MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Pneumatiky..
Ac teprve zacina zima, presto potrebuju zjistit vase zkusenosti s letnimi pneumatikami abych po letosni zkusenosti zase nenarazil. Rad si tedy prectu vase nazory, rady a pripominky, jake pneumatiky na MAZDA 626 2.5l V6 /'92. Predpokladam rozmer 205-215 / R15. Povidejte, posloucham.. diky -
« shanim jednu pneu Pirelli Winter 210 performance 195/60 R15
Zdravim vsechny mazdaky (626-kare specielne),
shanim jednu pneu Pirelli Winter 210 performance 195/60 R15 88H (idealne novou nebo hodne zachovalou). (Je to guma, ktera byla koupenak Mazde 626 r.v. 1996).
Dekuji
Mirek V.
PS: kontakt czemiv@cze.sas.com
-
« Pneumatiky a moje MAZDA...
Pred casem jsem tu popisoval svuj problem s tezkym hukotem, az se nakonec po vymene dilu za 40.000 Kc zjistilo, ze jsou to pneumatiky - Matador Aquilla 205/15 R15. Ac jsem nepredpokladal, ze uspeju s reklamaci po 20.000-30.000 najetych kilometrech, zkusil jsem se obratit na firmu kde jsem pneumatiky koupil. Vzali mi ji s tim, ze to poslou do Matadoru na test. Matador je temer poslal do *, svedl to samozrejme na nejakou zavadu na aute ( jine pneumatiky to nedelaji, zvlastni, ze? ). Nicmene firma CHARA SPORT ( ted uz to tu muzu napsat ) se k tomu postavila velice kladne a pri pristim nakupu pneumatik u nich mam 50% slevu. Mozna to bude vypadat jako reklama, ale uz vim, ze pneumatiky nebudu nakupovat nikde jinde nez u nich a kazdemu dam doporuceni. Jejich pristup si myslim, je velice pozitivni, a o to jde.. -
matuS 12.11.01 08:52
« Re: RX-8 jde do VÝROBY!!!!
ako som teraz vecer vliezol do metra, tak som zbadal na sedacke nejaky casak o autach, tak som si ho zobral a cital, a no a je tam 2stranka o rx8, takze urcite budete radi, ze sem hodim nejake info :-)
takze budu 2 modely, oba maju rovnake motory, wankel o objemu 1.3 litra. hlavny model bude mat vykon 184kw pri 8500rpm a 6stupnovu prevodovku, 16" kolesa za priplatok 17" cena nieje napisana.
druhy model ma vykon 150kw (motory su rovnake, vsetko je rovnake, len ma troska inak vedene vyfuky a je to softwarovo priskrtene, takze ATX bude mat urcite mnoho novych zakaznikov :)) ) tento druhy model ma len 5stupnovu prevodovku a pozor cena: menej ako $25.000, ak si to zratate s velmi nizkym povinnym rucenim, no neoplati sa to? :-)
inac to auto vseobecne chvalia, ma to mat uplne super male emisie atd, ma to byt priamy konkurent s2000 a 200sx, este niesu udane presne parametre zrychlenia, ale naznacuje nieco fakt, ze 0-400m ma byt pod 15sekund.
webka casaku: www.motormag.com.au
staci? ;) -
« Re: Zimní pneu pro 626 Wagon - to Joe
resil jsem to ted na efko, resume: 185/65/R14 Firestone FW930 - v tomhle rozmeru podle mne dobra cena / dobra pneu. ted v tydnu to jdu nazout.
o nejakem extra doporuceni od vyrobce nevim. podivej se na posledni Auto Motor Sport, je tam moc hezky povidani o zimakach.
Pokud nekdo mate 323 a nemate zimaky, mam v garazi 4x plech. rafek (4*100) + 165/70 R13 pneu jete jednu zimu, jenom prehodit na auto a jezdit, dam to vsechno za polovinu ceny novych 14" pneumatik. tady je mail: pepas@iol.cz -
« Re: MAZDA 626 2.5 V6 a moje problemy...
To: Shogun: Moje 323 je z roku 1997 na 185/65R14. Po Dunlopech se příležitostně podívám až dojdou ty Uniroyaly. To: Trace: Zajímavé je, že moje gumy jsou taky "vodníci" Ovšem kromě té jedné je vše v pohodě a byl bych spokojen. Zadní kolo pořád drží, přední stále hlučí a tak se těším na zimní bačkory. Mj. z hlediska stability ve vyšší rychlosti na dálnici (Barum Polaris) se mi osvědčilo přefouknutí o 0,2 atmosféry, které radí Barum ve svých letácích. O Aquilách jsem taky uvažoval ... 8-( Karel -
« MAZDA ATENZA .....
caues... tak nevim, asi je to chyba oznacovat Atenzu nastupcem 626, kdyz tohle je v tiskove zprave, cituji :
Our first product is our all-new midsize car and it is entering one of the most fiercely
competitive segments in the market. The easy option would have been to build a vehicle
that simply competes in the mainstream of the segment.
But we wanted to send a different message. We knew we had to take some bigger steps and risks to show the world that it isn't just business as usual at Mazda.
This car is designed to challenge the very best in the market. It would be wrong to call it the replacement of the Capella /626. The only thing this car has in common is the number of doors. For this reason, Mazda's dynamic, new midsize car has a new name to match. In Japan, it will be called "Atenza" - a word that comes from the Italian word for
attention, attenzione and reflects the attention to detail featured throughout this car. In the rest of the world this car family will be known as "Mazda 6."
zdroj: [odkaz]
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







