MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« 323F
Nazdar vsichni. Jsem tady novej a hned mam jednu prosbu. V breznu sem si koupil v Autopointu na Sporaku (tam totiz prodavaj to lepsi - vetsinou - na Butovicich jen kary s vic nez 100.000km) Mazdu 323F r. 97, 1,5l a s 45000 dolozeno servis. knihou. Ma to ale jeden hacek to auto nema kridlo. Driv mi to nevadilo ale ted kdyz koukam po Vas kolegach, tak se mi to najednou NEZDA. Muze mi nekdo poradit, kde se to da sehnat a kolik si mam prichistat - zrhuba. Myslim, jestli je mozny sehnat origos novy, z vrakoviste nebo nejakech vyrobek od nektere firmy. Dik moc.
Petr -
« Re: MX-3
pokud to je 1.8 V6 tak je to super vozitko, s tou 1.6DOHC je to sice taky v pohode, ale trochu koniku by neskodilo pridat :-))
u V6 koukni na rucni brzdu to auto ma vzadu kotouce a ne vzdy to dobre ta rucka brzdi.
Airbag se do toho daval jenom jeden. s 94 by snad nemel byt problem. jenom aby to tech 100.000 melo opravdu...je to 14k za rok...koukni na to jak to ma prosoupany predni kotouce na tech se dost pozna co to ma za sebou, a pak klasika - volant + radici paka + pedaly. jestli to bude mit sibr tak ho poradne vyzkousej, pokud byla tezsi bouracka tak obcas nejde ven z karoserie a musi se mu odspoda pomoci rukou....tak good luck. -
« Re: MX-3
predovšetkým si daj pozor či to nebolo havarované.Auto je to živučké a málokdo s tým vie jazdit bez nehody.Vačšinu športáčikov čo som videl boli dost nabúrané.Všetci tvrdili,že iba blatník ale na nosníku zvar jak z lode a farba na zvare natretá štetkou.Inak myslím ako auto je kvalitné ak sa o to dotičný staral.Neviem či sa MX-3 robila s airbagmi,ale ked hej tak sa pozri či nie sú vyfučané.To zistíš lahko.Zaleží ako dosadá kryt volantu.Už som aj videl,že stred bol nahradený koženku a na tom nálepka.Nebolo to však u Mazdy.Inak je to fasa autíčko -
"-- skrytý --" 12.04.01 11:47
« MX-3
Dobrej mazďáci,
dlouho jsem tu nebyl. Mám teď kupovat MX-3, 94 rok 100.000 km najeto. Poraďte mi cokoliv kdokoliv, kdo máte zkušenosti s tímto autem, či znáte někoho, kdo má. Ať vim, na co si dát pozor.
Zajímá mne úplně vše, poruchovost, jak to jezdí, na co dát pozor apod. PROSÍM
Mám jí kupovat koncem týdne, tak to docela spěchá. DÍKY MOC VŠEM!!!! -
« Re: 323 F
Mám 323F 2,0 V6 a problémy se spotřebou oleje nemám. Najeto asi 100 000. Trošku je třeba občas dolít,ale nevidím to nijak tragicky.Během 10 000 km asi 2-3 deci.Spotřeba stále asi 10l.Probémy jsem s tím měl dva: Prorezivěl výfuk za prostředním tlumičem(zatím svařeno)a pak odešly některé kabely k zap.svíčkám (přeskoky jisker na blok motoru) A taky ještě,už v minulých příspěvcích zmiňované klepání ventilových zdvihátek při nastartování - někdy. Diskutovali jsme tady o tom s Joem někdy před půl rokem.Jinak to jede opravdu fajn a kdybych si měl vybrat mezi 1,8 a 2.0 V6 opět bych volil V6. Zátah toho motoru je skvělý a podvozek taky skvěle sedí,i když je opravdu tvrdší. Záleží nač auto chceš. A zatím neprodám.-)) R. -
« 323F
Nazdar, jak vam dupou...? Joe, diky za odpoved, ta tva bejvalka 323 byla tutovka, i kdyz ja červenou nemusím. Když to dobře dopadne, bude to 1.8, už mam rozhodnuto, i když 2.0V6 me dost láká, přece jen se nechci nechat sežrat zaživa! Ve čtvrtek jsem byl v Autopalace, prohlédnout novou 323, a řekl bych že předek je o 100% lepší, opět dostala sportovní šmrnc. Kámoš má 323S, 98, a ta má přece jen takovej studenej kukuč( taky mě u ní překvapila hlučnost od narážejících kamínků do podlahy, hlavně v zimě je to dost slyšet). Mějte se, a jezděte opatrně, protože s příchodem jara se vyrojil kdejakej....... Někteří se dokonce rozhodli, že v období letního času nebudou svítit vůbec. Dnes večer v 20.00, jsem potkal v lesním úseku tmavě zelenou octavii a ta byla bez světel neviditelna, asi myslivec na honu.
čus. -
« Re: 323 F
ta 323F je dobry auto, solidni podvozek, je trochu tvrdsi, ale to vi kazdej kdo kdy mazdu ridil. jinak 1.8 motor je dobrej, ale pokud to auto nebudes nejak moc nakladat tak celkem v pohode staci 1.5, mel jsem ji a bylo to v pohode. tech 1.8 moc neni, a 2.0V6 je motor ze Xedosu 6..to je maso, jede to jak o zivot a trochu to taky papa :-))) ty V6 motory jsou nachylny na spotrebu oleje, a to vis kdo si tuhle pilu koupil moc to nesetril. podivej se na www.angelfire.com/ca/stepan/joe.html -
« comprex
Mám 626 comprex a začalo mi pískat ložisko u turba. Opravit to nikdo neumí. Nové turbo v MAZDĚ
43 000,-. Na vrakovišti 15 000 - 20 000,-. Slišel jsem že v Rakousku se dá sehnat po repasi za
17 000,- ( 6 500 ATS ). Divim se že to u nás nikdo opravit neumí, když to v Rakousku dovedou.
Nemá s tim někdo nějaké skušenosti?
-
« Re: to Davidz
joe_st: mám najeto cca 12-13 tisíc, nevím přesně, protože nejde najednou zobrazit denní a celkové počítadlo a já mám nastaveno většinou denní. Olej tam lejou standardně Castrol TXT Softec+, je možno dát i nějaký lepší (nevzpomenu si přesně označení, je to taky Castrol), ale za cca 500,- Kč za litr.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!