MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: ***
Joe - tak jsem to včera skouknul, od nádrže až ke vstřikům a nic, všechno těsný. Zas ale najde člověk něco jiného...např, uvolněný výfuk...Znovu jsme kontrolovali zapalování a ejhle, jeden kabel nebyl zas až tak v kondici občas nevodil, stačilo ho pořádně nasadit na rozdělovač a .. zrušte akci neslyším motor...Takže motůrek tiše vrní a opět má i výkon. Nicméně díky za radu! Ještě dotaz - jak je to vlastně s dopravou paliva do motoru? Proč to tak dlouho trvá, než nateče benzín do válců? Normálně po noční přestávce musím startovat tak dva až třikrát, než zabere. Jinak v pauze do 5 hodin naskakuje okamžitě. Je to normální? -
« Re: ***
to Ruda> jo ona je to 95 tak to je 100.000 ok.
BA efko je super, mel jsem BG (mrkacku) s 1.8 DOHC 91 pak BA 1.5i Z5 DOHC obe jsou SUPER, ten V6 v efku BA je naprost bomba, kolik ti to zere ?
Cedrik> kouknul bych se na cerpadlo v nadrzi a vedeni benzinu od nadrze az k vstrikum, asi tam je netesnost a pri vyssich otackach se prisaje vzduch pak to zacne cukat a naopak jak zastavis tak trochu benzinu vytece a pak je citit. chce to zvednout a pri nastartovanym na to kouknout od spodu a pod zadnima sedackama tam co je dira k nadrzi, tam bych to nejspis videl. -
« Re: ***
Joe:To auto asi těch 100000 má. Interiér by tomu odpovídal i volant a ošlapání pedálů.Loni jsem tam opravdu nalil syntetiku - chtěl jsem motoru udělat dobře. Před tím jsem měl taky F - mrkačku,a tam problém nebyl,tak jsem to teď udělal stejně. A asi špatně. No,olej jsem dneska vyměnil a uvidím co se bude dít. Teď vlétě,když je teplo,tak to neklepalo ani s tou syntetikou. Ono si to zaklepalo hlavně,když bylo chladněji a když to auto delší dobu stálo. Každopádně díky za radu. -
« Re: ***
Ruda: no 100.000 je to dost malo, ale asi to neni jisty ze je to ma co ? normalne se to projevuje tak u aut se 150-180 tis. hlavne do toho nedavej nejakej SUPER olej, ten to znici. dej tam obycejny mineral 15W30 nebo neco podobneho nikdy uz ne syntetiku. jinak presne cenu nevim, ale delal jsem to na 626 V6 2.5 s 220 tisicema ale ten majitel tam nalil TXT Castrol a motor uplne odrovnal za 10.000 km pak byl polovicni generalka za bratru 70.000 kc.
Cedrik: co je v tom za motor 1.3, 1.6 nebo 1.8..tedy B3, B6 nebo BP SOHC (popr. DOHC)??
-
« Re: ***
Ahoj Joe, mam problem, možná mi poradíš. Mám 323 r.v.1989 najeto 160 tis. Zatím šlapala jako hodinky, ale nyní zlobí. Při určitých otáčkách cuká motor a na volnoběh jde občas nepravidelně. Nechal jsem vyměnit svíčky, zkontroloval zapalování - výrazně se to zlepšilo, ale stále občas cuká a hlavně má menší výkon. Odhaduji, že bude problém asi v dopravě paliva do motoru - jak se dá ověřit, případně odhalit závada? PS spotřeba je stále OK do 6,5l -
« 626 - splehlivost
Viděl jsem tabulky spolehlivosti aut, co dělají každý rok někde v Německu - v kategorii vozů stáří 1-3 roky byla Mazda 626 na (asi) 5. místě (za Toyotou Starlet a několika Mercedesy), což je slušná vizitka. Vyhodnocuje se, kolik procent vozů daného stáří mělo vážnou závadu - u Mazdy to bylo 2.5 % . ta tříletá záruka asi není pro nic za nic. -
« Re: Mazda 626Di TD
Hynku, spolehlivost je asi to nej nej nej co muzes od japonskeho auta cekat, jako dukaz mam 323 rok vyroby 1989 provoz 90 najeto 306.000 km koupil jsem ji v 272.000 a vymenil jsem na ni predni tlumic, a 3x olej tim to hasne a ver mi, ze to auto jezdi kazdy den a to i v zime koupil jsem ho loni v zari. jo motor ma 1.7D 40 kW je to teda lenochod, ale to je jenom o zvyk. v poradi je to moje 3 Mazda. Kamos koupil v zime 626 r.v. 92 a najeto poctivych 60.000 ...predtim mel bmw 520, omegu a dalsi nemecke plechovky...mazdu jsem mu dohodil a je hrozne spokojeny...rika skvele to jede a malo to zere :-) -
« wagoooonek
caues
tak wagoonek neni, byl za 300.000 ale dost pomlacenej, to auto se mi proste nelibilo, a to uz jsem par bouranejch aut koupil, takze to nebylo to prave orechove, navic se mi ted trochu meni situace tak budu spis koukat po Efku bud 1.8i nebo 2.0DiTD. nepotrebuju uz takovej korab :-)...a stejne jsem mel vzdycky radsi mensi auta :-)))
jinak o cene a dalsich tech parametrech 81kW DiTD zatim nevim ale budu zjistovat co a jak.
