Lexus LS 400 -Vase poznatky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« To: Volvista
Jestli jsou podle tebe 99,9% českýho národa, kteří nemají možnost takový prachy za auta utrácet, pitomci, tak mi pak řekni, kdes takový prachy nadělal. A neznamená, že autům nerozumíš, kdyžs je nikdy neřídil, protože 80% auto-novinářů, který jezděj s každým autem, na které dělají recenzi, nikdy autům nerozumělo, ani rozumět nebude (viz např. Jízda na ČT, nebo Autosalon na Primě, dále Autotip, a další). Jediný dva, který do toho trochu viděli zrušili (myslím ty, co dělali dříve automotorevue). Jinak o Volvu jsem nikdy neřek, že je to špatný auto - je to jedno z mála evropských aut, které uznávám jako kvalitní. Jen jsem řek, že nemůžeš S80 strkat do kategorie luxusních aut, i když tam výbavou patří. -
« To: Našrot
Začínáš mi připadat jako průměrný pitomec, který pouze srovnání aut čte a sní o nich, jezdí ve Škodovce (pokuď vůbec) a svoji * si v životě ve Volvu, Lexusu nebo Mercedesu nevezl (maximálně tak jako spolujezdec). Mám pravdu, co? Kontrolní otázka: Utratil jsi za posledních 10 let za auta aspoň 15 miliónů Kč?? Já jo :-) Nepiš sem o autech o kterých POUZE SNÍŠ, jsou to jasné bludy !!! Končím ze své strany debatu u Lexusu, výsledek je jasný - není se s kým o tom bavit, Volvo či MB je jasně lepší, Lexus je nudná drahá kára. -
« To: ríša a Našrot
Designově jsem rozhodně nezaspal, pouze se mi nelíbí kulatoučké japonské kastle, nabubřelý americký styl, nijaký lexusácký styl, taky nemám rád Lunetic, Back Street Boys, atd. Asi jsem už částečně dospěl :-)))) Lexus je docela dobré auto, nicméně zcela neodpovídá jeho cena. Image luxusního auta dosahuje pouze a jenom cenou, technologií rozhodně ne. Chyba Volva je, opakuji, jediná -- moc nízká cena. Snad si to Volvo uvědomí a aspoň 2x zdraží ! -
« To: Volvista
Řek bych, že designově si usnul někdy v 70tých létech na podlaze Mercedesu a tak si tim načich, že ti jejich změny světel připadaj jako nová kastle. Už jsem to tu psal, tak to nebudu opakovat. Ale nejhezčí kombík je V40. V70 (hlavně zadek) už tu jednou byla v podobě 850. P.S. Vyjmenoval jsi jako designem uspěšné všechny značky, které se už delší dobu nemění (kromě Volva, které opravdu udělalo velký skok). I když pravda je, že u Jaguáru to nevadí - je to klasika, takže ten novej mírně vybočuje. -
« Re: Design
Prodejce aut (libovolných) rozhodně nejsem, pouze si auta kupuji a rád v nich jezdím (respektive dost musím jezdit, minimálně 50.000 km ročně :-). Myslím si, že mám pokročilý názor na design a fungování aut (a proto se mi Volva líbí). Ve Volvech sice (teď) nejezdím, ale mám ta auta rád. IMHO je na světě pouze pár značek, které za něco stojí, a to MB, Volvo, (Smart), a poté snad i BMW, Jaguar a Saab (nepočítám exoty a malé produkce). Ostatní je buď kopie, nebo brak. Třeba V70 (R AWD) je nejkrásnější kombík na této planetě, S70 (sedan) mít sice nemusím, ale i tak je hezčí než GS300/IS200. S40 je trošku tuctovější, stále ale designově zajímavá. S80 se přibližuje více obvyklému stylu (přední maska), nicméně stále používá nové prvky (oproti nudě LX400 a kopírování jiných vzorů u GS300) - působivá zadní světla, "linka" kolem celého auta, kdy karoserie je od spodní části oken užší, mimořádně dobře ergonomicky navržený interiér (lépe to má snad jen MB S-klasa). -
« Re: Design
