MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« to hynek
cau hynku, hele videl jsi toho Xedosa ? ja bych tomu neveril, na 11 let stare 323 mel kamos asi tak dva ctverecni centimetry rezu. muj wagonek 323 z roku 1990 mel najeto pres 330.000km trochu rezatej byl, ale oni ty kombiky delali na bazi generace 323 BF a tam tak koroze proste byla ale to je generace z roku 1986 :-). ja bych typoval, ze ten xedos byl nekde odrenej a pak to nekdo zafusoval s opravou, to ti pak zrezne i dva roky stary auto. verim ze ti tvoje GW vydrzi jako novy minimalne 5-6 let, starej se dobre o lak, voskuj to a nejezdi do mycky. nemate tu nekdo DiTD motor ? 323 nebo 626 ...ma dojem, ze mam nejaky problem s TGR ventilem, trosku se to ozyva pri cca 1450 rpm...diky Pepa -
« Re: news
to co je v AMS jako prototyp 626 je Nextourer...pak MX Sport Tourer, to zatim nikdo nevi jak bude vypadat 626 ale mozny to je :-) ... v minulem cisle Mazda Club bulettinu je fotka asi nastupce MX5 - ale je to jen fotomontaz, takze nic moc, proste predek z RX8 a uriznuta strecha. ale pisou tam o vyvoji mensiho sportaku asi neco na zpusob mx3, ale mozna s malym RX motorem....do roku 2004 obmena celeho vyrobniho programu 36 novych modelu 16 JP, 11 USA, 9-Evropa... -
« Vykonove krivky...
Pani, neviete nahodou o nejakom linku, kde by boli vykonove krivky a krivky krutiaceho momentu pre motory v Mazdach (najlepsie pre tu moju ;))? Skusal som hladat na nete, ale jaxik sa mi nepodarilo nic najst a vcelku ma to zaujima ako vcelku pekne info... Dik! -
« Re: 626 - to dabel
Hm, tie udaje nemam z webu, za tie som zaplatil poctivych 6 makovych :-( ale casak lezi doma... cely vikend som pozeral po 626-tkach GD aj GE (v Mnichove ich je neratane) a hrdzu som nevidel ani na jednej... starostlivostou majitela myslim, ked na to auto uplne kasle, po zime sa na to ani nepozre a tak. Mne jeden fesak takto odisiel, lebo nanho nevysiel cas, ked som iba kazdy druhy vikend doma :((( Ale aj tak, neviem, nejak sa mi to s tym hrdzavenim nezda... a u Xedosu duplom... -
« 626 - to dabel
TUV - jsou ty údaje někde na webu ? A k tomu Xedosu - to auto má najeto asi 170 tisíc, je to podnikatelské auto, které zřejmě jezdí denně, a co myslíš tím "starostlivost majitele" ? Já žiju v domění, že doba, kdy jsem ležel v garáži na podlaze a natíral podběhy své stařičké škodovky už je dávno pryč. Anebo mě to čeká i s Mazdou ?
Čau H. -
« Re: news
V roku 2002 pride 4miestne kupe RX-8 s Wankelovym motorom /206kW/ a do roku 2004 kompletna obnova radov 323 a 626. Ta 626 je parada. Prototyp je bez stredneho stlpika a zadne dvere sa otvaraju dozadu... V Auto Moto a Sport 8-2001 /slovenska mutacia/ je o MAZDE dost obsiahly clanok v suvislosti s koncernom FORD. Amici tam predsa len maju 33,4% a zacina sa unifikovat nove 323 a 626 budu na technickej baze focus a mondeo no uvidime...
-
« Re: Dojmy z Mazdicky... to dabel
No, konkretne moja Mazdicka bola celych 10 rokov garazovana a vonku bola asi iba po ceste na garancky (teraz ma 60tkm), takze o hrdzi alebo o niecom opotrebovanom nemoze byt ani rec, vyzera, ako by fcera vysla z tovarne ;)) Ale videl som v bazare jednu GD, rocnik 89, sice bola uz dost osumena, ale bez hrdze. Aj na inete som nasiel nejake referencie majitelov, kde o hrdzi nie je ani zmienka. V nemeckych TUV statistikach maju vsetky v kolonke korozia takmer nulu (presne cisla Ti mozem dodat pre vsetky rocniky, ked sa najblizsie dostanem domov, t.j. buduci vikend). Celkove su vsetky generacie 626 v tej statistike vo vsetkom vysoko nad priemerom v konkretnej vekovej kategorii, takze by som obavy nemal ;) O tom Xedose si skor myslim, ze islo o "starostlivost" majitela. -
« Re: Dojmy z Mazdicky... to dabel
Ahoj, mám dotaz, jak vypadá na tvojí Mazdě '91 po 10 letech provozu karosérie, tj. lak a případná koroze. Sám mám 626, ale mladší, tak ať vím, co mě čeká. Slyšel jsem hrůzostrašné zvěsti o prorezavělých blatníkách u 6 a půl roku starého Xedosu ... Díky za odpověď. -
« Dojmy z Mazdicky...
