MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: homokinetický kloub - poraďtě please
no to je to co nevím. Mám ale takové zlé tušení, že pes bude zakopán v kloubu. Dá se to nějak opravit jinak než vyhodit a instalovat nový? Auto nemá moc najeto cca 60kkm a je pětiletý. Na tuto stranu nebylo bourané.
Co se s poškozeným kloubem dělá? Co hrozí? -
« homokinetický kloub - poraďtě please
zaujala mě diskuze na téma homokinetického kloubu. Mám drobný problémek a možná to s tím souvisí. Při jízdě do zatáčky (hlavně jsem to vypozoroval na kruháčích) při přidání plynu začne v předním kole (myslím si že pravém - tedy tom přitíženém a pokud mi funguje diferák tak asi i záběrovém) něco cvakat, resp. je slyšet otáčení se. Když v té samé situaci uberu plyn tak to utichne. Má někdo potuchy co to může být. Manžeta u kola je měněná na jaře poté co z ní lezl tuk - nybal trhlá, ale blbě přidělaná. Jo a autíčko je Rover 400 čili CIVIC. Omlouvám se Mazďákům,že sem nepatřím, ale když už se to tady řeší. -
« osvetlenie spinacov
Mam dotaz na majitelov 626 GE. Maju byt osvetlene spinace el.stahovania okien? U mna nesvieti ani ten zdruzeny spinac na strane sofera a potom ani jednotlive spinace v ostatnych dverach. V octavke mi to svieti, a v tme je to celkom prijemna zalezitost. -
"-- skrytý --" 30.10.03 09:07
« Re: rucka a homokineticky kloub
Ne, to opravdu není - ty Peugeotí jsou zvlášť povedené, to je tařka jistej kšeft, když je někdo prodává či repasuje. Holt pažoutí slabina - ale to cestu vydržely. Byl to sice rachot, ale vydržely...
U žaponců ani nevím a nepamatuju, že by si kdy někdo stěžoval na poloosy, tam holt asi tak neodcházej. -
"-- skrytý --" 30.10.03 07:56
« Re: rucka a homokineticky kloub
Joe: zeptej se Morfika, s čím vším už jsem jel :)))) Vzhledem k tomu, že občas koupím nějakou popelnici na ND, jel jsem už i s autem, které mělo oba homokineťáky úplně K.O. - byly zcela bez manžet, a jezdily tak hodně dlouho. Byly v takovém stavu, že už by je nevzali na repasi, ani kdybych je tam nechal zadarmo... To auto jsem koupil kousek za Plzní, a normálně s tím dojel do Prahy. -
« Re: rucka a homokineticky kloub
mx5tka to ma na ten sroub, tedy na imbus ktery pod nim, nejaky *samostav* tam byt jasne muze.mam takovy dojem, ze na 626 je osicka se kterou toci tahlo rucky a na te ose je vacka ktera tlaci do pistku.
to oddie..jel jsi nekdy s aute s vylagrovanym homo kloubem? teda nev tom stavu, ze to v plnym rejdu cvaka, ale opravdu vylagrovanym?....to je narez, ja to zazil :-) to pak nevis, jak to udrzet na silnici, zachranila me cerpacka aral a jejich vazelina za 80Kc, lehl jsem si pod auto a pul ty tuby jsem tam nacpal pak jsem ujel v poho 200km..a pak dal novu manzetu. ver mi ze to kovbojka byla :-)
servis: dneska jsem byl na prvni garancce s premaskou, mel jsem vlastni olej, a platil jsem necelych 1900Kc..to je prima ne?, vymena oleje+fitr a vzduch filtr (neveril bych jak muze za 15tis vypadat). Serizena geometrie a kontrola podvozku cca 2hod. btw neverili by jste jak to auto s novym filtrem vzduchu ozilo :-) jo a olej taky nebyl k zahozeni dal jsem RSko 0W40...tak ten ji chutna ;-) -
"-- skrytý --" 29.10.03 22:02
« Re: rucka a homokineticky kloub
Tipnul bych si na 99%, že ten píst je třeba opravdu zašroubovat. Ona páčka ručky na brzdiči totiž obvykle přes nějaký převodník pohybu tlačí na šroubovnici procházející kolmo třmenem a zašroubovává se zevnitř právě do pístu. Celý mechanismus pak funguje jako tzv. "samostav". Pokud je zvenku na pístu nějaké osazení zapadající do výčnělků na destičce, pak je to na 100% právě henhle systém. -
« Re: rucka a homokineticky kloub
joe_st a ostatní: od rána se v tom hrabu. On ten brzdič bude asi fakt v pytli na pravém kole. Největší potíž mám teď v tom, že neumím brzdící píst zatlačit zpět, abych to zase složil (abych tam dostal destičky). Vyjel skoro naplno a vrátí se jen pár mm. Nevíte co s tím? Seřízení na matičce uvnitř vozu jsem našel, ale vzadu u kol jsem nenašel nic. Táhlo, na kterém drží lanko je k brzdiči přišroubováno zespodu a je tam zpětná pružina. Nevím co by se stalo, kdybych matici povolil (zda nevyteče kapalina). Nemůžu přijít na to, proč ten píst nechce jít zpět, když vím, že na jaře, když jsem natíral brzdové třmeny to chodilo plynule. Možná ten píst vyjel moc a teď nechce zapadnout. Když bude nejhůř, tak to složím bez jedné destičky a jedu do servisu. Pokud mi někdo umí poradit, tak napište. Za chvíli se tu vrátím.







