MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Ještě k podvozku 626 pro Vmax3
Ještě bych chtěl přidat k minulému příspěvku, že zrovna podvozek mi připadá hodně dobrý. Když budu hledat chyby na Premacy, najdu jich rozhodně dost (viz můj příspěvek), jsem maličko puntičkář. Podvozek ale mezi prvními 50 rozhodně nebude. -
« Re: re> MODELY nedovazene do Evropy
joe_st: Jo, jo, Mazda dělá moc hezké věci - Wankel, Miller atd. Doufejme, že to Ford nezarazí.
vmax3: neřekl bych, že podvozek je zrovna slabina 626ky. Moje Premacy je postavená na podvozku 626 Wagon, rozvor 2670, všechna kola nezávisle. K tomu gumy Michelin 195/55/15 a musím říct, že při předváděcí jízdě, kdy to řídil člověk od Mazdy, jsem se bál a divil jsem se, co to všechno snese. -
« re> MODELY nedovazene do Evropy
davidz: je to absolutni pravda, naprosto jasny priklad je Xedos 9 s 2.3 Turbo - Miller Cycle, absolutni auto s jedinecnym motorem, pokud mate nekdo to stesti se s timhle povozit tak honem do toho, jedine co tomu na dalnici v nemecku ujede je tak 540 BMW....ten objem je tam preci jenom citit. Ten motor se stale dela, ale do Evropy se nevozi....poze USA a JP...podle slov importera do CR: "In Europe are too agrressive drivers" ...co dodat, ano to auto se da pomerne dobre znicit spatnym zachazenim, napr: rychle vypnuti motoru a nasledny Turbo BLOWOUT efekt a podobne a ten kompresor je velmi nakladna oprava....
o motorech s VVT...ani nemluve, treba 626 se bezne v JP prodava s 2.5V6 200HP :-))...co k tomu dodat. jenom zijeme na blbym kontinentu. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
leones: nic osobního proti Nippon Denso, jen pochybuju, že tady bude někdo umět to čipovat. Japonci samotní asi moc tyhle aktivity nedělají, dokonce jsem slyšel, že některé modely neprodávají v Evropě, protože evropští řidiči auta mnohem více ničí. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
joe_st: tak to je asi v pr..., Nippon Denso je nějaká exotika, kterou tady nikdo nebude umět. Ten odkaz, cos mi poslal, je bohužel přídavná jednotka, která nakecává ŘJ nesmysly a nutí ji dávat víc paliva. Do toho bych nešel, je to o oddělání motoru. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
tech 200 je malicko dost na to, ze je to 6 let stary a najeto pres 200tisic...rocne 33 tisic je docela slusne jety auto. rozumnou cenu bych videl tak cca 170-180 tisic, stejna ale benzin musi bejt tak za 150-160. ale rozhodne lepsi nez VW. :-) jinka dobra spotreba, a hlavne spolehlivost ;-).
TRACE: zkus silent bloky od motoru, mozna jsou opravdu utrzene od te bouracky, ono ten silent blok je za dost penez a malo kdo ho pri bouracce vymeni, a ver mi pokud se ten motor trochu cukne pri nejake nehode tak se vetsinou utrnou. jinak poloosy bych zkusil pri plnem rejdu, jestli to cvaka, na obe strany, pokud ne tak jsou v pohode.
