MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« 626
Som zvedavý buduci model 626.Ta dnešna už prestáva stíhat novým modelom ako sú Audi A4,Renault Laguna,Citroen C5,Ford Mondeo.Terajšia generácia sa priblížila nemeckým vozom.Hlavne v robustnosti karoserie a interiéru.Uvidíme aké systemy trakcie namontujú do budúcej generácie a či ostane tento štýl dizajnu,ktorý sa mi velmi páči. -
« joe_st - Mazda 626 4WS 1989
joe, podla Tvojich prispevkom vidim, ze sa naozaj vyznas, nevedel by si poradit ? Mam 626-ku s natacanim zadnych kolies (najazdenych cca.170t.km), zacalo to obcas vynechavat a teraz to uz neide vobec a iba svieti kontrolka na palubovke, obcas pocut vrcanie zo zadnej casti auta, dakde som cital, ze to je dost casta porucha pri vecsom pocte km, ze mozno staci vymenit nejaky potenciometer...vedel by si poradit ? vopred dik -
« trace - nazov a adresa tej firmy pri Brne
zdravim trace, vies mi prosim poslat na mail (dmd@post.cz) zaslat nazov a adresu, prip.telefon na tu firmu co dovaza tie Mazdy ? Dik. Mam Mazdu 626 2.0i 16V DOHC, r.v. 1989 s natacanim zadnych kolies s malou poruchou, mozno by vedeli poradit alebo to opravit. Inac som s nou max. spokojny.
Velmi mi pomozes, dik. Motorcafe nenavstevujem pravidelne, preto ten mail. -
« kvalita
Dnes som bol v Renaulte.Do servisu volal nejaký chlap,že má problémy s remenicami na klukovom hriadeli.Jednalo sa o Renault Laguna.Je to problem viacerých Legun nie len jednej.U Mazdy a ani žiadneho iného japonského auta by sa to nestalo.Remenica je spolahlivá aj na Favorite či 120.Kup si potom farncúzske auto. -
« To joe_st
Jo, tak nějak to funguje, řekl bych do 3.500 otáček. Dá se točit i vejš, ale nemá to žádnej velkej smysl. Dělám to jen při předjíždění, když nemám moc velkou rezervu. Každopádně při jízdě lážo-plážo to netočím přes 2.500 otáček, při svižnější do těch 3 tisíc. ALU kola jsou super, hlavně ten rozměr 195x55/15 a pneu Michelin Pilot. Zatím ale odpočívají v garáži, anžto tam mám zimní bačkory 185x65/14. Už se těším, až to přezuju, protože na těch letních jsem jezdil jenom první dva týdny po zakoupení auta. -
« Re: Zeneva 2001 - WELCOME TO OUR FUTURE
Ahoj Joe,
podle toho, co jsem četl v tisku, tak nová 626ka má přijít na trh v roce 2002 a má mít stejný podvozek (a zřejmě i motory)jako Ford Mondeo. Už dneska mají turbodiesely nového Mondea stejný objem jako u Mazdy, kde je asi Ford vzal ? Prostě unifikace dle vzoru VW pokračuje .....
Teď je jenom otázka, jestli to pro Mazdu bude přínos - kde je dneska ve spolehlivosti Mazda, a kde Ford ...
H. -
« Zeneva 2001 - WELCOME TO OUR FUTURE
pro ty z vas kdo nemaji Mazda News 1/2001.
z projevu Marka Fiedlse, prezidenta Mazda Motor Corporation: U mazdy se zacina blyskat na lepsi casy, behem dalsich 3 let se automobilka chysta obmenit cely vyrobni program. Uvest 9 novych modelu. Mazda nabira dech a verime, ze se brzy navrati jeji 'SPORTIVE' era. Mozna uz za rok se prvni stastlivci budou vozit v modelu RX8 nebo MX Sport Tourer. V letech 2000-2004 vynalozi Mazda na vyvoj o 30% vyce prostredku nez v minulych 5 letech. Chysta se kopletni vymena MidSize (stredni trida, Sedan, Hatchback a Wagon) i Demio dostane bratricka, nemluve o motorech od 1.8 , 2.0 a 2.3VVT s Variable Valve Timing, pak nove diesely s Comon Railem, vsechny motory s emisemi v norme Euro 4.
ted jeste nejake detaily k RX8....motor Wankel RENESIS, vykon 184kW- 250HP, bez preplnovani !!!! prevod 6-ti rychlosti poloautomat s razenim na volantu, motor bude ulozen za predni napravou, rozlozeni hmotnosti bude idealnich 1:1, S. Hirata odpovedny za vyvoj prohlasil, ze prototyp z Zevevy bude na 90% shodny se seriovou vyrobou ...... napriklad prijde o 19" kola :-) trochu skoda, ale asi by to vazne moc drncalo :-)
asi se mame na co tesit :-) -
« all
to davidz: tak to jsem rad, ze mas z toho motoru podobny pocit. a jak rikas, musi se to natrenovat. k tomu turbu, u toho meho je tam citi tak na 1750-1800 otacek, ze uz se probouzi, konci to tak na 3200-3300 .. jak tobe ?
to trace: TAK GRATULACE k V6, a ze zacatku klidek na plynu, to auto fakt jezdi. tak at z toho neni totalka.
uz jsou v garazi: 7.5J- 16 MiM PALERMO a objednane pneu KLEBER Dynaxter 205/45 R16....jak to bude na aute tak to vyfotim a dam nekam na web.
jaky kdo mate kolecka ? povidejte....jo co ALU NA PREMACY ? to musi byt bomba ne ?
