MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: 626 WGN ... to Joe
Takovýhle vysunování antény je fakt totální vygumovanost, jelikož když ti v zimě namrzne, tak se samozřejmě nezasune a tak dlouho se o to ten mechanizmus bude snažit, až budeš mít z elektrický tzv. anténu fixní, která nejde zasunout ani vysunout, zato jde dobře ulomit. Samozřejmě to jde přepojit, ale za cenu jednoho vypínače navíc. -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Jo ten teleskopický nesmysl, co se pořád vysouvá a zasouvá (hlavně když nemá) mám taky, ale vzadu u levého blinkru. A vzdálenost od rádia bratru 3 metry taky příjem moc nevylepší. Ta anténa a vůbec zapojení rádia je další "maličkost" která mi pije krev. Rádio hraje, jenom když jsou klíčky v zapalování. Takže když zastavím cestou na chalupu u supermatketu, a děcka nechám v autě, tak jsou buď bez muziky, anebo jim tam nechám klíčky, a čekám, kdo je ukrade i s autem ... Anebo, jedu s vypnutým rádiem, anténa je zasunutá. Vložím do přehrávače kazetu (aniž bych zmáčkl tlačítko "ON"), muzika začne hrát, a anténa se (naprosto nesmyslně) vysune. Vyndám kazetu, anténa se zasune. No comment. Takže i když během jízdy poslouchám většinou kazety, jezdím neustále jak ocas s vysunutou anténou. A když přijedu domů, couvám přes zahradu do garáže cca 35 metrů do mírného kopečka mezi barákem a živým plotem, takže je třeba jet opatrně a pomalu. A zatímco Formánek klidně jel pomaloučku na volnoběh bez plynu, 626ka chcípá a nejede, pokud dost nepodržím plyn. Ale to pak jede zase moc rychle. Když jsem couval poprvé, chcípl mi motor během těch 35 metrů asi 8 krát. Jestli mě pozorovali sousedi, tak z toho museli mít docela dobré kino. A při každém startování se rádio vypne a anténa začne zasouvat, a vzápětí se zase začne vysouvat a rádio se zapne. Pokud má vypnutí rádia sloužit k odlehčení baterky, tak ten motor, co cvičí s anténou jí dá pro změnu pěkně pokouřit, a výsledný efekt je pro baterku nulový, a pro řidiče stresující. Teda toho blbce, co to takhle vymyslel, bych udělal od hodiny nezaměstnaným !
Ale ať pořád jenom nehaním, auto jezdí, neprší do něho, brzdy brzdí, světla svítí, stěrače stírají, klima chladí, prostě co víc si můžu za těch blbejch šestset litrů přát !
PS: nevíte někdo, nedá se to vyřešit nějakým inteligentnějším zapojením rádia ?
-
« Re: 626 WGN ... to Joe
h_st: ty hodiny jsou na palici, mám to samé v origo rádiu v Premacy. Příjem rádia je fakt neštěstí, podle mně je to anténou. Máš taky ten teleskopický vynález na sloupku u řidiče? Nechal jsem je to zkontrolovat, prej je všechno OK, ale v Mladé Boleslavi nejde ani jedno pražské rádio. -
« 626 WGN ... to Joe
Tak zajíždím svůj novej wagónek 626, mám najetých prvních 1500km, a překvapilo mě několik věcí:
1) to auto (85kW)není až tak dynamické, jak jsem si představoval, že bude. Možná, až se zaběhne. Zatím se mi zdá, že služební Felicia 1.6 je dynamičtější.
2) když začnu trochu řezat zatáčky, tak je auto dost přetáčivé. Je to normální, nebo je někde chyba ?
3) Úložné prostory v kabině, no nic moc. Ve srovnání s Formanem - kapsy na dveřích poloviční, schránka v přístrojové desce má velmi nepraktický tvar. Loketní opěrka - jednak překáží, a uvnitř držáky na kreditní karty. No, že bych chtěl nechávat kreditky v autě na parkovišti v ČR !?