DAVIDZ::: tak cerpadlo ridi NIPPONDENSO elektronika, je pod vzduchovym filtrem, krabicka mala o to vsak drazsi :-) cca 15.000. jinak z toho motoru jde dostat asi 81kW a 260Nm kroutak. jenom elektronikou, koukni na [odkaz] stoji to kolem 25.000,- ale ja bych to nedelal..... mel jsem dost chut, ale podle mne pokud by to bylo tak v pohode tak by to udelal uz vyrobce, mimochodem tech 81kW ma i nova DiTD v 626, ale pozor tam je jine cerpadlo a jine turbo ! takze vykon neni jen v elektronice. pokud na neco prijdes tak mi dej vedet docela bych to rad videl. ps: dojedu temer kamkoliv :-))) ...ted kouknu na Tuning k Autokomplexum :-))) -
« Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
Jaká to je cena? Je to moc, nebo málo? Auto je na pohled pěkný, nebouraný, najeto něco málo přes 200 tis., hezkej vnitřek, plná výbava vč. klima, vymletý kloubečky na zadním stabilizátoru, maličko orezlý, ale jak říkám, jezdí to denně a problémy s tím nejsou (občas do toho spadne pár tisícovek :-))) ) Ne že bych v tom chtěl jezdit, ale nemyslím si, že Passat z roku 1993 TD z Prahy s údajně najetejma 77 tisícema bych nepovažoval za auto stejný hodnoty. (Jeden takovej uživatel to chce tady vyměnit.) Jen mi nepište, že v áčkách se dá taková Mazda koupit za polovinu :-). -
« Prvni problem...?
..po zarazeni a spusteni spojky s sebou auto "cukne", jako bych neopatrne poustel spojku. Nejdrive mne napadla prave spojka, jeden technik mi to vymluvil a tvrdi, ze jsou to poloosy a dalsi rika, ze to muzou byt silentbloky motoru. Je to 2.5 V6, takze dost tezky a pry se vraci.. Je to neprijemne hlavne ve meste kdy radim 1-2 max.3 a vzdy to skubne i pri podrazovani.. Poradite? -
« 626
Som zvedavý buduci model 626.Ta dnešna už prestáva stíhat novým modelom ako sú Audi A4,Renault Laguna,Citroen C5,Ford Mondeo.Terajšia generácia sa priblížila nemeckým vozom.Hlavne v robustnosti karoserie a interiéru.Uvidíme aké systemy trakcie namontujú do budúcej generácie a či ostane tento štýl dizajnu,ktorý sa mi velmi páči. -
« joe_st - Mazda 626 4WS 1989
joe, podla Tvojich prispevkom vidim, ze sa naozaj vyznas, nevedel by si poradit ? Mam 626-ku s natacanim zadnych kolies (najazdenych cca.170t.km), zacalo to obcas vynechavat a teraz to uz neide vobec a iba svieti kontrolka na palubovke, obcas pocut vrcanie zo zadnej casti auta, dakde som cital, ze to je dost casta porucha pri vecsom pocte km, ze mozno staci vymenit nejaky potenciometer...vedel by si poradit ? vopred dik -
« trace - nazov a adresa tej firmy pri Brne
zdravim trace, vies mi prosim poslat na mail (dmd@post.cz) zaslat nazov a adresu, prip.telefon na tu firmu co dovaza tie Mazdy ? Dik. Mam Mazdu 626 2.0i 16V DOHC, r.v. 1989 s natacanim zadnych kolies s malou poruchou, mozno by vedeli poradit alebo to opravit. Inac som s nou max. spokojny.
Velmi mi pomozes, dik. Motorcafe nenavstevujem pravidelne, preto ten mail. -
« kvalita
Dnes som bol v Renaulte.Do servisu volal nejaký chlap,že má problémy s remenicami na klukovom hriadeli.Jednalo sa o Renault Laguna.Je to problem viacerých Legun nie len jednej.U Mazdy a ani žiadneho iného japonského auta by sa to nestalo.Remenica je spolahlivá aj na Favorite či 120.Kup si potom farncúzske auto. -
« To joe_st
Jo, tak nějak to funguje, řekl bych do 3.500 otáček. Dá se točit i vejš, ale nemá to žádnej velkej smysl. Dělám to jen při předjíždění, když nemám moc velkou rezervu. Každopádně při jízdě lážo-plážo to netočím přes 2.500 otáček, při svižnější do těch 3 tisíc. ALU kola jsou super, hlavně ten rozměr 195x55/15 a pneu Michelin Pilot. Zatím ale odpočívají v garáži, anžto tam mám zimní bačkory 185x65/14. Už se těším, až to přezuju, protože na těch letních jsem jezdil jenom první dva týdny po zakoupení auta.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!