MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: MAZDA 626 .....KOLA 16"
skoda, ze jsi se neozval driv, pred 14 dny tu znamej prodaval, 626 GE - 92 2.0i 85kW modra metaliza, najeto 80.000 - ale pravejch to auto jsem videl pred 3 roky a melo ujeto 50 a skutecne na to vypadalo, dost na to chvatal tak ho prodal tusim ze za mene nez 100.000, ale fakt velice dobry auto.
Karel: ten klub:to uz tady v PE skoro mame, mam tu par znamych co mazdou jezdi, klub jako takocvej to neni ale vime o sobe a kdyz nekdo neco potrebuje...znas to.
jaky mate nazor na 16" kola, mam chut je dat na to moje efko, v rozmeru 205/45/R16 ...na Efku BA jsem mel 195/50/R15 a bylo to celkem v pohode, nemate nekdo na aute obuty 16? dik pepa -
« Re: Kdo poradí?
Joe, z Jihlavy uplne ne, ale z Kostelce (co tam delaj ty parky). V Jihlave delam pokud se zrovna nevyskytuju nekde na higway c. 1 nebo v Praze. To by mne teda ani ve snu nenapadlo ze si dopisujem na taaakovouuu daaalku. Badam, ze bysme mohli zalozit neco jako MAZDA Club na Vysocine 8-) K -
« Re: Kdo poradí?
Joe, koukal jsem na to, "zvonku vsechno vyzera dobre", kabely sedi, jen ve vzduchovym filtru nesedelo uplne dobre cidlo teploty(?), ten meric prutoku vduchu je na zacatku sani hned za filtrem a na prvni pohled taky vypadá dobře, jen budu muset sehnat ten bedekr jak to vlastne ma vsechno fungovat. Delam desaty rok do pocitacu a koukam, ze konkurence u autaku taky zrovna nespala. Jinak nam to tema tady nejak umira. Jak jste panove ve ctvrtek klouzali, tady v Jihlave to opravdu bylo "maso". Kolega jel z Prahy po dalnici 5 hodin a uvizl 20 metrů od baraku, ja to jeste zvladl dobre (odjezd o hodinu driv) ale nekteri jsou pry jeste na ceste 8-)). Karel -
« Re: Kdo poradí?
Karel: jo ta diagnostika by byla dobra :-))) urcite si bute ECU - rid. jednotka pamatovat tu chybu, ktera nastala. kdysi jsem mel problem na 323F BG 1.8 DOHC s cidlem na teplotu motoru, a diag. to celkem spolehlive odhalila, az na to, ze to byl zava sporadicka, tak se to projevilo asi tak jednou za mesic, to zase delalo to, ze to jako chtelo pri volnobehu chcipnout a pak najednou * a 1800 otacek jako na sitic, ale s motorem na 90 stupnich. jo v tom motoru jsou ty cidla tri, tak byl jenom orisek najit to prave.
URCITE SE PODIVEJ NA TEN AIR FLOW METER - prutokomer vzduchu a prejdi vsechnu elektriku na skrtici klapce co ovladas plynem.
Joe
-
« Re: Kdo poradí?
Joe, diky za radu, koukam ze to bude chtit gruntovni studium - hezkou sbirku knizek jsem nasel na www.techbooks.cz, mozna se to nekomu bude hodit. Mj. ECU je ridici jednotka? To by asi bolelo. Jak to tak vidim, mam ted tri moznosti. Nechat to byt a doufat ze to vyhnije, zacit se vzdelavat nebo risknout servis. Je sance ze tohle se da vychytat na nejake diagnostice? 8-(
Jinak jsem prese vsechno s Mazdou spokojenej a porad touzim po 323F - tu jsem nekoupil z praktickych duvodu (mensi kufr) a zacinam toho litovat. Nove F neni spatne, ale tohle bylo prece jenom jiny kafe. Snad se jeste zadari a budu mit pekneho veterana.
Zdravi Karel.
-
« Re: Kdo poradí?
