MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« to joe
tak teda nevim jestli pri vyberu aut nekoukas na prakticnost. sice je pekny ze to auto jezdi hezky ale abych jen mel v garazi mi pride na nic.nejsem zadnej chudak ale prachac aby si kupoval auta do garaze taky ne. Kdyz se podivam na TTcko tak ten ma kufr dostacujici i s velkym vstupem......mazda rx se mi moc libi ale vychvalovat ji do nebes nebudu -
« Re: MX5
ja Vas vsechny zdravim, byl jsem chvilenku OFF :-) cimz zdravim DABELa, taky jsem si uzival >:D
to STYLUS: k tomu kufru RXka...reknu to takhle, nevim jestli se tam vejde naradi na golf, to netusim, :shock: ale v tomhle bych problem toho auta rozhodne nevidel 8-s
taaak a ted k te MX5:
mrkacka = serie NA, od r.v. 1989 - 1997 (teoreticky 98), motory B6 (1598) s vykonem 66 a 84kW a BP (1838ccm) s vykonem 96kW...do roku 93 trochu slabsi brzdy a seriove neni osazen spodni ram pod zadni napravou...ale to jsou drobnosti. ;-) Jinak skvely auticko .... jak se svezes tak se zamilujes...teda pokud ti neco rika super kratka radici paka, rychlej volant (2,5 otacky z plneho rejdu vlevo do plneho doprava) a trochu vetru ve vlasech. koukni na WWW.MIATA.CZ nahore je link na nas klub kterej spravuje kamos v Brne, je tam uz ted hafo fotek, tak pokud mas nejake dotazy tak klido napis mail miata@miata.cz. s pozdravem MX5tkaru BLUE SKY ...Joe >:D
to Morfikus> co je to za blaznovstvi se me ptat na MX5tku ????? :roll: -
« rx8
Hele k ty rx8, je to prima auto, trosku jsem ho prolezl u dealera ale na predvadeci jizdu jsem nemel cas. Je to fakt hezky auto, ale pro me docela neprijatelny je to ze kdyz jedu na golf nebo na tenis tak do kufru nenarvu tasku nebo bag a na to abych daval veci na zadni sedadla jsem moc velkej uchyl na poradek a cistotu v aute..... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to Lubos: ja bych volil tu Mazdu 6, normalne jezdim za 6,5l/100 km. A i v zime se nedostavam pres 7l/100km. Jsem docela mlad /26/ a s autem si obcas zaradim a i presto tak tech 7l/100km. Jednou jsme jeli se znamyma na vylet a ja jsem se chtel pochlubit, tak jsme jeli po okreskach velmi casto 180-190 km/h a vysledna spotreba 8l/100km. Jinak pokud by byla Honda Accord stejne cenove jako Mazda, tak bych zakoupil Hondu. Jinak ja jsem vymenil Mazdu za Subaru Forester, jezdim za 9l/100km a jsem jeste vice spokojeny. Sametovy beh boxeru a AWD jsou zarukou pohody a dobre nalady za volantem. -
"-- skrytý --" 20.05.04 20:18
« Re: Re: Re: Re: Re:
To Country: Rozdil mezi dieselem v Mazde 6 a Honde Accord je predevsim v celkovem pristupu k reseni problemu "vykon vs. spotreba vs. kultivovanost". Zatimco motor v Mazde 6 je opravdu povedena "klasika" (konstrukce, turboefekt, charakteristika a charakter uprednostnujici vykony pred za kazdou cenu co nejnizsi spotrebou), motor v Honde Accord oplyva novymi konstrukcnimi resenimi (resp. kombinaci novych prvku na jednou motoru) ve snaze nabidnout v oboru turbodieselu "neco uplne jineho". A Honde se to rozhodne povedlo!
Jinak souhlasim se STAVROSEM, ze v dobe, kdy on vybiral a kupoval Mazdu 6 s turbodieselem, nebylo na trhu nic lepsiho. Ale po nastupu Hondy Accord to uz rozhodne neplati! -
Lubos.1 20.05.04 14:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to STAVROS:
skusenosti s dieslami moc nemam (doteraz som mal iba benzinovu Toyotu Corollu a teraz mam benz. Peugeot 307), ale je dokazane, ze 'papierova' spotreba je dosiahnutelna za idealnych podmienok, tak ma zaujimala spotreba realna.
