Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 22.02.04 21:21
« Re: Clio a statická elektřina
Já jsen už párkrát taky dostal nějakou tu ránu a vím, že je to problém umělohmotných potahů a věcí na sobě. Ještě jsem nedošel tak daleko, že bych měl obavy se auta dotknout - s tím vybíjením souhlasím - možná by pomohly kvalitní neumělohmotné potahy, ale myslím si že bych je nezaplatil. Už jsem se díval po potazích a je v tom problém, jelikož mám boční erbagy v sedačce, musejí ty potahy být homologovaný. Ty co jsem viděl, byly určitě s umělohmotnou vlákninou, takže zatím to neřeším... jednoduše zatím nejdou děnky :) -
"-- skrytý --" 22.02.04 18:27
« Re: Clio a statická elektřina
To Eaten: Tohle není "problém Clia", ale problém složení materiálu (tkaniny) použitého na potah sedadel v kombinaci s Vaším oblečením, botami (lépe řešeno materiálem jejich podrážek) a momentálními meteorologickými podmínkami (za vlhka tento jev prakticky nenastává). Já jsem si musel ke služebnímu autu (Mitsubishi Carisma) pořídit "vybíjecí přivěsek na klíče" (jakoby velká skleněná pojistka, uvnitř je doutnavka s odporem, doutnavka při vybití statické elektriny zasvítí), kterým se prostě po vystoupení dotknu např. kovové části mechanismu zámku ve dveřích řidiče, stat. náboj tím vybiju a už se bez obav mohu dotknout dveří holou rukou. U mého soukromého vozu (Mitsubishi Space Wagon) ve stejném oblečení, se stejnými botami a za stejných podmínek (parkuji ve stejné garáži) žádný takový problém nemám. PS: Recept pro toho, kdo nesežene "vybíjecí přívěsek" - prostě se při vystupování držte rukou kovové části dveří! Tím se totiž průběžně vybíjí náboj, který sbíráte třením uděvu o sedačku při vystupování. Stačí? -
« Clio a statická elektřina
snezenek:To okno asi nechám tak.Je to u spolujezdce a myslel jsem,že to bude přes den vadit,ale zas tak hrozné to není.
K tématu: Nemáte někdo problém u Clia se statickou elektřinou.Je to pěkně blbá otázka,ale mě to auto dá vždycky takovou šlehu,když zavírám dveře,že mám pomalu strach se ho dotknout :-) To jsem zvědavý na odpovědi
-
matuS 22.02.04 10:28
« Re: 1.2 - 43 kW, he?
sestra v stredu dostala yaris 1.0, v zakl.vybave +airbag, ABS, manualna klima, pal.poc a radio.
cena tusim 375.000sk, co nieje malo, ale musim povedat ze davno som sa neviezol v tak dobrom aute. S cliom to ale porovnat neviem.
jedine co mi na nom vadi je trocha hlucny motor uz od 4000ot, ale zato co ten jeden liter vie s tym autom robit je dost neuveritelne... -
« Re: 1.2 - 43 kW, he?
Ja som tak isto vyberal medzi Fábiou, Peugeotem 206 a Renaultom Clio. Vyhralo to Clio. Za rovnakú cenu ponúkajú oveľa vyššiu výbavu, cena servisovania je tiež v pohode. Mám to vlastne na vozenie sa do práce, ale i tak som si radšej doplatil pár tisíc a miesto 1,2 som si kúpil 1,2 16V. A to najmä preto, lebo v základnej verzii pred dvoma rokmi nebolo výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča a pri jazdení mojej manželky, ktorá je nižšej postavy , by jej jazdenie bez vankúšu pod zadkom robilo problémy.S touto verziou som spokojný. Pomer medzi výkonom,pohodlím
a medzi prevádzkovými nákladmi (poistka, povinné ručenie a pod.) je slušná. Čo sa týka akciových 1,2, niečo podobné bolo aj minulý rok a za nízku cenu ponúkali 1,2. Ale bolo to napr. bez posilovača riadenia. Povedal by som, že to bola oklieštená verzia terajšej 1,2. Veľa vecí tam chýbalo.
Čo sa týka spoľahlivosti, všetko je otázka šťastia, resp. nešťastia a to pri kúpe každého auta. -
« Re: 1.2 - 43 kW, he?
Mam zakladni Clio 1.2 60koni, ve srovnani s Felicii ti pomoct nemohu. Ale na to ze je to nejmensi motor, tak s tim autickem umi pekne zamavat. Vetsinu casu jezdim sam, jenom ze skoly a do skoly a plne mi postacuje i na slusnou zavodni jizdu. Naprosto nejhezci je jizda po okreskach na trojku v serpentinach okolo brnenske prehrady. Ten motor ma totiz pres 4 tisice otacek prekrasnej zvuk. (pro informaci: omezovac ma na 6,2 tisic otacek). Zajet do kina ve ctyrech lidech v aute taky neni zadny problem, uz se s tim autem neda tak zavodit, ale zase se prijemne zklidni. Uz ho budu mit toto leto druhy rok a taky jsem vybiral mezi Polem, Fabii a Getzem. Rozhodl jsem se kvuli vybave, bezpecnosti a predni masce :-). Posilovac rizeni tam mam (bez nej bych si ani auto nekupoval) a podle ceniku by ho opravdu melo mit tak jak rika prodejce. Pokud ti mohu radit, tak bych si dnes koupil seriovou vybavu minimalne Pack, protoze ABS a bocni airbagy jsou podle mne dost dulezite. Bez ABS tam myslim neni ani posilovac brzd (jen spekuluji). Ale uz bych si dnes koupil motor 1.2 16V 75koni, protoze ma krome rozdilu 15 koni i celkem hezky "okrasny kryt motoru" (jak je to uvedeny v ceniku) a i dalsi odhlucneni motoroveho prostoru zevnitr na kapote, to ale asi kvuli tomu, ze ma maximalni tocivy moment o 1 tisic otacek vys. Pokud tam budes vozit vic lidi, tak tech 25 tisic korun za lepsi motor je urcite dobre investovanych.
A asi se ptate, kolik tahle sranda stala? To me docela porazilo :-( Ty ukony mimo garancku byly za cca 1100 Kc bez DPH, ta garancka stala bez DPH as 5800 Kc !! .. nejdrazsi polozka tam byla palivovy filtr za bajvoko 3400 (bez DPH) a pak vymena oleje za nejakych 1500. Vseho vsudy vcetne DPH jsem jim tam nechal 8493 Kc :((
jo jeste poznamka, brzdovou kapalinu meni az po 3-4 letech, takze zatim mi ji nemenili, bod varu mam aktualne snad nekde kolem 230'C.