MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Ahoj !
Ahoj kolegové motoristi - mazdisti! Hlásím se do baru poprvé, ne že bych byl novým majitelem Mazdy, ale jsem novým majitelem internetu (samo že v práci). A protože stíhám svoji práci v pohodě a víc stejně nedostanu, ať dělám či nedělám, tak mám občas čas surfovat a tu ejhle - přátelé od volantu.
Takže jsem majitel MX-3 s motorem 1,8, kterou jsem koupil před dvěma lety v dosti zuboženém stavu a postupně ji dávám do IA stavu (jsou to ale hříšný ceny !)
Se servisem v Praze Butovicích mám hororový zážitky. Je-li zájem, múžu dát lecos k lepšímu, že budu o mlčet jsem jim neslíbil.
Tak tolik napoprvé, zatím čavec všem. -
« Re: Záběhový režim ?
myslim, ze to je presne to co jsem pozoroval na svoji 323 po tom co mela temer pul roku odpojenou baterii a navic jsem vymenil ridici jednotku cerpadla. asi na tom fakt neco je, nevim jestli 2000km ale urcite tam je nejaky rezim na to aby se ten motor zabehnul.
mam podobne info od AP Sporilov. -
« Mazda 626 r.v. 91
Zdravim vas pani, ked secko dobre vyjde a zadari sa aj s prachami a niekto ma nepredbehne, tak mozno budem majitelom Mazdy 626 2.0i (nie ta zagulatena, ale este starsia generacia s 90k). Ma niekto toto auto? Ak ano, tak mi prosim napiste nejake info, ohladne spolahlivosti si hlavu nerobim, skor ako je to s jazdenim, spotrebou, dynamikou atd. Vopred dik! -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
S prijmem radia (SONY) jsem mel u nove Primery take problem. Bylo mi to tak divne, ze jsem to radio vyndal a nestacil se divit, kdyz jsem videl kabel od anteny volne visici v prostoru. Na to, ze to nemelo zapojenou antenu hralo docela dobre. Tak jsem tam tu antenu zastrcil a od te doby spokojenost. Neni nad Cesky servis.
Jinak motoru je skutecne potreba ublizovat hned od zacatku. S Primerou jsem se te chyby dopustil take, ted ji pracne preskoluji. -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Já nemám anténu vysouvací elektricky, anóbrž růčo a je umístěna na A sloupku u řidiče, takže to k rádiu není tak daleko. Je to ale * děsivej, fakt to furt chrchlá a v AP Spořilov akorát krčej rameny, asi v životě nebyli za Prahou. Jsou ochotni se na to podívat, ale to bych jim to tam musel nechat tak asi tejden. To jsou *, co? Nakonec by s tím stejně udělali h...o, jako se vším ostatním. Rozdíl od servisu Škoda je v tom, že tam Tě rovnou pošlou do pr..., tady Ti naslibujou hory s horákama a stejně se na to vys... Nejhorší na tom je, že tam budu muset kvůli zvlněným kotoučům a přestrojení sedačky řidiče, už teď mám hrůzu, co mi na tom zase zkurvěj. Naposled jsem nadával, že mi při kontrole rádia porejpali palubku, tak to při montáži HF sady ještě dodělali. Co mám dělat, mám dát někomu pěstí? -
« add
tak jeste k tomu radiu, me ten BL taky chodi tak, ze kdyz vypnu klice tak se zhasne, ale i potom se da bez klicku zapnout, ale asi je to vlastnost toho radia.
hodiny jsou 12AM -PM ....to vis pro ne je to dalsi kus na tom podelanym displayi tak setrej....no kdyz to pro celej zbytek sveta delaji ve 12 hodinach tak jim to nestoji za to pro Evropu menit, germanum to asi vadi taky, ale asi se na to da zvyknout, proste chapu, ze kdyz tam na me kouka 3:55 a sviti slunce tak je asi odpoledne, lehce pred ctvrtou :-)) -
« re skoro vsechno
tak nazdarek,
jejda tady toho pribylo, takze Hynku gratuluju ,benzinovej dvoulitr :-)))
hele to radi je naprosto normalni, ze se vypina s klickem, je totiz napojene na ACC +12V a to se proste pri otoceni klicku do polohy Start vypne, ten motorek u anteny tam taky ma logigu, co takhle RDS pri provozu z kazety ???? to radio proste pri zapnuti do ON rezimu a je jedno jestli hraje CD, TAPE, nebo tuner proste pusti na ten kabel k antene +12V, mimochodem ten vystup je univerzal treba i pro zesilovace a subwoofery, takze, treba me by pak nesel z CD nebo kazety Subwoofer .... to by se zase nelibilo me.
Nedotacivost: koupil jsi si kombika, to neni hatchback. to je normalka. snese to do zatacky dost, neboj se toho :-)))
Chcipani pri couvani....pockej dalsich 2000 km je to jen o zvyk na elektronickej plyn. taky jsem si zvykal, mimochodem, uz jsem na Efku najel 17.000 km..od vanoc, to je docela maso co ?
Lenost: musis mu davat trochu zabrat, kdyz je to hezky ohraty, tak se neboj to vytocit, a vic podrazuj, snaz se ten motor ucit aby jezdil.
RADIO: kluci ja mam v Efku Blaupunkta Paris SKY LINE, a takouvou tu malou antenu na strese vzadu, a celkem to fachci dobre...nez jsem poridil CD changer tak jsem poslouchal jen radio a nemuzu na to nadavat...ale asi to je spis tim tunerem v Blaupunktu. ...tak a ted uz nevim o cem jste tam dal psali..tak se jdu podivat.
