MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA

  • 00 Reagovat !

    foto

    24.07.01  00:00

    « to hynek

    cau hynku, hele videl jsi toho Xedosa ? ja bych tomu neveril, na 11 let stare 323 mel kamos asi tak dva ctverecni centimetry rezu. muj wagonek 323 z roku 1990 mel najeto pres 330.000km trochu rezatej byl, ale oni ty kombiky delali na bazi generace 323 BF a tam tak koroze proste byla ale to je generace z roku 1986 :-). ja bych typoval, ze ten xedos byl nekde odrenej a pak to nekdo zafusoval s opravou, to ti pak zrezne i dva roky stary auto. verim ze ti tvoje GW vydrzi jako novy minimalne 5-6 let, starej se dobre o lak, voskuj to a nejezdi do mycky. nemate tu nekdo DiTD motor ? 323 nebo 626 ...ma dojem, ze mam nejaky problem s TGR ventilem, trosku se to ozyva pri cca 1450 rpm...diky Pepa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.01  00:00

    « Re: news

    to co je v AMS jako prototyp 626 je Nextourer...pak MX Sport Tourer, to zatim nikdo nevi jak bude vypadat 626 ale mozny to je :-) ... v minulem cisle Mazda Club bulettinu je fotka asi nastupce MX5 - ale je to jen fotomontaz, takze nic moc, proste predek z RX8 a uriznuta strecha. ale pisou tam o vyvoji mensiho sportaku asi neco na zpusob mx3, ale mozna s malym RX motorem....do roku 2004 obmena celeho vyrobniho programu 36 novych modelu 16 JP, 11 USA, 9-Evropa...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  21:39

    « Vykonove krivky...

    Pani, neviete nahodou o nejakom linku, kde by boli vykonove krivky a krivky krutiaceho momentu pre motory v Mazdach (najlepsie pre tu moju ;))? Skusal som hladat na nete, ale jaxik sa mi nepodarilo nic najst a vcelku ma to zaujima ako vcelku pekne info... Dik!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  16:11

    « Re: 626 - to dabel

    Hm, tie udaje nemam z webu, za tie som zaplatil poctivych 6 makovych :-( ale casak lezi doma... cely vikend som pozeral po 626-tkach GD aj GE (v Mnichove ich je neratane) a hrdzu som nevidel ani na jednej... starostlivostou majitela myslim, ked na to auto uplne kasle, po zime sa na to ani nepozre a tak. Mne jeden fesak takto odisiel, lebo nanho nevysiel cas, ked som iba kazdy druhy vikend doma :((( Ale aj tak, neviem, nejak sa mi to s tym hrdzavenim nezda... a u Xedosu duplom...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  07:52

    « 626 - to dabel

    TUV - jsou ty údaje někde na webu ? A k tomu Xedosu - to auto má najeto asi 170 tisíc, je to podnikatelské auto, které zřejmě jezdí denně, a co myslíš tím "starostlivost majitele" ? Já žiju v domění, že doba, kdy jsem ležel v garáži na podlaze a natíral podběhy své stařičké škodovky už je dávno pryč. Anebo mě to čeká i s Mazdou ?
    Čau H.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  20:56

    « Re: news

    V roku 2002 pride 4miestne kupe RX-8 s Wankelovym motorom /206kW/ a do roku 2004 kompletna obnova radov 323 a 626. Ta 626 je parada. Prototyp je bez stredneho stlpika a zadne dvere sa otvaraju dozadu... V Auto Moto a Sport 8-2001 /slovenska mutacia/ je o MAZDE dost obsiahly clanok v suvislosti s koncernom FORD. Amici tam predsa len maju 33,4% a zacina sa unifikovat nove 323 a 626 budu na technickej baze focus a mondeo no uvidime...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.01  10:00

    « Re: Dojmy z Mazdicky... to dabel

    No, konkretne moja Mazdicka bola celych 10 rokov garazovana a vonku bola asi iba po ceste na garancky (teraz ma 60tkm), takze o hrdzi alebo o niecom opotrebovanom nemoze byt ani rec, vyzera, ako by fcera vysla z tovarne ;)) Ale videl som v bazare jednu GD, rocnik 89, sice bola uz dost osumena, ale bez hrdze. Aj na inete som nasiel nejake referencie majitelov, kde o hrdzi nie je ani zmienka. V nemeckych TUV statistikach maju vsetky v kolonke korozia takmer nulu (presne cisla Ti mozem dodat pre vsetky rocniky, ked sa najblizsie dostanem domov, t.j. buduci vikend). Celkove su vsetky generacie 626 v tej statistike vo vsetkom vysoko nad priemerom v konkretnej vekovej kategorii, takze by som obavy nemal ;) O tom Xedose si skor myslim, ze islo o "starostlivost" majitela.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.01  07:27

    « Re: Dojmy z Mazdicky... to dabel

    Ahoj, mám dotaz, jak vypadá na tvojí Mazdě '91 po 10 letech provozu karosérie, tj. lak a případná koroze. Sám mám 626, ale mladší, tak ať vím, co mě čeká. Slyšel jsem hrůzostrašné zvěsti o prorezavělých blatníkách u 6 a půl roku starého Xedosu ... Díky za odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  12:16

    « MX-3

    chtěl bych koupit nějakou MX-3 pokud víte o nějaké, případně máte-li nějaké tipy, byl bych moc rád.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  09:53

    « Dojmy z Mazdicky...

