MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« 626
Vyjadril som sa trošku nepresne.Podvozok 626 je skutočne super a je lepší ako napr. u Passatu.Myslel som to komplexne.Konkurencia ponúka viac dieselov.Tiež viac airbagov a elektronických hračiek typu EDS,BAS,ESP.Nemyslel som tým aká je 626 zlá.Vobec nepatrí do stareho železa.Nakoniec na nej jazdím.Podvozok patrí k najlepším veciam na celom vozidle. -
« Re: Mazda 626
Taky jsem ji koupil - 1994/1.9i/130000?km.
Svezeni super,brzdy,ABS,motor servo - jedes jak v bavlnce....
Musel jsem opravit - predni cast vyfuku - spatnej material-hnije(4000,-).Kosti na stabilizatorech=klepani na nervych vozovkach=tj u nas vsude - (4x800,-).Vzpery na zadnich dverich u hatchbacku - jsou moc tezky a v 99% nefungujou (3000,-).Remen,desticky....spotreb. mat.
Jeste ve srovnani s Toyotou,kterou jsem mel predtim trochu vokradaj material na brzdovych kotoucich,davam jim zivotnost asi 200000km.
Dneska z toho je auto v plný náloži, který slouží úplne stejne jako Oktavie a jecte mužu uvažovat o nákupu litejch kol, na který mi zbývá asi 250000,ve srovnani s podobnou Skodovkou.Kupuje ji dnes jeste nekdo....?
Mate-li nekdo stejny stroj ozvete se... cau sazimam@seznam.cz
-
« Ještě k podvozku 626 pro Vmax3
Ještě bych chtěl přidat k minulému příspěvku, že zrovna podvozek mi připadá hodně dobrý. Když budu hledat chyby na Premacy, najdu jich rozhodně dost (viz můj příspěvek), jsem maličko puntičkář. Podvozek ale mezi prvními 50 rozhodně nebude. -
« Re: re> MODELY nedovazene do Evropy
joe_st: Jo, jo, Mazda dělá moc hezké věci - Wankel, Miller atd. Doufejme, že to Ford nezarazí.
vmax3: neřekl bych, že podvozek je zrovna slabina 626ky. Moje Premacy je postavená na podvozku 626 Wagon, rozvor 2670, všechna kola nezávisle. K tomu gumy Michelin 195/55/15 a musím říct, že při předváděcí jízdě, kdy to řídil člověk od Mazdy, jsem se bál a divil jsem se, co to všechno snese. -
« re> MODELY nedovazene do Evropy
davidz: je to absolutni pravda, naprosto jasny priklad je Xedos 9 s 2.3 Turbo - Miller Cycle, absolutni auto s jedinecnym motorem, pokud mate nekdo to stesti se s timhle povozit tak honem do toho, jedine co tomu na dalnici v nemecku ujede je tak 540 BMW....ten objem je tam preci jenom citit. Ten motor se stale dela, ale do Evropy se nevozi....poze USA a JP...podle slov importera do CR: "In Europe are too agrressive drivers" ...co dodat, ano to auto se da pomerne dobre znicit spatnym zachazenim, napr: rychle vypnuti motoru a nasledny Turbo BLOWOUT efekt a podobne a ten kompresor je velmi nakladna oprava....
o motorech s VVT...ani nemluve, treba 626 se bezne v JP prodava s 2.5V6 200HP :-))...co k tomu dodat. jenom zijeme na blbym kontinentu. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
leones: nic osobního proti Nippon Denso, jen pochybuju, že tady bude někdo umět to čipovat. Japonci samotní asi moc tyhle aktivity nedělají, dokonce jsem slyšel, že některé modely neprodávají v Evropě, protože evropští řidiči auta mnohem více ničí. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
joe_st: tak to je asi v pr..., Nippon Denso je nějaká exotika, kterou tady nikdo nebude umět. Ten odkaz, cos mi poslal, je bohužel přídavná jednotka, která nakecává ŘJ nesmysly a nutí ji dávat víc paliva. Do toho bych nešel, je to o oddělání motoru. -
« Re: Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
tech 200 je malicko dost na to, ze je to 6 let stary a najeto pres 200tisic...rocne 33 tisic je docela slusne jety auto. rozumnou cenu bych videl tak cca 170-180 tisic, stejna ale benzin musi bejt tak za 150-160. ale rozhodne lepsi nez VW. :-) jinka dobra spotreba, a hlavne spolehlivost ;-).
TRACE: zkus silent bloky od motoru, mozna jsou opravdu utrzene od te bouracky, ono ten silent blok je za dost penez a malo kdo ho pri bouracce vymeni, a ver mi pokud se ten motor trochu cukne pri nejake nehode tak se vetsinou utrnou. jinak poloosy bych zkusil pri plnem rejdu, jestli to cvaka, na obe strany, pokud ne tak jsou v pohode.
DAVIDZ::: tak cerpadlo ridi NIPPONDENSO elektronika, je pod vzduchovym filtrem, krabicka mala o to vsak drazsi :-) cca 15.000. jinak z toho motoru jde dostat asi 81kW a 260Nm kroutak. jenom elektronikou, koukni na [odkaz] stoji to kolem 25.000,- ale ja bych to nedelal..... mel jsem dost chut, ale podle mne pokud by to bylo tak v pohode tak by to udelal uz vyrobce, mimochodem tech 81kW ma i nova DiTD v 626, ale pozor tam je jine cerpadlo a jine turbo ! takze vykon neni jen v elektronice. pokud na neco prijdes tak mi dej vedet docela bych to rad videl. ps: dojedu temer kamkoliv :-))) ...ted kouknu na Tuning k Autokomplexum :-))) -
« Mazda 626 2.0 diesel Komprex, r. 1995 za 200 tis. Kč.
Jaká to je cena? Je to moc, nebo málo? Auto je na pohled pěkný, nebouraný, najeto něco málo přes 200 tis., hezkej vnitřek, plná výbava vč. klima, vymletý kloubečky na zadním stabilizátoru, maličko orezlý, ale jak říkám, jezdí to denně a problémy s tím nejsou (občas do toho spadne pár tisícovek :-))) ) Ne že bych v tom chtěl jezdit, ale nemyslím si, že Passat z roku 1993 TD z Prahy s údajně najetejma 77 tisícema bych nepovažoval za auto stejný hodnoty. (Jeden takovej uživatel to chce tady vyměnit.) Jen mi nepište, že v áčkách se dá taková Mazda koupit za polovinu :-). -
« Prvni problem...?
..po zarazeni a spusteni spojky s sebou auto "cukne", jako bych neopatrne poustel spojku. Nejdrive mne napadla prave spojka, jeden technik mi to vymluvil a tvrdi, ze jsou to poloosy a dalsi rika, ze to muzou byt silentbloky motoru. Je to 2.5 V6, takze dost tezky a pry se vraci.. Je to neprijemne hlavne ve meste kdy radim 1-2 max.3 a vzdy to skubne i pri podrazovani.. Poradite?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!