MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« castrol txt
Par mesicu zpatky tu byla debata o tomto oleji. Mam 323 1.3 16V z roku 93, najeto asi 95 000. Kdyz jsem tam nalit TXT tak po startu za nizkych teplot (celou noc tak -15) se pomerne znacne ozyvaly ventily coz drive nedelalo. Muze to nejak uskodit motoru? Prilis casto takhle za studena nestartuju jelikoz vetsinou parkuju v garazi, ale parkrat za rok se to stava. Jinak zadny problem, jako ubytky oleje atd. jsem nepozoroval. -
« jeste jednou
Mazdaci, na prodej je:
323F r.v. 1996, 1.5i DOHC Z5, 66kW + sportovni vyfuk REMUS, cervena barva, kompletni spoilery - prahy, kridlo, zadni naraznik. 15" bila ALU kola s 195-50 pneu + 13" zimni. Snizeny podvozek original sportovni tlumice + pruziny. pridavna svetla, 4x El. okna, zrcatka, sibr - skleneny, central. cervene koberce. Alarm AVITAL (15.000) + medved blok. nema ABS. Lepsi typ palubni desky.
Audio: Blaupunkt Frankfurt + CD Changer 10CD + 4x repro + 2x tweeter + subwoofer 60W active.
nutne videt. 100% stav, servisni kniha, obrazky na www.angelfire.com/ca/stepan/joe.html<… />
cena dohodou. tel: 0603 50 66 51 nebo Email: joe.stepan@iol.cz -
« Re: Premacy
tak v cislech:
1.8 slabsi ma o 9Nm mensi kroutak
a o 10 kW mensi vykon...sam nevim jestli to bude poznat
ale muj nazor je tento: pokud budes jezdit s 5 pasazery a nakladem znat to bude pokud ve dvou a rybarske pruty nebo golfove hole tak je to fuk.
Ja jsem jezdil s dieslem, :-) byl to prvni kousek v CR. byl to naftak, no dobrej zatah od spoda, vykon 66kW celkem ok. a spotreba 5.7 :-) -
« Re: Premacy
to joe_st :
Absolvoval jsem v obou autech pouze krátkou předváděcí jízdu. V Premacy má člověk pocit, že řídí normální auto, ne autobus - jako u Scenika.
Jinak Scenic má zase lépe vyřešené úložné prostory (vždy se mi v autě povaluje spousta drobností, třeba ten chlazený box na 2 plechovky v létě určitě nebude k zahození). Díky fin. možnostem uvažuji spíš o verzi se slabší 1.8 + klima. Ve všech testech však byla vždy jen silnějši verze , stejně tak předváděcí auto u místního prodejce. Nejeli jste někdo s tím slabšim motorem ? -
« Re: Premacy
Cau, tak Premacy vrele doporucuji !
uz jsi v ni jel ?
je to dost dobry ! zadny naklaneni, prijemny podvozek jako sedan...no zuzo.
jo k tem cenam tech ND : specialne Renault je nejdrazsi Francouzske auto vubec, no asi nejjednodusi bude zavolat na zastoupeni a zeptat se, to vis Premacy je uplne novej model, ted budou dily drahy, ale pokud to pojistis tak mas 3 roky pokoj *garance* o tom se Renckovi muze jen zdat. Ja mam Mazdy dve a je to uplne ok.
tu premacy doporucuji cervenou nebo zlatou :-), ty se mi moc libi a myslim, ze to tomu autu slusi.
-
Saab 02.02.00 15:11
« Re: Premacy
ND na japonská auta jsou o dost dražší, ale originál. Dají se tam ale dát i univerzální díly. Např. můj kamarád má 323F 1.6 r.v. 1993 a nový katalyzátor stojí 20.000,- a univerzál cca 3-5.000,-. Otázkou je jak často budeš potřebovat náhradní díly na Mazdu a jak často na Renaulta :-)
Já mám 11 let starou Corollu a dodání ND trvalo vždy 1 týden, ale na nové auta by to mělo být lepší. Pokud je ND na skladě v Praze je dodávka 2 dny, pokud je v hlavním skladu v Hollandsku, tak do 1 týdne a z japonska cca 1 měsíc :-) Jak je to u evropských nevím, ale velký rozdíl tam nebude. Jinak výhodou japonců je delší záruka a obecně jsou spolehlivější. S evropských se ve spolehlivosti vyrovná japoncům jen BMW, MB, Saab, Audi a některé Volva. Francouzi na tom nebyli se spolehlivostí nikdy moc dobře. Jinak u té spolehlivosti záleží hodně i na štěstí :-) Např. bratr jezdí se svojí Felicií jen na pravidelné prohlídky. Jinak ND na Mazdu patří k těm levnějším mezi japonci. -
« Premacy
Zdravím všechny příznivce Mazdy.
Uvažuji o koupi nového auta a rozdoduji se mezi Premacy a Scenikem. Rád bych věděl, co je pravdy na pověstech, že ND na japonská auta jsou dražsí a nedostupnější než na evropská. Zatím mám zkušenosti pouze s auty německé provenience. -
« moje Efko
panove...nastak okamzik O
potrebuji trochu vice prostoru, a tak musim prodat sve zamilovane:
Efko 323F BA rok vyroby 1996 cerven.
motor 1.5 DOHC typ Z5
dovoz Rak. servis AutoPalace Praha
super stav, plastove prahy, kridlo,kompletni el. vybava (okna, zrcatka, sibr, central)
Alarm za 15.000,-
Alu kola 15 + 195/50/15 Semperit a zimaky 13 plech
snizene perovani *original, ne uriznute pruziny*
vyfuk REMUS 2-oval koncovka.
dalsi info na tel: 0603 50 66 51
potrebuju 626 Wagona 2.0i -
« Re: MX-5
Diky za info, 94 ci 95 by byla slusna, to jsem ani do 200k necekal. Chromovy oblouky se mi taky strasne libej, a jak pise ingister, ta co ma majitel Autolaros je bozska!
Problem je, ze nemam garaz, takze asi jedina moznost jak si ji uzivat, je koupe hardtopu, tedy pevne laminatove strechy. Problem je, ze jen ta strecha stoji kolem 60k, takze asi jedine shanet v cizine kus, kterej uz ji bude mit ve vybave.
Jestli ji budu kupovat, tak asi az pristi nebo prespristi rok, ted mam pomerne cerstve koupenyho Golfa Rallye G60 Synchro, takze si chci nakej cas uzit vyhody 4x4. Kupovat ji ale budu rozhodne v zime, prave kvuli cenam. -
« Re: 626 2,5 GT
cau maja
hele kamos mel 92 tenhle motor, svezeni je super.
Pozor na vyssi spotrebu oleje a benzinu, ten olej zalezi na stavu motoru a benzin na schopnostech ridice. jinak bacha je to dost rychly. ten motor je nachylnej na volne hydraulicke vymezovace ventilu, je jich tam 24 takze vymena je docela draha. pozna se to ze to za studena cca 2-3 minuty klepe, pak to ztichne. da se to vyresit olejem s vysi viskozitou cca 15W30 Castrol GTX nebo neco podobneho. do motoru s vice jak 150.000 nelej pnou syntetiku. Pepa
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!