    Zdravim vas pani,
    tak mam na mojej Mazdicke 626 '91 prvych 3000 kilometrov, zatial k 100% spokojnosti. Priemerna spotreba na tak velke auto s 2-litrom 7,5 litra je podla mna vyborna (a to ju nijak nesetrim, ked isiel moj tatko s velmi lahkou nohou, tak pod 7!), auto je pohodlne a tiche. Aj 7-hodinova cesta bola f pohodicke, bez akychkolvek problemov a bez velkej unavy. Jednoducho to zatial vyzera na skvelu kupu ;))
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  23:37

    « news

    nazdarek,

    podle zatim neoverenych informaci by v roce 2002 mela prijit nova generace 626 - asi jaro, a pak RX8 a nova 323 - ta bude pry neco mezi soucasnou 323 a RX8 !!! tak to bude asi opravdu bomba.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.01  08:21

    « Re: brzdy

    MX6 - ..... Měl jsem jí kupovat. Určitě si pamatuješ. jezdil jsem s ní asi měsíc. Jo, to auto je dost dobrý. Ale musíš mít asi hodně velký štěstí, sehnat ho nebouraný. To moje bylo, proto jsem nekoupil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  21:24

    « Re: brzdy

    jasne :-) ja to tak beru .... vcera jsem videl u Makra v CB suprovou MX6-ku....neni tady nekdo kdo vlastni tenhle absolutne bezkonkurencni autak......to auto je SKVELY !!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  13:26

    « Re: brzdy

    Věřím ti, že jsi se s Textarem setkal a prach ti z toho lítal. V takovém případě samozřejmě to znamená jediné: destičky jsou měkké a ihned s nima na smeťák. Ale! Ale téměř všechny firmy mají několik kategorií svých výrobků a je třeba zvolit tu odpovídající, kterou na své auto potřebuješ. Za druhé není žádným tajemstvím, že se s různými značkami můžeš setkat běžně na polském trhu a zač asi stojí ti nemusím tady popisovat. Já jsem viděl jak polské "originál" Texstary, tak třeba i Feroda. A za třetí - možná ty Texstary nebudou zas tak úplně k ničemu, když je třeba do některých svých aut dává při výrobě i BMW. Ale ber to všechno ode mne jen jako příspěvek do diskuze, v žádném případě ti neberu tvůj názor a tvoji zkušennost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  23:19

    « Re: brzdy

    jo TEXSTAR - to jsou ty co z nich tak lita ten cernej prach a vydrzi opravdu polovinu toho co ten origos z japonska.....sorry ale tohle jsem si vyzkousel na vlastni kuzi.

  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.01  08:48

    « První zkušennosti.

    Jen jsem se přihlásil, hned jsem se odmlčel. Byl jsem chvíli na dovolené, samo že s Mazdou. Ale o čem se chci zmínit, není má dovolená, ale jak jsem slíbil minule, pár zážitků s naším pražským značkovým servisem.
    Mazdu jsem koupil starší a tak jsem se jal dávat lecos dohromady. Nemaje známé a kamarády, kteří by pomohli, obrátil jsem se na odborníky v servisu Mazda. Kromě jiného jsem si nechal vyměnit rozvodový i oba klínové řemeny. Když jsem auto ze servisu převzal a jel domů, po asi 2 km jsem slyšel lehké pravidelné cinkání. Na Prašném mostě stojím na červenou a stále poslouchám a přemýšlím, co by to jako mohlo být. Zelená, rozjedu se abych odbočil doleva a najednou cvrnk a cinkání přestalo. Bohužel přestal být funkční i posilovač řízení. Narovnat dvěstěpětky gumy do přímého směru po odbočení se mi povedlo jen s velkým vypětím. Stačil jsem zaparkovat a po zvednutí kapoty mi bylo hned jasné, jaká bije. Mechanik-vyškolený specialista co má za hodinu práce snad šestset, nedotáhnul dva ze čtyř šroubků na řemenici posilovače a jeden šroubek tam nedal vůbec. Ten chudinka poslední zbývající to nemohl dál než asi ty 2 km vydržet a řemenice ulítla jak vzteklá vosa. Dodatečně si představuji jak by vše asi dopadlo, kdybych v tu chvíli měl na dálnici povolených 130 (nebo i o trošinku víc).
    Zkrátím to. Servis auto odvezl na vozejku pod plachtou, druhý den nastalo omlouvání, vysvětlování. Jako kompenzaci mi byl auťák komplet vyčištěn, naleštěn zvenku i uvnitř. Přesto mě i dnes při té vzpomínce tuhne krev v žilách.
    P.S.
    Všechny čtyři kotouče BREMBA a všechny nové destičky TEXSTAR i s výměnou brzdové kapaliny jsem si nechal udělat u Elitu za celkových asi 8 tisíc k plné spokojenosti, v servisu jsem se na předražené "originály" už ukecat nedal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.07.01  11:34

    « Re: predne brzdove oblozenie 323 BA sedan 1.5

    Dik, nabuduce budem mudrejsi a kupim si to v Cechach...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.07.01  06:42

    « Re: predne brzdove oblozenie 323 BA sedan 1.5

    ted nechci kecat, ale kdyz jsem ho kupoval do meho BA efka 1.5 tak me brzdove desticky staly tusim okolo 2200 *ale fakt si nejsem jistej*....a neoriginaly staly 1400 ty vydrzely tak 30k a hrozne z tech kol lital ten cernej prach. ten orig. se vyplati.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.07.01  06:39

    « Re: To Joe

    checked...you can check now :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.07.01  10:54

    « To Joe

    Joe, check mail. H.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…