MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Re: 135000
Country: Melk-Salzburg pohoda, je tam jedna velka rozkopavka hned za Linzom (pri ceste naspat dokonca dialnicna obchadzka Voralpenkreuz-Ried-Linz). Cez Rakusko plati +20, na "otvorenych" usekoch sa sem-tam objavia tipci s radarmi a silnymi motorkami, ktori by Ta mohli pri vyssej rychlosti odstavit na parking a skaredo skasnut. Casto byvaju v Linzi (100, 120 plne toleruju). Pevne radary byvaju v rozkopavkach, kde sa spomaluje - opat toleruju +20 bez najmensich problemov. V Nemecku pozor na elektronicke tabule, ktore obmedzuju rychlost, niekedy v nich byva aktivovany radar. Pravidlo +20 plati samozrejme tiez ;) Pohyblive radary byvaju az sa Rosenheimom. Tak stastnu cestu! -
« Re: Re:
to 2.5V Automatic - tak na pace jsou tlacitka dve, Lock-Release a Hold
LOCK Release je na potlaceni aretace, tlacitko musi byt zmacknuto kdyz radis z P na R popr. z D na S a na L...takze jakasi pojistka
a HOLD funguje tak:
D +hold -> staly prevod na stupen 3 (pri zpomaleni stupen 2)
S +hold -> stale dvojka
L +hold -> stale jednicka
to je de facto rucni razeni
navod: stisknu HOLD dam L (poloha uplne vzadu) rozjedu se (tocim to jak chci) pak posunu vpred na S (davam dvojku) a pak D (trojku) pokud chci ctyrku tak vymacknu HOLD a automat dava stupen 4...opacny postup pro podrazeni, zkusel jsem toto na Xedosu 9 a byla to parada.
vubec bych se toho automat nebal, jen se musis smirit s cca 1,5L + ve spotrebe.
to MX5 Turbo > k tomu samosvoru, ten ma dneska kazda MX5, zacala s tim 10th Anniversary (99) a pak Sport package. Tech 172HP je pekny, jezdil jsem s Miatou s cca 205HP...je to bomba, na muj vkus ale uz trochu premotorovano :-))) hezky je narust tocaku, nenuti to tolik radit....hmmm super, ale dat 160 liru jen za ten Turbo kit...ojjjj a tusim ze ta limitovana serie s orig. turbem je pouze pro JP trh..... :-( (alespon na www.mazda.com to tak je) -
"-- skrytý --" 01.04.04 12:52
« Re: 135000
Dabel: dík za info o destičkách. Jedu v sobotu na lyže do Livigna, takže pojedu v Rakousku po dálnici úsek Melk -Landek. Ty ten úsek Melk - Rosenheim jezdíš často, je tam něco, na co je třeba dát pozor ? Třeba radary ? Jinak doufám, že odcházející destičky začnou pískat a pak ještě nějaký ten kilometr vydrží, takže to neřeším. Do servisu na kontrolu po 45k jedu až po návratu. -
« 135000
Vcera som Mazdicku odviezol do servisu. Aktualny stav 136600km. Ako vzdy secko na poradku, aj zemaky su v radku, vymeneny len olej + filtre. Chcel som predvadzacku 6 2.3 a 2.0MZR-CD, bohuzial nic take nemali - je to maly vidiecky predajca. Budem musiet asi skocit do mojho susedstva, kde je fakt _velky_ predajca Mazdy ;)
Country: s brzdovymi dostickami mam teda 45tkm (od 90tkm) a nemenili ich. -
« Bez nadpisu
Preco sa bojis automatu? Je to uplne pohodova jazda ;) Hlavne v meste velmi fajn vecicka, proste na krizovatke len stupnes na plyn a ides. Neotravujes sa so spojkou, proste das "D" a ides. O viac sa nestaras. Ked potrebujes prudko pridat a vytocit motor, na to sluzi tzv. "kickdown", t.j. stlacenie plynu na podlahu a este kustik. To je znamenie automatu "podrad, vyraz vpred a poradne toc". Myslim, ze ten 2.5V6 bude s automatom pohodove auticko a ten vykon plne postacujuci.
Poviem to takto: ked si chces uzit klukatych okresiek, je manual lepsi - samozrejme len na "blbnutie". Ked ale jazdis mesto, dialnicu, alebo kludne okresky, automat je dobra volba. Hlavne v kombinacii s tempomatom to moze byt velmi prijemne na dlhe cesty.