4) Kufr - dost plytký, pod ním kolem náhradního kola spousta nevyužitého prostoru. Boční kapsy v kufru malé. Prostě, z věcí, které jsem ve Formanu běžně vozil s sebou a nepřekážely, jsem polovinu musel nechat v garáži.
5) Hodiny na přístrojové desce mají pouze 12ti hodinový cyklus. No, nezabili byste ty Japonce ?
6) Rádio Sony (5400,-) - spousta funkcí, ale příjem stanic horší než měl Blaupunkt (6800,-)ve Formanu. Stanice, které jsem dřív běžně chytal i na chalupě v Jeseníkách teď "chrchlají".
Výsledný dojem - očekávané superlativy se zatím nedostavily, a celkový dojem kazí uvedené detaily.
Co ty na to, Joe ?
H. -
« Re: remus
Trosku se bojim prave toho hluku uvnitr vozu, potrpim si na kvalitnejsi audio sestavy a nerad bych ji vyradil prave diky tomu sportovnimu vyfuku. Prave jsem kouknul na www.renocar.cz kde nabizeji vyfuky Remus, ale na Mazdu primo v nabidce neni, muzu se zeptat kde jsi ho koupil a za kolik?
Jinak s temi vybracemi, brzdy na to nemaji zadny vliv a tak podle toho co jsi psal to vypada spise na ty poloosy. -
« Re: remus
ten vyfuk, je fakt super, je to slyset, ale hlavne ven, uvitr auta to byl uplne ticho, ale venku kulisa jak dvoulitr a jeste pekne nabrousenej. je to sice hafo penez, ale je to fakt znat, pokud chces nejaky tuning tak bych dal asi vyfuk a potom mozna ten vzduch. filr, ale ten pry dost zvysi hluk v aute. to musis zkusit. to tvoje cukani volantu, pokud jsou vyvazena kola, tak se podivej na brzdove kotouce, staci aby byl spatne nasazenej a uz to muze klepat, ale to by bylo citi nejvic pri brzdeni, jak se to chova kdyz z tech 130 zacnes brzdit, je to lepsi nebo naopak ? no a posledni varianta jsou poloosy.
z me zkusenosti, z 1.5 vytahnes s vetrem v zadech tak 180km/h mozna i vic, ja jsem tu svoji moc nehonil. ale to vis 1.8 jede 200 jako nic a to nemluvim o tom 2.0V6. -
« Re: joe_st site
Ahoj, ten tvuj Remus je moc good, jaky to ma zvuk?? Verim ze to stoji za to, asi se na nej take vrhnu. Koukam ze Efka sdileli stejny osud, take jsem to mel bouchle na predek. Nechal jsem si to dat dohromady primo ve znackovem servisu Mazda Jelinek v Teplicich. Bohuzel ale nemohu na 100% rict, ze je vse v poradku, od cca 130km/h je citil znatelne vybrace na volante. Kola jsou vyvazena, centrovaci krouzky tam jsou take a presto..... Nevis nahodou co by mohlo byt pricinou?
Nekde v predchazejicich prispevcich jsem cetl (uz nevim kdo to psal) ze s Efkem uhanej 200km/h. Uaau to jsem z neho nikdy nedostal. Je to vubec mozne?
-
« Re: joe_st site
caues, ten site je tam spis kvuli tem fotkam, na tech. detaily jsem nemel moc casu, ale co by te zajimalo: vyfuk tam byl Remus, zadni tlumic s dvojtym vyustenim. Vzduchovy filtr jsem tam nechal original, protoze sport. filtrem dostanes s te 1.5 tak o 3-4 kone navic, a cip na tenhle malej benzinovej motorek taky neni zadna vyhra, podle mne to proste neni tak znat, a asi vic verim tomu originalnimu softwaru od mazdy. jinak mel jsem tam komplet snizeny podvozek, to bylo dost znat, tvrdy pera a tlumic s tvrdsi charakteristikou. je to jak zehlicka, ale ja mam rad, kdyz vim po cem jedu. tahle moje byla z rakouska, nabourana za spodku na cumak, nebyl to tak hrozny, ale vsechno jsme menil za orig. dily tak abych si byl tou opravou jistej. a bylo to udelany fakt dobre, mimochodem to delala firma Excar z Pelhrimova, tak je musi pochvalit.