To že je desing individuální věc to máš pravdu. Znám hezčí auta než Lexus, ale Volvo to rozhodně není, ale ty jseš první od koho slyšim, že Lexus je "humáč" připadáš mi jako, že jseš prodejce Volva a japonci ti naháněj bobky. Výkonově je daleko za Volvem /pokuď budeme srovnávat stejný motory/. Vovlvo se sice hodně zlepšilo v desingu,ale na Lexus nemá ani náhodou. Do nedávna byly Volva absolutně nejošklivější auta. Jinak Lexus 200 dostalo jako jediný 100 bodů v ADACU jako neukradnutelný auto. I když všechno se dá, že? -
« Re: Design
Máš pravdu, že design je individuální. Podle mě taky zrovna LS400 není nejhezčí auto, co jezdí na silnici, ale ve srovnání s BMW, Mercedesem a Audi je mezi jednotlivými "ročníky" Lexusů podstatný a viditelný rozdíl, což u těch třech jmenovaných zrovna není. Jinak k IS200, když řikáš, že se tváří jako nadupaný auto, ale není to, tak taky jeden opak: BMW Z3 1,8 se taky tváří jako nadupaný auto a táhne míň než 1,6 Carina. -
« to: ozzy
Nechtěl jsem to tu nijak výrazně rozvádět. U těch turbo motorů je nutné víc dbát na "průtok" plynů motorem a potrubím, aby někde nevznikaly zbytečné turbulence, které pak brzdí zbytek plynů a ty se můžou hromadit v některých nepříjemných místech a nadělat tak slušnou paseku, ale když máš tohle ošetřený (tedy že se do toho motoru nebudeš nějak významně laicky hrabat, jako to dělají některé české "tuningové" firmy), tak pak je to jedno, jestli máš turbo nebo ne. -
« Re: Design ????????
kdyz uz mluvis o designu jmenuj mi alespon jedno auto co ma lepe a moderneji vyresenou palubovku?
lexus IS 200 porovnavas s feldou?tady se ohanis s
amerikou a nevis ze ma dva motory druha verze
ma 134kw a i ta je ladena na 237kw pri 7000rpm
s 412Nm of torque.a to jen pridanim turbo kitu.
jinak se take jmenuje lexus is 200 ALTEZZA. -
« Re: to: nasrot
nikdo tady nerika ze turbo motory nejsou delane na vyssi tlaky,ale ty tomu asi moc nerozumis kdyz prijdes s takovou banalitou ,to podle mne snad kazdy vi.(co ti rika blow off valves,pop off valves,shaft housing,wastegates,boost controllers,
turbo timers atd.)to jsou ty problematicke casti,
jestli mas nejake zkusenosti s turbem nebo
kompresorem. -
« Design
Design je velice individuální věc. LS400 se mi opravdu nelíbí, předek je dost rozervaný. Audi A8 je obrovské auto a přitom působí nádherně celistvě, dokonale konzervativně a mimořádně "hladce". LS400 ne. MB S-klasa je skvost, auto dlouhé 5.25m je na první pohled ladné a vznešené, přední světla jsou obrovská a přitom do přední masky decentně zapadnou, no nádhera (pouze zadek mi připomíná nějakou hondu, případně trochu starou S-klasu; Volvo S80 má zadní partie lepší). BMW (design, ne auto jako celek) se mi taky líbí, už sice nevypadá tak dravě jako kdysi, ale je to stále osobitý styl. Z Lexusu není osobitý styl vidět, je to "bafuňářské" auto, ve kterém si dovedu představit Milouše Zemana, ale ne sebe :-) Lexus je prostě nudný. GS300 je na tom s designem lépe (to jediné se mi trochu líbí), GS200 zase naopak - hraje si opticky na nadupaný sporťák s 300hp, a přitom má pouze 2.0 V6 --- cosi jako když si někdo na Feldu 1.3 dodělá Alu ráfky ála BMW a obrovitý spoiler. -
« to: ozzy
Volvista má pravdu, když ti řiká, že turbo motory jsou dělané na vyšší tlak. Mají části z jiného materiálu, než neturbo (písty, blok, ventily, hlavu, trubky atd.). Neznamená, že když někdo řekne, že je blok motoru hliníkový (litinový, atd.), tak že každý hliníkový motor je ze stejného hliníku (litiny, atd). -