Ale ak jazdis po meste do 7 l, tak pohoda.
Neviem sa rozhodnut, ci kupit Mazdu 6 136k diesel Touring alebo Mazdu 3 1.6 diesel sedan Sport (ale az September 2004).
M6 diesel som este nemal moznost vyskusat, dieselovu M3 ano a bol som celkom spokojny a tam je papierova spotreba 5 l.
Vybava je podobna, v M6 by som nemal hlinikove disky (a su tam iba 15" - takze by som ich musel vymenit, co su prachy navyse), v M3 su xenony, ale zas chyba tempomat, rozdiel medzi tymito autami by som mal okolo 20t Sk.
Otazka je, uz aj s ohladom na spotrebu, ci je diesel v M6 ovela lepsi ako v M3 a ci by nestacila M3.
Aku mas teda priemernu spotrebu na tej M6? -
« Mazda 323 versus 626
Není mně jasná jedna věc. Řekl bych, že Mazda používala stejnou platformu pro 323 i pro 626 z důvodu úspory výrobních nákladů. Že rozdíl začíná až od C sloupku, kde má 323 hatchback kratší záď a přilepené páté dveře. Jaký je ale potom rozdíl mezi 323 sedan a 626 sedan, když rozvor mají stejný? Je i uvnitř stejně místa nebo je 323 uvnitř menší? -
"-- skrytý --" 20.05.04 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to mi povidejte 8-s des bes..stokrat radsi bych byl nekde venku.
Ja ci taky Rx osuuuum >:-[]
Vcera jsem se vratil s mazdulkou ze serviZu, nechaval jsem menit rozvody, seridit moturek...zas to slape jak novy, nadhera...bych porad nekam jezdil... vymenili mi rozvodak, dve kladky, remen k posilovaci a pak uz jen nejake serizovani a tak..a dostal jsem za moturek pochvalu, pry je ve vybornem stavu..to me tesi..uz ma nejakejch 176tis km... ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re:
to Lubos: nevim jake mas auta a jake zkusenosti s naftovyma motorama, Mazdu 6 136 PS mam a jezdim i po meste do 7l/100 km. Jezdim tak, jak me to bavi, o spotrebe nepremyslim. Jinak jestli ti nekdo vyklada, ze s Passatem 1,9TDi 96 kW jezdi za 5l/100km, tak je to spis pohadka. Musis pochopit, ze je neco jineho 1,9 TDi 66 kW v Octavii, ktera ma temer polovicni vykon a ma o 300 kg min a Mazdou. Jinak ¨ten naftak v Honde je skvelej. Avsak kdo by si priplacel 100 000,- za naftovy vuz, kdyz muze mit 155 konovy benzin a penize doma. Jinak v ty Mazde je ten naftak super, kdyz jsem vybiral auto cca do 900 tis. Kc pred rokem a pul, tak to byl asi nejlepsi naftovy motor na trhu. -
"-- skrytý --" 19.05.04 23:44
« Re: Re: Re:
Porovnáváš hrušky s jablky: diesel 2,2 v Hondě Accordu je o něčem úplně jiném, než dvoulitrový "uhlák" v Mazdě 6! Ale kdybych si měl vybrat, tak raději volím ten uhlák v Mazdě 6, než TDI od VW, jelikož nižší spotřeba "koncernových" TDIček mi kultivovanost projevu mazďáckého motoru nevykoupí... -
Lubos.1 19.05.04 16:38
« Re: Re:
podobne vykonne motory od nemcov a francuzov udavaju spotrebu nizsiu. Okrem toho 310 Nm je menej oproti konkurencii.
Subjektivne neviem, neskusal som.
Ale ked porovnam s napr. Hondu Accord 2.2 dieselom, kde je udavana 5,4 l spotreba a 340 Nm, tak je to rozdiel.
zaujima ma vsak spotreba realna, po zabehnuti atd.
a narocny som :)