Cedrik:..jo tak s tema podlozkama je to pravda, ale tusim, ze na te B3, nejsou ze jsou tam pneumaticky vymezovace vule, ktery nekdy dost klapou, a ze ty podlozky mely motory starsi a pak to zacal mit az Z5 DOHC 1.5i. ...no nevim, jestli to ten ventil je......
karle: podle me to lambda neni, protoze ta se temer vypina v okamziku, kdy seslapnes plyn, pak to na emise kasle a jen to tam ten benzin pere, problem bude bud v ECU nebo v senzoru polohy a uhloveho zrychleni klapky privodu vzduchu...jo ted me jeste napadlo, kouknul bych se na prutokomer vzduchu tam by to mohlo zlobit.
nedavno mi jeden znamy rikal, jake to sunky ta mazda ted dela, a bohuzel, jsem musel rici, ze ta nabidka momentalne neni nic-moc, ale kdyz se clovke koukna na ten jap. web...je je je...pro WAGONISTY 626 - Wagon s 2.5V6 200HP 4x4... mooooc hezky vozitko. -
« Kdo poradí?
Ahoj panove,
mam problem: jedu tak 140 - 150 po dalnici (dlouho) a z nejakych duvodu musim zpomalit (omezeni rychlosti, nakladaky). Noha z plynu, vse je v pohode. Ve chvili kdy to zase prislapnu (tak ve 100) auto nejede, zrychleni temer nula. To trva par vterin, pomuze i proslapnout plyn do podlahy. U stare Skody to vypadalo podobne pri jizde na 3 valce kdyz upadl kabel coz tady nehrozi. Jinak se vse zda O.K. pri beznem provozu po okreskach zadne problemy tohoto typu. Jen mam pocit, ze motor je trochu tvrdsi a hlucnejsi nez byval.. Lambda sonda???
Diky.
Karel. -
« Cedrik
Joe, prověřil jsem tvé tipy a nic. Tak jsem to odvezl ke znalci a jeho diagnóza: ventil. Zřejmě sací ventil, protože při použití posilovače brzd občas klepání rapidně klesá.. Ale nepotěšil mne, odmítl to spravit s tím, že Mazda na ventily používá jakési vymezovací podložky, které jsou k dispozici pouze v specializovaném servisu. Takže asi budu muset vytáhnout dlouhé peníze a jet do servisu-:( Chtěl jsem se zeptat, je to skutečně tak? -
« Re: Spotreba, palubny pocitac
ted Ti nevim, jestli ta B3 ma pumpu, nebo je ten posilovac napojeny primo na sani...hele podivej se na hadici, ktera jde od posilovace (takovej ten buben co je pred nim nadobka na brzdovku) mela by do nej vest gumova hadice, no a ta tam privadi ten podtlak, tak aby to bylo tesny, a pokud to jde primo do sani...tak o tom musim jeste premyslet, proc to vlastne klepe :-))))... mozna to haze olej nad vahadla a tlak to pere zpatky do sani .....nezere to olej ???
RE: PS jejda 1986... to je hrozne stary...to sorry ale nevim..nemate tu nekdo veterany z techto let ? -
« Re: Spotreba, palubny pocitac
Tak jsem zkusil tvůj tip a je vidět, že jsi znalec! Něco na tom bude, natočil jsem to-klepalo to přímo vlezle a na volnoběh jsem sešlápl lehce brzdu a nic, žádné pulzování nebylo cítit. Tak jsem to sešlápl až na doraz a klepání téměř zmizelo! To by asi vysvětlovalo i ten nahodilý výskyt ... Takže se zaměřím na podtlakovou pumpu. Joe - kde se to nachází a co se s tím má dělat?
(Jo brzdová soustava je těsná - nic neutíká a brzdí to prima) -
« Re: Spotreba, palubny pocitac
Posilovač řízení to nemá a možná jsem Tě zmátl s tím, že to klepání není závislé na otáčkách motoru. Frekvence se přesně kryje s aktuálními otáčkami motoru! Myslel jsem tím, že se vyskytuje v celém rozsahu otáček motoru a ne jen od určité hranice. Dneska vyzkouším ten posilovač brzd, zatím jsem si nevšiml, že by to bylo cítit i na pedálu. Zítra se ozvu....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Díky za náměty