Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 13.04.04 11:18
« zdraví smutný Sněženek...
V sobotu jsem měl dobrou náladu a tak jsem jel umýt a naleštit svojeho CLIEčka. Makal jsem naň 3 hodiny, aby se zase leskl a byl čisťoučký jako nový. Nevím co to ve mne je, ale nemohu se dívat na špinavé auto. Nejhorší je to přes zimu, kdy nemám kde ho umýt a na automatickou myčku nepojedu. Já chápu, že pro lidi by mělo auto sloužit jen jako věc, ale kdybych na něj nemusel tak dlouho šetřit... :(:( a jelikož spadám do tý skupiny co naň musí dlouho šetřit, tak si ty tzv. věci vážím a nikdy bych se k ni nechoval nešetrně.... ale bohužel jsou mezi námi tzv. homosapiens, kteří se na nic jiného nezmůžou a klidně příjdou k cizí věci a podrápou, praštěj do ni, aby aspoň mohli tu svoji neschopnost, kretenství nějak světu ukázat. No a pak přijde k autu takovej chudák jako já a nestačí se divit. To vyleštěné autíčko má na dveřích ránu jak od kladiva. Trefil se tak, že poškodil oboje dveře. Co zbývá nejdříve vztek, bezmocnost a nakonec smutek. Ještě, že jsem si nenechal opravit ten drobný karambol po zimě, jak mi řetězy vytrhly přední zástěrku a natrhly mi blatník. Sic jsem jej nechal hned zavařit, ale lak jsem nechal až na jaro - stejně je z umělý hmoty, tak nic nerezatí. Kluci jsem rád, že si mohu s vámi tady o tom povídat, bohužel nemám pořádně komu bych si požaloval. Chudák můj soused, dopadl ještě hůř. To byl ale konec velikonoc.....:(:(:( :-( Začal jsem přemýšlet o kameře, která by mi to místo, kam dávám auto aspoň trochu hlídala, ale nevím, kolik to koštuje..... všechny zdraví smutný Sněženek -
« Re: Re: "Ťupinky" na laku
Díky za info. Já mám originální lakovou tužku (je to malá kovová lahvička a na uzávěru je štetec), ale tou se to dělat skoro nedá, to jsou malé ťupinky a na špendlíku ta barva děsně schne. Sklo se nerozbilo, ale to by i tak nevadilo, mám připojištění. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K spotrebe
Ja som na 1.4 tiez najprv nadaval preco to ide pri 100ke 3000 na petku a ze by to chcelo tazsi prevod a tak, ale ked vylezes do vysokej rychlosti tak ako by si to tam nasiel. kusok tazsi prevod a uz by to neutiahol. Ale mozno u tej 1.9 to ma zmysel, ked idem nejakych 180 tak na 5 aj na 6 je to asi tak rovnako zive (alebo skorej mrtve), lebo tam dost klesa tocak od 2000 do 4000 tak mozno to pomaha tak akurat na spotrebu, ale u tej 100k 1.5 co ma uplne plochu momentovu krivku si myslim ze je to OK aj bez 6tky.