MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Re: Re: Re: Re: MX5
nedavno jeden znamej kupoval 96 moooc peknou za 199tis. ale to auto je vazne hezky, 1.6 sice jen 66kW ale jede to :-)
pozeptam se jestli nekdo o necem nevi.....jo jo www.miata.cz jeste nemam v takovem stavu aby to bylo k tomu :-) omlouvam se :-)
reknu to takhle MX5 je sportak, a tak se k ni taky majitele obcas chovaji...a 13 let tary auto..muze byt relativne dobry ale taky to muze byt pasticka...znas to u ojetiny clovek nikdy nevi....to se proste musi videt. Sleduj annonci, neco se urcite objevi :-) -
Lubos.1 27.05.04 18:51
« Re:
Z Danska sa mi to vidi komplikovane, ale tiez to nekupujem na Slovensku. Ked to vyjde, poviem viac :)
Co ma este zarazilo, boli pomerne biedne crash testy Mazdy 6, horsie ako napriklad u Peugeota 307.
Co sa mi este nepaci u M6 je farba potahov v interieri, ta seda je strasna, ale vo verzii, ktoru asi objednam, bude rovnaka farba ako vo verziach GT.
Motor bude ten slabsi, 120 k.
Japonske diesele nemaju dlhu tradiciu, zatial jediny 'chvaleny' diesel je v Honde Accord.
dCi od Renaultu bolo slusne, tiche a kultivovane.
Toho francuzskeho diesela by som sa nebal.
Dufam, ze ma ten motor v Mazde aj napriek vyssej papierovej spotrebe zaujme viac ako v Primere :)
(5,7 oproti 6,5)
Ta Primera nebola zla a napriek tomu, ze som sa citil ako v autobuse (mal som pozicane kombi) tak nebol podvozok vobec zly. Trochu mäksi, ale stopu drzal slusne. Trochu sa aj naklanal.
S tym vnutornym priestorom mas pravdu, kabina sa akosi zuzuje smerom hore a vadili mi trochu sedacky, kde bola sice vynikajuca bedrova opierka, ale slabe bocne vedenie.
To, ze su pristroje v strede, mi nevadilo, ale volant ma divny tvar , je tenky a okrem toho sa akosi chvel pri vyssich rychlostiach (mozno problem kusu, ale bolo to nove auto - 1700 km). Je aj slabo odizolovany od povrchu cesty, citil som kazdy kamienok.
Ale pochybujem, ze to bude ine u Mazdy.
Cosi mi u tej Primery vadilo, ale neviem zatial co. -
« Bez nadpisu
Ten diesel v Mazde je kompletne vyvinuty v Japonsku, takze spolahlivostou by mal byt "typicky Japonec" - toto by ma na "lagunackom" dCi trosku odradzalo (aspon podla toho, co tuna citam). Servisne intervaly pri vsetkych M6 su 20tkm - kazdych 20tkm mala udrzba (olej, filtre), kazdych 40tkm udrzba velka. Ak si z BA, mame velmi dobry kontakt na mechanika z Mazdy, co sa naozaj vyzna a vie poradit.
Proti Mazde hovori asi o nieco drahsi servis - originalne diely su zatazene clom, kedze sa vozia z Japonska, Primera je kompletne robena v Anglicku.
Proti Nissanovi hovori zradnejsi podvozok (oproti starsim Primeram - jednu som tiez mal -, kde bol vynikajuci - ta absencia ESP asi nie je dobry napad) a maly vnutorny priestor a kufor. Osobne som jazdil v 2.2dCi hatchback a cele to auto na mna posobilo dojmom 7.5 tonovej dodavky - dost neohrabane a tazkopadne. Mazda oproti tomu posobi velmi "lahucko" (neviem to lepsie nazvat, proste lepsie manevrovatelne, lepsi posilovac). Inak ta kamerka je pekna ficurka, pre hatchback absolutne nevyhnutna ;)
Este ma napadlo, ked chces usetrit, pozri si ceny na [odkaz] Su to ceny bez DPH, musis k nim priratat slovensku 19% DPH. Napriek tomu sa da usetrit az do 250000SKK, co myslim za to stoji ;) -
Lubos.1 27.05.04 16:15
« Re: Re:
to dabel
tak to vyzera, este sa rozhodujem medzi Nissanom Primera 1.9 dCi a Mazdou 6 diesel v podobnych vybavach, podobne motory.
(lepsia hudba + subwoofer, xenony, atd...)
v primere chyba ESP, ma cuvaciu kameru , mazda ma horsiu spotrebu, ale silnejsi motor, musim objednat park. senzory atd.
Primeru som vyskusal, M6 este nie, ale planujem buduci tyzden.
