MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: to TRACE - delsi poloosa
To: joe_st:.. jo, to by mohlo byt ono, mam pocit, ze huci prave prava strana tzn. u spolujezdce. Nicmene kdysi na predchozi Mazde jsem taky mel pocit, ze huci jedna strana a byl problem z loziskem na strane druhe, ale vzhledem k tomu, ze uz obe vnejsi loziska jsou vymeneny, tak to bude spravny nasmerovani. Jeste mi prosim rekni jak moc narocna je vymena treba s porovnanim vymeny vnejsiho loziska (ne, ze bych to delal, ale rad bych si udelal obrazek aby me v servisu nenatahli)... kazdopadne diky -
« Re: kolisanie volnobehu
delala mi to 1.8 BP DOHC, mel jsem chybu na jednom cidle teploty vody pro ECU. stalo to asi 1800 a stacilo to jen prehodit, ten BP motor mel ty cidla 3. Ty mas motor ze 626 bude to asi podobny. bylo to cidlo co je nasroubovany do termostatu. s tema svickama je to naprosto presny, mel jsem Bosch Super4 a kolisal vonobeh, proste to nebylo klidny. a s NGK jako hodinky. to bylo na 1.5 Z5 DOHC. -
« Re: to TRACE - delsi poloosa
kdyz sedis za volantem, tak ta u spolujezdce je delsi, a ma na bloku motoru pridelane pomocne lozisko. tam bych se podival.....nevim kolik to muze stat. tak okolo 2 tis? fakt nevim. jo a jsou ty homokineticky kloby poradne namazane ? tam je takova ta tmava vazelina. -
« kolisanie volnobehu
motor: 85kW, 1999 cm3, r.v. 1992, mx-6
mam problem s kolisajucim volnobehom. Po zahriati si motor sam zvysi otacky na 2000, potom klesne na 800 a zase prida na 2000 a takto stale dookola. vymenil som sviecky BRISK - BOSCH - CHAMPION - NGK a problem stale pretrvava. Jedine, comu NGK pomohli, ze prestal byt chod motora nepravidelny, predtym, najma na BOSCH pri volnobehu a zrychlovani vynechaval.
mal niekto podobny problem a zvladol ho vyriesit? -
« to Coyote:
GTX..to je BP DOHC bez Turba v BG 3HB, 4x4 je to tak ? nebo to mas s turbem, ono se to nekde jmenovalo GTR. na to cerpadlo jde stava nebo ne ?.... ono to tam je kvuli tomu aby byl vykon toho posilovace nezavisly na otackach motoru, to vis to je zavodak... :-) -
« Re: Sleeping ?
Krome klasickych neprijemnych zvuku jako vrzajici paty dvere atd. mam nejvetsi hlavu z huceni kdesi, kde nikdo nevi odkud to vychazi.. od rozjezdu po nejvyssi moznou rychlost jako kdyby se neco odvalovalo spolu s poloosou a vydavalo to huceni. Citim to i pri brzdeni jako hukot do pedalu.. vymenil jsem vsechny cepy, loziska, brzdovy kotouce, dal tam tlumice od Monroe ale problem stale pretrvava. Pouze vsak pri zatizeni na napravu, kdyz to testovali na jakesi stolici a kola se tocila ve vzduchu tak nic.. uvazoval jsem prave ty loziska, jsou novy za silenej peniz a nic. Pneumatiky (Aquilla 205/55/15) to taky nejsou, testovany.. uz me napada jen neco v prevodovce, ale to si nedovedu predstavit ty kacky.. jen bych se uz nerad poustel do neceho co ten problem nevyresi, uz tak to stalo skoro 30.000 Kc a bez vysledku (ale zase mam skoro vsechno novy..:-)) Potreboval bych nejaky MAZDAka v Brne.. -
« Re: Sleeping ?
Ty vidíš trochu do mazd? Taky bych se tě teda na něco zeptal. Mám GTX, 90 rok výroby a z ničeho nic mě přestal fungovat posilovač brzd. Není tam ale klasickej podtlakovej ale čerpadlo a to vždy před startováním vrčelo. Te´d už nevrčí. A zároveň s tím přestalo jet i ABS. Jsem z toho K.O.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!