MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 25.04.04 21:04
« Re: Re: Re: automat
tak je to uplne v *.
odesla mi u toho automatu trojka. kdyz se to ohreje tak v podstate vubec nezabira. takze to jezdi jen do 2ky (s HOLDEM).
kdyz je tam 3ka tak to zabira snad jeste hur nez 2ka.
4ku to vubec nezaradi.
co s tim?
je to
Mazda 626 2.5i Automat rv 1993 -
« Re: 323F alias Protegé5
zdarec...tak to gratulujeme, sice za 480 papiru by Efko mohlo byt i pozlaceny :-) ale fakt je, ze mas asi jediny tohoto druhu v CR, k tomu nezbyva nez gratulovat.
taaak k tem tlacitkum na volantu:
funguje to kdyz jedes 40km/h (teda ty cca 25mil/h) a vic...pokud mas selektor automatiky na rezimu Drive tak po stisku CRUISE MAIN se zapne tempomat (ang. Cruise control) na palubce se ma rozsvitit napis CRUISE...pak zrychlis na cca 70 mph (tuto rychlost vyberem jako priklad pro jizdu) a kdyz jedes rychlosti kterou chces udrzovat stisknes SET/COAST pak muzes pustit plyn a auto samo pojede rychlosti jakou jsi nastavil. pokus to chces vypnout tak das OFF nebo stisknes brzdu, nebo vyradis do N.
tlacitko RESUME/ACCEL je na treba predjeti, jen to zmacknes a drzis, auto zrychluje dokud to mas zmacknute ...pak staci pustit...kdyz chces zpomalit tak je to stejne ale tlacitkem SET/COAST
pak je tu jedna pekna funkce...priklad:
najedes na dalnici rozjedes se na 85 mph (cca 140kmph)...zapnes CRUISE/MAIN a pak SET/COAST a frcis na tempomat....ha...musis zpomalit..das brzdu...auto zbrzdi ale tempomat si pamatuje nastavenou rychlost, takze pokud se po omezeni rychlosti chces vratit k puvodni rychlosti staci kratce stisknout RESUME/ACCEL a auto samo zpet zrychli na 85Mph...kdyz se to s tim umi je to fajnova vecicka.
pokud mas nejaky fotky prosim: miata@iol.cz diky to auto me zajima.
joe -
"-- skrytý --" 25.04.04 18:10
« 323F alias Protegé5
Zdar Mazďáci!
Možná si pamatujete jak jsem zde před skoro půl rokem rozpoutal řeč ohledně nákupu Mazdy přes auctionsbroker.com, ptal jsem se zda do toho jít či ne. Nakonec jsem přece jen nechal zvítězit city nad zdravým rozumem a šel do toho. Jak vidíte ozývám se až po půl roce takže se to ku..vsky protáhlo a podruhé bych takovou blbost neudělal, nejenže to totiž přes moře putovalo přes 3 měsíce (oproti slíbeným 6 týdnům), nepřál bych Vám ale zažít ten šok když bylo auto poškozené o dost víc než jak se dalo z fotek vytušit (vyhrál jsem jej na aukci po studování nabídek co chodili po 5-ti fotkách z vrakáčů a bazarů) a tudíž mě jeho oprava vyšla místo plánovaných cca 35 na 75 litrů a protáhla se na 2apůl měsíce.Taky bylo potřeba platit nikým neavizovaných 435Euro za vyložení v Bremerhavenu a teď dám 7litrů za emise a 3500kč za technickou. No prostě jsem vůl, mám sice nádhernou Mazdu Protegé5 (u nás 323F) v US verzi, což s sebou nese určitá privilegia ale i nevýhody, hlavně mě ale vyšla na bratru 430 tisíc z plánovaných 350 000kč a to nemluvím o dalším věcech jako jsou alarm, tmavé skla, ručení, emise v Praze a další, takže mám za skoro 480 litrů bourané americké auto.
No ale s tím už jsem se smířil (taky co už včíl), odměnou mi doufám bude aspoň 10 let pohodového chodu a naprosto originální Mazdou co mám možná jedinou v republice, má totiž suprovou automatickou převodovku EC-Sport tiptronic, která sice trochu ubírá na dravosti onoho dvoulitru ale při mém nejčastějším jezdění po městě je k nezaplacení a navíc ji nikdo v tomto autě nemá, dává se až do Mazdy3.
Mám už i pár fotek, počkám ale až ji trochu dotuním a pak oslovím přítomné stálice zda ji nebudou chtít dát na svůj web.
Mám zatím dva dotazy, na volantu mám ovládání nevím ale čeho, v našem tech. info se píše že 2-litr Sport má na volantu ovládání audio soustavy, tedy přímo vestavěného modulárního systému co tam mám, ať mačkám co mačkám tak s ním to nic nedělá, navíc mě zaráží popisky oněch 3 tlačítek: Set coast (v překladu něco jako Jízda bez motoru), Cancel (ten je jasný i když nevím co dělá), dále Resume accel (zhruba něco jako Znovu spustit zvuk) a pod nimi je na zatlačení (dvoupolohové) centrální tlačítko Main.
Na ovládání převodovky to není, bo to mají i tyhle Mazdy s manuálem, štve mě ale že se mi nepodařilo vybádat jak to používat aby se něco dělo, doufám že to není nefunkční. Pokud jste se někdo s ovládáním na volantu orig. od Mazdy setkali zkuste prosím poradit.
