MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: MX-5
Ked budes zase v Ostrave, tak sa popozeraj po Autohause, mozno tam bude mat pan riaditel postavenu svoju MX-5. Tmavá zelená metalíza, bledá koza, chrómove doplnky a ten motor... Dava mu to cca 180 konov. Kazdopadne ti da nejake adresy a s tuningom by ti vedel tiez pomoct, eventualne aj nejaku zohnat. MInuly rok organizoval stretnutie MX-5 a na jar to chce zopakovat. Vela stastia. -
« Re: MX-5
nazdarek..MX5 je fakt dost dobra..i ta starsi. Jde z ni udelat super kara ! perfektni jsou chromovany oblouky za sedackama....no hele za 200 by bylo mozny sehnad snad i 94-95, ku si ale Evropskou verzi..ty americky jsou v detailech jiny a pak muze byt problem....jinak doporucuji 1.8i je to lepsi nezli ten 1.6, ten hodne zere...no ale to cabrio kazdy. tak hodne stesti pri koupi. byl by to hezkej vanocni darek :-) no ted by mela byt super cena...je to uplne mimo sezonu! dobrej cas na koupi..pokud mas na ni garaz.tak zatim Pepa -
« Re: Squalo
cau ozzy, jak jsi s MX5 Anniver. spokojen ? a pro zajimavost jake cislo mas ? ja jsem to auto ridil, tedy jen chvilenku, po parkovisti na AP. byl to dost velkej zazitek, fascinovala me ta kratoucka radici paka a naprosto perfektni rizeni, ono je to asi trochu tim, ze to ma ten zadni nahon, urcite kdyz ji zatopis chce se utrhnout co ? kazdopadne na to rad vzpominam. -
« Re: Squalo
ten volant a radici paku od momo jsem tam dal ja,
sundal jsem nardi protoze kdyz jsem nechal auto zaparkovane se strechou dole na par hodin,nemohl jsi se dotknout volantu jak byl rozpaleny.takze ted tam mam volant od momo z lesteneho orechu
tak samo radici paka,no a protoze obchoduji s firmou tak mi poslali spoustu lestenych emblemu. -
wolff 01.12.99 13:14
« please
No sorry, že otravuju, ale zháním se po servisní příručce k mazde 323 blikačce. Kdybyste ji někdo měl a nebo věděl o ni, tak mi prosím dejte vědět. Hodní lidi v okolí Brna kdyby měli chuť a čas, tak bych si ji třeba mohl i o kopírovat, nebo tak. Díky za strpení a mějte se. Kdyžtak muj email je wolff@email.cz. Díky a mějte se -
« Re: 323F, 1999
Tak ja teda neviem, ale ja mám 323 sedan, r.v. 1998. Teraz som bol v Nemecku a pretoze kolega potreboval nabehať nejake km, tak sme vzali jeho Octaviu (ale 1,6/74 kW). Je to len moj subjektivny pocit, ale cele to auto mi jaksi nesadlo a za Mazdu by som ho nevymenil. Urcite 1,8 T je silnjesia, ale co potom spolahlivost a vobec. Jenoducho nemenil by som... -
« Re: 323F, 1999
Co se tyce 323F1.8GT a Octavie 1.8T. Ten turbo motor ma urcite navrch diky +35konim. Pohodli bude v 323F minimalne vzadu lepsi. Zakladni problem, ktery je vsak treba zvazit je urcite nizsi spolehlivost 1.8T diky turbodmychadlu. Odhadovana zivotnost je 100-120tis., ale tady v diskuzich se ukazaly i excesy jako 75tis. U Mazdy 323, ktera patri mezi nejspolehlivejsi auta vubec, tento problem nehrozi... -
« Re: 323F, 1999
...cau...prosim Te na co je kontrolka na tlumeny svetla?? mam asi tak 9. auto **3. mazdu** a nejak jsem si nevsimnul, ze bych ji potreboval....jinak taky uvazuju o 323F, ja bych bral 1.8 ta 1.5 neni zase tak moc jina od generace 323, kterou mam a tam je pravda, ze to zase takovej rozdil od Feldy 50kw zase neni. Jinak jsem mel 1.8 DOHC BP (95kW) motor v efku s klapacima svetlama, spotreba oleje 0, ...4 litry jsem tam nalil a po 10.000km zase vypustil, a najeto to melo 100.000. Nevim jestli ten motor co tam je ted ma za zaklad tenhle BP ale asi jo protoze je to stale tech 1840ccm.
tak zatim. -
« Re: rado
Co bys chtel vedet?Je to MX5 1.8 ma predelane sani
s vetrakem co tlaci vice vzduchu do systemu pres K&N filter,specialni cable s platinovymi svickami,
vetsi vstrikovace s specialnim benzinovym tlakovacem,samozdrejme cip nebo spise novy computer,vetsi ladeny vyfuk,no a nejdulezitejsi je ze potrebuje 98 octanovy benzin.
Jinak uvnitr plne vybaven with MOMO od volantu az poradici paku. -
« 323F, 1999
Hi vsichni,
uz se asi mesic morim s tim, co koupim, a jeden z horkych adeptu je 323F. Dnes jsem byl v autosalonu a trochu se projel (mimochodem, byl jsem tam asi pet minut a hned mi pujcili klicky od 323 a prej at se jdu nekam sam projet - to jsem docela cumel, ale ne natolik, abych se nejel projet).
Nejdriv jsem jel 1.5/66 kW, protoze mi tvrdili, ze 1.8 neni znatelne silnejsi a ze pry 1.5 ma lepe vyladenou prevodovku takze prej jede lip jak 1.8 (sic!!). No nebylo to o moc lepsi jak moje stavajici Felda 1.3/50 kW, snad jen tissi.
No pak jsem jel 1.8 GT/84 kW a ackoliv mne personal autosalonu vyprovazel s poznamkami, ze to bude stejne, snad ze prej mozna ta trojka ze je delsi, tak musim rici, ze to byla celkem super jizda a ten vykonovej rozdil je znat (konecne i ten kroutak 160 Nm je docela good). A ta trojka bzyla uplne spickova.
No ale stejne mne furt presvedcovali, ze prej 1.8 hrozne zere olej (az pry 0,7 litru na 1000 km), pochopitelne i benzin (o 2 litry vic nez 1.5).
Co si o tom myslite, resp. jake mate zkusenosti -
specialne s tim olejem?
Dalsi dotaz - a muj osobni problem - Octavia 1.8T versus 323 1.8 ? To turbo asi musi byt dost dobry (jeste jsem tim nejel, nemuzu srovnat), ale zase v 323 je naprosto skevelej prostor na zadnich sedackach (v efku). Jen mne u 323 trochu zarazilo, ze tu neni kontrolka na tlumeny svetla, coz asi musi byt - svitite-li pres den - dost neprijemny....
Predem dik za vase rady a nazory... -
« Re: poptavka
No osobni zkusenosti s primou strikackou nemam, ale co z doslechu vim je toto: Vykon neni az tak dobry na to, jak nova technologie byla v motoru pouzita, ale ma celkem dobrej tah z nizkych otacek. No a ten nejvetsi problem je KRAVAL. Je to opravdu silene a kdyz jsem v ni jel, dost to rusi i v kabine vozu. Navic cele auto se trochu chveje, a secteno podtrzeno, neni to nic prijemneho.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!