie, mam to uz skoro 4 roky a minimalne 2 sa to snazim vymenit, zatial bezuspesne, ale mam zavezok do marca, aby mi nahodou nezdrazeli :-) … uuuuuz to tam skoro bolo ale zase z toho zislo … zatial ide o Megan kontra Vectra (kombi samozrejme) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.04  14:13

    « Re: Chudaci naftaci :o)

    Ajvn - aj tak sa musis pri dhlhych trasach raz za cas pretiahnut, takze zastavit kazdych 5 hodin na benzinke mi vobec nevadi (t.j. kazdych cca. 600km). A tym, ze mam benznak, som usetril tolko love, ze si mozem dovolit kupovat aj drahy benzin v zapadnych zemiach :-))) Ale v reali zastavujem castejsie, moj mechur tu polohu za volantom moc dobre neznasa :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.04  14:04

    « SERVIS

    Kde servisujete svojich milacikov?
    V znackovych Renault servisoch, alebo v opravovniach? nemaju "opravovne" problem z nahradnymi dielmi?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…