-
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Da se pomoci radiu, aby se samo nevypinalo pri vysunuti klicku ze zapalovani (pripadne v nulove poloze). Jde o to, ze vetsina radii ma "dvoji" napajeni. Jedno slouzi pro udrzeni jeho nastaveni(stala pamet) a druhe pro jeho vlastni provoz a to se prave odepina pri vypnuti klicku nebo pri startovani.
Vetsinou se to dela tak, ze se pripojuje + (to ktere se neodpojuje) na cervenej(napajeni) a i na zlutej (stala pamet). Vic ti neporadim, musel bych to videt, ale mam to odzkousene na sve Mazde 323F.
-
« Re: 626 WGN ... to Joe
Takovýhle vysunování antény je fakt totální vygumovanost, jelikož když ti v zimě namrzne, tak se samozřejmě nezasune a tak dlouho se o to ten mechanizmus bude snažit, až budeš mít z elektrický tzv. anténu fixní, která nejde zasunout ani vysunout, zato jde dobře ulomit. Samozřejmě to jde přepojit, ale za cenu jednoho vypínače navíc. -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Jo ten teleskopický nesmysl, co se pořád vysouvá a zasouvá (hlavně když nemá) mám taky, ale vzadu u levého blinkru. A vzdálenost od rádia bratru 3 metry taky příjem moc nevylepší. Ta anténa a vůbec zapojení rádia je další "maličkost" která mi pije krev. Rádio hraje, jenom když jsou klíčky v zapalování. Takže když zastavím cestou na chalupu u supermatketu, a děcka nechám v autě, tak jsou buď bez muziky, anebo jim tam nechám klíčky, a čekám, kdo je ukrade i s autem ... Anebo, jedu s vypnutým rádiem, anténa je zasunutá. Vložím do přehrávače kazetu (aniž bych zmáčkl tlačítko "ON"), muzika začne hrát, a anténa se (naprosto nesmyslně) vysune. Vyndám kazetu, anténa se zasune. No comment. Takže i když během jízdy poslouchám většinou kazety, jezdím neustále jak ocas s vysunutou anténou. A když přijedu domů, couvám přes zahradu do garáže cca 35 metrů do mírného kopečka mezi barákem a živým plotem, takže je třeba jet opatrně a pomalu. A zatímco Formánek klidně jel pomaloučku na volnoběh bez plynu, 626ka chcípá a nejede, pokud dost nepodržím plyn. Ale to pak jede zase moc rychle. Když jsem couval poprvé, chcípl mi motor během těch 35 metrů asi 8 krát. Jestli mě pozorovali sousedi, tak z toho museli mít docela dobré kino. A při každém startování se rádio vypne a anténa začne zasouvat, a vzápětí se zase začne vysouvat a rádio se zapne. Pokud má vypnutí rádia sloužit k odlehčení baterky, tak ten motor, co cvičí s anténou jí dá pro změnu pěkně pokouřit, a výsledný efekt je pro baterku nulový, a pro řidiče stresující. Teda toho blbce, co to takhle vymyslel, bych udělal od hodiny nezaměstnaným !
Ale ať pořád jenom nehaním, auto jezdí, neprší do něho, brzdy brzdí, světla svítí, stěrače stírají, klima chladí, prostě co víc si můžu za těch blbejch šestset litrů přát !
PS: nevíte někdo, nedá se to vyřešit nějakým inteligentnějším zapojením rádia ?
-
« Re: 626 WGN ... to Joe
h_st: ty hodiny jsou na palici, mám to samé v origo rádiu v Premacy. Příjem rádia je fakt neštěstí, podle mně je to anténou. Máš taky ten teleskopický vynález na sloupku u řidiče? Nechal jsem je to zkontrolovat, prej je všechno OK, ale v Mladé Boleslavi nejde ani jedno pražské rádio. -
« 626 WGN ... to Joe
Tak zajíždím svůj novej wagónek 626, mám najetých prvních 1500km, a překvapilo mě několik věcí:
1) to auto (85kW)není až tak dynamické, jak jsem si představoval, že bude. Možná, až se zaběhne. Zatím se mi zdá, že služební Felicia 1.6 je dynamičtější.
2) když začnu trochu řezat zatáčky, tak je auto dost přetáčivé. Je to normální, nebo je někde chyba ?
3) Úložné prostory v kabině, no nic moc. Ve srovnání s Formanem - kapsy na dveřích poloviční, schránka v přístrojové desce má velmi nepraktický tvar. Loketní opěrka - jednak překáží, a uvnitř držáky na kreditní karty. No, že bych chtěl nechávat kreditky v autě na parkovišti v ČR !?
4) Kufr - dost plytký, pod ním kolem náhradního kola spousta nevyužitého prostoru. Boční kapsy v kufru malé. Prostě, z věcí, které jsem ve Formanu běžně vozil s sebou a nepřekážely, jsem polovinu musel nechat v garáži.
5) Hodiny na přístrojové desce mají pouze 12ti hodinový cyklus. No, nezabili byste ty Japonce ?
6) Rádio Sony (5400,-) - spousta funkcí, ale příjem stanic horší než měl Blaupunkt (6800,-)ve Formanu. Stanice, které jsem dřív běžně chytal i na chalupě v Jeseníkách teď "chrchlají".
Výsledný dojem - očekávané superlativy se zatím nedostavily, a celkový dojem kazí uvedené detaily.
Co ty na to, Joe ?
H.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
teraz som ho kupoval a original u nas stoji 4028.-
este ze daco vydrzi :-) cca 70 000km