Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II
Ajvn> je to 1.6 16V Megane Combi I. Vykon 110 k (K/N).
Dlhodoba spotreba je vyssia (1/2 mesto, 1/2 dialnica - tam sa setrit neda)
Ale mimo mesto, konkretne ZA - PX, aj pod 5 litrov pri 100km/h.
Konkretne tych 5.5 bolo Zilina - Sturovo - Zilina s dovolenkovo nalozenym kombikom + 4 ludia na 60 L nadrz presiel cca 1.080 km
Ten motor fakt nema chybu. Blizim sa k 90 tis. km -
"-- skrytý --" 03.08.04 15:14
« Re: Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II
luf: No mozna jsem se blbe vyjadril s tim branim dechu :-) .. kdyz seslapnu plyn, tak to auto samozrejme vitr nevitr protlacis :), ale vyssi spotreba je dobry indikator toho, do jake miry se s tim vetrem musi vozitko prat. A mne se u Clia subjektivne zda, ze ten celni odpor je u Megane I. o tridu lepsi. (coz se mi ale pri pohledu zboku na obe auta zda byt pochopitelny :-) Jinak Clio mi na bocni vitr prijde naopak velmi dobre, je teda fakt, ze mam 15tky, jak pises. Malo platne, Clio je asi posledni auto tehle tridy, ktere jeste razilo zasadu, ze auto ma byt sirsi nez vyssi :-) a ne jako ty dnesni pseudo-MPV. -
« Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II
ajvn - Clio bolo na bocny vietor citlivejsie, ale po prezuti na 15ky sa ta citlivost vytratila. Nikdy som s nim nemal problem, ze by som citil nejaky protivietor alebo mierny horekopec. Megane o bocnom vetre vobec nevie, protivietor zvysuje spotrebu, ale na dynamike to moc poznat nie je. -
« Re: aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II
"A co bocni vitr? Citis na rizeni, kdyz zafouka z boku, ze je ten novy Megane II vyssi?"
Tak vietor je na novej II citit poriadne . Na tahu mozno nie, ono to ten motor pretlaci, ale dostane dost zabrat. Aspon moja 1.6 :? -
"-- skrytý --" 03.08.04 12:17
« aerodynamika - Clio vs. Megane I vs. Megane II
yyyyy: Ted me napada, Ty budes mit srovnani, jestli jsi krome starsiho Megane jezdil i s Cliem (?). Co Ti z tehle tri vozitek pripada, ze ma lepsi obtekani vzduchem, pocitove? Ja bych cekal, ze asi reknes, ze starsi Megane, ten jeho cumak a prechod celniho skla po strechu, to se mi libi :-) Naopak Clious, ten je tim svym cumakem takovy trakturek, to mi trochu vadi, ze silnejsi celni vitr mu bere "dech". (jeste, ze jezdi ti TIRaci:-) A co bocni vitr? Citis na rizeni, kdyz zafouka z boku, ze je ten novy Megane II vyssi? -
"-- skrytý --" 03.08.04 12:08
« Re: Re: Re:
yyyyy: kopceky, kopceky .. co s nimi? :-) 99% kopcekov preci neni tak prudkych, ze by na jejich zdolani autiko zralo 2x tolik, co normalne po rovine. A kdyz uz jo, tak je druha strana kopce, klesani :), tak dostatecne prudka, ze muzes mit porad zarazeny kvalt a nezpomaluje to .. a jinak to sjedes na neutral a o kolik to vzalo do kopce vic, o to z kopce usetris, nula od nuly pojde :-) Akorat uznavam, ze jezdit do prace 10km, to cele do kopce, v zime, to uz se na te spotrebe mozna negativne podepise, ale kazdy z nas v Tatrach nebydli, ne? >:D -
« Re: Re: Re: Re: Re:
yyyyy: zaregistroval, vychadzal som z aktualnej sytuacie a jednoznacne si poskocil vyssie ;-) Mna caka tiez tak cca +/- 1500km, takze uvidim ked sa vratim, co ukaze pumpa/PP. Chcel som vyrazat uz dnes vecer, ale asi to odlozim o 1 den. Zajtra ma v celom chorvatsku prsat :'-( , zbytocne sa tam trepat -
« Re: Re: Re:
yyyyy: no musim sa ich zastat, lebo ak cestu poznas a vies o kopecku, staci to zlahka trosku rozbehnut a potom uz vyleti skoro samo :-) a za slusnu cenu. Ak uz ideme tak do detailov. U teba je to ale ine, to Tvoje dci moc robiehat netreba, jemu to je jedno, ale nase mensie benzinaciky maju radi rozbeh aby zbytocne moc nezrali. Ale vedia aj vyletiet kopcom, das za II, III a letis. Ale ako rychlo urci stupavost a dlzka kopca. Nemam rad dlhe stupaky na rakuskej dialnici. Doteraz mi tam vsetko stratilo dych aj tato 1.6. Staci sa vybrat na nedaleky Semmering. Tusim som tam 130km/h na konci stupania nedokazal na 5 udrzat. Ale boli sme 4, lyze na streche. Motoru chybalo tak aspon 10 koni pri tych 4000 ot :(