MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Mazda 626 r.v. 94 - spojka
1) Jednou me praskla hadice od hydrauliky na spojce a po vymene mam pocit, ze radim pres zuby a nekdy, pokud v rychlem razeni nezmacknu spojku uplne k zemi, tak pocitam zuby skutecne.. muze to byt treba spatnym odvzdusnenim?
2) Ma jeste problem, ktery mi vazne dost vadi, mozna jde jen o pocit. Uz jsem to tady kdysi popisoval. Zaradim, rozjedu se a citim jako by s sebou auto dvakrat mirne cuklo, jakoby se neco pri rozjezdu vratilo vahou zpet a zase slo dopredu. Dela to pri pomalych rychlostech a je jedno jestli radim jednicku, dvojku nebo trojku. Pri rychlostech vyssich resp. kdyz jsem rozjetej tak je to v pohode.. v cem muze byt problem? Prevodovka, spojka..? Nikdo nevi.. ale neznam ten pocit "mekkeho" rozjezdu.. -
« Re: Vibrace při brždění - MX-3.
Mel jsem stejny problem na sve 626. Nechal jsem kvuli tomu vymenit kotouce za novy a pomohlo to jen mirne. A ty vibrace byly skutecne silny, z vyssich rychlosti jsem myslel, ze se mi neco utrhne. Spravilo se to "samo".. vazne. Jenze mi v uplne stejny cas zacalo "cosi" hucet. Na radu joe necham vymenit pomocne lozisko na prave poloose (jeste na me nemali v servisu cas), nicmene tato zavada nebude mit s vibracemi pri brzdeni asi nic spolecneho. Kazdopadne me vsichni upozornovali, ze Mazdy maji vseobecne problemy s brzdami. Napriklad se mi vubec nelibi prumer brzdovych kotoucu, na vykon meho auta a vahu motoru (2.5 V6) se mi zdaji skutecne hodne male a vubec bych se nedivil, kdyby se kroutily.. -
« Re: Vibrace při brždění - MX-3.
kdyby to delaly poloosy proc by to bylo jen pri brzdeni ??? .... ja bych vsadil na blbe nasazene kotouce....i treba drobna necistota, nebo kousek rzi z ventilace a pokud tam ten kotouc nesedi na 100% rovne tak to haze jako prase. pokud jsou kotouce novy...co plovouci trmeny ? neni to nejaky vychozeny ??? neni tam vule, ze by se to mrskalo na nich ? -
« Re: Mazda 626 r.v. 94
na dvoulitra jsem slysel hlavne chvalu, pry jezdi tak okolo 100k jeste lepe nez kdyz je nova :-) solidni spotreba a pokud se o to trochu clovek stara tak asi temer 100% spolehlivost.... je to SDN nebo HB? ja bych preferoval sedana, trochu vic se mi libi, ten zadek u HB je takovej moc mohutnej a nekoresponduje s tou stihlou pridi..... -
« Re: Mazda 626 r.v. 94
cau meli jsme ji rv93, slabsi brzdy, krouteji se kotouce, dale byl problem ve spojce, prokluzovala, byl tam od vyrobce nejakej mekky spalek nebo co, my jsme s ni obcas neco meli, byla bourana, coz jsme si mysleli ze jen lehce predek, bohuzel, kdo vi jak to bylo, v mazde rikali ze tolik problemu co jsme meli my nebejva, takze kdyz neni po bouracce, tak by mela slouzit dobre, tak at vam jezdi.. -
« Mazda 626 r.v. 94
Zdravim pani, hlasim dalsieho Mazdistu: moj tatko vcera priviezol domov toto vozitko s 2.0i motorom. Ma to 115tkm. Je nieco (okrem klasiky ako olej a remene), co treba pozret/vymenit (o V6 som tuna precital vela, o 2 litre nic..)? Vopred dik za info ;)) -
« Vibrace při brždění - MX-3.
Prosím zkušenější o radu. Při prudčím brždění z vyšší rychlosti jsou na volantu cítit vibrace. Kotouče i destičky jsou nové, tlumiče jsou podle měření zatím dobré. Usuzuji na poloosy nebo homokinetické klouby, což by bylo v pytli. Jedna strana přijde asi na 14 tisíc jen za matroš. Poraďte?! -
« Re: kolisanie volnobehu to dancull
to si myslim, ze neni proplem, ta elektronika hlida teplotu velmi presne, takze je naprosto normalni, ze se pusti ventilator treba jen chvilku kdyz to stoji nez otevres dvere od garaze. delala mi to jak BP 1.8 tak Z5 1.5. a takhle to fungovalo i kdyz bylo venku okolo nuly. ten vzduch se okolo motoru hrozne rychle ohreje, kdyz auto nejede a pak se zakonite ta ventialce musi pustit. Samozrejme predpokladam, ze je motor normalne ohraty, tedy sepnul termostat a voda cirkuluje uz pres chladic a cely system je normalne teply, vcetne topeni. Mas dam dost kapaliny ? -
« MAZDA 2.5l V6 24V... spotřeba
A co spotreba? Dostal jsem se na 7.3l pri dlouhe ceste po dobrych silnicich z 90% na tempomat max. 90km/hod. To je asi skutecny minimum, niz se asi uz nikdy nedostanu. Bezne mesto 10-11l, dalnice 130km/hod. 10l, dalnice 160km/hod. 12l a kdyz je nalada a jezdim jak drak (nejde ani tak o rychlost, spise rychly rozjezdy apod.) tak kolem 15l, max. bylo 17l..dalnice v noci 200-230km/hod. -
« Re: MX-6 COOL CAR
My jsme spojku nemenili, ale uz se pomalu loucila(pres 220tis km) Ta zivotnost motoru bude velka! S ventilama taky zadny problemy nebyly, jen se to musi obcas protahnout! Ten tah motoru je zretelny uz odspoda, s tim, ze okolo 4tis prichazi to pravy orechovy :-) -
"-- skrytý --" 21.09.01 08:54
« Re: MX-6 COOL CAR
Teda neveril bych, ze me nejaky auto dokaze rozhodit tak, jako ted MX-6. Fakt nevim a tapu a tapu a tapu. Kurna, kdyby mela aspon 130.000 km. Pry na tom jsou origos tlumice i spojka. To by slo na vymenu asi jako prvni. Pak jsem taky zaslech, ze u tehle motoru bejva problem s ventilama, je tam prej nejaky hydraulicky nastaveni ventilu,nevim. Takovy to cvakani pri studenym startu.
to:mracek : s tim spatnym jezdenim jsem myslel to, ze TREACE psal, ze to ma zatah az od 6tis ot, coz mi prijde dost divny. Ne to, ze se stim neda jezdit pres 200km/hod. Fakt nevim. Jak rikam, MX-6 jsem chvili mel,je to super, ale je to prospikovany elektrikou, tam kdyz se neco poser*, tak je to v pr*. Majitel vypada seriozne, chce se sejit a pokecat o tom,asi ji mel rad :-) -
« Re: MX-6 COOL CAR
ten V6 2.5 jede fakt super, jezdil jsem s 626 a V6...pak jsem sednul do sve tehdy 1.5i a mel jsem dojem ze tahnu plne nalozenou tatru.... najit tady nebouranou MX6 bude big trouble. a venku ..treba v CH jsou drahy jako blazen, pokud to neni rozmlaceny.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








2) Zvuky ve dverich. Mam pocit (ach, ty moje pocity :-)), ze ve dverich litaji nejake uvolnene kabliky a konektory.. je to mozne a delaji to Mazdy?