Podstatne pri vybere je, ci ten automat radi hladko a bez cukania. Takisto skontroluj ten kickdown, ci funguje ako ma (okamzite podradenie a "plny plyn"). Alebo sa este spytaj v rubrike "US Cars", tam je plno odbornikov na automaty a ti Ti povedia, ako este skontrolovat, ci je automat OK. Zivotnosti sa kazdopadne neboj, pri automate nehrozi pod- ani pretacanie motora, vzdy si toci svoje optimum. -
"-- skrytý --" 01.04.04 00:14
« MAZDA 626 2.5i V6 Automat
Zdravim vsechny,
uvazuji o tomto voze, narazil jsem na ni za velice prijemne penize s maximalni vybavou, ale bojim se toho automatu.
Nikdy jsem s tim nejezdil.
Kdyz jsem ji projel, tak mne docela vadilo ze si nemuzu podradit rucne pred predjizdenim a ten motor trochu vice vytocit.
Na te radici pace jsou z boku dva knofliky, jeden na prerazovani rezimu a ten druhy nevim k cemu slouzi.
Jak se s tim v realu jezdi?
Nebo nevite o nejakem navodu nejlip elektronicky?
Dekuji -
« Re: Mazda 6
pri beznem provozu neni rozdil mezi slabym a silnym dieselem, oba maji 310Nm....a rozdil 12kW...mozna to pri 200kmh na dalnici bude malicko lepsi...na to kasli...ted diesel je super, ale ani 1.8 neni k zahozeni...je to o $$$ a kolik ujedes.... ;-)
to ALL:
ta zime uz me rozciluje...ja uz chci jezdit....pliiiiizzzzzz.....ne ze by PremasoBus byl spatnej ale uz me to nejak nebavi..... :roll:
to Timi
btw na to auto (BA, 1.8BP) jsou spojky dve, jedna s prumerem 200mm a druha 225mm ..tak pozor na to a k identifikaci musi byt VIN kod.... :!: -
« Re: Re: Re: Brzdové destičky
Country: jo mám ji od začátku, dneska má najeto 187 000 a 3. destičky. Ty "devadesátitisícové" šly někdy kolem 150 000 když jsem měnil na předku kotouče (zkřivené ne oježděné) - za cenu cca 900 Kč ("neoriginální díly") mi přišlo rozumné je taky vyměnit. Jsou tam dodneška.
Nevím jak jiné Mazdy, ale tyhle mají indikaci opotřebení, kterou tvoří cosi, co začne dřít o kotouče a zřejmě děsně skřípat. Zbytková vrstva je v té chvíli odhadem tak 2mm.
Nemohu to ovšem potvrdit neboť jsem se tam z výše popsaných důvodů zatím nikdy "neprodřel". Kapalinu jsem nikdy nedoléval, jen před 2 roky měnil před výletem do Alp. Na výdrži destiček se mohly podílet moje časté výlety po dálnici což ovšem znamenalo postupně všechny 4 táhla stabilizátorů. D1 (nejenom) je místy fakt jak bramborové pole ... Taky se snažím trochu používat mozek a brzdy používat jen v případě řešení krizových situací nebo pokud se chci trochu svézt. K tomu Mazda díky skvělému spodku opravdu svádí a mám to rád. Výdrž toho auta mne přesvědčila a tak v garáži už stojí nová M3, ženinu starou Š120 jsem s velkou úlevou "hodil z meze". ;-)
Karel -
« Bez nadpisu
Diky za info, ale ja sem odkazanej na nejakej servis. Sam to nejsem schopnej vymenit. Prave o tom zacinam shanet info a sem z toho cim dal vic zmatenej. Dneska sem rozeslal hromadnou poptavku a mam nabidky za spojkovou sadu od 4900 do 7300 kc (vcetne dph). Zajimavy je, ze nekde mi rekli rovnou ze to maji a nekde chteli vedet typ motoru, vin cislo a podobne. (coz mi prijde logicky) Ze je vice druhu spojek na tento tip vozu. Bojim se, abych nekoupil neco co tam nebude pasovat.
Mam tip na servis (jeden znamej) kde to vymeni za 2500 kc. Tam to rozeberou, sjedou pro to do firmy Elit a vymeni. Takze si tam vezmou skutecne to co tam do toho bude pasovat. Jen ta cena je ze vsech poptavanych nejvyssi a to 7300 kc za spojkovou sadu. Proto to shanim jinde.
T.