« To: Volvista
Promiň, ale s tim designem byc to zas tak nepřeháněl. BMW 7 řada byla naposledy navrhnutá někdy v 70 letech a dál už to jsou vlastně samý drobný facelifty, jako u všech ostatních bavoráku, mimo Z řady. Mercedes je na tom s designem podobně,až stejně. A Audi A8 je vpodstatě stará, trochu delší 80tka s užšíma světlama. Prostě všechny tři jsou designy bez jakékoliv invence, které by zvládnyl i automat. Jinak každé softwarové nastavení vnáší další chybu do systému. Japonská spolehlivost motorů je právě dělaná tak, aby se toho co nejmíň muselo nastavovat, a tedy aby se to někdy samo nemohlo hnout. Ale už jsem tu jednou psal, že prostě S80 nemůže patřit do luxusní třídy, protože a) dcenově neodpovídá, b) objemově neodpovídá (luxusní třída by měla mít min. 3,5 litru), c) má turbo a to se u luxusních aut prostě nenosí. Jinak s těma páčkama nevím kdes to vzal, asi jsi v Corolle nikdy neseděl. LS400 má páčky jako Camry. Nevím, proč by měly být pogumované, když musej být strašně nepříjemný na omak. Já mám radši páčky hladké. -
« To: ríša
To, že jsem napsal, že plasty S80 jsou lepší než v LX400 je fakt blbůstka, ale reagoval jsem tím na příspěvek, kterej v téhle rubrice říká opak. Nezáleží sice na tom, ale v LX400 jsou opravdu použitý absolutně stejný hnusný a levně působící přepínače (třeba světel) jako v Toyotě Corolle za 300.000 Kč, Volvo je má "luxusně" pogumované. "Luxusní" auto jako LX400 by takto vypadat nemělo. Jinak k turbu: to, že zatížení motoru s turbem je větší, je jasné, nicméně ten motor je na to dimenzován (na rozdíl od na-turba), v US jsou Volva, který mají najeto přes 500.000 km a stále šlapaj, na trhu ojetin starších než 10let je to jedna z nejlepších značek, US produkce V8 motorů s výkonem 100hp dávno odchází do věčných lovišť. Volvo má kromě toho hromadu novinek oproti Lexusu - je nejlepší v bezpečnosti (hromada airbagů, aktivní sedadlo), DSTC systém, přední náhon s viskózní spojkou na přední nápravě (!), vedení všeho přes počítačovou síť (jako nové S-klasa), ne hromadami kabelů, možnost softwarově nastavit každou prkotinu (od funkce klimatizace po tuhost posilovače řízení); Lexus je prostě trochu vylepšená Toyota Camry se škaredým designem (můj osobní názor na design, Audi A8, MB S-klasa, dokonce i ten hrozný BMW 7xx je lepší). -
« Re: TURBO-to volvista
jeste se vratim k jedne malickosti znas princip
turba ? tady nejde o to turbo vymenit tady jde o opotrebovani motoru s turbem a bez turba.
(turbo motory zvyssuji tlak na soucastky v motorech,a proto nemaji takovou zivotnost tak jak ty bez turba)nebudu se ti tady zozepisovat ,jen mala poznamka na tve slova "dokonce vetsi zivotnos;ba prave naopak.je to pekne ze to volvo tak obhajujes ,ale podle meho nazoru nema na
LEXUS ,mohu se take mylit to je vec nazoru.ale alespon mame o cem psat -
« Re: TURBO-to volvista
jeste se vratim k jedne malickosti znas princip
turba ? t6ady nejde o to turbo vymenit tady jde o opotrebovani motoru s turbem a bez turba.
(turbo motory zvyssuji tlak na soucastky v motorech,a proto nemaji takovou zivotnost tak jak ty bez turba)nebudu se ti tady zozepisovat ,jen mala poznamka na tve slova "dokonce vetsi zivotnos;ba prave naopak.je to pekne ze to volvo tak obhajujes ,ale podle meho nazoru nema na
LEXUS ,mohu se take mylit to je vec nazoru.ale alespon mame o cem psat
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!