MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 16.04.04 12:00
« Re: Re: Re: Re: 45000
Stavros, Dabel: Co mi tam tam nalili nevím, ale můžu se přes víkend podívat, předpokládám, že olej ;-). Motor mě překvapil, po seřízení a s novým olejem je tišší než byl. A jak už jsem tady jednou psal bývalému Mazďákovi Radimovi, jezdím na servis do Hekry, je to mezi Opavou a Krnovem. Jak říká ďábel: "malý vidiecký servis" (www.hekra.cz). Jinak jsem si tam na chvilku sednul do M6 Wagon, a je to fakt úplně jiné auto než 626 Wagon. Z hlediska mých skoro 190 cm: nižší posez = sedadlo víc vzdu = relativně méně místa na kolena vzadu než v 626 ! Hezký víkend všem a zdravím Joea. -
« Brzdove desticky
Zdarec, me desticky vydrzi cca 1mm na +-12 a tis. km. Na GE je mm 8, takze opravdu tech 90 tis daji. Zalezi na stylu jizdy. Kdyz jsem mel ve 100 tis. posledni 2 mm, tak v mazde remcali, ze s tim nedojedu ani domu
(cca 700 km).
Porad jsem ocekaval drhnouci zvuk signalizacnich plechu a stale nic. Po dalsich 10 tisicich jsem chtel jet do Norska, tak jsem je vymenil a stale neco malo zbyvalo do posledniho mm.
Takze klid. Tak zhave to nebude akdyz zacne signalizacni plech drhnout o kotouc, jeste je stale par tis cas, ale zase to nepodcenovat :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 135000
Country: nebodaj si si myslel, ze MAZDA by Ti po ceste robila problemy (doraz na slovo Mazda ;)))? Ta spotreba je pekna, vysledok dllllhej patky - trosku som smutny, ze od nej Mazda odchadza a mazdy sestky su vsetky sprevodovane o dost kratsie. Inak s rezervou mam presne take iste skusenosti. Rozsvieti sa, ked je v nadrzi este cca. 12-13l a uplne na nulu klesne, ked je este cca. 8 litrov. Psychologicky to ale nevydrzim a tankujem uz vtedy ;) -
"-- skrytý --" 14.04.04 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: 135000
dabel: Tak už jsem zase doma, cesta v pohodě. Spotřeba cestou tam (900km, +1600m do kopce):8.1, zpátky 910km, -1600m): 7.6. Auto plně obsazené + střešní box, rychlost na dálnici 130 plusminus 20 podle provozu, jinak do 120. Brzdy OK, asi jsem se zbytečně plašil. Zítra jdu do servisu na 45k. A ještě něco - dojížděl jsem asi 30 km už se svítící rezervou a dotankoval jsem pak 54 l - takže v nádrži bylo ještě 10 l. Takže ta kontrolka začíná svítit tak při zbývajících 13 l v nádrži. Ciao. -
"-- skrytý --" 12.04.04 21:51
« Re: Re: automat
Při jizdě na neutrál z kopce s automatem hrozí poškození převodovky: automat je totiž stavěn na "přívod výkonu od motoru", nikoli na "pohon od kol"!. To je i jeden z hlavních důvodů, proč se auto s automatem nesmí tahat na laně (výjimkou je nouzové odtažení, např. z dálnice, přičemž jsou stanoveny omezující podmínky, např. max vzdálenost 30 km max. rychlostí 60 km/h). -
« jaro
caues mazdaci...tak koukam s jarnim slunickem se zacalo pekne jezdit...a vsechno v pohode :-) tak to ma byt :-)
jinak koupil jsem domenu www.miata.cz zatim je **under construction** ale co nevidet by tam melo byt par informaci o MX5 / Miata...budu informovat jak tam neco rozbehnu. -
"-- skrytý --" 02.04.04 18:54
« Re: Re: Re: automat
tak jsem tu mazdu koupil, v pondeli ji na mne prevede.
trochu jsem se s tim projel po znamejch cestacha myslim ze si zvyknu.
hlavne ocenuji ten tempomat.
mimochodem, hadame se tady.
Kdyz zaradim nejaky stupen treba L a nezmacknu plyn, ma to stat na miste nebo se to drobne rozjizdet? -
« spojkova sada nipparts
Sehnat dily nipparts neni problem pres www.partspoint.cz nebo nejake jejich distribucni misto. Bohuzel sem nenasel nikoho jinyho, kdo to taky dovazi, takze nemam srovnani cen.
Zajimavy je, ze kdyz sem se obratil emailem na partspoint s mou prosbou, podle VIN cisla sem dostal celkem rychlou a presnou odpoved co a za kolik tam patri.
Kdyz sem se ale s tim samym obratil na jedno z jejich prodejnich mist (Na Sporilov v Praze), prisla mi cena vyrazne vyssi. Kdyz sem tam pak volal jak je to mozny, tak mi to tak dlouho vokecaval ze se to neda jednoznacne urcit a nakonec z nej vypadlo, prijedte si osobne, urcite se dohodnem.
Měl bych dotaz na MX6...jde mi jen o to v čem je shodná s mazdou 626 GE, po technické stránce.
A když vezmu v potaz MX6 s motorem 2,0 jak se liší její náročnost na provoz oproti 626 se stejným motorem.
O spolehlivosti jsem přesvědčen, ale jak je to s náhradními díly? A má nějaké slabé místo??
Děkuji za opdpovědi. :D