A taky mám dilema jak zatmavit skla, Profi-tuning ve Zlíně mi to nabídl za pouhých 6litrů metodou pokovení, za fólie tu chce jiná firma 5600kč což se mi zdá předražené, nehledě na to že to není na furt jako kov.
Straší mě ale to že se musí zadní lepené sklo odřezat a lepit znovu, známému s 323F 1998 se po podobné úpravě začala až nyní objevovat pod oním sklem koroze, zuří jak pes že to zřejmě způsobili neopatrným odřezáváním skla. Takže když pominu cenu a riziko poškození, že je lepší kov než loupající se fólie? Vím že je to staré dokola omílané téma, spíš mě trápí to ovládání volantu, pokud někdo ale má co říct proti pokovení sem s tím ať se nenapálím asi po 15-té...
Dík za všechny názory.
Weiny. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
Ten olej jak rikas kus od kusu, ta co mame doma si bere tak 1,5l-2l/1000km..to uz se mi tak malo nezda:-)) Cali turbo bych nechtel, to jedine novou...4x4 ani nepotrebuju a jeste riziko ojetyho turba, jako ideal bych videl V6. Uvidime...:-) -
"-- skrytý --" 24.04.04 18:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
No, jak rikam..s 2,0 nemam zkusennosti... spotrebu ve meste moc nehlidam..takze nevim, ale prijde mi, ze kolem 10-11 jezdim celkem vpoho... No, olej...u V6jj...to je fakt... neni to ale zas tak hrozny. Kus od kusu jiny. Hele, Ty calibry..sezenes mozna zachovalou, ale vubec jsem na ne neslysel chvalu. Na druhou stranu to vis..ta 2,0T 4*4 musi byt neco, ale..Ty se prej serou nejvic :-( No, drzim palec. Jinak, Mx6 2,0 je podstatne min nez 2,5V6..a Ty 2,5 bejvaj levnejsi...? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
Mel jsem moznost jet jen 626 s obouma motory.... a s 2,0 jsem jezdil dalky tak 6-7l a mesto 9-10l a s V6 8-9,5l a mesto 11-13l takze nejaky rozdil tam bude a taky se mi nelibi ta spotreba oleje u V6....ale pocit z jizdy je tam dost patrny a asi to za tu spotrebu stoji:-) Prave ta poruchovost u calibry me nuti poohlidnout se po necem jinym,ale kdyz bude nejaka zachovala(asi mala sance) tak bych ji klidne vzal. -
"-- skrytý --" 23.04.04 10:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
Mno..nevim, proc premyslis u takovehleho auta mezi 2,0 a 2,5..jelikoz. Povinny ruceni je stejny a rozdil ve spotrebe bude minimalni...to vis sam. Urcite bych bral spis tu 2,5V6. U me je to jediny auto, mam ho jak pises na kazdodenni jezdeni a je to naprosto vpoho a super. Co se tyka Calibry, moc s nima zkusennosti nemam, auto je to super, ale co jsem slysel, rekl bych ze spis pro fandu, jelikoz to auto musis mit fakt rad, protoze se sere jak o zivot...calibru osobne doporucuju nebrat.. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
To Morfikus: Uvazuju o koupi..doma mame 626 V6 GT a je to skvely auto, ale nechci uplne stejny, tak koukam po tomhle, ale potrebuju neco na kazdodenni jezdeni, tak asi sahnu po tom 2,0, ikdyz vim jakej v tom je rozdil oproti V6 :-)
A take se rozhoduju mezi timhle a Calibrou. Cali mi prijde takova zastaralejsi a kdyz znam tu 626, tak to asi chyba nebude ta mx6.... -
"-- skrytý --" 20.04.04 11:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MX6
Ad Vysoke Myto. Koukam, ze jsem o hoooodne rpisel :'-(
To guest : jj..odbornikem bych se rozhodne nenazval. Abych pravdu rekl, tak s 2,0 v MX6 nemam zadnou zkusennost. Vsechny ktery jsem kdy jel + ta ma byly 2,5V6. Pokud by jsi do ni sel, 2,5V6 vrele doporucuju. Staci se o nej starat a je vpoho. Co se tyka dilu, myslim, ze je vse totozne. Tedy podvozek, brzdy, motor, prevodovka, interier atd atd atd. Nekde jsem snad slysel, ze jen svetla vyska je jina..netusim. S 626 2,5V6 jsem jeste nemel sanci srovnat. -
« Re: Re: Re: MX6
na MX 6 je profik Morfikus, ma 2.5L V6...
technicky je opravdu temer totozna s 626 (mimo dily karoserie) je potreba si dat bacha na starsi MX6 s motorem 2.2i ten je totiz od forda....
jinak jediny minus toho auta vidim v jeho image, kazdy si rika...ha sportak, kupatko ;-) hmmm a taky se tak k nemu chova...takze vic nez problem toho auta je to problem pouzivani. hodne jich bylo nabouranejch, ale asi se da koupit nejaka pekna. K tem dilum treba brzdy jsou uplne stejny. Co se tyka motoru je taky stejny. BTW v EPC je dokonce MX6 uvadena i jako 626 2-DOOR GE a MX-6 je taktez kod GE. -
« Re: MX6
To guesst: S tou spolehlivostí MX6 si nejsem zcela jistý. Známý ji měl s nějakým šestiválcem a podělal se mu motor těsně po ujetí 100tis.km (myslím že to bylo ve 106tis.km), ale snad to byla náhoda. Každopádně mu to nechtěli uznat na záruku. Nakonec si, ale vydupal nový motor jen díky tomu, že píše recenze do motoristických časopisů.