Objednat to musim do 15. juna :)
len tak mimochodom, ako casto sa na dieselovej mazde meni olej? -
« Re: Re: Re: Re: MX5
Jo, tu jsem dneska objevil a mám ji v merku. Což mě ovšem přivádí k otázce, jak je na tom 13 let stará MX5ka se 100 tisíci kilometry? Na co by si měl člověk při koupi takto staré MX5ky dát pozor? A je ta cena OK, nebo by šla snížit? Moc díky za každé info, nerad bych zbytečně vysypal peníze... -
« Re: Re: MX5
To joe_st: Moc díky za info. Do toho auta jsem se úplně zamiloval a teď se snažím někde za rozumnou cenu jeden kousek sehnat. Bohužel stránky www.miata.cz jsou v rekonstrukci :(( Nevěděl bys o mrkačce za slušnou cenu? Peněz zatím moc není, ale proto nejsem ani náročný. Tak kolem 150tKč by byl ideál, ale zrovna teď nikde žádná není :((( -
« Re: Re: Re: rx8
Tak sa uz tesim na podrobnu spravu ;))
Inak ten Saab ma fakt pekne veci, ako vyvod klimy do perforovanych kozenych sedaciek, ale inak je hruza a des: kazde 2 tyzdne v servise pre najroznejsie problemy, najhorsie asi kompletne odidene turbo a 8 tyzdnov v servise pri stave tachometra 55000 - saamozrejme o druhej v noci :-( Ten kamarat mi ho nukal, ale s podakovanim som odmietol ;)) Holt, je tam motor Isuzu-Opel a to je poznat... -
« Re: Re: rx8
no ta RX-8-ka prijde az asi tenhle tyden takze potom napisu. Jinak ten Saab bych si nechal libit. Znamej ma asi 15 let starej model 9000 2,3T 230 PS a to ¨ma vybavu, ze jenom koukam. Nazavisly topeni a kozeny kresla jsou samozrejmosti. Mam vzdycky vztek, kdyz si uvedomim, ze moje 4 splatky na auto stojej stejne jako jeho auto cely. -
« Re: rx8
Tak som naspat, predlzeny vikend utiekol ako voda. Nieco som slavil, nejaky katolicky sviatok. Netusim, co to bolo, ale potesi ;))
stylus: myslim, ze RX-8 ma na auto GT kufor dostatocne velky (cakal som omnoho mensi). Porovnaj napr. s 350Z a uvidis, ze je o dost vacsi.
Stavros: no jo no jo, ja som to zaregistroval ;)) Len cakam na Tvoje dojmy z jazdy ;)) Viem, ze RX-8 nekupim, ostavam stale u sestky kombajna 2.3 alebo 2.0 MZR-CD 136k - zviezol som sa v poslednom case v dvoch turbodiesloch a celkom ma zaujali - ten Hondacky 2.2 je fakt vynikajuci motor, hlavne sa mi velmi paci absencia turbodiery a to, ze sa s nim da jazdit ako s benzinakom. Bola to len skusobna jazda, cca. 30km mesto a dialnica. Ale naozaj sa mi to auto pacilo. No a potom som cca. 700km pojazdil so Saabom 9-5 3.0V6 TiD. Ten sa mi zase velmi pozdaval kultivovanostou a zatahom, na druhej strane velmi velka turbodiera kazila dojem. -
"-- skrytý --" 23.05.04 21:34
« Re: Re: Re: Re: to joest
:lol: >:D >:D >:D uf se mi ulevilo, lidi...Joea_St se na mx5ky radsi neptejte..ten clovek je do nich naprostej silenec..to ja vim >:D Musim ovsem podotknout, ze se mu vubec nedivim..zacinam..zatim opravdu jen zacinam o jedne male take premyslet..¨(vyhledove) ale zatim je to tajemstvi... -
« Re: to joe
to stylus: jasne prakticnost je taky vec kterou zohlednuji to je jasny, ale nekdy jsou emoce silnejsi a pri tom kdy jsem se rozhodoval o koupi MX5 jsem vuubec nekoukal jestli se mi do kufru vejde to ci ono.... vypujcim si slova pana Lasky (on mi to snad dovoli, zdravim Petre ;-) ) z kompaktniho testu RX8 AMS (C):
**Hodnotit v kompaktim test RX8 stejnymi meritky jako kterykoliv jiny automobil v podstate nelze. Nebo abych byl zcela uprimny, neumim to. Prestoze nabizi z pohledu jizdniho komfortu a ovladatelnosti vse, co bychom cekali, misto pro ctyri cestujici a slusny zavazadlovy prostor, neumim se odpotat od pocitu, ktere ve mne tento automobil jako fabrika na emoce budi.**
no Petr Laska to napsal skvele a je videt ze je TOP auto novinar. Takze v tom aute se chce povozit....pak prijde ta fabrika na emoce ;-) a je ti fuk co mas nebo nemas v kufru :-)