MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 26.03.04 16:23
« Bez nadpisu
Pokud je původní přítlačný kotouč OK, maximálně bych "stočil" jeho dosedací plochu vůči lamele a šoupnul bych ho zpátky - ale zásadně v poloze, v jaké byl původně namontován na setrvačníku. Často se totiž stává, že nový aftermarket (ale i třeba origoš) axiálně hází (a spojka má pak "trhavý" záběr), nemluvě o porušení dynamické vyváženosti sestavy setrvačník/přítlačný kotouč. Někdy se rovněž stane, že celá spojka má pak díky jiné talířové přítlačné pružině úplně jiné charakteristiky: např. zabírá příliš "ostře", bez možnosti dávkovat prokluz; podstatným způsobem vzroste ovládací síla na pedálu spojky atd. Takže raději vyměnit "jen" lamelu a ložisko. -
« spojkova sada
Dobry den preji,
shanim spojkovou sadu pro Mazdu 323F, r.v. 96. obj. 1.8. Docetl sem se, ze spojkovy mechanizmus se vyplati menit celej, kdyz uz se tam leze. Mam zatim dve nabidky. U MHM - lozisko 1000, lamela 1500 - 2500 a prace 6000. Druha je v jednom servisu, kde spojkova sada zakoupena v Elit 7345 (vcetne kotouce) a prace 2500.
Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Co byste doporucili?
Predem diky
S pozdravem
Tomas -
« Re: Re: Re: Brzdové destičky
Country: silne pochybujem, pretoze taketo "zakroky" robia len kazdych 30tkm. Pri 45 to len hodia na diagnostiku, vymenia oleje a filtre a je po ptakach - a pri 60 uz bola moja ;) Ale je to skor o rezime jazdy: ked jazdis vacsinu v meste, je jasne, ze sa rychlo osoupaju. Ja na 500km cestu na dialnici pribrzdim 1-2 razy, takze nemaju sancu sa opotrebovat ;) -
"-- skrytý --" 26.03.04 07:31
« Re: Re: Brzdové destičky
dabel, KarelB: 90 tisíc - to číslo mě překvapuje, už si přesně nevzpomínám, ale tuším, že při kontrole po 30 tis. je přeměřovali a zůstávaly 2/5, pak jsem musel dolévat brzdovku (svítila kontrolka), a teď mi zbývá 3 tisíce do kontroly po 45 tis. a začínám být nervózní, jestli to vydrží. Ďáble, ty jsi koupil z druhé ruky, neměnili je prvnímu majiteli už v 45 tis. ? Karle, měl jsi tu 323 celých 90 tisíc ? Tak ona je lehčí, takže je to asi reálné. -
"-- skrytý --" 25.03.04 10:38
« Re: 626 1,8 74kW
M6: S 1.8 zkušenosti nemám, ale můžu předat zkušenosti s 2.0 / 85 kW Wagon. Spotřeba 8.0 - průměr za 40 tisíc km (20% s boxem, 20% město), hlučnost - co je to ?, převody spíš těžší, když chci rychle předjet z rychlosti 70 - 90 tak řadím III, z nižší rychlosti řadím II. Jinak se dá jet 50 na IV, 65 na V. ale taky 110 na II. Ŕek bych, že ta 1.8 sedan nebo hatch pojede podobně, je lehčí. -
"-- skrytý --" 14.03.04 22:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 4 - MX-Flexa...
mx3..oki
seriovka (i pro US market) byla 1.8 V6 1845ccm, 75x69,6mm, 95kW (129hp), 157Nm, komprese 9,2, zrychleni 0-100 8,5sec, max 203km/h a spotreba tabulkova 8,5l....
pokud to auto neni aftermarketove upraveno (nejaky turbo kit) tak to ma tyhle parametry.
S tim autickem jsem se parkrat projel, je to divoch, motor je skvele sametovej (V6 je proste V6) a ma sily na rozdavani..proste pekny maly kupe.
pro evropu se delala i verze s 1.6 to byl motor z 323 1598ccm a jen 90hp, do CR se 1.6 nikdy ofic. nevozila vsechny jsou individualni dovoz. -
"-- skrytý --" 08.03.04 16:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 4 - MX-Flexa...
MX6 2,5V6 Asi 124kW, 217Nm, 0-10 asi za 7,2, (nemylim li se) max. asi 245, slusna jizda po meste tak 9,5-10l/100, mimo mesto min prumer 8,5 Praha Pariz Praha tempomat 140km/hod, jinak jezdim tak za 9. Kdyz na to slapnes, tak samo i vic ;-)) -
« Re: Re: Re: Re: Mazda 4 - MX-Flexa...
Ne, výměnu rozhodně nechystám, ale kámoš má tuhle MXu, americkej model, má v ní šestivál, nějakej upravenej nebo co. Kolik maj tyhle motory výkon a maximálky? A co říkáte podvozku? Jakou má vůbec takový auto dneska cenu? A kolik to žere? -
« Re: Mazda 4 - MX-Flexa...
:o >:D >:D kuna, to je nuda. >:-[] :roll: :roll: :roll: Co robite, chlapi, nepozerajte sa len tak tupo do zdi a napiste sem zopar vrelzch slov a odkazov. >:-[] >:-[] :roll: >:D the new graphic of this phorum is really great I.d spend a lifetime here. :roll: >:-[] >:D >:D >:D