-
« Re: 626 Wagon .... to Joe
joe_st: naprostý souhlas, motor DiTD chce trochu trénink na styl jízdy, ale neviděl bych to tak černě. Hlavní úskalí vidím při rozjezdu, nesmím s tím cuknout jedničkou, dát dvojku a čekat, že to vyrazí. Pod 1500 otáček se skoro nic neděje. Co se týče hluku, je slyšet, to je fakt. Každopádně je to otázka odhlučnění, které není tak těžké doplnit. Jinak jsem naposled poslouchal nějaký VW (tuším Bora) s TDi (všechna písmena červená) při studeném startu a je to taky traktor jak se patří. -
« Re: 626 Wagon .... to Joe
caues Hynku...no to je slovo do pranice, s tou 81kW jsem jeste nejel, tak mas naskok v poznatcich, abych pravdu rekl, takjsem cas od casu taky trochu rozpacity z DiTD, chybi mi tam trochu vetsi dynamika a nejakej vykonovej hrbek o ktery by se dalo oprit kdyz za to chces vzit je fakt, ze s tim autem se musi clovek naucit jezdit, sednul jsem do toho z Wagona
323 1.7D a pred tim 1.5i DOHC 323F a je to opravdu uplne neco jineho, chci rici, ze kdybych prisel k dealerovi a jenom se projel tak jsem temer zdesen, ale je to hodne o zvyku na to kde to bere a jak moc se to musi tocit a tak..... jo ta hlucnost....kdyz je to studeny tak je to fakt znat. jinak spotreba dobra, pri cca 100km/h to bere zhruba 4.5-5 L pri dalnici a rychlosti okolo 140 tak tech 6.5 coz je asi normalni. jink pokud potrebujes toho wagona na prostor a ne na nalozeni zateze tak asi fakt bude 1.8 stacit. na ten tempomat bacha, musi se to napichnout na ECU aby si to samo pridavalo plyn, tak buh vi co tam bude neoriginal delat, aby ti to pak treba moc nezralo.... -
« 626 Wagon .... to Joe
Ahoj Joe,
tak jsem si byl projet předváděcí vůz 626 DiTD/81 kW, a abych pravdu řekl, jsem zklamán. Zvýšený výkon moc poznat není, zvuk to mělo jak traktor. Zmínky v testech o hlučnosti nelhaly, a reklamní slogan "motor, který neslyšíte" je k smíchu - hlavně na volnoběh při stání na křižovatce, no možná že po záběhu se to trochu srovná. Spotřeba - podle toho, co udávají u Wagona v prospektu je 6,3 l/100km (starší verze měla 5,6, rychlost a zrychlení stejné jako u 1.8 benzín /74 kW (ta má lepší parametry, než měla loni !). A cena DiTD oproti 1.8 je vyšší o 110 tisíc, dražší povinné ručení, dražší havarijní pojistka, dražší servis (kontrola po 90ti tisících + 4 tisíce).
Cena benzínu a nafty v Ostravě jedno jest - viděl jsem i pumpy, kde nafta je dražší než natural. Takže těch 110 tisíc plus se nevrátí ani po ujetí 150000 km/10 let.
Pak jsem se projel s benzínovou 1.8, a motor jsem opravdu neslyšel. Taky jsem se byl projet s turbodieselem (common rail)Toyotou Avensis, a musím konstatovat, že pocit z jízdy i hluk byl o třídu lepší než v Mazdě DiTD. Ovšem i cena je o třídu vyšší ....
Takže je asi rozhodnuto - 1.8 benzín.
Joe, slyšel jsem, že se nechá dát domontovat tempomat asi za 12 tisíc, ale není to orginál Mazda. Víš o tom něco ? Čau H. -
« Re: MAZDAci, tak ted radte...
Prvni zkusenosti: Brno-Praha byla rychlovka, zadny opravy takze se jelo dost dobre. Tempomat mi drzel rychlost na 160km/h. Spotreba byla 13l/100km coz je dost. Potom jsem to pustil na Ceske Budejovice taky s tempomatem, vicemene jsem ridil rychlost tlacitkem a spotreba 8l, coz je naopak dost dobry. Nikdy bych neveril, ze tempomat muze tak usetrit benzin, ovsem na druhou stranu je to logicke, zadne prudke rozjezdy a taky zadne velke brzdy, takze i desticky usetrim. 2.5l V6 ovsem stale laka slapnout na to.. -
« Mazda 323F
Vlastnim jiz nejakou dobu 323F(r.v.1996). Do teto doby jsem s ni nemel zadne problemy a do budoucna bych jim velmi rad predesel. Bohuzel nejsem prvnim majitelem a tak nevim zda se ji puvodni majitel venoval a jezdil s ni na pravidelne kontroly. A nyni otazka:
Co bych si mel nechat zkontrolovat a pripadne vymenit abych s ni najezdil jeste par tisic Km (ma zatim najeto "jen" 60000).
A jeste jedna otazka: mate nekdo z Vas zkusenosti s precipovanim motoru nebo jinymi upravami pro zvyseni vykonu? Rad bych z ni vyzdimal vice nez jen udavanych 66KW (je to 1.5i).
Predem dekuji za kazdy prispevek. Dik
-
« Re: MAZDAci, tak ted radte...
Kdysi, pred peti lety jsem koupil u jedne firmy MAZDA 626 rok 89. Jsou to dovozci MAZDA-bouracek a delaji s toho "novy kary". Byl jsem s ni naprosto spokojenej. Shodou okolnosti i tato MAZDA je od nich. Vcera jsem ji koupil. Byla to skutecne totalka, vypada dobre. Spotreba mi nevadi, nakonec i s Filckou jsem jezdil za deset. Byl jsem to v noci projet, jede to jak drak, spotreba 9l. Uvidime, firmu mam skoro za barakem a k cemukoliv se staveli vzdycky v pohode...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!