MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« První zkušennosti.
Jen jsem se přihlásil, hned jsem se odmlčel. Byl jsem chvíli na dovolené, samo že s Mazdou. Ale o čem se chci zmínit, není má dovolená, ale jak jsem slíbil minule, pár zážitků s naším pražským značkovým servisem.
Mazdu jsem koupil starší a tak jsem se jal dávat lecos dohromady. Nemaje známé a kamarády, kteří by pomohli, obrátil jsem se na odborníky v servisu Mazda. Kromě jiného jsem si nechal vyměnit rozvodový i oba klínové řemeny. Když jsem auto ze servisu převzal a jel domů, po asi 2 km jsem slyšel lehké pravidelné cinkání. Na Prašném mostě stojím na červenou a stále poslouchám a přemýšlím, co by to jako mohlo být. Zelená, rozjedu se abych odbočil doleva a najednou cvrnk a cinkání přestalo. Bohužel přestal být funkční i posilovač řízení. Narovnat dvěstěpětky gumy do přímého směru po odbočení se mi povedlo jen s velkým vypětím. Stačil jsem zaparkovat a po zvednutí kapoty mi bylo hned jasné, jaká bije. Mechanik-vyškolený specialista co má za hodinu práce snad šestset, nedotáhnul dva ze čtyř šroubků na řemenici posilovače a jeden šroubek tam nedal vůbec. Ten chudinka poslední zbývající to nemohl dál než asi ty 2 km vydržet a řemenice ulítla jak vzteklá vosa. Dodatečně si představuji jak by vše asi dopadlo, kdybych v tu chvíli měl na dálnici povolených 130 (nebo i o trošinku víc).
Zkrátím to. Servis auto odvezl na vozejku pod plachtou, druhý den nastalo omlouvání, vysvětlování. Jako kompenzaci mi byl auťák komplet vyčištěn, naleštěn zvenku i uvnitř. Přesto mě i dnes při té vzpomínce tuhne krev v žilách.
P.S.
Všechny čtyři kotouče BREMBA a všechny nové destičky TEXSTAR i s výměnou brzdové kapaliny jsem si nechal udělat u Elitu za celkových asi 8 tisíc k plné spokojenosti, v servisu jsem se na předražené "originály" už ukecat nedal. -
« Re: predne brzdove oblozenie 323 BA sedan 1.5
ted nechci kecat, ale kdyz jsem ho kupoval do meho BA efka 1.5 tak me brzdove desticky staly tusim okolo 2200 *ale fakt si nejsem jistej*....a neoriginaly staly 1400 ty vydrzely tak 30k a hrozne z tech kol lital ten cernej prach. ten orig. se vyplati. -
« Ahoj !
Ahoj kolegové motoristi - mazdisti! Hlásím se do baru poprvé, ne že bych byl novým majitelem Mazdy, ale jsem novým majitelem internetu (samo že v práci). A protože stíhám svoji práci v pohodě a víc stejně nedostanu, ať dělám či nedělám, tak mám občas čas surfovat a tu ejhle - přátelé od volantu.
Takže jsem majitel MX-3 s motorem 1,8, kterou jsem koupil před dvěma lety v dosti zuboženém stavu a postupně ji dávám do IA stavu (jsou to ale hříšný ceny !)
Se servisem v Praze Butovicích mám hororový zážitky. Je-li zájem, múžu dát lecos k lepšímu, že budu o mlčet jsem jim neslíbil.
Tak tolik napoprvé, zatím čavec všem. -
« Re: Záběhový režim ?
myslim, ze to je presne to co jsem pozoroval na svoji 323 po tom co mela temer pul roku odpojenou baterii a navic jsem vymenil ridici jednotku cerpadla. asi na tom fakt neco je, nevim jestli 2000km ale urcite tam je nejaky rezim na to aby se ten motor zabehnul.
mam podobne info od AP Sporilov. -
« Mazda 626 r.v. 91
Zdravim vas pani, ked secko dobre vyjde a zadari sa aj s prachami a niekto ma nepredbehne, tak mozno budem majitelom Mazdy 626 2.0i (nie ta zagulatena, ale este starsia generacia s 90k). Ma niekto toto auto? Ak ano, tak mi prosim napiste nejake info, ohladne spolahlivosti si hlavu nerobim, skor ako je to s jazdenim, spotrebou, dynamikou atd. Vopred dik! -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
S prijmem radia (SONY) jsem mel u nove Primery take problem. Bylo mi to tak divne, ze jsem to radio vyndal a nestacil se divit, kdyz jsem videl kabel od anteny volne visici v prostoru. Na to, ze to nemelo zapojenou antenu hralo docela dobre. Tak jsem tam tu antenu zastrcil a od te doby spokojenost. Neni nad Cesky servis.
