MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: mazda626 : 2.0i versus 2.5 V6 (1993-1997)
to s tim musel ten Tvuj sef jezdit jak dobytek... na takovejhle motor 250000 je jak prd...Ja mam na Omeze (V6 3.0) z 97 tak 350000 a motor slape jak hodinky (momentalne je sice auto po bouracce)... Kdyz ho mel servisak rozdelany, povidal, ze to asi pape dobry olej...a navic, nikdy sem ho tam nemusel dolivat...po 15000 (pred vymenou) tam ubyva minimum (neznatelne) -
"-- skrytý --" 26.01.04 22:53
« Re: mazda626 : 2.0i versus 2.5 V6 (1993-1997)
to dancul75: Zhruba pred 3.5 roky jsem po svem sefovi zdedil firemni 2.5V6 r.1995. Tehdy mela najeto pres 150tkm. Hlavni slabinou bylo krome spotreby benzinu cca 11l/100km (dalnice, mesto) predevsim velka spotreba oleje: 1-1.5L/5000km, obzvlaste ted ke konci jejiho zivota. Krome beznych veci (gumy,vyfuk,tlumice,spojovaci tycky stabilizatoru apod.) na ni nikdy nebyla zadna vetsi oprava, vzdy jezdila spolehlive. Loni na podzim odeslo cerpadlo klimatizace (bylo po sezone, tak jsem to neresil).
Pred ctrnacti dny jsem natocil jubilejnich 250 000 km. Bohuzel, minuly tyden me opustila navzdy - nejpise praskla ojnice pistu nebo neco podobneho, dnes v servisu motor udajne pres olejovou vanu rozloupli a vypadl na ne pist a dalsi rozlamane soucastky :-( Budiz ji zeme lehka !!! (oprava v podobe motoru z vrakarny by stala vice nez cena auta, tj. firma do toho nepujde a me ceka firemni oktavka) :-| Jinak super auto s prijemnym podvozkem, super pro dynamickou jizdu o dalnici i pro kvalitni okresky. Bude mi chybet, zbyde mi pouze soukroma mazda 121 bublina. Trosku me to zklamalo, cekal jsem ze najede vice, nevim ale, jak moc se o jeji olejove choutky staral muj predjezdec, ja se ji snazil krmit olejem pomerne casto. Pred tim jsem mel 626 2.2i coupe rv. 91 a na to taky nedam dopustit, to tahlo i v nizkych otackach (4valec 12V) a podvozek by jeste vice sportovneji nalazen. Mym snem je M6 v tom silnejsim dieselu, ale bohuzel firemni car policy asi neprelstim. Snad alespon dokopu rodice k M3 2.0 Sport. Uz jste v tom nekdo jel ? Ja jsem zatim z hlediska M3 zkousel jenom 1.6 benzin, podvozek je super !!! Zajimaly by me subjektivni zazitky z toho 2.0 sport motoru.
-
« mazda626 : 2.0i versus 2.5 V6 (1993-1997)
Prednedavnom sa tu spominal problem klepania HLA, ktory som mal tiez na 2.0i (170tkm). Zaujima ma, ci sa tyka aj V6 2.5, rok vyroby 1993-1997, resp. mohli by ste mi napisat slabiny V6 oproti R4 motoru? Teda okrem spotreby, ta nie je pre mna najdolezitejsia, skor ci vydrzi vacsi nabeh km, cca 300-400.000 bez GO, pripadne nejakej zrady.
-
« Re: Mazda6 MPS
Dneska jsem byl kvuli nejaky prkotine v mazde a meli tam RX-8-ku. Tak jsem si ji celou prolezl a povyzkousel. Bohuzel ji meli na salonu a nejezdilo se s ni. Ale i tak muzu rict, ze to je opravdu bomba. Na fotkach nevypada az tak skvele, ale v realu je to opravdu bomba. -
« Mazda6 MPS
tak za rok, na jare 2005 by tu mela byt....prepracovany V6 2.5L a hlavne turbicko (jestli to bude mechanicky kompresor typu Lysholm(jako mel Miller cycle motor 2.3L) nebo klasicke vyfukove turbo jeste asi neni jasny) tak vykon cca 300HP a 4x4 ..ted otazka, jestli to bude takove 4x4 jako ma Wagon a opet budeme svazani elektronikou, nebo ostre 4x4 jako u slavnych 323 GTR a GTX.
co takhle Mazda3 MPS?..navrhuji 2.0 Turbo 230HP a samolitr 4x4. V lednu vyrobi mazda 350 MX5 Turbo..vyhradne pro JP trh....zase smula.... :-) jinak nastupce MX5 bude v roce 2006, uz je to jasny. Je otazka jestli to bude jako IBUKI.... -
« Aj druhe...