Jo na ceste za Wagonem jsem videl 323 sedana BA, modra, najeto 54.000, r.v. 96 bourany velmi lehce predek, ale opravdu jen trochu. za 6000 DM ... a treba ten se mi libil :-))) kdybych uz nemel BAcko tak jsem si ho koupil :-))). no shaneni auta pokracuje :-) Hynku > kupuju trochu bouracku mam tu dohodu s chlapkem co ma servis a on mi jednou za 2 roky vzdycky opravi bouracku a ja mu servisuju kompjutry. -
« Re: Mazda 626Di TD
Ke spolehlivosti uvedu jden příklad.Múj známy měl Mazdu 626 sedan r.v92 minulé generace s benzinovým motorem 2.0 16V 115k myslim.Mněl najeto 240 000km a motor běžel jako hodinky.Stačilo jedine nastavit spojku a opravit ruční brzdu,protože se nekdy zasekla.Ináč auto bez nejmenších problému.Bylo servisovano u značkovém servisu.6-7litrú nafty je spotřeba relativne dynamické jízdy.Ve měste při se zatíženým a typem jízdy Plyn-Brzda 7-8litru ale dá se klidne udelat pod sedum litú.autu je nejvhodnější dalnice tam se dá jet kolem 5-5.5 litru.Na jakékoliv další dotazy rád odpovím -
« Re: Mazda 626Di TD
Díky za informaci, konečně nějaké provozní zkušenosti. Ale ještě mám jeden dotaz - říká se, že japonci dělají auta na cca 6 let životnosti, a pak že začnou postupně různé díly odcházet. Působí 626ka tímhle dojmem (doufám, že ne !) ? A spotřeba 6 - 7 litrů, je to při dynamické jízdě přes rychlostní limity, nebo při klidné jízdě v rámci limitů ? Četl jsem test, kde naměřili spotřebu během testu 5.9, ale u sedana. A při těch testech zřejmě auta nešetřej .... -
« Re: re re re
Pepo,
tak jak jsi pochodil, už máš Wagón ?
A pokud to není tajné, co jsi za něj dal ? Je to "noname" ojetina, anebo "s rodokmenem" od oficiálního prodejce ? Já pořád váhám, jestli shánět ojetinu, anebo na leasing novej Wagón. Zatím sbírám rozumy. A víš ještě něco o novém DiTD motoru, třeba krouťák ? Je mi jasné, že s tímhle motorem bude auto zase dražší, tak jestli výkonový přínos bude odpovídat vyšší ceně.
Díky Hynek -
« Mazda 626Di TD
Jazdím na Mazde 626Di TD r.v 98,Mám najazdených 85 000km.Jazdil som aj na VW TDI 81KW.Mazda je hlučnejšia a má trošku vyššiu spotrebu.Motor šlape ako hodinky.Zvláda bezproblemovo aj zimné štarty.Auto nemá žiadne vady a jazdí super.Iba normálna udržba.S autom jazdím aj vela po meste aj mimo.Prístrojová doska nevrže.Skor ostatné plasty ked sa prejde po jamách.Negativum tohto vozidla je v tom,že v zime hodnú chvílu trvá kým sa zohreje motor až potom kúri.Velmi ocenujem variabilný posilovač riadenia.Vodič dostavá omnoho lepšiu spatnú vazbu ako napríklad vo VW.Auto je bezproblémov.Spotrba okolo 6-7litrov
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!