Jinak motoru je skutecne potreba ublizovat hned od zacatku. S Primerou jsem se te chyby dopustil take, ted ji pracne preskoluji. -
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Já nemám anténu vysouvací elektricky, anóbrž růčo a je umístěna na A sloupku u řidiče, takže to k rádiu není tak daleko. Je to ale * děsivej, fakt to furt chrchlá a v AP Spořilov akorát krčej rameny, asi v životě nebyli za Prahou. Jsou ochotni se na to podívat, ale to bych jim to tam musel nechat tak asi tejden. To jsou *, co? Nakonec by s tím stejně udělali h...o, jako se vším ostatním. Rozdíl od servisu Škoda je v tom, že tam Tě rovnou pošlou do pr..., tady Ti naslibujou hory s horákama a stejně se na to vys... Nejhorší na tom je, že tam budu muset kvůli zvlněným kotoučům a přestrojení sedačky řidiče, už teď mám hrůzu, co mi na tom zase zkurvěj. Naposled jsem nadával, že mi při kontrole rádia porejpali palubku, tak to při montáži HF sady ještě dodělali. Co mám dělat, mám dát někomu pěstí? -
« add
tak jeste k tomu radiu, me ten BL taky chodi tak, ze kdyz vypnu klice tak se zhasne, ale i potom se da bez klicku zapnout, ale asi je to vlastnost toho radia.
hodiny jsou 12AM -PM ....to vis pro ne je to dalsi kus na tom podelanym displayi tak setrej....no kdyz to pro celej zbytek sveta delaji ve 12 hodinach tak jim to nestoji za to pro Evropu menit, germanum to asi vadi taky, ale asi se na to da zvyknout, proste chapu, ze kdyz tam na me kouka 3:55 a sviti slunce tak je asi odpoledne, lehce pred ctvrtou :-)) -
« re skoro vsechno
tak nazdarek,
jejda tady toho pribylo, takze Hynku gratuluju ,benzinovej dvoulitr :-)))
hele to radi je naprosto normalni, ze se vypina s klickem, je totiz napojene na ACC +12V a to se proste pri otoceni klicku do polohy Start vypne, ten motorek u anteny tam taky ma logigu, co takhle RDS pri provozu z kazety ???? to radio proste pri zapnuti do ON rezimu a je jedno jestli hraje CD, TAPE, nebo tuner proste pusti na ten kabel k antene +12V, mimochodem ten vystup je univerzal treba i pro zesilovace a subwoofery, takze, treba me by pak nesel z CD nebo kazety Subwoofer .... to by se zase nelibilo me.
Nedotacivost: koupil jsi si kombika, to neni hatchback. to je normalka. snese to do zatacky dost, neboj se toho :-)))
Chcipani pri couvani....pockej dalsich 2000 km je to jen o zvyk na elektronickej plyn. taky jsem si zvykal, mimochodem, uz jsem na Efku najel 17.000 km..od vanoc, to je docela maso co ?
Lenost: musis mu davat trochu zabrat, kdyz je to hezky ohraty, tak se neboj to vytocit, a vic podrazuj, snaz se ten motor ucit aby jezdil.
RADIO: kluci ja mam v Efku Blaupunkta Paris SKY LINE, a takouvou tu malou antenu na strese vzadu, a celkem to fachci dobre...nez jsem poridil CD changer tak jsem poslouchal jen radio a nemuzu na to nadavat...ale asi to je spis tim tunerem v Blaupunktu. ...tak a ted uz nevim o cem jste tam dal psali..tak se jdu podivat.
-
« Re: 626 WGN ... to DavidZ
Da se pomoci radiu, aby se samo nevypinalo pri vysunuti klicku ze zapalovani (pripadne v nulove poloze). Jde o to, ze vetsina radii ma "dvoji" napajeni. Jedno slouzi pro udrzeni jeho nastaveni(stala pamet) a druhe pro jeho vlastni provoz a to se prave odepina pri vypnuti klicku nebo pri startovani.
Vetsinou se to dela tak, ze se pripojuje + (to ktere se neodpojuje) na cervenej(napajeni) a i na zlutej (stala pamet). Vic ti neporadim, musel bych to videt, ale mam to odzkousene na sve Mazde 323F.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!