tak napis co by te konkretne zajimalo, trochu to tady ozivime, asi Vas tu bude vic s BA Efkem. -
« joe_st site
to joe_st> okouknul jsem tve stranky a s radosti jsem zjistil, ze jsi take majitelem (nebo jsi byl) MAZDY 323F (1996). Skoda jen, ze tech informaci tam neni vic, protoze na "ceskem" inetu o tomto fantastickem auticku toho opravdu moc nenajdes :o(
Pokud by sis nasel cas napsat, jake upravy si na nem delal, moc by mi to pomohlo, protoze bych chtel take sve 323F neco dopral (vyfuk, precipovani, vzduchove filtry, atd.)
-
« Somry, Somry o radu to joe_st
Zdravím místního Mazda guru a somruju o rady. Začíná toho bejt na mé (dost) drahé Premacy trochu moc. Navíc servis v AutoPalace Spořilov mě taky moc nepřesvědčil, žádná skvělá práce a na všechno tam to auto potřebujou snad tejden. Seznam potíží: 1.ve středním panelu palubky mezi 1600-1900 otáček pod plynem něco drnčí 2.sedačka řidiče se kejve, na dorazu to pěkně cvakne 3.po montáži přepážky vyhřezla výplň nad zadními dveřmi, leze tam polstrung střechy z gumy 4.nejspíš zvlněné kotouče 5.originál rádio je děs běs, pražské stanice začínají chrchlat 10 km za Prahou. Na ten panel palubky potřebují tak den, u sedačky konečně po třech nedělích přišel rám na výměnu, rádio naposled prej vyndali, zkontrolovali od antény a všechno je OK. Blbej Kenwood za 5.000,- s anténou cca 30 cm ve Felicii mi hrál všude jak z praku, tohle skvělý rádio za 13.000,- z anténou cca 80 cm ani prd. V Mladé Boleslavi mi pořádně nehraje ani jedno pražské rádio. Při "kontrole" nezapomněli ještě porejpat palubní desku, když to vyndávali ven. Takže tam budu muset na tyto závady plus montáž HF sady nechat auto cca další tři dny. Jestli potřebuju, za 1000-1500 Kč na den si od nich můžu půjčit jiný auto. To je bomba, ne? Máš nějaký zkušenosti s Mazda servisy, co třeba Auto Zeman na Poděbradské? Každopádně musím po půl roce s Premacy konstatovat, že Mazda není žádnej zázrak a servis taky ne. Rozdíl od Škodovky je pouze v tom, že tam mi rovnou řekli, že na mě serou, zatímco v Mazdě se tváří, jak bude všechno OK, ale vyserou se na to nebo to nestihnou. Mimochodem, 6.500,- Kč za prohlídku, olej a 2 filtry po 15000km není zrovna málo, co? -
« Tuning
Pánové, jen si tu tak sedim a koukam se po Mazda strankach po celym svete a narazil jsem na VELMI VYNIKAJICI stranky holandského importera na www.mazda.nl. Je tam link na kluby. Sem shlídnul ´klub 323f. Jsou tam fotky, tuning, srazy 323jek do r 1994 a od 1994 výše. Hlavně od 1994 výše exklusivní obrázky. Přijde mi že jde o úplně jiný auta. Fat tam hoďte oko, stojí to za TO!!!!! Jestli už to tu bylo, tak sorry. ještě jednou
WWW:MAZDA.NL a link úplně vpravo dole CLUBS
CAO
Dik za ROZTEXC od joe_st
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!