MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: MX-6 COOL CAR
Ja jsem to myslel tak, ze tam byly spatne zadni tlumice, s dobryma to auto drzi jako pribity i ve 230km/h! Zivotnosti bych se nebal, meli jsme ho a jezdili s nim docela ostre-vsechno bylo OK! Najeto pres 220tis. km! Se zadnima brzdama jsme problůem nemel, jen to zralo ten olej! 626 mela velmi dobry odpor vzduchu, mozna lepsi nez MX6! Jinak jeste bacha na tu spojku! Tah motoru je ale famosni, jede kopec nekopec, zrychleni jak blazen :-) -
« Re: MX-6 COOL CAR
Moje 626 se v pohode rozjede na 230Km/h., teda podle tachometru, dokonce jsem tam mel pres 240 (tachac je do 240 :-)), ale to bylo na nocni dalnici v jednom tahlejsim klesani.. co se tyka stability v te rychlosti tak naprosto bez problemu, ani prudky brzdeni z takove rychlosti nema nejaky problem. Ale to chce dobry tlumice (mam MONROE Sensa-Trac) a good pneumatiky (Aquilla 205/55/15).. -
"-- skrytý --" 20.09.01 09:45
« Re: MX-6 COOL CAR
Vsem Vam tu dekuju. Tak, : majitel se dusuje, ze s ni jezdil velice slusne a moc ji netocil. Ma absolutne pravidelnej servis v mazde, olej, remeny, no proste vsechno. Jak zere olej, nevim, to uvidime (SNAD), co se tyka tahu, to je bomba. KOlem takovejch 3500 ot zacina pekny peklo a pak to tahne az nahoru. BOMBA No, doklady ze servisu na to ma na celej zivot auta, tak snad OK. Kolik ji tak davate km. Kolik tak nejak normalne tyhle motory najedou. (Bez vetsich problemu - odchazejici ventily, hlavy valcu apod.) Proste, co ten motor snese. To joe_st : davas ji jen 200.000 km??? Na to bych sral, kdyz ma ted 170...// MX-6 jsem mel mesic, najezdil jsem s ni asi 1500 km a je to jednim slovem BOMBA. Co se tyka nesezeni kolem 200km/hod, ja z toho vytah absolutne sebejiste 220, totalne v pohode a sedelo to jako prisity. Na hnusny okresce vpoho 170. Mozna je to jinou karoserii, jinej odpor vzduchu, prtlak apod, nez 626. Dik -
« Re: MX-6 COOL CAR
to je auto, za kterym se vzdycky otocim...to nema chybu.....obecne se mi tenhle US styl (2 dvere a velky coupe) dost libi. Jen bych si dal bacha na to ze je to sportak, pokud nekdo ujede s takovym autem 170000km tak to neni stejny jako by to ujel s kombikem. proste to uto dostavalo do tela vic. ale znas to, pokud je to po slusnym ridici tak to bude pohoda i v 200k, takze stastnou ruku :-) -
« Re: MX-6 COOL CAR
MX6 jsme nemeli, ale meli jsme 626 2,5 V6, coz bude podobny a motor bude stejny! Ten motor zere olej, ale to je normalni! Bacha na spojku, zalezi jak s tim kdo jezdil, tlumice taky asi nebudou OK, ale chce to vyzkouset. My jsme tyhle problemy meli po ujeti vice nez 220tis km, ale rok vyroby byl 96! Jezdit se s tim ale dalo, jen ne tak rychle, protoze se to pri 200 zacalo neprijemne vlnet! Jinak to auto vydrzi hodne a spolehlivy je! Jo a jeste rozvodovy remen, jestli byl meneny, to totiz byla u nas jedina zavada, ktera odstavila auto(nase chyba :-))! -
"-- skrytý --" 19.09.01 10:59
« MX-6 COOL CAR
To: joe_st: Cauky, nevim, jeslti si pamatujes,mel jsem na zacatku leta kupovat MX-6, ale nekoupil,zjistil jsem, ze byla bourana(DOST). No a to auto me porad nepustilo. Ma cenu kupovat MX-6, 93 rok, z cech s pravidelnym servisem, ktera ma najeto 170tis? Za 139tis? Je to 2,5 litr, kolik tak vydrzi,co je na vymenu kolem tohohle poctu km apod. Porad. Dikas -
« Re: to TRACE - delsi poloosa
To: joe_st:.. jo, to by mohlo byt ono, mam pocit, ze huci prave prava strana tzn. u spolujezdce. Nicmene kdysi na predchozi Mazde jsem taky mel pocit, ze huci jedna strana a byl problem z loziskem na strane druhe, ale vzhledem k tomu, ze uz obe vnejsi loziska jsou vymeneny, tak to bude spravny nasmerovani. Jeste mi prosim rekni jak moc narocna je vymena treba s porovnanim vymeny vnejsiho loziska (ne, ze bych to delal, ale rad bych si udelal obrazek aby me v servisu nenatahli)... kazdopadne diky -
« Re: kolisanie volnobehu
delala mi to 1.8 BP DOHC, mel jsem chybu na jednom cidle teploty vody pro ECU. stalo to asi 1800 a stacilo to jen prehodit, ten BP motor mel ty cidla 3. Ty mas motor ze 626 bude to asi podobny. bylo to cidlo co je nasroubovany do termostatu. s tema svickama je to naprosto presny, mel jsem Bosch Super4 a kolisal vonobeh, proste to nebylo klidny. a s NGK jako hodinky. to bylo na 1.5 Z5 DOHC. -
« Re: to TRACE - delsi poloosa
kdyz sedis za volantem, tak ta u spolujezdce je delsi, a ma na bloku motoru pridelane pomocne lozisko. tam bych se podival.....nevim kolik to muze stat. tak okolo 2 tis? fakt nevim. jo a jsou ty homokineticky kloby poradne namazane ? tam je takova ta tmava vazelina. -
« kolisanie volnobehu
motor: 85kW, 1999 cm3, r.v. 1992, mx-6
mam problem s kolisajucim volnobehom. Po zahriati si motor sam zvysi otacky na 2000, potom klesne na 800 a zase prida na 2000 a takto stale dookola. vymenil som sviecky BRISK - BOSCH - CHAMPION - NGK a problem stale pretrvava. Jedine, comu NGK pomohli, ze prestal byt chod motora nepravidelny, predtym, najma na BOSCH pri volnobehu a zrychlovani vynechaval.
mal niekto podobny problem a zvladol ho vyriesit?