Zdravim vas pani,
tak mam na mojej Mazdicke 626 '91 prvych 3000 kilometrov, zatial k 100% spokojnosti. Priemerna spotreba na tak velke auto s 2-litrom 7,5 litra je podla mna vyborna (a to ju nijak nesetrim, ked isiel moj tatko s velmi lahkou nohou, tak pod 7!), auto je pohodlne a tiche. Aj 7-hodinova cesta bola f pohodicke, bez akychkolvek problemov a bez velkej unavy. Jednoducho to zatial vyzera na skvelu kupu ;)) -
« Re: brzdy
Věřím ti, že jsi se s Textarem setkal a prach ti z toho lítal. V takovém případě samozřejmě to znamená jediné: destičky jsou měkké a ihned s nima na smeťák. Ale! Ale téměř všechny firmy mají několik kategorií svých výrobků a je třeba zvolit tu odpovídající, kterou na své auto potřebuješ. Za druhé není žádným tajemstvím, že se s různými značkami můžeš setkat běžně na polském trhu a zač asi stojí ti nemusím tady popisovat. Já jsem viděl jak polské "originál" Texstary, tak třeba i Feroda. A za třetí - možná ty Texstary nebudou zas tak úplně k ničemu, když je třeba do některých svých aut dává při výrobě i BMW. Ale ber to všechno ode mne jen jako příspěvek do diskuze, v žádném případě ti neberu tvůj názor a tvoji zkušennost. -
« První zkušennosti.
Jen jsem se přihlásil, hned jsem se odmlčel. Byl jsem chvíli na dovolené, samo že s Mazdou. Ale o čem se chci zmínit, není má dovolená, ale jak jsem slíbil minule, pár zážitků s naším pražským značkovým servisem.
Mazdu jsem koupil starší a tak jsem se jal dávat lecos dohromady. Nemaje známé a kamarády, kteří by pomohli, obrátil jsem se na odborníky v servisu Mazda. Kromě jiného jsem si nechal vyměnit rozvodový i oba klínové řemeny. Když jsem auto ze servisu převzal a jel domů, po asi 2 km jsem slyšel lehké pravidelné cinkání. Na Prašném mostě stojím na červenou a stále poslouchám a přemýšlím, co by to jako mohlo být. Zelená, rozjedu se abych odbočil doleva a najednou cvrnk a cinkání přestalo. Bohužel přestal být funkční i posilovač řízení. Narovnat dvěstěpětky gumy do přímého směru po odbočení se mi povedlo jen s velkým vypětím. Stačil jsem zaparkovat a po zvednutí kapoty mi bylo hned jasné, jaká bije. Mechanik-vyškolený specialista co má za hodinu práce snad šestset, nedotáhnul dva ze čtyř šroubků na řemenici posilovače a jeden šroubek tam nedal vůbec. Ten chudinka poslední zbývající to nemohl dál než asi ty 2 km vydržet a řemenice ulítla jak vzteklá vosa. Dodatečně si představuji jak by vše asi dopadlo, kdybych v tu chvíli měl na dálnici povolených 130 (nebo i o trošinku víc).
Zkrátím to. Servis auto odvezl na vozejku pod plachtou, druhý den nastalo omlouvání, vysvětlování. Jako kompenzaci mi byl auťák komplet vyčištěn, naleštěn zvenku i uvnitř. Přesto mě i dnes při té vzpomínce tuhne krev v žilách.
P.S.
Všechny čtyři kotouče BREMBA a všechny nové destičky TEXSTAR i s výměnou brzdové kapaliny jsem si nechal udělat u Elitu za celkových asi 8 tisíc k plné spokojenosti, v servisu jsem se na předražené "originály" už ukecat nedal. -
« Re: predne brzdove oblozenie 323 BA sedan 1.5
ted nechci kecat, ale kdyz jsem ho kupoval do meho BA efka 1.5 tak me brzdove desticky staly tusim okolo 2200 *ale fakt si nejsem jistej*....a neoriginaly staly 1400 ty vydrzely tak 30k a hrozne z tech kol lital ten cernej prach. ten orig. se vyplati.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!