Tak mi vcera prasklo aj druhe sklo spatneho zrkadla. Je to podozrive, lebo to opat sposobilo vyhrievanie (chvilku som ho mal pustene, potom som ho vypol a bum! uz to bolo). Len verim, ze to bude volaka chyba, ktora sa vymenou zrkadiel odstrani a nie nejaka elektronika, co mi bude odpalovat kazde sklicko, co tam nalepim... -
« Re: nipparts
Diky za radu, uz sem ty predni koupil. Jsou to ty J3603036 a staly me 915 kc v Mazde na Sporilove. Jedinej problemek je, ze tam nekdo dal pred tim tusim ...35, ktere sou trosku mensi. (asi 05cm na kotouci) Nejsem si jistej, jestli to nebude problem. Ten kotouc u vnitrniho okraje je nepatrne mene sjetej nez ten zbytek, dusledkem tech mensich desticek. Takze predpokladam, ze kdybych to tam dal, nebude to z pocatku moc brzdit a casem se ta mekci desticka u toho okraje sjede. Ale snad v tom nebude nejakej jinej problem, trebas nerovnomerny namahani materialu ty desticky, co ja vim.
Jinak koukal sem na ty oleje. Ten Castrol TXT uz pry nevyrabej a nemaji ho ani v katalogu. Nahradil ho ten Magnetic. Zatim nejlevnejsi sem ho nasel v hypermarketech (za 1490kc/4l)
Teda takovy auticko, to sou same starosti:-)
Jeste chci koupit nejaky zimni pneu. Nejspis mirne ojety. Bojim se, ze kdyz koupim drahy a novy, ze mi to pred barakem nekdo postavi na spalky a sunda:-( Bratrankovi se to stalo na sidlisti, je pravda, ze on si k novejm pneu jeste koupil lity kola. -
« Re: Alternátor
rekl bych ze to bude jen malo napnuty klinak k alternatoru, obvykle to dela chvilku po nastartovani, kdy je alt. zatizeny dobijenim baterky a jeste mu k tomu pustis svetla, ventilator...proste od nej chces hodne proudu, pak se zvysi jeho odpor a klinak muze zacit klouzat. ve vlastnim alternatoru muzou byt vcoudu futra, ale ty dneska umi kde kdo udelat, a vrakacu kde je hafo alternatoru za 1000Kc je taky dost :-) ..jestli je to auto v bazaru kde stoji s dost vytlucenou baterii tak se nicemu nediv, tohle udela v tom bazaru kazdy 3 auto, vlhky remen, vytlucena baterka a piskani je na svete.... -
« Re: nipparts
zdar Tome, hele predni desky jsou J3603036 a zadni J3613012 .... pokud jsi z prahy tak si opis tyhle cisla dojdi na Autopoace na Sporilov a klukum na dilech to predhod, ze je chces....nemel by to byt problem. pokud nesezenes tak je umim sehnat...kouknu na cenu......predek cca 800 Kc a zadek zhruba 1300...kotouce: predni: 1300 /kus a zadni cca 1600 /kus ...to jsou celkem pohodovy ceny, neni nad to mit trochu starsi auto :-) -
« Alternátor
Zdare.
Mam takovej problemek. Jakmile na Mazdě323 (rv90) po nastartování vzroste spotřeba elektriky (např. rozvítim světla, zapnu výhřev zadního skla....) tak mi začne něco pískat u alternátoru. Mohl by to bejt řemenem, že je třeba uvolněnej??? Nebo nedej bože to dělá alternátor??
Zatim jsem to zaregistroval jen při stání.
Tuhle mazdu jsem zkoušel v bazaru a tak bych po koupy nechtěl investovat do novýho alternátoru. Cena je prý cca 10.000Kč.
Dík a Mazdám zdar. -
« Re: 120000
STAVROS: No jo, tych 130EUR na uvod je totiz 2,4 hodiny a 54,3EUR bez DPH, takze to spravi celkom dost... Inak samozrejme, ze zhanam LEN sklicko, ALE: original Mazda stoji 2250SKK (chcu samozrejme predat cele zrkadielko)... "dvorny mechanik" Rudo mi uz sice nieco pouzite, ale v 100% stave zameral, ale na Ebay je 2 dni do konca aukcie a uplne nove kompletne zrkadielko na GW (sklicko plne kompatibilne) je tam zatial za 1EUR + postovne ;)) No nekup to ;)) -
« 120000
To ma tak napada, ze som Vam minuly tyzden ani nenapisal, ze moja Mazdicka je podla vyjadrenia servismanov "velmi pekne udrziavana" a "v perfektnom stave". Prehliadka pri 120tkm vysla na celkom prijatelnych 245EUR, z toho:
- Kontrola pri 120tkm (vratane protokolu na husto popisanej A4) 130,32EUR
- Olej 3,5L 5W-30 49,07EUR
- tekutina do ostrekovacov (sakra, ze ja som nedolial) 1L 3,40EUR
- intervalova ochrana (???) 0,68EUR
- tesnenie 1,12EUR
- male nahradne diely 0,52EUR
- olejovy filter 6,57EUR
- vzduchovy filter 20,11EUR
K tomu vsetkemu 16% DPH. S prasknutym zrkadielkom nespravili nic (dal som im limit 35EUR), ale mam ho zamerane na ebay - zatial bez ponuk za 1EUR, ale aukcia bezi este 2 dni... -
« nipparts
Dobry den. Poradili jste mi tu, abych koupil brzdove desticky znacky nipparts. Nejsou tak drahe jako originalni a pry dobre. Tak sem patral na webu a zatim jedine misto, kde sem nasel vyrobky znacky nipparts je: [odkaz]
Mam jedinej problemek, je jich tam jestli se nepletu 370 druhu lisici se katalogovym cislem a cenou. Vyznate se v tom nekdo prosim?
Tomas
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!